Ik wil hem wel duurder makenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:40 schreef welkominspace het volgende:
das niet veel.....
Wat grappig zegquote:Op zondag 5 november 2006 12:54 schreef Jerroentje het volgende:
ik neem hem wel, waar kan ik hem ophalen? En stort je die ¤ 1500,00 op m'n rekening of krijg ik die ook meteen mee...
ja werk bij van heck jaquote:Op donderdag 9 november 2006 18:17 schreef Nnelis het volgende:
Ik heb em zien staan in Schiedam, hij ziet er netjes uit![]()
+ gratis schop
offtopic: werk je bij van Heck?
velgen kosten 250 euroquote:Op donderdag 16 november 2006 11:06 schreef Pizzaman het volgende:
Dus eigenlijk is het geen prijsverlaging, want de velgen kosten 500 euro en dus zit je weer op dezelfde prijs.![]()
Nog steeds voor 1000 euro?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:02 schreef Metro2005 het volgende:
gezien de staat van de stalen velgen laat ik de lichtmetalen velgen eronder zitten.
Heb je hier ook een foto van?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
achterklep lak is zoals bij veel xantia's niet zo mooi meer
even wat foto's opgezocht. De lak is voornamelijk heel erg dof geworden en voor het mooie zou het wel overgespoten moeten worden. Een andere klep zoeken is ben ik bang een onmogelijke opgave aangezien bijna alle xantia's van dit bouwjaar hier last van hebben. .quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je hier ook een foto van?
"Niet zo mooi meer" is een vrij rekbaar begrip, zou het graag even willen zien voordat ik een eind ga rijden om te kijken en het blijkt tegen te vallen.
Bedankt voor je moeite.quote:Op zondag 19 november 2006 21:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
even wat foto's opgezocht. De lak is voornamelijk heel erg dof geworden en voor het mooie zou het wel overgespoten moeten worden.
Doffe is niet echt weg te poetsen nee. Het huwelijk tussen de kunstof achterklep en de nieuwe milieuvriendelijke lak is een beetje mislukt. Opnieuw spuiten is echt de enige oplossing. kost rond de 150 euro, en nee dat doe ik niet van de prijs afquote:Op zondag 19 november 2006 21:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bedankt voor je moeite.![]()
Kan het doffe evt. met een cleaner weggepoetst worden denk je?
Zoals ik al eerder schreef weet ik deze week of we hier een auto erbij nodig hebben.
Je hoort het nog.
Bedankt, jij succes met verder zoeken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:17 schreef vannelle het volgende:
Sorry Metro2005, ik ga toch nog even verder kijken.
Bedankt voor de moeite die je hebt genomen om te antwoorden en foto's te plaatsen.
Succes met de verkoop!
Ja hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:46 schreef Metro2005 het volgende:
(en kan een mod even in de TT de prijs aanpassen naar 1000 euro)
kijken en proefrijden mag natuurlijk. geen probleem.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:22 schreef I_will_be_heard het volgende:
Ik heb net mijn peugeotje te koop gezet: [TK] Peugeot 205, 1990, 375,- apk tot 6-2007.. Als ik deze verkocht heb, zou ik graag een keer (vrijblijvend) naar jouw wagen komen kijken. Indien dat mogelijk is.
Vooropgesteld dat jij hem dan nog niet verkocht hebt natuurlijk.![]()
hmmz zonde, nah jah dan rij ik de mijne gewoon opquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:54 schreef Metro2005 het volgende:
spooky22, heb vandaag een swift GS uit 92 gekocht![]()
moet alleen mijn xantia dus nog kwijtraken
stuurbekrachtiging, open dak , lichtmetalen velgen, toerentellerquote:Op woensdag 29 november 2006 10:46 schreef KhaZ het volgende:
Kun je vertellen welke opties er precies wel en niet opzitten?
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:48 schreef KhaZ het volgende:
Dank, heb je ook nog meer foto's?
Disabled functionquote:
ja dat moet je vooral op fok zeggen nu weet half nederland het dat je een fake startonderbreker hebt!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Disabled function
Is door de dealer onklaar gemaakt ivm storingen maar ach, het schrikt wel af![]()
nou je staat nog perplex, als je weet hoeveel mensen fok bezoekenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:51 schreef whizzer2250 het volgende:
half nederland? Fok is bekend, maar niet zo bekend
Laatste keer offtopic, maar is er ook een totale page view voor bijv de Frontpage?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:00 schreef vannelle het volgende:
2402 vieuws tot nu toe, staat in hetzelfde rijtje als de topictitel vóór je het topic opent.
Maar da's best wel offtopic.
mooie auto, wel alleen jammer dat het een benzine is, en vrij veel km's, succes met verkoop.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:50 schreef Metro2005 het volgende:
Kunnen we weer tot de verkoop vd xantia overgaan.
Hij staat eenzaam in de kou momenteel!
Bieden mag ook nu? Mag een nieuwe apk vragen nu ook?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:52 schreef Metro2005 het volgende:
subtiel schopje
iedereen mag ook bieden hoor!
Verwacht je geen problemen voor rond de APK? Tijdens het proefrijden zou ik hem trouwens in theorie ook zelf even kunnen laten keuren, dat is doorgaans "klaar terwijl u wacht".quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:11 schreef Metro2005 het volgende:
Vragen mag wel, alleen ik heb gewoon simpelweg geen tijd om de auto weg te brengen voor een apk.
Bovendien kost de auto 1000 euro. Niet direct de hoofdprijs dacht ik zo. Je mag de auto bekijken, proefrijden, binnenste buitenkeren wat je wilt maar voor een nwe apk heb ik domweg geen tijd.
Als de auto in jouw ogen minder waard is zonder nieuwe apk dan bied je gewoon wat lager..
Ik verwacht niks maar ben geen keurmeester natuurlijk. Er zit overigens nog een half jaar apk op (tot juni 2007).quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:15 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Verwacht je geen problemen voor rond de APK? Tijdens het proefrijden zou ik hem trouwens in theorie ook zelf even kunnen laten keuren, dat is doorgaans "klaar terwijl u wacht".
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=8519&cache=noquote:Op maandag 4 december 2006 14:15 schreef heaven7 het volgende:
Leuk wagentje voor weinig geld! Hoeveel kost ie in wegenbelasting?
38 euro als je in de randstad woont (per maand)quote:Op maandag 4 december 2006 14:15 schreef heaven7 het volgende:
Leuk wagentje voor weinig geld! Hoeveel kost ie in wegenbelasting?
107 per jaarquote:Op maandag 4 december 2006 15:10 schreef heaven7 het volgende:
Oei dat is wel erg duur, ik betaal nu voor mijn wagentje 107 euro per jaar
Ik hoor het welquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:21 schreef Fiduci het volgende:
ik laat je heel snel weten wat het word, en even kijken of we er prijstechnisch helemaal uitkomen... je hoort snel van me... Salut
Hmm, waarom verkoop je die dan weer? Ben je een soort van kleinschalige handelaar, of vind je het gewoon leuk om auto's te kopen verkopen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:40 schreef Bastard het volgende:
Leuke autoMaar heb een goeie auto nog..
Maaar goed, je verkoopt deze ivm aankoop van een 'nieuwe' Swift.. en ook die verkoop je weer zag ik.
Die heb ik ook nog liggen mocht iemand dat mooier vindenquote:Op donderdag 7 december 2006 21:12 schreef KcA het volgende:
persoonlijk vindt ik de wieldoppen mooier.. (gratis kick)
Ik ben er van overtuigd dat er meer mensen interesse zouden hebben als er gewoon een volledige apk op zou zitten...quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ok gooi deze maar dicht. Blijkbaar kan ik er niemand gelukkig mee maken, dan blijf ik er zelf wel in rijden.
De suzuki gaat er dan maar definitief uit.
Misschien wel, en misschien staat ie nog 3 maanden te koop, gaan er weer mensen zeuren dat er geen nieuwe apk op zit. Ik ben geen autobedrijfquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:07 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat er meer mensen interesse zouden hebben als er gewoon een volledige apk op zou zitten...
Van de ene kant heb je wel een punt natuurlijk. Anderzijds kan je ook met mensen afspraken dát er een nieuwe apk opkomt, indien het verkocht wordt. Dan koppel je de apk gewoon aan de verkoop. En zeg nou zelf, wat kost een apk nou? Een paar tientjes. Waarschijnlijk scoort dat beter dan prijsverlagingen van honderden euro's.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien wel, en misschien staat ie nog 3 maanden te koop, gaan er weer mensen zeuren dat er geen nieuwe apk op zit. Ik ben geen autobedrijf![]()
Nee ik vind de auto te fijn rijden om weg te doen, ik weet wat ik eraan heb en aangezien de verwachte maandelijkse besparing op de swift lager blijkt te zijn dan in eerste instantie berekend was door me gaat de swift gewoon weer weg.
Met nieuwe apk en volle tank benzine, wil ik de vraagprijs wel betalen.quote:Op maandag 11 december 2006 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
of iemand moet de vraagprijs willen betalen natuurlijk. Maar gezien de reacties hier moet ik de auto voor een pakje boter wegdoen.
en daar heb ik weinig trek in.
Verplaats je eens in mij. Snap je dan dat ik het wat 'verdacht' vind dat je er geen nieuwe apk op wilt zetten, en wel 200 euro korting wil geven. Ik bedoel een apk kost als het in orde is maar 30euro ofzo.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:50 schreef Metro2005 het volgende:
zonder nieuwe apk gaat deze auto weg voor
800 euro
en dat is écht mijn minimum
Ik snap wel dat dat misschien zo overkomt maar ik heb gewoon geen trek in geld steken in een auto die weg gaat, ook al is het maar een paar tientjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:31 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Verplaats je eens in mij. Snap je dan dat ik het wat 'verdacht' vind dat je er geen nieuwe apk op wilt zetten, en wel 200 euro korting wil geven. Ik bedoel een apk kost als het in orde is maar 30euro ofzo.
Begrijp je dan dat ik misschien wel denk (dat jij denkt/weet) dat er wel omkosten aan zitten, mbt de apk?
Dank je voor je bijval.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:20 schreef heaven7 het volgende:
Laat I_will_be_heard em dan apk keuren voordat hij em van je koopt. Is ie in orde krijg jij je geld en ben je de auto kwijt. Moet er iets aan gereapreerd worden tot ¤200,- kan hij dat ook laten doen en krijg jij je geld. Je moet wel een beetje je potentiele klanten tegemoed komen hoor. Ik kan me voorstellen dat niemand meer trek heeft in je auto op deze manier, ook niet als je er nog 200 afhaalt.
Het komt niet geloofwaardig over.
Zoals ik al zei, ik kan het me ook wel voorstellen alleen vind ik niet dat je voor 800 euro (wat natuurlijk achterlijk laag is voor een auto van deze leeftijd) van een particulier ook nog een nwe apk kan verwachten.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:20 schreef heaven7 het volgende:
Laat I_will_be_heard em dan apk keuren voordat hij em van je koopt. Is ie in orde krijg jij je geld en ben je de auto kwijt. Moet er iets aan gereapreerd worden tot ¤200,- kan hij dat ook laten doen en krijg jij je geld. Je moet wel een beetje je potentiele klanten tegemoed komen hoor. Ik kan me voorstellen dat niemand meer trek heeft in je auto op deze manier, ook niet als je er nog 200 afhaalt.
Het komt niet geloofwaardig over.
Metro, zet hem anders op Marktplaats, dan ben je hem zo kwijt.. kheb er ook al verschillende auto's zonder gezeur verkocht.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kan het me ook wel voorstellen alleen vind ik niet dat je voor 800 euro (wat natuurlijk achterlijk laag is voor een auto van deze leeftijd) van een particulier ook nog een nwe apk kan verwachten.
Inderdaad maar eens doen ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Metro, zet hem anders op Marktplaats, dan ben je hem zo kwijt.. kheb er ook al verschillende auto's zonder gezeur verkocht.
quote:Op donderdag 14 december 2006 08:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kan het me ook wel voorstellen alleen vind ik niet dat je voor 800 euro (wat natuurlijk achterlijk laag is voor een auto van deze leeftijd) van een particulier ook nog een nwe apk kan verwachten.
Doe em dan MET apk weg voor 1000 en je bent em kwijtquote:Op woensdag 13 december 2006 09:50 schreef Metro2005 het volgende:
zonder nieuwe apk gaat deze auto weg voor
800 euro
en dat is écht mijn minimum
En die swift verkoop je wel met nieuwe apk...quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:27 schreef Metro2005 het volgende:
Okee ik heb hier nu stevig de balen van. Ik verkoop verdorie een auto met nog een half jaar apk voor een schijtprijs van 800 euro en NOG loopt iedereen hier te zaniken. Normaliter koop je daar nog geen fatsoenlijke fiets voor![]()
Ik ben het echt spuugzat al dat commentaar overal maar op. Deze auto staat nu al 2 -3 maanden te koop in totaal, als ik er toen een apk op had gedaan hadden er nu weer mensen lopen te zeiken dat er geen nieuwe apk op zat.
Dit topic mag een slotje aangezien er morgen al iemand voor de swift komt kijken, ik blijf zelf wel in de xantia rijden.
Gozer, een auto zonder nieuwe APK verkopen wordt meestal gedaan omdat er niet zonder kosten een nieuwe APK op komt. M.a.w. er is iets aan de hand, wat hoogstwaarschijnlijk meer gaat kosten dan die 30 euro. Dat maakt mensen achterdochtig, en terecht. Als er werkelijk niets aan de hand is doe je er dus verstandig aan om er een nieuwe APK op te zetten (kleine moeite, kost weinig) en dan te verkopen voor veel meer geld. Anyway, jammer dat het zo loopt. Het is een toffe wagen namelijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:27 schreef Metro2005 het volgende:
Okee ik heb hier nu stevig de balen van. Ik verkoop verdorie een auto met nog een half jaar apk voor een schijtprijs van 800 euro en NOG loopt iedereen hier te zaniken. Normaliter koop je daar nog geen fatsoenlijke fiets voor![]()
Ik ben het echt spuugzat al dat commentaar overal maar op. Deze auto staat nu al 2 -3 maanden te koop in totaal, als ik er toen een apk op had gedaan hadden er nu weer mensen lopen te zeiken dat er geen nieuwe apk op zat.
Dit topic mag een slotje aangezien er morgen al iemand voor de swift komt kijken, ik blijf zelf wel in de xantia rijden.
Die swift gaat voor 400 euro MEER weg en is 4 (!) jaar ouder!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:25 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
En die swift verkoop je wel met nieuwe apk...![]()
rare verkooptechnieken hou je erop na!![]()
Dit vind ik niet fair van je hoor. Ik heb duidelijk voorgesteld zelf wel de tijd/moeite te willen nemen voor die A.P.K., en dat geld had ik zelf ook wel betaald natuurlijk. Bovendien kost die apk je geen geld, sterker nog, het zou je geld op leveren.quote:prijs gewoon domweg geen vrij nemen om een auto apk te laten keuren. (en bovendien heb ik geen geld meer deze maand voor een keuring
Ik spreek toch nergens de verwachting uit dat met dat zou lukken voor 800 euro. Dat is ook helemaal niet het issue, ik betaal liever wat meer, als ik daar ook wat meer zekerheden mee verwerf...quote:Kijk maar of je voor 800 euro een xantia kunt vinden die wel een nieuwe apk heeft en geen achterstallig onderhoud... succes.
Het is dat je er zelf om vraagt..quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:48 schreef Metro2005 het volgende:
dank je wel.
Kijk maar of je voor 800 euro een xantia kunt vinden die wel een nieuwe apk heeft en geen achterstallig onderhoud... succes.
een 1.8x een dikkere motorquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het is dat je er zelf om vraagt..
Citroen Xantia 1.8iX, getint glas, elektrische ramen,
centrale vergrendeling, stuurbekrachtiging, trekhaak etc. etc.
Nieuwe apk.
¤650
[afbeelding]
Iets ouder (ong. 2 en een half jaar), maar véél goedkoper, meer opties, dikkere motor en nieuwe APK.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |