abonnement Unibet Coolblue
pi_44330721
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:59 schreef Hellrazor het volgende:
hoor net monsta island czars - escape from monsta island

dope album hoor
ja he

al verveelt ie best snel, bij mij dan
pi_44330780
quote:
Op woensdag 6 december 2006 09:02 schreef AboruAsli het volgende:


09 Jurassic 5 - Feedback 4/10
Lekker album inderdaad!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_44377527
Iemand nieuwe Ghostface album al gechecked?

Beetje wisselvallig, paar heel vette tracks, maar lang niet zo goed als Fishscale. Als 't aan mij ligt schopt Ghostface al die overbodige mannetjes van z'n plaat en laat ie alleen Raekwon af en toe meedoen (nouja okay, Redman erbij was ook wel vet dit keer). Van die track met Madlib had ik ook wel wat meer verwacht. De MF Doom beats vallen gelukkig wel mee dit keer (i.t.t. van die klotebeats als die Clipse Of Doom op Fishscale), maar ik kijk bepaald niet uit naar dat volledige MF Doom/Ghostface album. Een heel album lang MF Doom beats is echt wat teveel van 't 'goede', zelfs met Ghostface op de mic.

Kijk trouwens wel uit naar de mixtape van Prodigy, eerste clip ziet er veelbelovend uit iig!
http://www.youtube.com/watch?v=kZLuFIADKYg
  woensdag 13 december 2006 @ 00:09:34 #254
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_44377855
Lang geleden hier gekeken, ik zie dat het in het vorige topic BLACKSTARR in het zonnetje is gezet. Nu kan ik het niet laten te vertellen dat ik bijna al de liedjes op dit album persoonlijk heb mogen horen van mos def en talib kweli. Ik ging er eigenlijk vanuit dat alleen mos def kwam op het concert, maar toen dook talib ook opeens op en gingen ze lekker brown skin ladies zingen/rappen met daadwerkelijk van die bruine juweeltjes om me heen. Spike Lee liep ook rond in het publiek trouwens. Verder kwamen pharoah monch en xzibit nog opdagen. En na de show nog kunnen heel even gesproken met mos def en z'n crew. Als je het niet gelooft, heb ik videobeelden van .
Blackstarr is een retegoede album (om op te sexen).
Die Glatze Arschlog
pi_44382744
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:09 schreef klaus_beyer het volgende:
Lang geleden hier gekeken, ik zie dat het in het vorige topic BLACKSTARR in het zonnetje is gezet. Nu kan ik het niet laten te vertellen dat ik bijna al de liedjes op dit album persoonlijk heb mogen horen van mos def en talib kweli. Ik ging er eigenlijk vanuit dat alleen mos def kwam op het concert, maar toen dook talib ook opeens op en gingen ze lekker brown skin ladies zingen/rappen met daadwerkelijk van die bruine juweeltjes om me heen. Spike Lee liep ook rond in het publiek trouwens. Verder kwamen pharoah monch en xzibit nog opdagen. En na de show nog kunnen heel even gesproken met mos def en z'n crew. Als je het niet gelooft, heb ik videobeelden van .
Blackstarr is een retegoede album (om op te sexen).
Hi Klaus,

Waar heb je ze gezien?

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  woensdag 13 december 2006 @ 22:15:34 #256
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_44408381
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:01 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

Hi Klaus,

Waar heb je ze gezien?

Laters!!

AA
Dit was in de zomer van 2003 geloof ik. In LA. Hous of Blues op sunsetboulevard (hollywood) om precies te zijn. Het was een verassing, want we hadden helemaal geen kaartjes, toen via mos def kaartjes kunnen regelen, lijkt me logisch! (hij zat in het hotel waar een kennis van mij werkt).

Wat een goede tijd en waar blijft de tijd? Dezelfde zomer in NY nog naar een concert geweest van Common (met in voorprogramma bubba sparx!) in B.B. kings op timesquare. Was ook retegoed, ook de tequila aldaar!

Nu weet ik ook alweer waarom ik volgende zomer zo graag naar the US wil...En trouwens, nu we toch bezig zijn, ook in LA ooit een keer de gehele wutang mogen aanschouwen. Was wel zonder ODB, daar hadden ze t-shirts van: " FREE ODB" whahaha. Dat was in 2000 geloof ik.

