Lieverd, je hoeft je er niet voor te schamen hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:39 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ooit op een dag, vind jij ook wel een meisje
Wat voor 'dikke lol' hebben jullie dan precies? Ik vind het zalig als m'n vriendin 't doet, maar 'dikke lol' dat hebben we niet zozeer. Het is gewoon genieten bij ons (voor allebei overigens).quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:31 schreef Doagere het volgende:
Nou, het is dus echt super gedaan!
We kwamen na het uitgaan (wat echt supergezellig was) thuis, tanden gepoetst, makup eraf ect. Daarna lagen we in bed, en we waren wat aan het kletsen en zoenen. Toen zij ik tegen hem dat ik eigelijk nog een kleine verassing voor hem had! Ik vertelde over het pijpen, en hij had er zeker geen bezwaar tegen en was echt dolblij.
Even later lag ik hem dus te pijpen, 20 minuten lang met tussenpauses enzo.Uiteindelijk kwam hij klaar en toen was het tegen half6 en gingen we slapen.. Heerlijk!
Toen we weer wakker werden, was ik nog steeds erg opgewonden en gingen we nog zoenen enzo. En net na het eten heb ik hem nog gepijpt, ik kwam op het geweldige orginele idee om het mijn mijn camera vast te leggen, we hadden dikke lol.
Pijpen is heerlijk!![]()
Gelukkig ben jij de eerste die dat grapje maakt!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:07 schreef quickie1985 het volgende:ja idd of thrilled heeft gewoon een gespleten persoonlijkheid
![]()
quote:
me telefoon,.. Ik wil um terug!!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:54 schreef SnakeIce het volgende:
Slikke slet is geen accu zuur, had laats een telefoon gevonden stonden ook van die filmpjes op was erg leuk hahaha
Daarom was ik de vrouwen eigenhandig, weet ik iig dat het schoon isquote:Op vrijdag 3 november 2006 07:44 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ik neem aan de je als jongen zijnde toch ook je pik gewassen hebt voordat je je laat pijpen ? Dus dat zullen de (meeste) meiden ook wel doen lijkt me.
mmhhh wanneer???? kom je langs???quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:29 schreef juonjacket het volgende:
pijpen is zo super!!!! kan het niet vaak genoeg doen......![]()
yep....zulk aanbod laat ik niet ongebruikt liggen........quote:
Als ik wat wil vraag ik het.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:20 schreef Chulaa het volgende:
er om vragen is idd gewoon fout * vind ik *
ok....kom ik wel naar je toe....ben benieuwd....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:49 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
yep....zulk aanbod laat ik niet ongebruikt liggen........
of kom jij naar mij.....adres geef ik je wel :0)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |