Dat is helemaal mooi dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Had ik niet verwachtDie gast zat dus in het uitvak voor 25p terwijl de originele prijs 36p was.
152. Freethiel -> SK Beverenquote:Op zondag 4 februari 2007 01:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
151. Stade Neuville -> Olympic Charleroi
Van de technische kant heb ik weinig verstand, maar voor de rest wil ik wel helpen. Mail me anders maar even.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben overigens bezig met het opzetten van een 'grote' stadionsite.
Naast DarkShine en DRD nog meer Fokkers die willen helpen? Alle hulp is meer dan welkom.
103 Grenzlandstadion - Borussia Mönchengladbach IIquote:Op zondag 11 februari 2007 13:55 schreef spurs het volgende:
[..]
102 Olympisch Stadion - Germinal Beerschot
Ik wil ook wel hulp bieden. Van webdesign ken ik amper iets, maar heb wel al een hele zooi stadions bezocht. Vooral in België omdat mijn favo cluppie nogal een liftploeg is.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben overigens bezig met het opzetten van een 'grote' stadionsite.
Naast DarkShine en DRD nog meer Fokkers die willen helpen? Alle hulp is meer dan welkom.
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:05 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Van de technische kant heb ik weinig verstand, maar voor de rest wil ik wel helpen. Mail me anders maar even.
Mooiquote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef Sandstorm_81 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel hulp bieden. Van webdesign ken ik amper iets, maar heb wel al een hele zooi stadions bezocht. Vooral in België omdat mijn favo cluppie nogal een liftploeg is.
Ga eens netjes in het uitvak zitten!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:59 schreef Yeahinho het volgende:
Was er al eens geweest, maar hierbij alsnog een panoramaatje vanuit Dordt.
[afbeelding]
Na de 0-1 probeerde een van je medesupporters ons dat ook wat minder subtiel duidelijk te makenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:33 schreef DRD het volgende:
[..]
Ga eens netjes in het uitvak zitten!![]()
Twee nieuwe toevoegingen van afgelopen week van Tenerife. Foto's + stadionnamen volgen nog......
Heb je ook foto's van de andere tribunes van DHC?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:55 schreef DRD het volgende:
En weer een dag "nuttig" besteed:
Ook altijd wel aardig vind ik de Molenwei in Heerjansdam, de Zwaaier in Werkendam, de Kikkershoek in Oud-Beijerland, de Panhuis in Veenendaal.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef DRD het volgende:
Amateurtribunes:
Quick Boys Sportpark Nieuw Zuid
SV Spakenburg Sportpark de Westmaat
VV IJsselmeervogels Sportpark de Westmaat
VV Katwijk Sportpark De Krom
Rijsburgse Boys Sportpark Middelmors
Quick’20 Oldenzaal Sportpark Vondersweijde
VVOG Harderwijk Sportpark de Strokel
SV Woerden
Kikkershoek mooi?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook altijd wel aardig vind ik de Molenwei in Heerjansdam, de Zwaaier in Werkendam, de Kikkershoek in Oud-Beijerland, de Panhuis in Veenendaal.
Niet erg mooi, maar wel apart: 't Slot in Capelle aan den IJssel, Sportcomplex DOTO in Pernis en het sportpark van Deltasport aan de Kooikersweg in Vlaardingen. Sparta Nijkerk heeft een fraai kunstgrasveld.
Mwah, het veld en de tribune zijn redelijk mooi toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:17 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Kikkershoek mooi?Doe mij het oude kleine stadionnetje maar (inmiddels afgebroken). Kikkershoek vind ik saai en sfeerloos.
Het veld is inderdaad uitstekend! Maar die tribune en die eeuwige wind vind ik zelf grote minpunten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, het veld en de tribune zijn redelijk mooi toch?
Die wind is inderdaad abnormaal. Zeker op dagen dat het toch al harder waait dan gemiddeld, dan is het haast ondoenlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:55 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het veld is inderdaad uitstekend! Maar die tribune en die eeuwige wind vind ik zelf grote minpunten.
Als je naar Roda, MVV of Fortuna moet kom je langs Echt op de autobaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
EVV in Echt heeft trouwens ook wel een aardig terrein, mooie ligging. Maar daar rijd je niet zomaar even heen.
Mooi ding van binnen, van buiten walgelijk. Dat vieze oranje helpt ook niet. Er zit een rare knik in de main stands waardoor ze in het midden verder van het veld staan. Hoopte eigenlijk dat Leeds zou winnen, de uitsupporters hadden de hele onderste ring op die foto. Veel meer sfeer dan bij bv Villa. De stad zelf is niet de moeite waard, er was alleen een of andere gothic meeting, waardoor al dat stinkende tuig in de weg liep.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
Geile ground. Ik hoop er binnenkort ook naartoe te gaan, dan heb ik alleen Walsall nog niet gezien van de League-clubs uit Greater Birmingham. Hoe vond jij het eigenlijk daar? En heb jij soms een fetish met clubs uit Greater Birmingham? ;-)
Aha vandaar. Ik snapte al niet helemaal waarom je juist daar zo vaak naaroe gingquote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mooi ding van binnen, van buiten walgelijk. Dat vieze oranje helpt ook niet. Er zit een rare knik in de main stands waardoor ze in het midden verder van het veld staan. Hoopte eigenlijk dat Leeds zou winnen, de uitsupporters hadden de hele onderste ring op die foto. Veel meer sfeer dan bij bv Villa. De stad zelf is niet de moeite waard, er was alleen een of andere gothic meeting, waardoor al dat stinkende tuig in de weg liep.Ik woon tijdelijk in Brum
105 Het Kuipje - KFC Westerloquote:Op zondag 18 februari 2007 21:51 schreef spurs het volgende:
[..]
103 Grenzlandstadion - Borussia Mönchengladbach II
104 Lohrheidestadion - SG Wattenscheid 09
Niet echt toeristisch neequote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Aha vandaar. Ik snapte al niet helemaal waarom je juist daar zo vaak naaroe ging![]()
Heb je nog een favoriete club in Greater Birmingham? En ga je Walsall nog bezoeken?
106 Staaien - St. Truidenquote:
35. St Andrewsquote:
Wolves is vandaag pas gelukt. Dus zaterdag naar Huddersfield v Bradford City (een beladen derby) en Leeds v Luton (een echte degradatiekraker) en zondag dan naar Wolves v WBA. Dit lijkt op papier mijn leukste voetbalweekend tot nu toe.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:56 schreef Erasmusch het volgende:
Naar Wolves toch? Er zitten sowieso niet zoveel pubs daaro en die zullen nu wel helemaal dicht zijn. Kan je beter in het centrum drinken.
Hoe was je Engelse tripje?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:34 schreef Yeahinho het volgende:
+ Glyn Hopkin Stadium, Dagenham & Redbridge
+ The Den, Millwall
107 Regenboogstadion - Zulte-Wargemquote:Op maandag 5 maart 2007 12:57 schreef spurs het volgende:
[..]
106 Staaien - St. Truiden
Één van de leukere stadions in België waar ik tot nog toe ben geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |