Een 9000 staat daar mooier bij als een 850 hoor.quote:Op maandag 24 september 2007 05:59 schreef Pascal86 het volgende:
De franse paarden van mijn pa:
[afbeelding]
Ik heb altijd al 1 automerk willen hebben waar ik gewoon altijd bij blijf, volvo dusquote:Op woensdag 26 september 2007 20:15 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Een 9000 staat daar mooier bij als een 850 hoor.![]()
Wie heeft het over kopen?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:35 schreef patje74 het volgende:
Een AX is een betrouwbaar karretje, maar let zeker op de koppakking. Deze is erg kwetsbaar bij de TU blokjes. Echter hoeft dit geen reden te zijn om van een koop af te zien. Als het er allemaal netjes uit ziet en de prijs is OK, dan is het doorgaans zeer goed mogelijk om er vrij voordelig een verse koppakking tussen te zetten. De kop is doorgaans nog volledig strak, waardoor er niet gevlakt hoeft te worden.
Zelf vind ik ze oersaai, en zou verder kijken naar een 205. Dan heb je toch iets meer auto voor je geld, maar goed, dat is een kwestie van smaak.
quote:
Dit topic mag wel weer eens geschopt worden vind ik.quote:ģ Er is al 857 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Nat maar leuk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:52 schreef Waffle het volgende:
Hoe was Citromobile dit jaar trouwens? Ben er de vorige 3 jaren wel geweest, maar kon dit jaar helaas niet.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:59 schreef Prowl het volgende:
Mn Xantia is boos, ik heb een BX erbij gekocht
Xantia in de fik steken. Wel eerst even de motor er uit trekken alsmede de remklauwen er onderweg plukken. Dat past dan weer mooi in je BX.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:59 schreef Prowl het volgende:
Mn Xantia is boos, ik heb een BX erbij gekocht
Hij (zij?) is mooi !quote:Op maandag 24 mei 2010 21:40 schreef patje74 het volgende:
Mijn eendje is blij, ik heb er een CX bij gekocht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor dagelijks gebruik heb ik de CX en de 2cv en mijn ega een AX die straks vervangen wordt door een Acadiane. Dan staat er nog een GS te wachten... en te wachten... en te... Dus als er een liefhebber komt dan mag die voor weinâg de deur uit, en anders leg ik haar in stukjes op de plank.quote:
Ik betwijfel of een broodknutselaar beter is dan de hobbyist.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
En met restaurateurs bedoel ik een restaurateur, a la Leo Bol, en niet een of andere knutselende citrodebiel. Nou ja, wel een citrodebiel natuurlijk. Met hart voor de Visa. Maar niet een zondagavondachterschuurtjeprutser, maar een echte echte.
Veel opties konden er in 1986 al gewoon op dus ik neem aan dat het een kwestie van gewoon overzetten is?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef 2cv het volgende:
Optie 3 uiteraard ! het is een type 1, die verneuk je niet (tenzij de modificaties onzichtbaar gebeuren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |