abonnement Unibet Coolblue
pi_43407151
In de huidige OP kan alleen een TS/modje/Admin dit wijzigen. Voor het volgende topic moet je het wijzigen in de wiki.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_43407194
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:10 schreef Wadloper het volgende:
Hoe kan ik trouwens foto's toevoegen in de OP?
Heb er 4 om toe te voegen
add me maar ff op hotmail dan zet ik ze er bij

bjornon apehoer hotmeel

Tevens Hamm-Venlo aangepast
pi_43407304
Heb ze al gestuurd naar Zug-Chef
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 9 november 2006 @ 20:35:50 #29
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43408059
Ik zie nog ## staan in de OP
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43408061
Nog wat fotootjes die ik vorig jaar heb gemaakt (en 1 in 2004).










Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_43408204
Wat uik me af vraag: is de confoguratie van de GTW's nog aanpasbaar? Ik zie op de foto een trein met 2 passagiersgedeelten en een motorcompartiment. Zelf heb ik al in 1 gereden met motorcompartiment, en 3 passagiersgedeelten.. kunnen ze die gedeeltes ook loskoppelen?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 9 november 2006 @ 20:43:20 #32
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_43408376
Na het overweldigende succes van Rondje Nederland staat er weer een spoorprojectje op stapel. En een niet alledaags ritje, mag ik wel zeggen. Ik ga met wat vrienden de jaarwisseling vieren in een onooglijk klein dorpje in Noord-Roemenië, en ik ga zo veel mogelijk per spoor reizen.

De heenreis zal gaan in 4 etappes, te weten:

Utrecht - München: 858 km in 10:14
München - Budapest: 675 km in 7:20
Budapest - Timisoara: 310 km in 5:58
Timisoara - Viseu de Jos: 525 km in 10:45

De terugweg zal gaan in 5 etappes, te weten:

Viseu de Jos - Teius: 277 km in 5:58
Teius - Budapest: 484 km in 6:10
Budapest - Wien: 254 km in 2:59
Wien - Würzburg: 621 km in 5:58
Würzburg - Utrecht: 584 km in 4:51

Samen 4588 km in 60:13.

Uiteraard zullen er uitgebreid veel foto's en filmpjes gemaakt worden, en een vet verslag zal volgen. Erg typisch dat er DRIE etappes zijn die allemaal precies even lang duren Oh ja, gedurende mijn verblijf aldaar staat er OOK nog een smalspoor-stoomlijntje bij volle maan op het programma, op oudjaarsavond
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_43408441
Die wadloper staat niet zo goed op de rails
pi_43408495
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef Wadloper het volgende:
Die wadloper staat niet zo goed op de rails
Nee, die was lichtelijk ontspoord. Maar nog nooit zo'n leuke ochtend gehad.

Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  donderdag 9 november 2006 @ 20:58:09 #35
86072 thatsme
and That's you!
pi_43409020
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef Bensel het volgende:
Wat uik me af vraag: is de confoguratie van de GTW's nog aanpasbaar? Ik zie op de foto een trein met 2 passagiersgedeelten en een motorcompartiment. Zelf heb ik al in 1 gereden met motorcompartiment, en 3 passagiersgedeelten.. kunnen ze die gedeeltes ook loskoppelen?
nee het zijn vaste combinaties. Ze hebben van beide soorten een aantal besteld. Daarnaast is het erg lastig 1 z'n wagon ff ergens weg te zetten. Ze missen dan een onderstel
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 9 november 2006 @ 20:59:58 #37
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_43409101
quote:
Märklin

Nou Zug-Chef, hoeveel weddenschappen heb je gewonnen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 9 november 2006 @ 21:04:25 #38
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43409266
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:58 schreef thatsme het volgende:

[..]

nee het zijn vaste combinaties. Ze hebben van beide soorten een aantal besteld. Daarnaast is het erg lastig 1 z'n wagon ff ergens weg te zetten. Ze missen dan een onderstel
En ook een motorwagentje wisselen doen ze niet zomaar. Ik heb het gevraagd aan een medewerker van Voith.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43409733
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

En ook een motorwagentje wisselen doen ze niet zomaar. Ik heb het gevraagd aan een medewerker van Voith.
mischien in uitzonderlijke situaties
pi_43412153
Ik wist niet dat connexxion ook echt ging rijden..


gelderland, valleilijn /kippenlijn
bye
pi_43412288
Sterker nog: Connexxion-mcn's rijden nu al hun rondjes op de Kippenlijn, niet zelfstandig maar toch.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  donderdag 9 november 2006 @ 22:15:38 #42
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_43412345
Wij wel

Trouwens volgens de Gelderlander (dat is een krant voor de onwetenden) is dit de planning met Veolia:
Een artikel in dagblad De Gelderlander van vandaag:
http://www.gelderlander.nl/maasland/article812756.ece

Samenvattend
DEC 06 - MRT 07: Buffels op Maaslijn (als het aan Veolia ligt, NS ligt nog dwars, maar veel andere oplossingen zijn er niet)
MRT 07 - EIND 07: Wadlopers op Maaslijn
EIND 07: Nieuwe GTW's in gebruik

(ff schaamteloos van Somdaforum ge-cp't)
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_43412403
Dus geen Plan U's
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 9 november 2006 @ 22:19:57 #44
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_43412496
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:17 schreef Zug-Chef het volgende:
Dus geen Plan U's


Nee, en ook geen mat 24

Nadenken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 9 november 2006 @ 22:22:31 #45
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_43412583
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef vw_caddy het volgende:
Sterker nog: Connexxion-mcn's rijden nu al hun rondjes op de Kippenlijn, niet zelfstandig maar toch.
Sommige ritten toch wel, om aan hun uren te komen?
NSR machinist rijdt de trein Ut-Amf en dan stapt er een Cxx mcn op, en heeft de NSR machinist pauze tot de trein weer terug is. Bij geen Cxx mcn aanwezig rijdt de NSR'er zelf de hele slag.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_43412758
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:58 schreef thatsme het volgende:

[..]

nee het zijn vaste combinaties. Ze hebben van beide soorten een aantal besteld. Daarnaast is het erg lastig 1 z'n wagon ff ergens weg te zetten. Ze missen dan een onderstel
Mja, ik weet niet hoe de configuratie is van de wielen van de stellen...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_43412937
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]



Nee, en ook geen mat 24

Nadenken
jonge lees nu eerst ns verder op somda voordat je met je conclusie komt Die weten daar namelijk meer dan jij
pi_43412967
quote:
Dienstgroep - omschrijving - plangroep - materieelsoort - aanduiding
VEG DH 2 MAT ODM3 DH 2
VEH DH 1 MAT ODM3 DH 1
VEK DE 3 MAT ODM3 DE 3
VEO DM90 VEOLIA ODM3 DM90 2
VEP MAT64 VEOLIA ODM3 MAT'64 2

De dienstgroep VEK kan idd op plan U duiden: DE 3
  donderdag 9 november 2006 @ 22:33:52 #49
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_43413018
Ja, in theorie kan het nog.

Mooiste plaatst vond ik trouwen de motorbak met je rug tegen de machineruimte en dan maar brullen met die dingen, heerlijk! Andere voordelen van plan U: groter dan een Lint, 4 wc's met heerlijk warm water, en nooit koud in de winter
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 9 november 2006 @ 22:37:04 #50
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43413146
Alleen trek is volgens iemand op somda op als een slak in behangplaksel.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')