abonnement Unibet Coolblue
pi_45410944
808 Teletekst di 16 jan
***OETBAL******************************
**** voetbal kort
***************************************
**De aanklager betaald voetbal is een
vooronderzoek gestart naar Berry Powel
van De Graafschap.De topscorer in de
eredivisie zou in het duel met RBC een
trappende beweging hebben gemaakt.
pi_45413083
Was te verwachten. Die zal wel een paar wedstrijdjes geschorst zijn, ben ik bang.
pi_45413504
Kutzooi. Hoewel we natuurlijk niet mogen klagen aangezien hij eigenlijk vrijdag er direct af had gemoeten.
pi_45428651
Belachelijk. Ik heb schandaligere overttredeingen gezien waar niks tegen gedaan werd (ADO-PSV tegn Beerens)
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_45433366
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 09:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Belachelijk. Ik heb schandaligere overttredeingen gezien waar niks tegen gedaan werd (ADO-PSV tegn Beerens)
Het is inderdaad een hypocriete teringbende, maar je bent het er toch wel over eens dat Powell geschorst hoort te worden? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb ook liever dat er hij geen schorsing krijgt, maar als je er objectief naar kijkt, dan is een schorsing terecht.
pi_45434549
Dan moet De Visscher ook geschorst worden voor de actie daarna, maar die staat niet zo in de picture als Powell....
Vond de overtredeing niet eens zo heel hard.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_45434659
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dan moet De Visscher ook geschorst worden voor de actie daarna, maar die staat niet zo in de picture als Powell....
Vond de overtredeing niet eens zo heel hard.
Dit heeft niets met in de picture staan te maken of met een harde overtreding. Hij was gewoon te laat en mag van geluk spreken dat hij er niet in de wedstrijd afgestuurt werd.
pi_45434958
Verhaal over carriere van Powel in de VI. Wel een beetje selectief.
pi_45441199
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:03 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Dit heeft niets met in de picture staan te maken of met een harde overtreding. Hij was gewoon te laat en mag van geluk spreken dat hij er niet in de wedstrijd afgestuurt werd.
Ik ben benieuwd, laten we maar hopen dat hij niet vervolgd gaat worden. Ik reken echter op 3 wedstrijden schorsing en 1tje voorwaardelijk. Dat zal een flinke aderlating zijn en dan missen we hem ook tegen den Bosch.
pi_45441896
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:03 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Dit heeft niets met in de picture staan te maken of met een harde overtreding. Hij was gewoon te laat en mag van geluk spreken dat hij er niet in de wedstrijd afgestuurt werd.
Waarom wordt er dan geen onderzoek ingesteld naar De Vischer die een halve minuut daarna een zelfde soort overtreding maakt en geen kaart krijgt?????
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_45441987
Blijkbaar niet deze was duidelijk in beeld gebracht in ieder geval.
pi_45442006
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Waarom wordt er dan geen onderzoek ingesteld naar De Vischer die een halve minuut daarna een zelfde soort overtreding maakt en geen kaart krijgt?????
omdat die is waargenomen door de scheidsrechter (vrije trap). de actie van powell is niet waargenomen door de arbitrage dus dan kan de tuchtcommissie een onderzoek instellen: de TC overruled de beslissingen van de SR dus niet....
Bloed, zweet en tranen!
pi_45442018
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Waarom wordt er dan geen onderzoek ingesteld naar De Vischer die een halve minuut daarna een zelfde soort overtreding maakt en geen kaart krijgt?????
Ik gaf al aan dat het een hypocriete teringzooi is. Maar ik blijf erbij (hoe kut ik het ook vind) dat het terecht is dat er een onderzoek naar Powell wordt ingesteld.
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:39 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

omdat die is waargenomen door de scheidsrechter (vrije trap). de actie van powell is niet waargenomen door de arbitrage dus dan kan de tuchtcommissie een onderzoek instellen: de TC overruled de beslissingen van de SR dus niet....
Dat zou kunnen inderdaad.
pi_45442616
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:39 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

omdat die is waargenomen door de scheidsrechter (vrije trap). de actie van powell is niet waargenomen door de arbitrage dus dan kan de tuchtcommissie een onderzoek instellen: de TC overruled de beslissingen van de SR dus niet....
Ze mogen de grens trouwens wel ontslaan als hij dat niet gezien heeft.
pi_45442646
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:54 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ze mogen de grens trouwens wel ontslaan als hij dat niet gezien heeft.
Ik vergeef het hem
pi_45442652
Ja dan mogen ze elke grens wel ontslaan. Blijf er niks over.
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:58:37 #267
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45442792
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:16 schreef Opgezwollenlever het volgende:

en dan missen we hem ook tegen den Bosch.
En dat kan idd niet!
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:59:40 #268
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45442837
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dan mogen ze elke grens wel ontslaan. Blijf er niks over.
De eerste grens die echt beslissingen durft te nemen in de JL. moet volgens mij nog geboren worden.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45442957
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:59 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

De eerste grens die echt beslissingen durft te nemen in de JL. moet volgens mij nog geboren worden.
Ja klopt inderdaad, hoevaak je ze bij een corner niet ziet wachten op de beslissing van de scheids om vervolgens de vlag in die richting te steken, om te janken.

Ben je bezig met een spandoekje voor Berry DG?
  woensdag 17 januari 2007 @ 17:04:39 #270
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45443027
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:02 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ja klopt inderdaad, hoevaak je ze bij een corner niet ziet wachten op de beslissing van de scheids om vervolgens de vlag in die richting te steken, om te janken.
Bijvoorbeeld maar ze durven totaal niet het initiatief te nemen bij overtredingen die door scheidsrechters niet worden waargenomen
quote:
Ben je bezig met een spandoekje voor Berry DG?
Ik ben er niet eens bij

Die zou trouwens toch verwijderd worden bij ons, hypocriet kutvolk wat dat betreft.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45443182
Staat er deze week een jankverhaaltje in de VI dat ie bij Den Bosch uitgekotst is. Wordt er met geen woord gerept over die keren dat ie is weggelopen etc.
  woensdag 17 januari 2007 @ 17:10:15 #272
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45443243
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat er deze week een jankverhaaltje in de VI dat ie bij Den Bosch uitgekotst is. Wordt er met geen woord gerept over die keren dat ie is weggelopen etc.
Na het weglopen zeker en terecht maar dat heeft ie dankzij 19 doelpunten helemaal goed gemaakt bij 99% van het Bossche publiek
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45443302
FC Utrecht was trouwens blijkbaar al met hem bezig voordat hij naar ons toe kwam, maar dat ketste af. Wist ik niet.
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:45:18 #274
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_45455168
Praat je dus over 2 jaar geleden???

Ben benieuwd wie zich nu allemaal komen melden voor het komende seizoen...
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_45455244
Ik vind dat Powel wel erg graag zegt dat hij aan het eind van het seizoen niet duur is en clubs hem zo kunnen halen. Hij komt bij mij nou niet echt over als een echte clubvoetballer. Maar acht hij maakt wel zn doelpunten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')