abonnement Unibet Coolblue
pi_43807663
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:25 schreef Mark_V het volgende:
@ Sheep, waarom als jong iemand SP stemmen, de SP is vooral voor heeeeel veel solidariteit met 50+ fabrieksarbeiders die vooral hun prachtige CAO's en vorstelijke prepensioenen tot in lengte van jaren zullen moeten blijven krijgen. En wij moeten tot 70 jaar werken, kunnen geen huis betalen en moeten veel belasting betalen, dat is geen solidariteit

Groen Links wil in mijn ogen veel meer vooruit met dit land, en zijn denk ik wel de meest geestelijk liberale partij van NL
Hoe rijk ik ook word, ik zie mezelf wss toch altijd wel ongeveer hetzelfde stemmen. (Ik ga er maar even van uit dat ik net zo helder blijf nadenken als dat ik nu doe, al zou een ander hier heel iets anders dan 'helder' neer willen zetten )
SP zal voorlopig iig wel mijn partij blijven, misschien dat ik ooit nog over stap naar GL en héél misschien ooit het PvdA, maar iets anders zal het niet snel worden ben ik bang
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 november 2006 @ 00:36:07 #227
39237 crew  H_T
2733
pi_43807701
Lange naam zeg

Welke Britse politieke partij is onder andere voor het invoeren van een 99-pence stuk om wisselgeld te beperken en een bijdrage van rijke mensen voor het drukken van geld, omdat zij nou eenmaal het meeste geld gebruiken?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_43807759
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:35 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Hoe rijk ik ook word, ik zie mezelf wss toch altijd wel ongeveer hetzelfde stemmen. (Ik ga er maar even van uit dat ik net zo helder blijf nadenken als dat ik nu doe, al zou een ander hier heel iets anders dan 'helder' neer willen zetten )
SP zal voorlopig iig wel mijn partij blijven, misschien dat ik ooit nog over stap naar GL en héél misschien ooit het PvdA, maar iets anders zal het niet snel worden ben ik bang
Dat is te prijzen, maar in mijn ogen is de SP helemaal niet zo solidair met IEDEREEN als ze zeggen.

De VVD is voor het instandhouden van de rijkdom van rijke mensen.
De SP is voor het instandhouden van de klassieke vakbondsvertegenwoordigde man van boven de 50.

Je zal maar een 22jarige allochtone vrouw zijn die met halfjaarcontractjes de endjes aan elkaar moet knopen...

Maar laten we maar weer gaan AKQ-en....
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 november 2006 @ 00:38:19 #229
39237 crew  H_T
2733
pi_43807778
Hun idee van klassenverkleining bestaat uit het gebruiken van kleinere tafels en stoelen, zodat de leerlingen dichter op elkaar kunnen zitten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_43807799
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lange naam zeg

Welke Britse politieke partij is onder andere voor het invoeren van een 99-pence stuk om wisselgeld te beperken en een bijdrage van rijke mensen voor het drukken van geld, omdat zij nou eenmaal het meeste geld gebruiken?
omg
De Scottish Nationalistic Party?
pi_43807885
Whahaha, ik wist hem niet en ik zit ff wat over die partij te lezen, maar een van de redenen dat er 99 pence wordt geheven is om fraude tegen te gaan....

als iets 1 pond kost en de klant wil geen bon, kan de winkelmedewerker het geld makkelijker achterover drukken dan als hij de kassa open moet maken om 1 pence wisselgeld te geven... weer wat geleerd.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 november 2006 @ 00:43:08 #232
39237 crew  H_T
2733
pi_43807958
Goede ideeën
quote:
In order to combat motorway congestion we will immediately close all motorways to all vehicles with the exception of bicycles to encourage our green policy and fitness. Any bicycles with more than 3 gears will also be banned for safety reasons. Apart from anything else this will allow police to get on with catching burglars. Traffic cops who are not intelligent enough to cope with proper police work will be allowed to wear their uniforms for a transitional period before being re trained as vicars.

Pram lanes will be created in all shopping centres.

4 wheel drive vehicles will only be allowed to drive off road, therefore stopping mothers picking up their children from school in them when they only live 100 yards down the road. They will also be wrapped in bubble wrap to make them safer.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_43808053
quote:
All students will be awarded The Louis Pasteur degree for the scientific research into the growth of mould.
Geldt hier in de douche inderdaad wel

Denk trouwens niet dat iemand hem gaat raden, had er nog nooit van gehoord totdat ik ging googlen....
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 november 2006 @ 00:46:17 #235
39237 crew  H_T
2733
pi_43808077
Enne, het is niet de Scottish Nationalist Party.
quote:
We fully back the government’s policy of discouraging binge drinking by opening pubs for 24 hours. We believe that 24 hours is not quite long enough and propose to make the length of a day 32 hours long so that the pubs can be open for even longer. We also rather like the government idea of coming down hard on drugs by legalising them. Regarding tobacco it will now only be legal to smoke it with cannabis. Anyone found to have a ciggy not containing any cannabis will be made to walk to Coventry with a stone in their shoe, unless they come from Coventry in which case an alternative major city will be substituted on the advice of a committee who will meet far too often and eat dope cakes.

Due to the government’s policy of opening pubs 24 hours a day, a loony government for public safety will make the wearing of seat belts compulsory in all pubs, and pub tables will be fitted with airbags so you can fall over drunk without damaging your head (this does not offer protection from your wife attacking you with the rolling pin when you get home drunk).
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 november 2006 @ 00:47:55 #236
39237 crew  H_T
2733
pi_43808125
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:45 schreef Mark_V het volgende:

[..]

Geldt hier in de douche inderdaad wel

Denk trouwens niet dat iemand hem gaat raden, had er nog nooit van gehoord totdat ik ging googlen....
Heeft wel eens op de FP van Fok! gestaan, samen met een concurrent (met ook vreemde ideeën). Als de vraag om 1 uur nog niet geraden is, doe ik er een vervangende vraag in. Tot die tijd ga ik vrolijk verder
quote:
Immigration: everyone wanting to come and live in the UK will be made welcome, so long as they are over the age of 85 and accompanied by both parents.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_43808159
@ Sheep
quote:
All foxes will be issued with sheep’s clothing
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 november 2006 @ 00:52:07 #238
39237 crew  H_T
2733
pi_43808282
quote:
To keep up with the present government we promise to introduce many policies that have not been thought through properly, purely for cheap votes.

These include:

* Making everyone a lottery winner
* Providing beer for school children
* Giving everyone a quid who votes for us

All food shall be clearly labelled “Recommended for Oral Use”.

All fast food will be clearly labelled “May contain traces of real food”.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_43808306
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Heeft wel eens op de FP van Fok! gestaan, samen met een concurrent (met ook vreemde ideeën). Als de vraag om 1 uur nog niet geraden is, doe ik er een vervangende vraag in. Tot die tijd ga ik vrolijk verder
[..]
vooral niet ineens goed gaan antwoorden mensen!
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:48 schreef Mark_V het volgende:
@ Sheep
[..]

Nu de mensen nog
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 november 2006 @ 00:56:30 #240
39237 crew  H_T
2733
pi_43808449
Een concurrent van de gevraagde partij is dit van plan:
quote:
The Leader party promised to, if elected, go to Antartica and shout at the ice sheets "stop melting you big white bastards", because "its more than Blair is doing"

In order to discourage undesirable foreigners from entering Britain i.e. the Russian Mafia, Rupert Murdoch, &c., our candidate would like to see the terminals around Heathrow and Gatwick plastered with giant photos of Britain's leading celebs i.e. Kilroy, Johnny Vegas, Graham Norton, Ant & Dec, and mega-moron Chris Evans. The sight of this lot should be enough to deter the most hardened criminal.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_43808539
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een concurrent van de gevraagde partij is dit van plan:
[..]
Hmm, deze partij heeft duidelijk minder goede plannen...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 november 2006 @ 01:01:29 #242
39237 crew  H_T
2733
pi_43808628
In elk geval minder leuk.

Ik was op zoek naar The Official Monster Raving Loony Party

Het leuke is dat ze af en toe ook wat winnen, en hun plannen er soms doorkomen: zij hadden het paspoort voor huisdieren voorgesteld, en dat is er nu ook echt. Nieuwe vraag komt zo, even een verzinnen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_43808691
quote:
Op donderdag 23 november 2006 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In elk geval minder leuk.

Ik was op zoek naar The Official Monster Raving Loony Party

Het leuke is dat ze af en toe ook wat winnen, en hun plannen er soms doorkomen: zij hadden het paspoort voor huisdieren voorgesteld, en dat is er nu ook echt. Nieuwe vraag komt zo, even een verzinnen
voor alle huisdieren of alleen dieren zoals honden en paarden?
(als dat niet teveel zoekwerk is )
pi_43808714
Een paard is toch geen huisdier, joh.
pi_43808752
soms staat ie in de gang
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_43808775
quote:
Op donderdag 23 november 2006 01:04 schreef wyccie het volgende:
Een paard is toch geen huisdier, joh.
Bij de buren staat er eentje in de gang dus is dat dan toch technisch gezien een huisdier?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 23 november 2006 @ 01:06:14 #247
39237 crew  H_T
2733
pi_43808777
De 3 katten bij m'n moeder hebben allemaal een huisdierenpaspoort, dus de meeste huisdieren kunnen er een krijgen geloof ik.

Speaking of katten:

Door welke twee dieren te kruisen krijg je een lijger? Graag aangeven welk dier de vader is en welke de moeder
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_43808791
vader: leeuw
moeder: tijger
pi_43808806
helft kans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')