quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Laat die jongen seksueel ontwikkelen.
Heeft ie dat gezegd of denk je dat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:00 schreef Ipho het volgende:
Die leraar kwam hem dus namens iemand brengen he.. Dat het duidelijk is, ik wil natuurlijk geen mis verstanden dat is vervelend natuurlijk
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat de leraar het volgende zei terwijl hij de roos uitreikte aan Ipho:quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd of denk je dat?
Ja ik weet het wel zeker, maar dat ga ik dus niet tegen iedereen er bij zeggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:02 schreef mordradead het volgende:
Waarschijnlijk was het een vriend van je, dat soort originele grappen en grollen werden ook altijd bij ons gemaakt.
Ze is aan het ehmquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar blijft die pretslet van een Lani?![]()
Waarom ben je vandaag wel grappig?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:17 schreef mordradead het volgende:
Als ik zeg dat haar bek naar knoflook ruikt zeg ik genoeg.
Ik vind em geniaal!quote:"Nummer 39, wil je mij fappen? *fap*fap*"
Niet, meestal is het gewoon een irritant eikeltje, maar nu is hij wel okee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ja
Get in linequote:Op woensdag 14 februari 2007 10:54 schreef peristilius het volgende:
Ik wil gamedemon de liefde verklaren.
Viva Pinata?quote:
quote:
Nee, rimmen natuurlijk!quote:[..]
Viva Pinata?
Rimmen is bah, net als baffen!quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Rimmen is bah, net als baffen!
Tis een stuk rustiger op MSN idd, alleen Gamedemon is online van de fokkers in mijn lijstquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iedereen hier ook msn aanmeld problemen? Kom er via ebuddy niet eens op
En bedanktquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:22 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm dat is vervelend...
Nee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iedereen hier ook msn aanmeld problemen? Kom er via ebuddy niet eens op
neequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef Fliepke het volgende:
[PR] Volg Vagere Heijn op en bezoek feestjes <- hadden jullie VH's en mijn stoere avontuur al gezien?
Wel vermaakt zeker?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef Fliepke het volgende:
[PR] Volg Vagere Heijn op en bezoek feestjes <- hadden jullie VH's en mijn stoere avontuur al gezien?
Nee, ik ben heel eenzaam.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef Laniboekje het volgende:
Dag lieve GAM SC'ertjes van me! Allemaal een fijne valentijn gehad?
![]()
Ik wel met veel bier en tieten maar goed dat is verder niet interresant.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Dat krijg je dan als je weer op zwart gaat, geen aandacht meer van de ladies.quote:
Nee, en (eer)gisteren ook al niet. Je ruikt denk ik toch de hele tijd iemand anders.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik wel met veel bier en tieten maar goed dat is verder niet interresant.
Heb jij net shoarma gegeten?
Met Roi weet je het maar nooit, het zal dan ook wel in m'n kleding zitten.... het word echt een hardnekkige geur na 1000x weet je en dat was je er niet zo 1 2 3 uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat krijg je dan als je weer op zwart gaat, geen aandacht meer van de ladies.
[..]
Nee, en (eer)gisteren ook al niet. Je ruikt denk ik toch de hele tijd iemand anders.
Morgen weer!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Waar is al die positieve ninjaspirit van jou gebleven?
neequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Ik heb twee kaartjes gestuurd. Allebei met een slecht sonnet en weet je wat ik terugkreeg?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Go Fliepke!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb twee kaartjes gestuurd. Allebei met een slecht sonnet en weet je wat ik terugkreeg?
Een e-card.
Oh ja en een heel lief smsje, waar ik een beetje van ging glunderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |