abonnement Unibet Coolblue
pi_44249332
deel 1: Waarom kan ik geen vriendin krijgen?

en hier weer verder

even in reactie op deze post: Waarom kan ik geen vriendin krijgen?

Ja, ik heb wel een vriendin, 10 december zijn we jaartje samen en voor haar dacht ik altijd dat ik geen vriendin zou hebben... maar het wonder is geschied... neem hobby's, wordt sociaal, kom onder de mensen tis echt geen onmogelijke opgave om een vriendin te krijgen hoor... op ieder potje past een dekseltje

[ Bericht 9% gewijzigd door Thrilled op 08-12-2006 13:46:57 ]
pi_44249472
eigenlijk moet jij niet het tweede deel plaatsen

OT
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef Princesse het volgende:
Ik ben een vrouw, hoezo? En neen, ik heb dus nog geen vriendin!
Ben je lesbisch dan? Of zoek je meer iets in de soort van hartsvriendin
pi_44249531
i know
pi_44249590
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef Thrilled het volgende:
i know
Volgens mij is de laatse poster beetje nieuw op fok forum of erg lui
pi_44249700
Voor iedereen die geen vriendin kan krijgen verwijs ik door naar het (online) boek van David D'angelo (ofzoiets)met de naam "double your dating".
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
pi_44249725
Dude die shit helpt geen ene moer, en ik kan het weten
pi_44250132
tuurlijk kan iedereen een vriendin krijgen, das niet zo moeilik.. de kwestie is of je ook BLIJ met je vriendin bent
I'm not the man you think I am!
pi_44250139
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:52 schreef Originele_Naam het volgende:
Dude die shit helpt geen ene moer, en ik kan het weten
Je moet het ook niet alleen lezen, je moet er wat mee doen

Het werkt best wel vind ik als je de achterliggende gedachte maar snapt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44250151
Neej man, wat werkt er dan. Het enige wat je ervan krijgt is zelfvertrouwen. Ik heb het boek niet helemaal gelezen , maar leren ze je daar niet bepaalde tacktieken toe te passen op vrouwen
pi_44250386
tactiek vrouwen zijn ook mensen!!! je lacht jezelf kapot als je straks in een relatie zit en terugkijkt naar de periode dat je er zo zenuwachtig van was. Zelfvertrouwen is echt de key, zonder zelfvertrouwen wordt het heeel lastig om een meisje aan de haak te slaan... niet dat ik barst van het zelfvertrouwen maar je moet het gewoon treffen. Je moet niet denken dat na 1 afwijziging geen enkele vrouw je wilt hebben, misschien vind je de dame daarna wel net die ene met die gekke kronkel in dr kop die jij ook hebt.. er is echt wel voor ieder wat wils!!
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:14:10 #11
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44250446
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:05 schreef Originele_Naam het volgende:
Neej man, wat werkt er dan. Het enige wat je ervan krijgt is zelfvertrouwen. Ik heb het boek niet helemaal gelezen , maar leren ze je daar niet bepaalde tacktieken toe te passen op vrouwen
Het leert je vooral je zelfvertrouwen te verhogen en de psychologie van de man en vrouw uit te leggen.
Wat je er mee doet is een 2e natuurlijk maar het kan wel inzichtelijk werken
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44250582
Ok prima, maar kijk je kan zulke boeken aan mensen aanbevelen, maar als ze nooit uitgaan bijvoorveeld hebben ze er ook weinig aan, want achter je pc zal je weinig mensen ontmoeten.
pi_44250730
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:18 schreef Originele_Naam het volgende:
Ok prima, maar kijk je kan zulke boeken aan mensen aanbevelen, maar als ze nooit uitgaan bijvoorveeld hebben ze er ook weinig aan, want achter je pc zal je weinig mensen ontmoeten.
Maar het beetje zelfvetrouwen dat men uit dat boek kan putten zal er misschien tot leiden dat hij eens uitgaat. Zelfvertrouwen is zeer belangrijk voor een jongen om een meisje aan te trekken.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:22:58 #14
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44250731
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:18 schreef Originele_Naam het volgende:
Ok prima, maar kijk je kan zulke boeken aan mensen aanbevelen, maar als ze nooit uitgaan bijvoorveeld hebben ze er ook weinig aan, want achter je pc zal je weinig mensen ontmoeten.
dat zal je nog verbazen
ik ga nooit uit maar heb toch al aardig wat vriendinnen en 'leuke avondjes' gehad
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44250752
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:05 schreef Originele_Naam het volgende:
Neej man, wat werkt er dan. Het enige wat je ervan krijgt is zelfvertrouwen. Ik heb het boek niet helemaal gelezen , maar leren ze je daar niet bepaalde tacktieken toe te passen op vrouwen
Vrouwen versieren is niet zo als judoen hoor Het zijn ook gewoon mensen.
pi_44250792
zoo'n grote fout dat je alleen meiden kan krijgen als je uitgaat! Meiden hebben ook hobby's hoor, je komt ze niet alleen tegen in de kroeg
pi_44250904
Neej maar het was ook een voorbeeld, gewoon in het leven staan bedoel ik
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef super-muffin het volgende:
Vrouwen versieren is niet zo als judoen hoor Het zijn ook gewoon mensen.
Versieren is makkelijker
pi_44250948
ikzelf ben 21 en heb ook nog nooit een vriendin gehad
maar daar gaat vast wel een keer verandering in komen
ik heb mezelf geleerd te accepteren zoals ik ben en heb veel meer zelfvertrouwen.
ik ben gewoon blij met mezelf
en dat gaat vast wel iemand merken
dus komt allemaal wel goed bij mij
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_44250987
Prima, maar je moet niet afwachten, denk ik
pi_44251028
weet ik, maar ik wil sowieso niet wanhopig op zoek gaan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:49:08 #21
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_44251590
Uit andere topic:
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:12 schreef Originele_Naam het volgende:
het is vrijdag vandaag jongens. Mijn tip: ga eens uit en versier een meisje, je loopt 10x blauwtje maar de 11e x is het raak
Dit vind ik echt zo kansloos he, maat van me doet dat ook altijd en wordt overgelopen door de lelijkste mokkels

Ben niet op zoek en maak gewoon een praatje en als ze geinteresseerd is komt het vanzelf wel. Wanhopig rondlopen werkt niet echt, je valt zelf toch ook niet op die meisjes?
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_44251639
Ik zeg niet dat je iedereen moett neuken gelijk, maar zo vergroot je wel je kans om iemand te vinden die je mag
pi_44251664
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:49 schreef L-IS het volgende:
Uit andere topic:
[..]

Dit vind ik echt zo kansloos he, maat van me doet dat ook altijd en wordt overgelopen door de lelijkste mokkels

Ben niet op zoek en maak gewoon een praatje en als ze geinteresseerd is komt het vanzelf wel. Wanhopig rondlopen werkt niet echt, je valt zelf toch ook niet op die meisjes?
100% mee eens
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_44261436
23 hier en ook nog nooit iets gehad. Ik heb nu wel een beetje dezelfde instelling als Beach. Als ik een leuke meid tegenkom probeer ik het wel maar verder ga ik er ook niet al te erg op zoek.
In ieder geval de laatste tijd meer zelfvertrouwen gekregen en ik merk wel dat ik een stuk makkelijker met meiden in contact kom.
pi_44262264
goedzo kipknots
ik ben zelf ook al veel meer sociaal en praat makkelijker
en wat ook helpt is dat ik vaker nieuwe kleren koop en ook van 99 naar 89 kilo ben gegaan en er gaat nog meer af
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_44262529
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:08 schreef Beach het volgende:
goedzo kipknots
ik ben zelf ook al veel meer sociaal en praat makkelijker
en wat ook helpt is dat ik vaker nieuwe kleren koop en ook van 99 naar 89 kilo ben gegaan en er gaat nog meer af
Ben je een 2 jaar jongere kloon van me?
Ik ben zelf de laatste tijd ook zoiets afgevallen en ben ook meer met kleding, haar ed bezig.

Jammer genoeg wel vandaag van een meid die ik leuk vond te horen gekregen dat ze al een vriend had (terwijl ik het idee had dat ze me ook wel leuk vond), maar ik kan er ook niet al teveel meer mee zitten. Er lopen wel meer leuke meiden rond.
pi_44263136
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:18 schreef Originele_Naam het volgende:
Ok prima, maar kijk je kan zulke boeken aan mensen aanbevelen, maar als ze nooit uitgaan bijvoorveeld hebben ze er ook weinig aan, want achter je pc zal je weinig mensen ontmoeten.
ik ben laatst ook eens op internet gaan zoeken naar zulke boeken/websites etc. Ik kwam ook bij die Ron Louis terecht. Nu krijg ik één keer een nieuwsbrief en het is op zich wel interessant om te lezen. De eerste paar keer was de boodschap echt crap omdat er precies instaat wat mannen willen horen. Ze willen het verhaal horen over de regular joe die een supermodel aan de haak slaat. Allemaal crap dus, want dat is gebeurt in het echt toch (bijna) nooit.

Laatst kreeg ik weer een nieuwsbrief en die vond ik toch wel heel goed en daar begon ik ook over na te denken. Het ging over iemand die een brief schreef aan die Ron Louis en die vertelde dat hij alleen op hele mooie vrouwen viel. Hij wou eigenlijk alleen een vriendin die heel mooi was omdat dat hem opwondt. Het antwoord van Ron Louis was dat zulke mannen het centerfolds-only problem hebben. Zij hebben te weinig ervaring met vrouwen om te weten wat ze leuk vinden en blijven hierdoor te lang in de waan dat vrouwen alleen leuk zijn als ze mooi zijn. Interessant om eens over na te denken..
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_44269368
Wees niet teveel jezelf. Dat schrikt af.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_44273287
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:46 schreef Beach het volgende:

[..]

hoe zit het met jou dan ondertussen?
wandelend kennisboek maar heb je al wat in de praktijk gedaan??
Euh ja, niet veel althans. Wel een dikke maand terug het nummer van een meid versiert op een verjaardag en wat toenaderingspogingen gedaan. Helaas bleek het kind vertrouwensissues met mannen te hebben dus dat is niks geworden. We zouden vrienden blijven maar heb inmiddels niets meer van d'r gehoord.
Gaap Goals rulezzz!
pi_44275404
Zelf dan 24 en idd ook nog nooit een relatie gehad, maar wat mij altijd opvalt aan mensen die dan hard op zoek zijn is dat ze enorm opdringerig worden zodra een vrouw ook maar enige interesse toont... en ja, dat schrikt af natuurlijk
Dus mijn advies is, doe het gewoon lekker rustig aan mensen... die ander moet jou ook wel serieus willen, anders zijn ze je echt niet waard !
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_44275618
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:37 schreef Logical het volgende:
Zelf dan 24 en idd ook nog nooit een relatie gehad, maar wat mij altijd opvalt aan mensen die dan hard op zoek zijn is dat ze enorm opdringerig worden zodra een vrouw ook maar enige interesse toont... en ja, dat schrikt af natuurlijk
Dus mijn advies is, doe het gewoon lekker rustig aan mensen... die ander moet jou ook wel serieus willen, anders zijn ze je echt niet waard !
eensch is
Haleloeja
pi_44276963
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:47 schreef Gelderland het volgende:

[..]

eensch is
pi_44288328
Een vriendin....sjah. Ga jezelf eerst eens afvragen waarom je wel een vriendin wilt hebben. Ik ben op het mometn 23 jaar oud en heb nooit "echt" een vriendin gehad. Who cares. Ik zit er op dit moment echt niet op te wachten, en heb ook niet te klagen wat het aand8 van vrouwen betreft. Vriendinnen die ik heb vind ik wel best, daar kan ik tegen zeggen dat ze niet zo moeten janken als ze weer "de vrouw" uit gaan lopen hange.

Wat hier boven staat met betrekking tot PUA (pick up artists) kan ik zeggen dat het wel degelijk werkt, maar dat je niet moet vergeten dat al deze truckjes + tips op amerikaanse vrouwen zijn uitgeprobeerd, en ik zelf (ervaring ook) dat die een stuk naiever zijn dan dat vrouwen in NL zijn great ain't it. Ga het boek double your dating maar eens lezen (makkelijk te verkrijgen via p2p), en lees wat forums zoals die op www.mysterymethod.com. De meeste informatie is gemaakt om je zelfvertrouwen een boost te geven en dat doet het ook wel
pi_44290503
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Vrouwen versieren is niet zo als judoen hoor Het zijn ook gewoon mensen.
Dat is waar.
Maar als je het niet voor elkaar krijgt om wat met een vrouw te krijgen worden ze onbereikbaar en dan is het anders.Dan ga je ze een beetje op een voetstuk plaatsen,ze als iets bijzonders zien.
pi_44292912
Heb in hetzelfde schuitje gezeten, ik was wanhopig opzoek naar een vriendin om de een of andere redenen, ging zelfs op msn willekeurige meiden van mijn leeftijd uit mijn buurt toevoegen in de hoop dat uit een van de vele meiden een relatie kon komen.

Uiteindelijk was het allemaal nutteloos, en ging ik er sociaal aan achteruit, want hoewel ik wel leuk en aardig klonk op msn en op internet, was in ik real-life echt een watje, klapte ik altijd dicht en durfde ik niks.

Pas toen ik dat allemaal losliet en het opgaf, en m'n hele instelling zodanig veranderde dat het me niet eens echt uitmaakte of ik nou 5 of 10 jaar relatieloos bleef, werd het voor mij stukken gemakkelijker met het andere geslacht te praten.

Wat bij mij gewoon het probleem was is dat ik mentaal zo bezig was met ervoor zorgen dat meiden mij zo leuk mogelijk vonden, dat ik gewoon niet leuk meer was om mee om te gaan vanwege omdat ik niks durfde tenzij ik zeker weet dat het een positief effect had.

Half jaar nadat ik ehrm.. veranderde, kreeg ik verkering met een heel leuk meisje waar ik nu al 2 en een half jaar een gelukkige relatie mee heb, terwijl ik dat 3 jaar geleden nooit had durven dromen
Koeien loeien.
pi_44293659
wat tips, misschien nuttig.

als je niet kunt communiceren met vrouwen moet je er eens
aan denken dat vrouwen niet meer waard zijn dan jij.
als het goed is ben je allebei even veel waard.
met vrienden voer je ook vast vaak genoeg enorme bagger-gesprekken,
dat moet je met je 'vriendin in spe' ook kunnen, anders heb je niet de juiste persoon voor je.


ik denk dat mannen en vrouwen zo'n beetje op dezelfde dingen afknappen, dus denk eens in die richting;

ik knap af op: matig uiterlijk*, dom geouwehoer*, geen humor en erg lelijke vriendinnen*.
als ze weinig zelfvertrouwen uitstraalt hoeft dat niet veel te betekenen, iedereen staat wel eens
met zijn bek vol tanden (als je erg verliefd bent bv ). dus als jij in eerste instantie als een idioot overkomt
hoef je het alleen maar de ellende proberen te beperken. daarna kun je alleen maar beter met haar omgaan.

*=telt niet als ik dronken ben

als ik haar wel leuk vind ouwehoer ik door en probeer haar grenzen te testen.
dus dat zullen vrouwen bij jou ook doen als ze je interessant vinden!

maak verder het beste van je uiterlijk, laat anderen beoordelen wat je goed staat qua kleding en
wees niet bang eens flink de schaar in je haar te zetten en een hippe broek aan te trekken.
je voelt je al snel 10x zelfverzekerder als je zeker weet dat je niet uit je bek stinkt en je haar cool zit.
en scheer monobrow, het werkt.

[ Bericht 95% gewijzigd door mighty_myte op 10-12-2006 03:07:58 ]
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_44296103
tja gister met uitgaan merk ik wel dat ik echt veel meer zelfvertrouwen hebt; praten ging zoo makkelijk en ik merkte gewoon dat het me echt niet uitmaakte wat anderen van mij vonden (overigens heb ik dat normaal ook wel maar met uitgaan nog niet echt).
en ik heb ook nog half geprobeerd half een leuk meisje te versieren waar ik onder andere mee weg was
wel subtiel genoeg want het was met allemaal collegas
maar ja ik weet dat het niet aan mij ligt maar aan haar, want ik ben leuk genoeg
ik weet zeker dat als ik zo doorga (afvallen, socialen enz) dat het goed komt
groetjes vanuit een optimistisch kamp
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_46769190
zal ik de handoek in de ring gooien?
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 februari 2007 @ 13:19:54 #39
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_46769246
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:18 schreef Corelli het volgende:
zal ik de handoek in de ring gooien?
Graag. Laat de natuurlijke selectie haar werk maar doen.

Groetjes,

Krea.
pi_46769805
Ik ben helaasch ook weer single. Dus ik ga me meer afvragen: waarom kan ik geen vriendin behouden
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_46772001
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Graag. Laat de natuurlijke selectie haar werk maar doen.

Groetjes,

Krea.
het is alleen zo treurig dat sociale vaardigheden het enige selectiecriterium zijn vind je niet. Foutje van moeder natuur denk ik
pi_46772073
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:51 schreef Joy_Division het volgende:
Voor iedereen die geen vriendin kan krijgen verwijs ik door naar het (online) boek van David D'angelo (ofzoiets)met de naam "double your dating".
Ja, maar 2x0 is nog altijd 0
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:29 schreef Beach het volgende:
ikzelf ben 21 en heb ook nog nooit een vriendin gehad
maar daar gaat vast wel een keer verandering in komen
ik heb mezelf geleerd te accepteren zoals ik ben en heb veel meer zelfvertrouwen.
ik ben gewoon blij met mezelf
en dat gaat vast wel iemand merken
dus komt allemaal wel goed bij mij
Goede houding, waarmee het inderdaad wel gaat lukken denk ik

Ditzelfde geldt niet voor de half-vrouwenhatende, iedereen de schuld gevende (vrouwen, 'klootzakken', hun moeder en god mag weten wat nog meer) behalve zichzelf voor het feit dat ze geen vriendin hebben.
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 februari 2007 @ 14:42:50 #43
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_46772193
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:38 schreef Corelli het volgende:

[..]

het is alleen zo treurig dat sociale vaardigheden het enige selectiecriterium zijn vind je niet.
"Helaas heb ik geen leuke persoonlijkheid of uiterlijk. Voor de rest ben ik perfect."
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:11:46 #44
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_46773226
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:40 schreef Thrilled het volgende:
deel 1: Waarom kan ik geen vriendin krijgen?

en hier weer verder

even in reactie op deze post: Waarom kan ik geen vriendin krijgen?

Ja, ik heb wel een vriendin, 10 december zijn we jaartje samen en voor haar dacht ik altijd dat ik geen vriendin zou hebben... maar het wonder is geschied... neem hobby's, wordt sociaal, kom onder de mensen tis echt geen onmogelijke opgave om een vriendin te krijgen hoor... op ieder potje past een dekseltje
Update: Je bent laatst gedumpt toch?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:39:13 #45
167999 Bura
Mijn geluk kennende
pi_46844148
Dit topic is niet voor mij natuurlijk omdat ik zelf een meisje ben, maar..
Ik heb toch net zo'n probleem! Ik kan dus geen vriend krijgen
Iemand tips voor iemand die zonder vrienden niet wil uitgaan (want echt veel vrienden in de buurt heb ik niet)?
pi_46845983
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:39 schreef Bura het volgende:
Dit topic is niet voor mij natuurlijk omdat ik zelf een meisje ben, maar..
Ik heb toch net zo'n probleem! Ik kan dus geen vriend krijgen
Iemand tips voor iemand die zonder vrienden niet wil uitgaan (want echt veel vrienden in de buurt heb ik niet)?
om alvast de rest even voor te zijn:

FOTOOOO????
pi_46847488
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:39 schreef Bura het volgende:
Dit topic is niet voor mij natuurlijk omdat ik zelf een meisje ben, maar..
Ik heb toch net zo'n probleem! Ik kan dus geen vriend krijgen
Iemand tips voor iemand die zonder vrienden niet wil uitgaan (want echt veel vrienden in de buurt heb ik niet)?
Als meisje is die post plaatsen in dit topic al een aardig begin denk ik.. Vast genoeg jongens/mannen hier die zich spontaan aanbieden en ik ben er niet één van
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 15:10:45 #48
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_46847567
hey leuk een oude maagden topic
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:32:05 #49
167999 Bura
Mijn geluk kennende
pi_46848394
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:29 schreef Thrilled het volgende:

[..]

om alvast de rest even voor te zijn:

FOTOOOO????
Heel kinderachtig, ik weet het, maar ik durf niet echt een foto online te zetten van mezelf. ^^;
Maar lelijk ben ik zeker niet! Dit hebben diverse jongens voor me bevestigd.
pi_46848720
Mja, DBZ is erg onaantrekkelijk

Foto kun je trouwens ook gewoon mailen
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:46:52 #51
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_46848966
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:32 schreef Bura het volgende:

[..]

Heel kinderachtig, ik weet het, maar ik durf niet echt een foto online te zetten van mezelf. ^^;
Maar lelijk ben ik zeker niet! Dit hebben diverse jongens voor me bevestigd.
Ooh, je bedoelt dat je geen vaste vriend kan krijgen?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:51:05 #52
167999 Bura
Mijn geluk kennende
pi_46849133
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:46 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Ooh, je bedoelt dat je geen vaste vriend kan krijgen?
Vrienden wel, alleen geen in de liefde.
En DBZ is supersexeh hoor. XD
pi_46850021
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
hey leuk een oude maagden topic
Ik mag onderhand toch wel aannemen dat jij daar niet meer in thuis hoort?
Scheren is voor schapen!
pi_46850314
Ik krijg die mailtjes van dda ook binnen. Geen idee wie me heeft aangemeld.

Weetje waar ik afentoe zo'n moeite mee heb? Vrouwen die van meet afaan zo bitchy doen.
Kortaf. Sherp. Je kan niks goed doen. Niet dat het me doorgaans wat kan schelen als ik ze
niet ken. Ik negeer ze net als jongens. Maar afentoe vraag ik mezelf af: Why in the hell?

Ik heb dus maling aan meisjes die stoer doen of nog stoerder willen doen dan ik als jongen zijnde.
Whats up with that behaviour? Zegt dda daar ook nog iets over?
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 16:23:33 #55
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_46850381
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:14 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Ik mag onderhand toch wel aannemen dat jij daar niet meer in thuis hoort?
Inderdaad maar ik mag toch nog wel nostalgisch lurken in oude maagden topics
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 16:25:01 #56
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_46850431
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:21 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik krijg die mailtjes van dda ook binnen. Geen idee wie me heeft aangemeld.

Weetje waar ik afentoe zo'n moeite mee heb? Vrouwen die van meet afaan zo bitchy doen.
Kortaf. Sherp. Je kan niks goed doen. Niet dat het me doorgaans wat kan schelen als ik ze
niet ken. Ik negeer ze net als jongens. Maar afentoe vraag ik mezelf af: Why in the hell?

