Elke hydropneumaat kan dat, dus niet specifiek de GS. Charles de Gaulle is er door aan de dood ontsnapt doordat zijn DS nog prima bestuurbaar bleef ondanks lekgeschoten banden.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:11 schreef Repeat het volgende:
is die GS daar speciaal voor ontworpen ofzo?
Ofwel, op de GS en de M35 vooral de "grote" Citroëns. (DS, CX, BX, XM, Xantia, C5, C6 en dus ook de kleine GS/A en M35)quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:05 schreef patje74 het volgende:
[..]
Elke hydropneumaat kan dat, dus niet specifiek de GS. Charles de Gaulle is er door aan de dood ontsnapt doordat zijn DS nog prima bestuurbaar bleef ondanks lekgeschoten banden.
Oeps, de meest bijzondere vergeten...quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:36 schreef patje74 het volgende:
Ik heb geen flauw idee of dit nog kan bij de moderne C-modellen, maar daar ben ik dan ook niet zo veel mee bezig eigenlijk. Door de computerzooi zullen wellicht de eigenschappen en gedragingen van het veersysteem veranderen.
Je vergeet de SM trouwens in je lijstje.![]()
Dat is ook de bedoelingquote:Op donderdag 30 november 2006 20:18 schreef rudedeltadude het volgende:
ja als je dat filmpje ziet, gebeurt er niet veel...
wat 2cv ook wel eend zegtquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:13 schreef Repeat het volgende:
Maar waar zit het em dan in?
Nee, en ik heb 2 Xantia's, 3 BX'en en 1 DS gehad. 1x 2 veerbollen laten vervangen à 200 euro bij een Xantia met 400.000 op de teller.quote:Op zondag 3 december 2006 20:45 schreef Aernoud het volgende:
Haha, dat is best wazigIs het niet heel erg onderhoudsgevoelig?
welnee gek, als je 1 keer per 2 jaar lhm olie verversen en 1 keer in de 4 jaar je veerbollen laten vervangen of bijvullen vind je dat veel onderhoud?? Dat kost je hoogstends 50 euro per 2 jaar en 100 euro per 4 jaar .quote:Op zondag 3 december 2006 21:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja, het is erg onderhoudsgevoelig.
Maar dan heb je ook wat.
en dat is als alles goedgaat. Denk aan lekkage, pech onderweg. Dan zijn gewone schokdempers betrouwbaarder.quote:Op maandag 4 december 2006 15:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
welnee gek, als je 1 keer per 2 jaar lhm olie verversen en 1 keer in de 4 jaar je veerbollen laten vervangen of bijvullen vind je dat veel onderhoud?? Dat kost je hoogstends 50 euro per 2 jaar en 100 euro per 4 jaar .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |