abonnement Unibet Coolblue
pi_44243739
Ik zou zeggen.... game on

Er hoeft niet meer uitgelegd te worden wat een Wii is toch !?

Plaats hier je vreugdedansje of je frustraties
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:45:27 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_44243749
, , , boehoehoehoehoe , , .

Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden. Van mensen die er al vanaf 12 uur 's nachts stonden . Ik naar de Dixons 'ja je kunt nog wel reserveren voor volgende week, maar wel met 50 euro aanbetaling'. Ik had zoiets van hmm, hmm, nouja eerst even langs de Intertoys wippen, misschien dat er reserveringen zijn gecanceled. Nou dat was dus niet zo, dus ik terug naar de Dixons 'nee in die vijf minuten zijn er twintig man langsgekomen om te reserveren, je kunt nu reserveren voor over twee weken'. Maarja, dat is na kerst, en dan ben ik op vakantie !

Volgend jaar pas .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:47:35 #3
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44243818
Zoals ik net al zei probeer het in duitsland
de PAL wii's worden daar gemaakt als mede de games
voor BMH in Essen, Krefeld en Duisburg zijn dichtbij jouw in krefeld zal je waarschijnlijk de meeste kans maken
Kijk op www.mediamarkt.de
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_44243829
De Wii.

Ik durf met 99 procent zekerheid te zeggen dat-ie in februari bij het leeuwendeel van de nerds, die nu stad en land afreizen om zo'n spelletjesbak te bemachtigen, dat ding alweer met één been bij het grof vuil staat.
pi_44243942
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef speknek het volgende:
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], boehoehoehoehoe [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].

Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden. Van mensen die er al vanaf 12 uur 's nachts stonden . Ik naar de Dixons 'ja je kunt nog wel reserveren voor volgende week, maar wel met 50 euro aanbetaling'. Ik had zoiets van hmm, hmm, nouja eerst even langs de Intertoys wippen, misschien dat er reserveringen zijn gecanceled. Nou dat was dus niet zo, dus ik terug naar de Dixons 'nee in die vijf minuten zijn er twintig man langsgekomen om te reserveren, je kunt nu reserveren voor over twee weken'. Maarja, dat is na kerst, en dan ben ik op vakantie !

Volgend jaar pas [afbeelding].
en Bart Smit en Toys 'r us dan
Niet zo snel opgeven
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:54:00 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_44243993
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
en Bart Smit en Toys 'r us dan
Niet zo snel opgeven
Bart Smit zit ook vol, want daar krijgen volgende week pas de eerste mensen hem via de winkel. Toys 'r Us zou nog kunnen, maar die zit in Utrecht ver uit het centrum.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:54:20 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_44244002
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:47 schreef depax het volgende:
Zoals ik net al zei probeer het in duitsland
de PAL wii's worden daar gemaakt als mede de games
voor BMH in Essen, Krefeld en Duisburg zijn dichtbij jouw in krefeld zal je waarschijnlijk de meeste kans maken
Kijk op www.mediamarkt.de
Zit je met Deutsche Bildschirmtext.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_44244007
De mijne mag voor 500 euro veranderen van eigenaar
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_44244035
was er bijna ingestonken
pi_44244091
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:55 schreef linebear het volgende:
was er bijna ingestonken
Moet eerlijk zeggen dat ik het erg aso vind dat al die Wii's op MP staan nu. Mensen bieden er 400 euro voor!!! Dan wacht je toch een weekje en koop je er 3 games bij denk ik dan...

Heb mijn Wii al sinds woensdag, maar heb m pas een half uurtje bespeeld
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_44244132
ja inderdaad....
ik kan echt wel wachten. Heb nog genoeg andere dingen te doen.
pi_44244141
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Bart Smit zit ook vol, want daar krijgen volgende week pas de eerste mensen hem via de winkel. Toys 'r Us zou nog kunnen, maar die zit in Utrecht ver uit het centrum.
je moet ook naar een klein dorpje gaan ofzo. daar komt niemand. of naar een niet zo populaire straat in een grote stad waar toch een speelgoedwinkel is
pi_44244165
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:54 schreef _Supreme het volgende:
Helaas, geen geluk.

Bij de free records shop in Breda, 10 mensen ongeveer, 3 wii's...
Daar kwam ik ook rond 9'en aan ja, weg Wii's dus
Die gasten vertelden dat ze er al om 6u stonden
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Zit je met Deutsche Bildschirmtext.
Kwestie van taal wijzigen
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
pi_44244205
wat 400?
nou dan mag iemand de mijne ook wel komen halen )
pi_44244206
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef spanks het volgende:

[..]

Heb mijn Wii al sinds woensdag, maar heb m pas een half uurtje bespeeld
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
pi_44244209
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef SPiDeY. het volgende:

Kwestie van taal wijzigen
Of Duits leren!
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_44244210
TiiViiPii
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_44244251
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef SPiDeY. het volgende:

[..]

Heb het er gewoon te druk voor morgenmiddag ga ik maar eens een paar uurtjes zitten en kijken of ik aan de besturing van CoD kan wennen, want dat vond ik wel lastig...
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:03:10 #19
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_44244295
Binnen
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_44244371
Niemand anders die de cijfers van de reviews (Virtual Console games niet meegerekend) echt dramatisch laag vindt?

Ben bijna blij dat ik 'm (nog) niet thuis heb staan (ja ik probeer een rede te vinden waarom het goed is dat ik vanochtend na een uur in de regen te hebben gestaan nog geen Wii heb).
pi_44244427
vind de cijfers best hoog
pi_44244451
Waarom is het 'Wii zonder pre-order halen - topic' dicht
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:10:00 #23
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44244523
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef SPiDeY. het volgende:
Waarom is het 'Wii zonder pre-order halen - topic' dicht
Omdat hij vol is.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_44244528
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef SPiDeY. het volgende:
Waarom is het 'Wii zonder pre-order halen - topic' dicht
omdat het vrijwel onmogelijk is.
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_44244551
nu zeker ja
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')