Heb gezocht in Soaps, Showbizz & Sterren, daar werd ie niet gevondenquote:
Ik vind het wel leuk om te volgen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:45 schreef jors het volgende:
kut topstars
die mensen daarin kunnen egt niet acteren gewoon
Ik nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wie heeft het net gezien?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik las dat het de laatste aflevering was. Jammer.Geen wonder dat het zo spannend was.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef Dada het volgende:
[..]zondag toch nog wel de week-herhaling?
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:02 schreef Plofkip het volgende:
Topstars is uniek! Wat een 'acteurs' wat een 'humor' en wat een 'verhaal'. Slechtere TV moet nog worden uitgevonden. Een van de weinige programma's op TV waar ik mijn kinderen naar zou verbieden te kijken, als ik ze had tenminste. Noem me streng, maar ik zou het het ook niet goed vinden als ze hondedrollen zouden willen eten.
Het is een kindersoapquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:02 schreef Plofkip het volgende:
Topstars is uniek! Wat een 'acteurs' wat een 'humor' en wat een 'verhaal'. Slechtere TV moet nog worden uitgevonden. Een van de weinige programma's op TV waar ik mijn kinderen naar zou verbieden te kijken, als ik ze had tenminste. Noem me streng, maar ik zou het het ook niet goed vinden als ze hondedrollen zouden willen eten.
Dat maakt het juist zo leukquote:Op zondag 31 december 2006 00:59 schreef Beach het volgende:
Die acteurs en actrices doen allemaal zo overdreven, echt walgelijk![]()
quote:
O niet gezien want ik kijk nooit Spring.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:05 schreef J_TM het volgende:
Op Belgie is gisteren het nieuwe seizoen van 'Spring' begonnen'; Topstars-kijkers zullen vast een deja vu-gevoel hebben gehad want zo zagen we hoe barman Xavier een gaatje in het douchehok boorde en de bassist het slechte nieuws meedeelde dat hij wegens gezakt niet meer mag meespelen met 'Spring' (iets waar Evert 'niet mee kon lachen').
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |