Ik wil hem wel duurder makenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:40 schreef welkominspace het volgende:
das niet veel.....
Wat grappig zegquote:Op zondag 5 november 2006 12:54 schreef Jerroentje het volgende:
ik neem hem wel, waar kan ik hem ophalen? En stort je die ¤ 1500,00 op m'n rekening of krijg ik die ook meteen mee...
ja werk bij van heck jaquote:Op donderdag 9 november 2006 18:17 schreef Nnelis het volgende:
Ik heb em zien staan in Schiedam, hij ziet er netjes uit![]()
+ gratis schop
offtopic: werk je bij van Heck?
velgen kosten 250 euroquote:Op donderdag 16 november 2006 11:06 schreef Pizzaman het volgende:
Dus eigenlijk is het geen prijsverlaging, want de velgen kosten 500 euro en dus zit je weer op dezelfde prijs.![]()
Nog steeds voor 1000 euro?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:02 schreef Metro2005 het volgende:
gezien de staat van de stalen velgen laat ik de lichtmetalen velgen eronder zitten.
Heb je hier ook een foto van?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
achterklep lak is zoals bij veel xantia's niet zo mooi meer
even wat foto's opgezocht. De lak is voornamelijk heel erg dof geworden en voor het mooie zou het wel overgespoten moeten worden. Een andere klep zoeken is ben ik bang een onmogelijke opgave aangezien bijna alle xantia's van dit bouwjaar hier last van hebben. .quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je hier ook een foto van?
"Niet zo mooi meer" is een vrij rekbaar begrip, zou het graag even willen zien voordat ik een eind ga rijden om te kijken en het blijkt tegen te vallen.
Bedankt voor je moeite.quote:Op zondag 19 november 2006 21:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
even wat foto's opgezocht. De lak is voornamelijk heel erg dof geworden en voor het mooie zou het wel overgespoten moeten worden.
Doffe is niet echt weg te poetsen nee. Het huwelijk tussen de kunstof achterklep en de nieuwe milieuvriendelijke lak is een beetje mislukt. Opnieuw spuiten is echt de enige oplossing. kost rond de 150 euro, en nee dat doe ik niet van de prijs afquote:Op zondag 19 november 2006 21:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bedankt voor je moeite.![]()
Kan het doffe evt. met een cleaner weggepoetst worden denk je?
Zoals ik al eerder schreef weet ik deze week of we hier een auto erbij nodig hebben.
Je hoort het nog.
Bedankt, jij succes met verder zoeken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:17 schreef vannelle het volgende:
Sorry Metro2005, ik ga toch nog even verder kijken.
Bedankt voor de moeite die je hebt genomen om te antwoorden en foto's te plaatsen.
Succes met de verkoop!
Ja hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:46 schreef Metro2005 het volgende:
(en kan een mod even in de TT de prijs aanpassen naar 1000 euro)
kijken en proefrijden mag natuurlijk. geen probleem.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:22 schreef I_will_be_heard het volgende:
Ik heb net mijn peugeotje te koop gezet: [TK] Peugeot 205, 1990, 375,- apk tot 6-2007.. Als ik deze verkocht heb, zou ik graag een keer (vrijblijvend) naar jouw wagen komen kijken. Indien dat mogelijk is.
Vooropgesteld dat jij hem dan nog niet verkocht hebt natuurlijk.![]()
hmmz zonde, nah jah dan rij ik de mijne gewoon opquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:54 schreef Metro2005 het volgende:
spooky22, heb vandaag een swift GS uit 92 gekocht![]()
moet alleen mijn xantia dus nog kwijtraken
stuurbekrachtiging, open dak , lichtmetalen velgen, toerentellerquote:Op woensdag 29 november 2006 10:46 schreef KhaZ het volgende:
Kun je vertellen welke opties er precies wel en niet opzitten?
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:48 schreef KhaZ het volgende:
Dank, heb je ook nog meer foto's?
Disabled functionquote:
ja dat moet je vooral op fok zeggen nu weet half nederland het dat je een fake startonderbreker hebt!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Disabled function
Is door de dealer onklaar gemaakt ivm storingen maar ach, het schrikt wel af![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |