abonnement Unibet Coolblue
pi_45788258
go
pi_45788271
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef avonne het volgende:
go
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_45788325
Die broek die Sylvia aan heeft, heet dat een legging?
  maandag 29 januari 2007 @ 13:43:48 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45788336
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:35 schreef demins het volgende:

Laat ik het het dan zo zeggen: waarom die aversie tegen conservatieve rolmodellen? Geef álle rolmodellen een eerlijke kans, zou ik zeggen! Geen rolmodellen in een verdomhoekje schoppen! Vrijheid, voor alle rolmodellen! Catch my drift?
Ik heb moeite met het conservatieve rolmodel als een vrouw daar vooral ingepropt wordt op basis van het simpele feit dat ze een vrouw is.
Ik had een naai-atelier helemaal nog niet zo'n slecht idee gevonden, maar de suggestie dat de dames daar toch wel interesse in zullen hebben vind ik echt nergens meer op slaan.
Ik vermoed zelfs dat als er een workshop houtbewerking komt dat de dames daar meer lol aan zullen beleven dan de heren....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 29 januari 2007 @ 13:46:22 #5
130054 demins
We weten niks
pi_45788420
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb moeite met het conservatieve rolmodel als een vrouw daar vooral ingepropt wordt op basis van het simpele feit dat ze een vrouw is.
Ik had een naai-atelier helemaal nog niet zo'n slecht idee gevonden, maar de suggestie dat de dames daar toch wel interesse in zullen hebben vind ik echt nergens meer op slaan.
Ik vermoed zelfs dat als er een workshop houtbewerking komt dat de dames daar meer lol aan zullen beleven dan de heren....
Met deze heren en deze dames denk ik dat ook! En dat bedoel ik alleen maar negatief naar de heren toe!
Je Metroman
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_45788478
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb moeite met het conservatieve rolmodel als een vrouw daar vooral ingepropt wordt op basis van het simpele feit dat ze een vrouw is.
Ik had een naai-atelier helemaal nog niet zo'n slecht idee gevonden, maar de suggestie dat de dames daar toch wel interesse in zullen hebben vind ik echt nergens meer op slaan.
Ik vermoed zelfs dat als er een workshop houtbewerking komt dat de dames daar meer lol aan zullen beleven dan de heren....
eens.
Mij krijg je ook niet aan een naaimachine.

Nena zette trouwens met sinterklaas zo een schatkist in elkaar, zonder noemenswaardige problemen.
pi_45788493
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb moeite met het conservatieve rolmodel als een vrouw daar vooral ingepropt wordt op basis van het simpele feit dat ze een vrouw is.
Ik had een naai-atelier helemaal nog niet zo'n slecht idee gevonden, maar de suggestie dat de dames daar toch wel interesse in zullen hebben vind ik echt nergens meer op slaan.
Ik vermoed zelfs dat als er een workshop houtbewerking komt dat de dames daar meer lol aan zullen beleven dan de heren....
de suggestie is gebasseerd op het gegeven dat vrouwen van kleding houden. jouw aversie lijkt op een persoonlijk iets te zijn gebasseerd, tot dusver.
pi_45788501
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:38 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik neem nu alweer een risico - zou het te gek vinden!
Wat houdt je tegen?
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_45788546
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:49 schreef Talitha het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen?
geen faciliteiten, andere prioriteiten - ik ben eigenlijk al genoeg voorzien in het creatieve
  maandag 29 januari 2007 @ 13:53:41 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45788604
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:48 schreef tipsch het volgende:

de suggestie is gebasseerd op het gegeven dat vrouwen van kleding houden. jouw aversie lijkt op een persoonlijk iets te zijn gebasseerd, tot dusver.
De dames in de kooi houden ook van Auto's (Nena weet zonder problemen de betere merken te noemen die niet iedere jan doedel zo noemt.... Aston Martin bijvoorbeeld)
Het ging me niet om het feit dat het mode-atelier genoemd werd, het ging en gaat me nog steeds om de klakkeloze suggestie dat de dames toch wel interesse zullen hebben in het zelf maken van kleding.
Dat was een typische jaren-50 opmerking.
Als je had geroepen dat het misschien interessant was voor de bewoners had ik daar nog wel in mee kunnen gaan (hoewel ik persoonlijk idd "nee" zou hebben gezegd als ik daar zat)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45788624
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:46 schreef demins het volgende:

[..]

Met deze heren en deze dames denk ik dat ook! En dat bedoel ik alleen maar negatief naar de heren toe!
Je Metroman
Zo'n Metroman dus? http://nl.wikipedia.org/wiki/Metroseksueel
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_45788625
Ik zou liever naaien dan houtbewerken maar ik ben ook een prototype vrouw. Daar in het huis zijn ook prototypes, misschien Sylvia niet maar de vrouwen daar houden wel van kleding, make up en meer van die aanverwante vrouwendingetjes.
Go hard or go home
pi_45788650
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

De dames in de kooi houden ook van Auto's (Nena weet zonder problemen de betere merken te noemen die niet iedere jan doedel zo noemt.... Aston Martin bijvoorbeeld)
Het ging me niet om het feit dat het mode-atelier genoemd werd, het ging en gaat me nog steeds om de klakkeloze suggestie dat de dames toch wel interesse zullen hebben in het zelf maken van kleding.
Dat was een typische jaren-50 opmerking.
Als je had geroepen dat het misschien interessant was voor de bewoners had ik daar nog wel in mee kunnen gaan (hoewel ik persoonlijk idd "nee" zou hebben gezegd als ik daar zat)
óók van auto's? en jouw nee is dan gebasseerd op wat ook al weer? heb ik nog steeds niet gehoord.
pi_45788732
De dames hebben bovenal een scherpe neus voor wat hen buiten de kooi zou kunne krijgen. auto's zijn fantastisch, motoren te gek en een vliegtuig staat boven alles! please Leandra, think
  maandag 29 januari 2007 @ 13:59:22 #15
130054 demins
We weten niks
pi_45788752
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:54 schreef Talitha het volgende:

[..]

Zo'n Metroman dus? http://nl.wikipedia.org/wiki/Metroseksueel
Als je cosmetica door narcotica vervangt ben ik het ten voete uit!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  maandag 29 januari 2007 @ 14:01:26 #16
130054 demins
We weten niks
pi_45788809
Heeft er nog iemand de streams aan? Voor de vorm...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_45788834
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:01 schreef demins het volgende:
Heeft er nog iemand de streams aan? Voor de vorm...
ja, ik keek naar Sy's dansen - beetje bedroevend om te zien hoe ze soms moet leunen op een drankcommode
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2007 @ 14:02:36 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_45788840
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:01 schreef demins het volgende:
Heeft er nog iemand de streams aan? Voor de vorm...
voor de vorm wel ja
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 29 januari 2007 @ 14:03:55 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45788873
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:55 schreef tipsch het volgende:
óók van auto's? en jouw nee is dan gebasseerd op wat ook al weer? heb ik nog steeds niet gehoord.
Waar mijn "nee" op gebaseerd is ging het niet om, het begon met de suggestie dat de dames van kleding houden en dus het zelf kleding maken interessant zouden vinden. Je ging daarin even voorbij aan het feit dat de heren ook ijdel genoeg zijn om zich goed te willen kleden.
Zelf kleding maken is duur en tijdrovend en de moderne vrouw kan haar tijd en geld dus beter besteden.

Als je dan toch wilt weten waar mijn "nee" op gebaseerd is als mij in het huis gevraagd zou worden of ik kleding zou willen leren maken dan is dat gebaseerd op het feit dat ik daar gewoon absoluut geen interesse in heb.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2007 @ 14:06:26 #20
135305 beequeen
Lost.
pi_45788955
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar mijn "nee" op gebaseerd is ging het niet om, het begon met de suggestie dat de dames van kleding houden en dus het zelf kleding maken interessant zouden vinden. Je ging daarin even voorbij aan het feit dat de heren ook ijdel genoeg zijn om zich goed te willen kleden.
Zelf kleding maken is duur en tijdrovend en de moderne vrouw kan haar tijd en geld dus beter besteden.

Als je dan toch wilt weten waar mijn "nee" op gebaseerd is als mij in het huis gevraagd zou worden of ik kleding zou willen leren maken dan is dat gebaseerd op het feit dat ik daar gewoon absoluut geen interesse in heb.....
Als je dat eerder had gezegd had deze hele discussie voorkomen kunnen worden
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 29 januari 2007 @ 14:06:31 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45788958
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:58 schreef tipsch het volgende:
De dames hebben bovenal een scherpe neus voor wat hen buiten de kooi zou kunne krijgen. auto's zijn fantastisch, motoren te gek en een vliegtuig staat boven alles! please Leandra, think
Yeah right, alsof het noemen van het merk Aston Martin Nena een AM op gaat leveren

Ze moeten gewoon allemaal eens wat nuttigs gaan doen, iets waarmee ze in de buitenwereld ook nog wat kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 29 januari 2007 @ 14:07:07 #22
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45788978
natasia aan bart ....hoe heet dat binnenste van een makreel ? dat is toch geen vlees of vruchtvlees
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  maandag 29 januari 2007 @ 14:07:08 #23
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45788979
Natasia: "Maak de makreel open en haal het vruchtvlees eruit".
eurobilltracker.com
pi_45788988
raadseltje...
volgens mij heet het visvlees of niet?
  maandag 29 januari 2007 @ 14:08:01 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45789004
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:

Als je dat eerder had gezegd had deze hele discussie voorkomen kunnen worden
Als je teruggelezen had dan had je kunnen lezen dat mijn reacties vanaf het begin gingen over het feit dat het "leuk voor de dames" werd genoemd.....
En dat blijft gewoon 1950.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')