abonnement Unibet Coolblue
pi_45016095


South Park is een animatieserie, gecreëerd door Trey Parker en Matt Stone. Vanaf 1997 wordt deze serie in Verenigde Staten uitgezonden op Comedy Central.

De serie gaat over de surrealistische avonturen van vier jongens uit South Park, een klein bergdorpje in Colorado. South Park staat bekend om zijn bedoeld simpele animatiestijl, donkere humor en de taboedoorbrekende onderwerpen. De meeste afleveringen zijn een satire op de (Amerikaanse) samenleving, beroemdheden en/of onderwerpen die het nieuws beheersen. De tekenfilm is meer gericht op tieners en volwassenen dan op kinderen: geweld, grof taalgebruik en referenties naar seksueel gedrag worden zelden geschuwd.


De belangrijkste (beste) personages zijn:


* Stan Marsh: het normaalste kind van de vier, vriendelijk en goedaardig.

* Kyle Broflovski: het skeptische en neurotische Joodse kind.

* Kenny McCormick: arm kind uit de arbeidersklasse. Hij draagt een oranje anorak die zijn mond bedekt. Hierdoor is hij slecht te verstaan. Kenny komt in de eerste vijf seizoenen meestal in iedere aflevering om het leven. Vanaf seizoen 7 gebeurt dit zelden meer.

* Eric Cartman: verwend, grofgebekt kind met overgewicht.

* Leopold "Butters" Scotch: Hij zorgt met zijn dansjes en liedjes vaak voor een lach op het gezicht van de south park kijkers.

* Ike:Het canadeese geadopteerde babybroertje van Kyle, misschien wel de slimste inwoner van South Park.

* Jimmy: Lichamelijk Gehandicapte comedian met een spraakgebrek, die altijd een goeie wil heeft.

* Timmy: Geestelijk Gehandicapte jongen, die niet meer zinnigs uit kan brengen dan zijn eigen naam.

* Mr. Garrison (of Mrs. Garrison na aflevering 901): De leraar van de jongens, die zijn homo-gevoelens maar slecht kan verbergen en zich er uiteindelijk aan toegegeven heeft door zichzelf te laten ombouwen tot vrouw.

* Chef: De kok van de school, waar de jongens altijd heengaan voor goeie raad, ingesproken door RnB artiest Isaac Hayes, die sinds seizoen 10 niet meer meedoet na de veelbesproken Scientology aflevering.

* Officer Barbrady: De wijkagent van South Park, ondanks zijn goeie bedoelingen snapt hij er meestal niet veel van, misschien wel een van de domste politieagenten ter wereld. Vroeger mishandelt door zijn Oom.

* Towelie: Een handdoek die altijd zin heeft in een blowtje en altijd gerant staat voor komische gebeurtenissen

* Randy March: De vader van Stan, ondanks het feit dat hij geoloog is is hij 1 van de domste en grappigste personages uit de serie, vooral door zijn overdreven reacties op alles ("OH MY GOD!")

* Mrs. Cartman: Cartmans moeder (of vader), die ooit op de cover van "Crack Whore Magezine" stond, ze is heel makkelijk te manipuleren door Cartman en maakt de beste koekjes van south park

* Terrance & Phillip: Twee sterren uit Canada die de jongens favoriete tv-show maken, hun humor bestaat vooral uit Scheet-grappen en homo dingen.

Recente afleveringen die uitgekomen zijn:

1014 - Stans Cup
Stan Marsh has hit rock bottom. He's got no job, no bicycle and his only way out of a bad situation, is to coach the local pee wee hockey team. Once a hotshot pee wee hockey player himself, Stan Marsh has tried to put those days behind him. But he's still living with the memory of how let his team down when he missed the winning shot in the big game. Now, he's about to find out that being a coach means facing your past. He's determined to show his kids what it's like to be a winner!



(OP door Agiath)

-edit: warez-
De OP vind je hier!
En op de FOK!wiki: Wiki

[ Bericht 0% gewijzigd door Mike op 08-03-2007 06:44:13 ]
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:23:16 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45016798
Gister weer die die aflevering van de Mormons gezien

Joseph Smith was called a prophet *dumbdumbdumbdumbdumbdumb*
He started the Mormon religion *dumbdumbdumbdumbdumbdumb*

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_45016993
leuk
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_45017775
die laatste aflevering viel erg tegen vond ik. Die 1012-1013 waren geniaal.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_45022009
South Park is echt top! Heb jammergenoeg nog niet alle afleveringen bekeken.
Ben zelfs zo'n fan geworden, dat ik een fansite heb gemaakt genaamd South Park Fan.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:05:07 #6
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_45023274
Muummmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_45024195
Wie zal zich het eerst in gaan vriezen! 3 maart, damn .
pi_45030568
My mum says there are a lot of black people in Africuh.

tvp xD
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_45052314
tvp, are you french, clyde?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_45134555
3 maart
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_45134564
nu de box weg is waar kan ik het op zien ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45149485
de box weg??

wordt toch nog gewoon op de box uitgezonden
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2007 @ 17:59:30 #13
88815 The_Emotion
98.3
pi_45149858
Ik vraag me af of ze nog iets met Saddam gaan doen, vanwege die ophanging
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_45165871
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef sjeppert het volgende:
de box weg??

wordt toch nog gewoon op de box uitgezonden
Ik denk dat hij bedoelt dat hij helemaal geen The BOX meer heeft op de kabel.
Downloaden is een betere optie. The BOX heeft al een aantal keer seizoen 7, 8 en 9 herhaalt.

Oh, waarom wachten jullie tot 3 maart? De eerste aflevering is toch pas 7 maart.
pi_45177846
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:13 schreef Zidane007nl het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat hij helemaal geen The BOX meer heeft op de kabel.
Downloaden is een betere optie. The BOX heeft al een aantal keer seizoen 7, 8 en 9 herhaalt.

Oh, waarom wachten jullie tot 3 maart? De eerste aflevering is toch pas 7 maart.
De box is nu Nickelodeon
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45187886
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:13 schreef Zidane007nl het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat hij helemaal geen The BOX meer heeft op de kabel.
Downloaden is een betere optie. The BOX heeft al een aantal keer seizoen 7, 8 en 9 herhaalt.

Oh, waarom wachten jullie tot 3 maart? De eerste aflevering is toch pas 7 maart.
Oeps

Nou op 3 maart duurt het nog maar 4 dagen en is het verhaal van de eerste alweer bekent, zo!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 19:43:29 #17
88815 The_Emotion
98.3
pi_45188034
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:39 schreef Agiath het volgende:

[..]

Oeps

Nou op 3 maart duurt het nog maar 4 dagen en is het verhaal van de eerste alweer bekent, zo!
dan kan je jezelf weer invriezen voor een paar dagen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  FOK!fotograaf dinsdag 9 januari 2007 @ 20:44:33 #18
159915 -Menn0-
MNO
pi_45190674
c'mon C'MON..

I know what you're all thinking
,,/
  woensdag 10 januari 2007 @ 02:55:29 #19
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_45201578
internet is een zegen, paar uurtjes wachten en cartman en co rollen weer vrolijk van m'n computertje fok the box
pi_45202105
Ja, alleen lastig als ze geen nieuwe afleveringen maken .

CMON
pi_45809296
moet je nu tegenwoordig een wachtwoord voor allsp.com hebben?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2007 @ 23:02:17 #22
88815 The_Emotion
98.3
pi_45809355
Nee, ik zag dit staan onderaan:

MY APOLOGIES IF YOU ARE BEING ASKED FOR A PASSWORD, THE SERVER IS A BIT MESSED UP AT THE MOMENT, WE ARE WORKING TO RESOLVE THIS. THANKS FOR YOUR PATIENCE.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_45809460
We hebben takje toch ook nog? Iets langzamer met het posten van nieuwe, maar er is in ieder geval geen gebrek aan materiaal.
pi_45842592
Toilet paper..hoe vaak is die episode wel niet herhaald.

Hij blijft leuk tho.

"Officier, why would i TP my own house?"
-"Uh..insurance?"
pi_45920334
Gister weer een van de slechtste ooit gezien: Die ene met cartman die een jenniffer lopez handpoppetje heeft.

Hopelijk krijgen ze weer een vlaag van inspiratie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')