Ben benieuwd wat me volgend zomer brengt..
Die Glatze Arschlog
pi_44416385
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef klaus_beyer het volgende:

[..]

Dit was in de zomer van 2003 geloof ik. In LA. Hous of Blues op sunsetboulevard (hollywood) om precies te zijn. Het was een verassing, want we hadden helemaal geen kaartjes, toen via mos def kaartjes kunnen regelen, lijkt me logisch! (hij zat in het hotel waar een kennis van mij werkt).

Wat een goede tijd en waar blijft de tijd? Dezelfde zomer in NY nog naar een concert geweest van Common (met in voorprogramma bubba sparx!) in B.B. kings op timesquare. Was ook retegoed, ook de tequila aldaar!

Nu weet ik ook alweer waarom ik volgende zomer zo graag naar the US wil...En trouwens, nu we toch bezig zijn, ook in LA ooit een keer de gehele wutang mogen aanschouwen. Was wel zonder ODB, daar hadden ze t-shirts van: " FREE ODB" whahaha. Dat was in 2000 geloof ik.

Ben benieuwd wat me volgend zomer brengt..
Coole shit man! Ik ben een beetje jaloers op je!

En ehhh, technofan?

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_44435841
Die Jaylib - champoin sound valt na aardig wat luisterbeurten tog wat tegen , ik vind dat dilla (tog ?) niet zo boeind rapt maar madlb vind ik wel tog maar danm als die beats goed zijn zijn ze echt heerlijk

beste tracks van het album imo

Nowadayz
The red
Ray shit
React
Stripclub

maar verder imo niet super

en die stem van madlib is echt te droog altijd zo slow stonede stem

en percee P die gast hoor is op zoveel track he , iemand enig idee wanneer zijn album komt ofzo ?

edit: die nieuwe nas valt tot nu tog echt tegen , en dan vooral qwa beats want de teksten zitten wel goed maar die beats

[ Bericht 18% gewijzigd door Hellrazor op 14-12-2006 21:03:01 ]
pi_44449280
In het kader van christelijke hip-hop. De nieuwe track/clip van Mr J van The Procussions:

Mr. J. Medeiros - Keep The Pace youtube

Ik heb hem al de hele ochtend opstaan. Heerlijk nummer.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:36:35 #260
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44464413
Vind de nieuwe Nas zeker dope . Typische Nas plaat, maar dan goed .

http://ditzalwel.niethelemaallegaal.zijn

1 van de beste nummers op de cd imo.

[ Bericht 16% gewijzigd door nipeng op 16-12-2006 17:54:17 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_44464476
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef koningdavid het volgende:

In het kader van christelijke hip-hop.
Bwahaha. Komt die voor of na Eazy-E?
pi_44467184
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:06 schreef Hellrazor het volgende:
Die Jaylib - champoin sound valt na aardig wat luisterbeurten tog wat tegen , ik vind dat dilla (tog ?) niet zo boeind rapt maar madlb vind ik wel tog maar danm als die beats goed zijn zijn ze echt heerlijk

beste tracks van het album imo

Nowadayz
The red
Ray shit
React
Stripclub

maar verder imo niet super

en die stem van madlib is echt te droog altijd zo slow stonede stem

en percee P die gast hoor is op zoveel track he , iemand enig idee wanneer zijn album komt ofzo ?

edit: die nieuwe nas valt tot nu tog echt tegen , en dan vooral qwa beats want de teksten zitten wel goed maar die beats
Champion Sound vind ik nu met afstand de beste plaat op Stones Throw (die 2 Quasimoto albums volgen daarna), maar eerst vond ik 'm ook niet eens zo sterk (zelfs na meerdere luisterbeurten), dus ik zou 'm nog even een kans geven. Bij dat Madvillain album had ik 't juist andersom, eerst vond ik 'm heel dope, nu nog maar een paar tracks. Van beide albums komt toch volgend jaar een part 2 uit of niet?
pi_44467295
Oh trouwens, over Stones Throw gesproken, ze gaan de Ruff Draft EP van Dilla re-releasen met wat unreleased tracks erbij op. Voor wij deze EP nog niet kent, check die shit, echt heeel vette tracks.
  zaterdag 16 december 2006 @ 02:47:13 #264
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_44476181
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef koningdavid het volgende:
In het kader van christelijke hip-hop. De nieuwe track/clip van Mr J van The Procussions:

Mr. J. Medeiros - Keep The Pace youtube

Ik heb hem al de hele ochtend opstaan. Heerlijk nummer.
Klinkt idd dope..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_44486127
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 02:47 schreef TimoBasso het volgende:

Klinkt idd dope..
Christelijk en hiphop gaan niet samen.
pi_44486193
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:38 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Christelijk en hiphop gaan niet samen.
Tuurlijk wel, gekleurde rappers zijn vaak ook heel christelijk.
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:41:51 #267
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_44486225
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:38 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Christelijk en hiphop gaan niet samen.
Dat slaat zoals een lul op een drumstel..
Niet zo in hokjes denken weisenheimer..

*dankzij dit.. weer helemaal aan de The Procussions..

[ Bericht 11% gewijzigd door TimoBasso op 17-12-2006 20:05:46 ]
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_44531706
Dat album 2pac's life staan best goeie tracks op.

[ Bericht 30% gewijzigd door 16meter op 18-12-2006 12:08:16 ]
  maandag 18 december 2006 @ 12:50:56 #269
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_44534038
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:21 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Champion Sound vind ik nu met afstand de beste plaat op Stones Throw (die 2 Quasimoto albums volgen daarna), maar eerst vond ik 'm ook niet eens zo sterk (zelfs na meerdere luisterbeurten), dus ik zou 'm nog even een kans geven. Bij dat Madvillain album had ik 't juist andersom, eerst vond ik 'm heel dope, nu nog maar een paar tracks. Van beide albums komt toch volgend jaar een part 2 uit of niet?
ik ben nog steeds van mening dat Lootpack - Soundpieces: Da Antidote de beste plaat van Stones Throw is, lekkere basic hiphop zonder al teveel toeters en bellen, daarna idd Champion Sound, en daarna Madvillany(ik ben niet zo'n liefhebber van de sound van Quasimoto en zeker bij zn laatste album vond ik het eilk te onsamenhangend waardoor het album mij niet echt kon boeien).
  maandag 18 december 2006 @ 16:08:47 #270
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_44540412
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef koningdavid het volgende:
In het kader van christelijke hip-hop. De nieuwe track/clip van Mr J van The Procussions:

Mr. J. Medeiros - Keep The Pace youtube

Ik heb hem al de hele ochtend opstaan. Heerlijk nummer.
Niet slecht.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 18 december 2006 @ 23:30:58 #271
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_44556884
Het beste album op Stones Throw is voor mij zonder twijfel The Unseen, daarna Madvillany.
Champion Sound vond ik een beetje zonde van mijn 4 euro, wat een teleurstelling zeg.
  woensdag 20 december 2006 @ 13:44:50 #272
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_44597066
Wat vinden de mensen hier van de nieuwe NaS? ik heb hem zelf sinds begin december, paar keer geluisterd, en ik denk dat dit album #4 is van NaS, illmatic, stillmatic en it was written zijn beter, maar dit is zeker geen slecht album. Ik snap sowieso niet dat mensen de beats van Nas op dit album niet diggen, want die vind ik juist beter dan de vorige albums.

Black Republicans = geweldig
pi_44599188
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:44 schreef Q-Tip het volgende:
Wat vinden de mensen hier van de nieuwe NaS? ik heb hem zelf sinds begin december, paar keer geluisterd, en ik denk dat dit album #4 is van NaS, illmatic, stillmatic en it was written zijn beter, maar dit is zeker geen slecht album. Ik snap sowieso niet dat mensen de beats van Nas op dit album niet diggen, want die vind ik juist beter dan de vorige albums.

Black Republicans = geweldig
De single Hip Hop is Dead is erg vet.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  woensdag 20 december 2006 @ 17:10:57 #274
82589 S-Two
barba macacu
pi_44603019
Heb hem nog niet kunnen beluisteren.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 20 december 2006 @ 19:27:11 #275
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44606203
Vind eigenlijk de nummers die Will.I.Am heeft geproduceert op dat album de beste nummers

Vooral Can't Forget About You
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')