de eerste post na de OP geeft dan al het verkeerde voorbeeldquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het gaat over je eigen auto, niet die van je paps en mams
TT vraagt waar rij je in, niet welke auto bezit jequote:Op dinsdag 14 november 2006 23:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het gaat over je eigen auto, niet die van je paps en mams
Dank jequote:Op dinsdag 14 november 2006 23:54 schreef Cybje het volgende:
D.Rose: echt waar, supervette autoVoor mij zal dat jammer genoeg voorlopig nog even een droomauto blijven, dus ik ben vrezelijk jaloers op je!
Ah eindelijk, eentje die lelijker is dan de mijne.quote:Op woensdag 15 november 2006 04:46 schreef Schlumberger het volgende:
Ik kan lekker het meeste meenemen
(sorry, ik heb verder niets om mee te pimpen)
[afbeelding]
Wat! Jij vindt mijn beeldschone Caddy lelijker dan de Sunny van Sjimz? Jij zoekt echt ruzie hequote:Op woensdag 15 november 2006 04:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah eindelijk, eentje die lelijker is dan de mijne.
Weet je het zeker trouwens over die laadruimte?
Nee hoor, hij ziet er prachtig uit, vooral dat grijze kenteken zal veel vergoeden.quote:Op woensdag 15 november 2006 04:55 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Wat! Jij vindt mijn beeldschone Caddy lelijker dan de Sunny van Sjimz? Jij zoekt echt ruzie he
quote:Op woensdag 15 november 2006 04:46 schreef Schlumberger het volgende:
Ik kan lekker het meeste meenemen
(sorry, ik heb verder niets om mee te pimpen)
[afbeelding]
Mooie auto zegquote:Op woensdag 15 november 2006 10:22 schreef estranged het volgende:
Toyota Carina E 2.0 GTi
[afbeelding]
[afbeelding]
weet ik.. ff klikken en dat probleem is ook weer de wereld uit...quote:Op woensdag 15 november 2006 11:45 schreef MikeyMan het volgende:
![]()
[..]
Je plaatjes vertekenen alleen een beetje...
Begravenisondernemer als hobby?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:36 schreef j22flyingdownwind het volgende:
'99 E320 CDI Avantgarde Combi, op de foto voorzien van 17" AMG Styling 1 wielen welke inmiddels door 18" Styling 2 zijn vervangen. Moet zeggen dat 'm dat erg goed staat. Verder is 'ie achter ca. 1,5cm verlaagd zodat hij mooi vlak ligt.
foto's beetje onduidelijk... poepcamera
[afbeelding]
Op de oprit...
[afbeelding]
Voorzijde... uiteraard xenon verlichting
[afbeelding]
Interieur.. z.g.a. full options
Is dat die met 180PK of die met 156PK oid ?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:03 schreef Blanchimont het volgende:
[afbeelding]
Seat Ibiza 1.8i-20VT Cupra.
Geen R, daarvan rijden er in Nederland maar 11 rondquote:Op woensdag 15 november 2006 15:11 schreef 1299 het volgende:
[..]
Is dat die met 180PK of die met 156PK oid ?
Ik kwam er een keer zo'n eentje tegen op de snelwegquote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Geen R, daarvan rijden er in Nederland maar 11 rond. Die van mijn is een originele, niet afgetrapte Cupra met 156pk. Genoeg om er een hoop lol mee te hebben
. Het is trouwens mij eerste autootje. Laatbloeier en zo
.
Ibizaquote:Op woensdag 15 november 2006 15:03 schreef Blanchimont het volgende:
[afbeelding]
Seat Ibiza 1.8i-20VT Cupra.
zonder strijkplank is ie nog mooierquote:Op woensdag 15 november 2006 18:25 schreef GiSaE het volgende:
[..]
Zo zonder stickers is ie veel mooier
Ik vind de kleur juist topquote:Op woensdag 15 november 2006 18:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ibiza
Cupra![]()
![]()
![]()
Vind alleen de kleur niet mooi, maar das persoonlijk.
Can't have it all. Komt nog verandering in. Maarja, hij wordt ook ooit nog wit. Maarjaquote:Op woensdag 15 november 2006 18:25 schreef GiSaE het volgende:
[..]
Zo zonder stickers is ie veel mooier
Het is een functionele spoiler. Geen holle plastic all-show-no-go spoiler.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zonder strijkplank is ie nog mooier
Lijkt mij dat als ie echt functioneel was BMW 'm er zelf wel op had geplaatst.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:30 schreef vwk het volgende:
[..]
Can't have it all. Komt nog verandering in. Maarja, hij wordt ook ooit nog wit. Maarja
[..]
Het is een functionele spoiler. Geen holle plastic all-show-no-go spoiler.
Zonder dat ding zijn sommige bochten op de ring éng..
Laten we niet discussiëren over de functie, die is al bewezen.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als ie echt functioneel was BMW 'm er zelf wel op had geplaatst.
Maar los daarvan, het maakt de auto er niet mooier op
jawel, maar daar wil ik jouw auto niet mee vergelijkenquote:Op donderdag 16 november 2006 11:37 schreef vwk het volgende:
Overduidelijk ben je niet bekend met de M3 GT of de M3 LTW
Jaquote:Op donderdag 16 november 2006 20:10 schreef veldmuis het volgende:
Zijn er ook mensen met een Fiat Multipla?
Nee hoor. Sta me toe je te corrigerenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Die van jou lijkt me eerder een 'gewone' 535i, ondanks het M-plaatje achterop. De echte M heeft een dikke voorspoiler en nog wat andere wijzigingen t.o.v. de normale.
Wat doet die snorkel daar?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:05 schreef 911GT2 het volgende:
[afbeelding]
Deze! Nu op wintervelgenmodus.
Wat zijn dat voor dingen daar achterin? Subwoofers? Biervaten? Kernafval? En wat betekent dat teken op je motorkap?quote:
Fusten bier (50 en 30 liter, totaal 290 liter). Logo is het logo van mijn studentenhuys. Het is onze huisauto..quote:Op vrijdag 17 november 2006 03:06 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor dingen daar achterin? Subwoofers? Biervaten? Kernafval? En wat betekent dat teken op je motorkap?
Whaaa, vet mooi bommetjequote:Op donderdag 16 november 2006 21:05 schreef 911GT2 het volgende:
[afbeelding]
Deze! Nu op wintervelgenmodus.
Dat is de lichtinlaat voor de turbo. Standaard zit die onder een zwart klepje, maar die heb ik dus vervangen voor een happertje... vind ik mooier!quote:
THNX! Meestal hebben mensen wel wat te zeggen over smart, weinig van zulke reacties helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |