abonnement Unibet Coolblue
pi_43337305
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door teamlead op 07-11-2006 20:47:47 (ik zei klaar nu) ]
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:47:11 #102
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43337358
Mensen, moet het nou écht weer op deze manier?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:48:37 #103
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43337418
Uit de slowchat:
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:27 schreef PC eend het volgende:
edit

edit

[ Bericht 99% gewijzigd door teamlead op 07-11-2006 20:29 (ik zei klaar nu) ]
Beste moderators,

Gaarne zou ik gezien de totaal onaangekondigde wijziging in de policy t.o.v. de Slowchat duidelijk regelgeving omtrent diezelfde slowchat zien.

Graag een lijst met onderwerpen waar het WEL over mag gaan en tot in hoeverre we over die punten mogen discussieren.

Persoonlijke noot: In mijn optiek gooit TL met deze actie de integriteit van de moderators op BB6 regelrecht de kliko in, en dan heb ik het over de gft kliko!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:49:45 #104
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43337473
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:47 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, moet het nou écht weer op deze manier?


Uit de slowchat:
[quote]Op dinsdag 7 november 2006 20:27 schreef PC eend het volgende:
edit

edit

[ Bericht 99% gewijzigd door teamlead op 07-11-2006 20:29 (ik zei klaar nu) ]
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:51:12 #105
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43337535
Bommie, er is geen wijziging in de policy m.b.t. waar het in de SC wel of niet over mag gaan. Ik heb een post van eend geedit, nadat hij ondanks een vrij duidelijke waarschuwing er toch voor koos om op dezelfde voet door te gaan. Niet meer en niet minder.

en voor wat betreft je persoonlijke noot: het verbaast me dat je de integriteit van mijn collega's in twijfel trekt n.a.v. een edit van mij waar je het niet mee eens bent.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:54:06 #106
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43337644
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:47 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, moet het nou écht weer op deze manier?
Waarom pik je mijn vraag af ?
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:59:02 #107
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43337872
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:51 schreef teamlead het volgende:
Bommie, er is geen wijziging in de policy m.b.t. waar het in de SC wel of niet over mag gaan. Ik heb een post van eend geedit, nadat hij ondanks een vrij duidelijke waarschuwing er toch voor koos om op dezelfde voet door te gaan. Niet meer en niet minder.

en voor wat betreft je persoonlijke noot: het verbaast me dat je de integriteit van mijn collega's in twijfel trekt n.a.v. een edit van mij waar je het niet mee eens bent.
Die edit van jou is toch volgens de policy? in dat geval is de hele policy van toepassing op een slowchat in twijfel te trekken! Jullie zijn 1 team en pretenderen de beslissingen door te nemen met elkaar, in dat daglicht trek jij dus je collega's mee met deze achterlijke actie!

Zoals gezegd want ik ben het spoor nu totaal bijster wil ik dus weten wat wel of niet op de sc mag. Een beledigende en kleinerende optie mag want je vroeg je af waarom kneus niet mocht neem ik aan, dus ik kan nu alles en iedereen de graftakke schelden geruggesteund door jou met de policy in de hand?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:01:20 #108
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43337975
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef versabommie het volgende:

[..]

Die edit van jou is toch volgens de policy? in dat geval is de hele policy van toepassing op een slowchat in twijfel te trekken! Jullie zijn 1 team en pretenderen de beslissingen door te nemen met elkaar, in dat daglicht trek jij dus je collega's mee met deze achterlijke actie!
zoals ik al eerder heb aangegeven: De grens was bereikt, een waarschuwing gegeven. Dan houdt het op, of er wordt geedit. Meer keuzeopties zijn er simpelweg niet
quote:
Zoals gezegd want ik ben het spoor nu totaal bijster wil ik dus weten wat wel of niet op de sc mag. Een beledigende en kleinerende optie mag want je vroeg je af waarom kneus niet mocht neem ik aan, dus ik kan nu alles en iedereen de graftakke schelden geruggesteund door jou met de policy in de hand?
ga de policy ff lezen dan
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:02:27 #109
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43338025
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef teamlead het volgende:

[..]

zoals ik al eerder heb aangegeven: De grens was bereikt, een waarschuwing gegeven. Dan houdt het op, of er wordt geedit. Meer keuzeopties zijn er simpelweg niet
[..]

ga de policy ff lezen dan
edit

[ Bericht 3% gewijzigd door teamlead op 07-11-2006 21:05:45 (Grens gevonden, gefeliciteerd :)) ]
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:14:41 #110
242 Pinball
Electric Monk
pi_43338544
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:47 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, moet het nou écht weer op deze manier?
Inderdaad.
Roep die editgeile dwerg eens tot de orde.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:22:39 #111
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43338907
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:02 schreef versabommie het volgende:

[..]

edit
IN mijn optiek is het verwijderen van teksten in de slowchat die niet eens half zo beledigend zijn als het veelgebruikte "kneus" van TL zo onegveer als mod toegeven dat je totaal niet weet wat je moet doen als mod. In dit licht is TL een volledig incapabele slechtlezende mod geen geduld, geen inhoud en geen tolerantie jegens users.

Samenvattend zou ik dus TL zijn favoriete woord kunnen gebruiken en aangezien hij daar volledig toestemming voor heeft gegeven en dit voorbeeld steeds heeft gegeven kan ik dus met een gerust hart zeggen dat TL een zielige kneus is en een ongelooflijk slechte mod!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:26:59 #112
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43339114
Heb ik weer wat gemist?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:28:30 #113
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43339175
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef Sanne het volgende:
Heb ik weer wat gemist?
TL die in de slowchat gaat editten omdat hij vind dat een discussie uit de fb niet daar voortgezet mag worden.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator dinsdag 7 november 2006 @ 21:34:23 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43339455
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

TL die in de slowchat gaat editten omdat hij vind dat een discussie uit de fb niet daar voortgezet mag worden.
Als ik TL was zou ik ook gemeen tegen jou zijn.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:35:41 #115
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43339511
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

TL die in de slowchat gaat editten omdat hij vind dat een discussie uit de fb niet daar voortgezet mag worden.
Ik kom net weer binnenvallen, maar als dit bovenstaande klopt geef ik TL gelijk hoor. SC is SC en natuurlijk mag daar gewoon over allerhande zaken gesproken worden. Het is echter niet echt handig om discussies uit dit FB topic daarmee naartoe te nemen. Buiten het feit dat het een bestaande discussie vertroebeld (omdat er op meerdere plekken dezelfde discussie gevoerd wordt) is het ook erg lastig om bij te lezen. Ik begrijp uit jouw post nu dat ik óók de SC topics door moet gaan spitten om jullie FB eruit te halen.

Laten we gewoon ff de boel zuiver houden en de angel eruit trekken. Zet je commentaar en feedback gewoon hier in dít topic. Dit topic houden we bij.

Daarnaast denk ik dat het verstandig is als een aantal mensen hier even een luchtje gaan scheppen of de tv aanslingeren. Laat de hond uit, neem een biertje met een borrelhap of maak een wippie met de man/vrouw des huizes. En als dat allemaal niet helpt mag je mij ook komen helpen met klussen, dat werkt als een tiet om de agressie eruit te krijgen

Maar goed, voorstel is om de gemoederen even te laten bedaren en er later met een fris gemoed nog eens op terug te komen. Deal?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43339634
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik kom net weer binnenvallen, maar als dit bovenstaande klopt geef ik TL gelijk hoor. SC is SC en natuurlijk mag daar gewoon over allerhande zaken gesproken worden. Het is echter niet echt handig om discussies uit dit FB topic daarmee naartoe te nemen. Buiten het feit dat het een bestaande discussie vertroebeld (omdat er op meerdere plekken dezelfde discussie gevoerd wordt) is het ook erg lastig om bij te lezen. Ik begrijp uit jouw post nu dat ik óók de SC topics door moet gaan spitten om jullie FB eruit te halen.
Dat ik naar de SC ging was een noodgreep, omdat ik hier weer afgekapt, ge-edit en gedelete werd
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:40:11 #117
130054 demins
We weten niks
pi_43339709
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik kom net weer binnenvallen, maar als dit bovenstaande klopt geef ik TL gelijk hoor. SC is SC en natuurlijk mag daar gewoon over allerhande zaken gesproken worden. Het is echter niet echt handig om discussies uit dit FB topic daarmee naartoe te nemen. Buiten het feit dat het een bestaande discussie vertroebeld (omdat er op meerdere plekken dezelfde discussie gevoerd wordt) is het ook erg lastig om bij te lezen. Ik begrijp uit jouw post nu dat ik óók de SC topics door moet gaan spitten om jullie FB eruit te halen.

Laten we gewoon ff de boel zuiver houden en de angel eruit trekken. Zet je commentaar en feedback gewoon hier in dít topic. Dit topic houden we bij.

Daarnaast denk ik dat het verstandig is als een aantal mensen hier even een luchtje gaan scheppen of de tv aanslingeren. Laat de hond uit, neem een biertje met een borrelhap of maak een wippie met de man/vrouw des huizes. En als dat allemaal niet helpt mag je mij ook komen helpen met klussen, dat werkt als een tiet om de agressie eruit te krijgen

Maar goed, voorstel is om de gemoederen even te laten bedaren en er later met een fris gemoed nog eens op terug te komen. Deal?
Wel een erg maternalistisch toontje! Zou ik editten als ik die knop had!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:41:10 #118
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43339750
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Als ik TL was zou ik ook gemeen tegen jou zijn.
Hoezo? IK klim nu ongeveer 2 jaar op de barricade voor die kneus! hij zou me moeten koesteren, ik ben 1 van de weinigen nog!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:42:51 #119
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43339809
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik kom net weer binnenvallen, maar als dit bovenstaande klopt geef ik TL gelijk hoor. SC is SC en natuurlijk mag daar gewoon over allerhande zaken gesproken worden. Het is echter niet echt handig om discussies uit dit FB topic daarmee naartoe te nemen. Buiten het feit dat het een bestaande discussie vertroebeld (omdat er op meerdere plekken dezelfde discussie gevoerd wordt) is het ook erg lastig om bij te lezen. Ik begrijp uit jouw post nu dat ik óók de SC topics door moet gaan spitten om jullie FB eruit te halen.

Laten we gewoon ff de boel zuiver houden en de angel eruit trekken. Zet je commentaar en feedback gewoon hier in dít topic. Dit topic houden we bij.

Daarnaast denk ik dat het verstandig is als een aantal mensen hier even een luchtje gaan scheppen of de tv aanslingeren. Laat de hond uit, neem een biertje met een borrelhap of maak een wippie met de man/vrouw des huizes. En als dat allemaal niet helpt mag je mij ook komen helpen met klussen, dat werkt als een tiet om de agressie eruit te krijgen

Maar goed, voorstel is om de gemoederen even te laten bedaren en er later met een fris gemoed nog eens op terug te komen. Deal?
Deal? TL heeft zojuist gewoonweg op mijn forumbord gescheten en spetterde er nog bij ook!

Daarnaast hoef je de dsicsussie niet op 1 plek te volgen aangezien die hals ze op elke plek naar believen loopt te wissen en editten!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:43:36 #120
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43339843
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:38 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat ik naar de SC ging was een noodgreep, omdat ik hier weer afgekapt, ge-edit en gedelete werd
Ik begrijp wel dat je elders je verhaal wilt halen, ik geef alleen aan dat het geen enkele zin heeft het in de SC topics te gaan doen.... Dat betekent alleen maar meer olie op het vuur waarna iedereen elkaar alleen maar meer tegenwerkt. Uiteindelijk ben je dan met z'n allen in een cirkeltje aan het redeneren en kom je er nooit uit. Vandaar ook m'n voorstel om even een luchtje te gaan doen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:44:11 #121
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43339866
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:40 schreef demins het volgende:

[..]

Wel een erg maternalistisch toontje! Zou ik editten als ik die knop had!
Die staat niet in de Dikke van Dale...

Wat betekent het?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43339939
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik kom net weer binnenvallen, maar als dit bovenstaande klopt geef ik TL gelijk hoor. SC is SC en natuurlijk mag daar gewoon over allerhande zaken gesproken worden. Het is echter niet echt handig om discussies uit dit FB topic daarmee naartoe te nemen. Buiten het feit dat het een bestaande discussie vertroebeld (omdat er op meerdere plekken dezelfde discussie gevoerd wordt) is het ook erg lastig om bij te lezen. Ik begrijp uit jouw post nu dat ik óók de SC topics door moet gaan spitten om jullie FB eruit te halen.

Laten we gewoon ff de boel zuiver houden en de angel eruit trekken. Zet je commentaar en feedback gewoon hier in dít topic. Dit topic houden we bij.

Daarnaast denk ik dat het verstandig is als een aantal mensen hier even een luchtje gaan scheppen of de tv aanslingeren. Laat de hond uit, neem een biertje met een borrelhap of maak een wippie met de man/vrouw des huizes. En als dat allemaal niet helpt mag je mij ook komen helpen met klussen, dat werkt als een tiet om de agressie eruit te krijgen

Maar goed, voorstel is om de gemoederen even te laten bedaren en er later met een fris gemoed nog eens op terug te komen. Deal?
I rest my case....tegen sommige vrouwen kan ik stomweg geen nee zeggen. Bovendien heeft het toch weinig zin verder denk ik....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:46:36 #123
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43339964
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:42 schreef versabommie het volgende:

[..]

Deal? TL heeft zojuist gewoonweg op mijn forumbord gescheten en spetterde er nog bij ook!

Daarnaast hoef je de dsicsussie niet op 1 plek te volgen aangezien die hals ze op elke plek naar believen loopt te wissen en editten!
Daarom ook mijn voorstel om de discussie op één plek te voeren. Niet omdat we dan niet hoeven zoeken met onze editknop, maar omdat je dan voorkomt dat ook andere topics vervuild worden en de sfeer eruit gaat.

Doe nou gewoon even lekker een luchtje happen, gooi wat bitterballen in het vet en trek een biertje open. Morgen ziet de wereld er weer heel anders uit.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:47:49 #124
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43340013
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:42 schreef versabommie het volgende:

[..]

Deal? TL heeft zojuist gewoonweg op mijn forumbord gescheten en spetterde er nog bij ook!

Daarnaast hoef je de dsicsussie niet op 1 plek te volgen aangezien die hals ze op elke plek naar believen loopt te wissen en editten!
ik edit die fucking discussie niet! leer verdomme eens lezen man! ik edit 1 post van die eend, meer niet. Dezelfde post die ik hier ook al eens geedit had en waarvan ik hem had gewaarschuwd dat het gejank afgelopen moest zijn. Ik ga verdomme nog met jullie in discussie over die hele onzin ook. Moet je voor de gein eens ergens anders op fok proberen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:48:22 #125
130054 demins
We weten niks
pi_43340034
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:44 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Die staat niet in de Dikke van Dale...

Wat betekent het?
Je hebt de Dikke van Dale...
Kijk eens bij paternalistisch en zet dan een kleine stap!

Doe ik zelf ook even
Kwartjes vallen soms jaren later!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')