Ik heb dus maling aan meisjes die stoer doen of nog stoerder willen doen dan ik als jongen zijnde.
Whats up with that behaviour? Zegt dda daar ook nog iets over?
Haha makkelijk toch je vind die vrouwen niet leuk, dan hoef je daar toch ook geen relatie mee

Tenzij je stiekem toch wel een beetje op bitchy vrouwen valt geef maar toe.

Je kunt hier ook vragen waarom : Ben ik te bitchy?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_46850572
Vallen vrouwen op jongens die soms een beetje een eikel zijn?
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 16:29:57 #58
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_46850644
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]


Je kunt hier ook vragen waarom : Ben ik te bitchy?
Oh die is 12
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_46852205
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:30 schreef Exploit het volgende:
Een vriendin....sjah. Ga jezelf eerst eens afvragen waarom je wel een vriendin wilt hebben. Ik ben op het mometn 23 jaar oud en heb nooit "echt" een vriendin gehad. Who cares. Ik zit er op dit moment echt niet op te wachten, en heb ook niet te klagen wat het aand8 van vrouwen betreft. Vriendinnen die ik heb vind ik wel best, daar kan ik tegen zeggen dat ze niet zo moeten janken als ze weer "de vrouw" uit gaan lopen hange.

Wat hier boven staat met betrekking tot PUA (pick up artists) kan ik zeggen dat het wel degelijk werkt, maar dat je niet moet vergeten dat al deze truckjes + tips op amerikaanse vrouwen zijn uitgeprobeerd, en ik zelf (ervaring ook) dat die een stuk naiever zijn dan dat vrouwen in NL zijn great ain't it. Ga het boek double your dating maar eens lezen (makkelijk te verkrijgen via p2p), en lees wat forums zoals die op www.mysterymethod.com. De meeste informatie is gemaakt om je zelfvertrouwen een boost te geven en dat doet het ook wel
Ik keek laatst de "How to Be Funny" DVD serie van dda (heet eigenlijk anders, titel ontgaat me ff)
Maar ik dus zo van ok. vinden meisjes dit grappig (.. yeah. right thats funny, huhu).
Maar idd. Wat ze in Amerika als grappig beschouwen, daar zit ik zo bij van

[ Bericht 1% gewijzigd door Lipton-Anubis op 02-03-2007 17:27:14 ]
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_46852504
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Oh die is 12
Ik snap die topic niet. Van wie is het dan een Kloon? Jij ?
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_46854066
achja had mijn eerste vriendin (/zoen ) ook pas toen ik 19 was.. . Ging allemaal best wel vanzelf toen. Ik had blijkbaar de smaak gelijk te pakken, kort daarna nog 2 dames gehad en met een tussenpoos nu alweer een paar jaar relatie . Weet voor mezelf wel waar het aan lag, maar die houd ik voor mezelf .

dus er is zeker nog hoop voor iedereen of ik ben gewoon een zeer uitzonderlijke situatie .
pi_46874481
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:39 schreef Bura het volgende:
Dit topic is niet voor mij natuurlijk omdat ik zelf een meisje ben, maar..
Ik heb toch net zo'n probleem! Ik kan dus geen vriend krijgen
Iemand tips voor iemand die zonder vrienden niet wil uitgaan (want echt veel vrienden in de buurt heb ik niet)?
Je kunt ook uitgaan als je alleen bent,dat doe ik ook wel eens.Naar Pruim in Zevenhuizen,als daar een goede band is of naar café Scooters in Leeuwarden,want daar zijn ook vaak goede bands.En ja,je wordt wel aangekeken als je daar in je uppie staat,maar daar moet je toch wel een gezonde portie schijt aan hebben.

En uit ervaring weet ik dat je alleen prima plezier kunt hebben,mits goede muziek.

En jij bent een vrouw,dus als je niet heel lelijk bent zul je vanzelf wel aanspraak krijgen, lijkt me.
pi_46874616
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:21 schreef Lipton-Anubis het volgende:


Weetje waar ik afentoe zo'n moeite mee heb? Vrouwen die van meet afaan zo bitchy doen.
Kortaf. Sherp. Je kan niks goed doen. Niet dat het me doorgaans wat kan schelen als ik ze
niet ken. Ik negeer ze net als jongens. Maar afentoe vraag ik mezelf af: Why in the hell?
Omdat ze denken dat ze heel knap zijn.En alleen al door die arrogantie vind ik ze al lelijk.
quote:
Ik heb dus maling aan meisjes die stoer doen of nog stoerder willen doen dan ik als jongen zijnde.
Whats up with that behaviour?

De stoere ge-emancipeerde onafhankelijke vrouw willen uithangen? Latenb zien dat ze best zonder man kunnen?Ik weet het niet.
Wat ik wel weet is dat ik het niet aantrekkelijk vind.Een vrouw mag best een beetje stoer en onafhankelijk zijn,maar het moet wel een meisje blijven.Ik hoef geen relatie met een halve kerel.(ook niet met een hele kerel trouwens)
pi_46888752
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 18:20 schreef Beroepsgokker het volgende:
achja had mijn eerste vriendin (/zoen ) ook pas toen ik 19 was.. . Ging allemaal best wel vanzelf toen. Ik had blijkbaar de smaak gelijk te pakken, kort daarna nog 2 dames gehad en met een tussenpoos nu alweer een paar jaar relatie . Weet voor mezelf wel waar het aan lag, maar die houd ik voor mezelf .

dus er is zeker nog hoop voor iedereen of ik ben gewoon een zeer uitzonderlijke situatie .
en in welke zin ben je een uitzonderlijke situatie
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_46888907
Oh. Een deel 2. Hm. Nou ja, even een opruimslotje.

En weer open.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2007 21:43:58 ]
pi_46893342
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef Thrilled het volgende:
tactiek vrouwen zijn ook mensen!!! je lacht jezelf kapot als je straks in een relatie zit en terugkijkt naar de periode dat je er zo zenuwachtig van was. Zelfvertrouwen is echt de key, zonder zelfvertrouwen wordt het heeel lastig om een meisje aan de haak te slaan... niet dat ik barst van het zelfvertrouwen maar je moet het gewoon treffen. Je moet niet denken dat na 1 afwijziging geen enkele vrouw je wilt hebben, misschien vind je de dame daarna wel net die ene met die gekke kronkel in dr kop die jij ook hebt.. er is echt wel voor ieder wat wils!!
Ik heb nu al meelij met de wereld, 2 van die mafketels
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_47444898
ik heb al jaren geen vriendin, (af en toe op een toernooi of dagje uit ofzo heb ik wel enig iets..maar vast helaas niet) ik weet dat dit geloof ik meer komt omdat ik niet echt sociaal ben, ik ga niet uit, uitgaan is gewoon niet mijn ding, ik hou liever van een goed gesprek, gezamenlijk iets leuks doen dan dat ik met grote zware moeite probeer te horen wat iemand zegt, als er achtergrond muziek is en iemand praat in me oor kun je roepen wat je wilt maar ik versta je niet. Verder heb ik het niet zo op dat 'kijk mij es veel bier drinken' en dergelijk.

Het jammere is dat ik op deze manier niet echt in aanraking met meiden kom (naja kom wel het ene en andere tegen en ik ben scheidsrechter dus meidenwedstrijden krijg ik ook wel ) en ik ook niet echt het idee heb dat ik uberhaupt op zoek ben naar iemand die elke vrijdag/zaterdag avond tot vroeg in de ochtend staat te dansen/drinken tot ze er bij neer valt. (voor het idee..)

Mijn probleem...waar zoek ik de wat slimmere aardige meiden die ook nog een beetje verzorgd uitzien? Zonder uitgaan/zuipfeesten.. ?

  maandag 19 maart 2007 @ 19:09:28 #68
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_47445347
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:56 schreef koffiegast het volgende:
ik heb al jaren geen vriendin, (af en toe op een toernooi of dagje uit ofzo heb ik wel enig iets..maar vast helaas niet) ik weet dat dit geloof ik meer komt omdat ik niet echt sociaal ben, ik ga niet uit, uitgaan is gewoon niet mijn ding, ik hou liever van een goed gesprek, gezamenlijk iets leuks doen dan dat ik met grote zware moeite probeer te horen wat iemand zegt, als er achtergrond muziek is en iemand praat in me oor kun je roepen wat je wilt maar ik versta je niet. Verder heb ik het niet zo op dat 'kijk mij es veel bier drinken' en dergelijk.

Het jammere is dat ik op deze manier niet echt in aanraking met meiden kom (naja kom wel het ene en andere tegen en ik ben scheidsrechter dus meidenwedstrijden krijg ik ook wel ) en ik ook niet echt het idee heb dat ik uberhaupt op zoek ben naar iemand die elke vrijdag/zaterdag avond tot vroeg in de ochtend staat te dansen/drinken tot ze er bij neer valt. (voor het idee..)

Mijn probleem...waar zoek ik de wat slimmere aardige meiden die ook nog een beetje verzorgd uitzien? Zonder uitgaan/zuipfeesten.. ?

ja want er zit niets tussen nooit uitgaan en het hele weekend dronken zijn in
pi_47445370
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:28 schreef super-muffin het volgende:
Vallen vrouwen op jongens die soms een beetje een eikel zijn?
ja
pi_47445379
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:09 schreef Sargon het volgende:

[..]

ja want er zit niets tussen nooit uitgaan en het hele weekend dronken zijn in
Ehm zo zei ik het tog niet? toch ?
pi_47448946
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:51 schreef Bura het volgende:

[..]

En DBZ is supersexeh hoor. XD
Dat vind mijn buurjochie ook, en die's 11. Niks mis met een passie, niks mis met hobby's, maar besef je wel dat de doelgroep van programma's als DBZ en dergelijke Nickelodeon (ehm, spelling?) programma's in de vrije tijd met poppen speelt danwel balletje trapt op straat, en nog op de basisschool zit. Ik ken je verder niet, ik heb geen idee hoe je er uit ziet, en ik heb niet verder gekeken dan slechts deze post opzich, dus het kan goed zijn dat je verder een schat van een meid en een ontzettend lekker ding bent, maar alleen al hierom heb ik zoiets van... mjah...

Vat het niet als kutopmerking of persoonlijke aanval op, want zo is het werkelijk niet bedoeld, ik probeer alleen maar duidelijk te maken wat de eerste indruk is, en hoe belangrijk die is

Edit: oh en nu ik hier toch post, tot nu toe ben ook ik vriendinloos. Het was iets met 'botte lompe klootzak'. Zal wel een kern van waarheid in zitten, maar de tijd dat ik er echt mee zat is inmiddels wel voorbij. Ik ben vooral gewoon heel eerlijk in wat ik vind en denk, waardoor ik een ander wel eens onbedoeld beledig, kwets, of voor het hoofd stoot. Dat is voor iedereen inclusief ikzelf lastig, maar je weet tenminste wel wat je aan me hebt.

En hej, dat ze mij niet willen om wie en wat ik ben, dat is toch zeker niet míjn fout?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:24:26 #72
172358 oddman
Introspecteur
pi_47464033
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:28 schreef super-muffin het volgende:
Vallen vrouwen op jongens die soms een beetje een eikel zijn?
Heeft de aarde een satelliet?
Is de zwaarteversnelling 9.81 m/s^2?
Zijn vrouwen onbegrijpelijk?


Goede tip voor hopeloze jongens:
Lief zijn is geen prioriteit. Dames vallen niet op watjes, dus wees er ook geen.
Stom, misschien, maar het is het alfamannetje die er met de dames vandoor gaat. Alfamannetje word je gewoon door een grote bek te hebben, dan hoef je niet eens iets zinvols uit te kramen.

Het is allemaal zo basaal. Vriendschappen zijn eigenlijk veel ingewikkelder.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:39:30 #73
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_47464483
krijgen ?? moet je niet beide verliefd worden en elkaar versieren en veroveren ??
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 10:42:24 #74
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_47464586
Ach al je voorouders konden het dus kan jij het ook

en zo niet dan is het alleen maar goed voor de evolutie
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_47464643
de enige reden dat ik geen vriendin heb is dat ik niet blij ben met de selectie die wel blij met mij is >.>
daarnaast voor de andere pick a card wait your turn
Redacted
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:33:26 #76
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_47466059
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ach al je voorouders konden het dus kan jij het ook

en zo niet dan is het alleen maar goed voor de evolutie
BB.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_47466241
Evolutie: "Sterkere soort overleeft het op de best aan gepaste manier " dus de soorten die het best aangepast zijn overleven hun omstandigheden en de rest it uitgestorven ^^

dus enigzins is het goed geslecteerde evolutie als je geen vriendin kan krijgen >.> maarja das alleen theorie in praktijk is het gewoon klote ^^
Redacted
pi_47466454
een vrouw die van DBZ houdt
An unstable system is a system that is not stable
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 11:47:40 #79
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_47466540
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:33 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

BB.
hey P80 hoe is het tegenwoordig
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 11:49:48 #80
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_47466620
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:39 schreef cablegunmaster het volgende:
Evolutie: "Sterkere soort overleeft het op de best aan gepaste manier " dus de soorten die het best aangepast zijn overleven hun omstandigheden en de rest it uitgestorven ^^
Je vergeet nu dus seksuele selectie ook al ben je perfect aangepast aan je omgeving als je je niet voorplant heeft de evolutie niks aan je

(laatst een boek gelezen die als conclusie heeft dat intelligentie bij de mens ongeveer het equivalent is van een pauwenstaart (alleen dan iets handiger ))
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:50:48 #81
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_47466659
btw je ken ook zo postorderbruid bestellen natuurlijk
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_47467173
ik kan je dit advies geven

je moet gewoon op een dag tegen jezelf zeggen dat je lak hebt aan alles, aan iedereen en aan wat iedereen over je denkt. praat jezelf aan dat jij een toffe kerel bent die misschien niet elke vrouw kan versieren, maar heus wel een paar uit die hele meute. zeg dat vaak genoeg tegen jezelf tot je het zelf ook gelooft. daarna let je op je houding als je buiten op straat loopt. je loopt altijd rechtop, kijkt voor je uit met een beetje een voldane gezichtsuitdrukking. als je toevallig oogcontact krijgt met ene meisje, kijk dan niet meteen weg, of omlaag, maar kijk haar even aan en glimlach eventueel. als je wegkijkt, kijk dan rustig weg opzij, niet naar beneden. wanneer je jezelf wilt uitproberen ga niet zomaar een willekeurig meisje aantikken en met haar praten. je kunt bijvoorbeeld gewoon een keer toevallig ergens zitten, oogcontact krijgen en zomaar iets heel simpels zeggen zoals "ook een leuke dag gehad?" als er verder geen conversatie uitkomt is het prima, als er wel een conversatie uitkomt is ook prima. als je dit een tijdje doet ga je ook steeds meer overtuigd raken van jezelf.
let er vooral op dat als je aan de praat raakt dat je haar gewoon het grootste deel van de tijd ontspannen aankijkt. dus niet met grote ogen of met een overdreven grijns, maar gewoon lekker ontspannen.

ikzelf heb ook mindere tijden gehad, ik had 1 keer een vriendin tussen mijn 19e en mijn 23e en toen was ik er ook gewoon voor gegaan, maar toen het uit was had ik totaal geen vertrouwen in dat ik nog iets nieuws kon krijgen. toen ben ik gewoon op mezelf gaan letten. het is altijd wel leuk om jezelf wijs te maken dat je gewoon helemaal jezelf moet zijn en dat er wel een vrouw daar loopt die je accepteert zoals je bent, maar vaak werkt dat niet helemaal. ik wil niet zeggen dat je jezelf helemaal moet gaan veranderen, maar je kan jezelf wel wat verbeterne op sexueel vlak. ik bedoel dus misschien toch een beetje leuke kleding kopen, misschien je haar wat hipper knippen, een geurtje opzetten, een beetje een meer zelfverzekerde 'attitude' hebben etc etc etc. dit zijn toch dingen die vrouwen leuk vinden, ook degenen die jou heus wel mogen zoals je zelf bent. een vrouw hecht nou eenmaal toch wel veel waarde aan een man die er een beetje verzorgd uitziet, zelfvertrouwen uitstraalt.

anyways, ik hoop dat je er wat aan hebt
An unstable system is a system that is not stable
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:12:11 #83
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_47469359
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:51 schreef Bura het volgende:
Vrienden wel, alleen geen in de liefde.
En DBZ is supersexeh hoor. XD
Oeh een fellow anime/buffy fan. Die wordt eens even aan mijn MSN lijstje toegevoegd
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:18:25 #84
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_47469521
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:

(laatst een boek gelezen die als conclusie heeft dat intelligentie bij de mens ongeveer het equivalent is van een pauwenstaart (alleen dan iets handiger ))
The mating mind (De parende geest) zeker, van Geoffrey Miller? Interessant boek was dat.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:22:10 #85
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_47469620
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:39 schreef Bura het volgende:
Dit topic is niet voor mij natuurlijk omdat ik zelf een meisje ben, maar..
Ik heb toch net zo'n probleem! Ik kan dus geen vriend krijgen
Iemand tips voor iemand die zonder vrienden niet wil uitgaan (want echt veel vrienden in de buurt heb ik niet)?
hey is dat een ava van Dark :3
en ach als je van DDR houdt zijn er in arcades altijd wel spelers van DDRNL te vinden waaronder ikke
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:22:44 #86
85962 ioko
I Appear Missing
pi_47469629
Een 'ik kan geen vriendin krijgen' topic in R&P en dan is het zo rustig?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:23:45 #87
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_47469650
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:22 schreef ioko het volgende:
Een 'ik kan geen vriendin krijgen' topic in R&P en dan is het zo rustig?
Is dit onderwerp dan al eens eerder ter sprake gekomen?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:28:18 #88
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47469794
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:22 schreef ioko het volgende:
Een 'ik kan geen vriendin krijgen' topic in R&P en dan is het zo rustig?
Zet SINGLES in de TT en het wordt vanzelf drukker
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_47469813
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:06 schreef Cyclonis het volgende:
ik kan je dit advies geven

je moet gewoon op een dag tegen jezelf zeggen dat je lak hebt aan alles, aan iedereen en aan wat iedereen over je denkt. praat jezelf aan dat jij een toffe kerel bent die misschien niet elke vrouw kan versieren, maar heus wel een paar uit die hele meute. zeg dat vaak genoeg tegen jezelf tot je het zelf ook gelooft. daarna let je op je houding als je buiten op straat loopt. je loopt altijd rechtop, kijkt voor je uit met een beetje een voldane gezichtsuitdrukking. als je toevallig oogcontact krijgt met ene meisje, kijk dan niet meteen weg, of omlaag, maar kijk haar even aan en glimlach eventueel. als je wegkijkt, kijk dan rustig weg opzij, niet naar beneden. wanneer je jezelf wilt uitproberen ga niet zomaar een willekeurig meisje aantikken en met haar praten. je kunt bijvoorbeeld gewoon een keer toevallig ergens zitten, oogcontact krijgen en zomaar iets heel simpels zeggen zoals "ook een leuke dag gehad?" als er verder geen conversatie uitkomt is het prima, als er wel een conversatie uitkomt is ook prima. als je dit een tijdje doet ga je ook steeds meer overtuigd raken van jezelf.
let er vooral op dat als je aan de praat raakt dat je haar gewoon het grootste deel van de tijd ontspannen aankijkt. dus niet met grote ogen of met een overdreven grijns, maar gewoon lekker ontspannen.

ikzelf heb ook mindere tijden gehad, ik had 1 keer een vriendin tussen mijn 19e en mijn 23e en toen was ik er ook gewoon voor gegaan, maar toen het uit was had ik totaal geen vertrouwen in dat ik nog iets nieuws kon krijgen. toen ben ik gewoon op mezelf gaan letten. het is altijd wel leuk om jezelf wijs te maken dat je gewoon helemaal jezelf moet zijn en dat er wel een vrouw daar loopt die je accepteert zoals je bent, maar vaak werkt dat niet helemaal. ik wil niet zeggen dat je jezelf helemaal moet gaan veranderen, maar je kan jezelf wel wat verbeterne op sexueel vlak. ik bedoel dus misschien toch een beetje leuke kleding kopen, misschien je haar wat hipper knippen, een geurtje opzetten, een beetje een meer zelfverzekerde 'attitude' hebben etc etc etc. dit zijn toch dingen die vrouwen leuk vinden, ook degenen die jou heus wel mogen zoals je zelf bent. een vrouw hecht nou eenmaal toch wel veel waarde aan een man die er een beetje verzorgd uitziet, zelfvertrouwen uitstraalt.

anyways, ik hoop dat je er wat aan hebt
Cy-Kloon-is.
Studeer je spiegellogie?
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:29:46 #90
85962 ioko
I Appear Missing
pi_47469843
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zet SINGLES in de TT en het wordt vanzelf drukker
Ja klopt, ik moest nu veels te lang zoeken
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:31:00 #91
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47469887
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:29 schreef ioko het volgende:

[..]

Ja klopt, ik moest nu veels te lang zoeken
De allerlaatste SINGLES> [Singles] Zijn er tot 3 Oktober :D
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:31:34 #92
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_47469911
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zet SINGLES in de TT en het wordt vanzelf drukker
Alleen ervaren users als jij en ik weten het feilloos te vinden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 13:31:58 #93
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_47469919
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:18 schreef Frollo het volgende:

[..]

The mating mind (De parende geest) zeker, van Geoffrey Miller? Interessant boek was dat.
Nee : the red queen : sex and the evolution of human nature door matt ridley Ook erg leuk boek
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:34:05 #94
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47469982
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Alleen ervaren users als jij en ik weten het feilloos te vinden.
al anderhalf jaar geleden... Toen was FOK! nog leuk
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:34:44 #95
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_47470004
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

al anderhalf jaar geleden... Toen was FOK! nog leuk
Ja.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_47470055
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:29 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

Cy-Kloon-is.
Studeer je spiegellogie?
nee, lucht en ruimtevaart
An unstable system is a system that is not stable
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 13:36:42 #97
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_47470082
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zet SINGLES in de TT en het wordt vanzelf drukker
Of oude maagden
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:37:17 #98
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_47470108
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nee : the red queen : sex and the evolution of human nature door matt ridley Ook erg leuk boek
Klinkt ook interessant, thnx.

En nu ben ik weer weg uit dit topic want ik hoef heulemaal geen vriendin.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:38:35 #99
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47470161
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Of oude maagden
Hehe ook leuk Ik snap ook niet waarom de reeks gestopt is. Beter dan al die nutteloze losse topics :S
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 13:40:37 #100
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_47470219
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef Frollo het volgende:

[..]

Klinkt ook interessant, thnx.

En nu ben ik weer weg uit dit topic want ik hoef heulemaal geen vriendin.
Eensgelijks en ik heb al een vriendin.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')