abonnement Unibet Coolblue
  Donald Duck held vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:49:23 #276
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42996272
quote:
Ach jeetje. Niks nieuws eigenlijk, zo is Southpark.
Al zeer snel na 9/11 was er ook al een aflevering over. En ook de ramp in New Orleans bijvoorbeeld.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:55:26 #277
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_42996450
Hij was grappig... 'he's gonna pop a cap in my ass" hahaha, ik kwam niet meer bij.
En idd, dat diddy do enz.

Die lui moeten niet zeiken over Steve Irwin.. vond 'm wel grappig en je moet Southpark altijd met een korreltje zout nemen.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 04:13:17 #278
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_43003836
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ach jeetje. Niks nieuws eigenlijk, zo is Southpark.
Al zeer snel na 9/11 was er ook al een aflevering over. En ook de ramp in New Orleans bijvoorbeeld.
Dan kan het nog wel ongepast zijn. Nu is het net alsof South Park de enige is die grappen mag maken over een recente tragedie.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_43005616
Hoezo? Iedereen mag toch altijd grappen maken wanneer men dat wil? Kijk dat het voor de familie ongepast is oke...maar ik neem niet aan dat die southpark kijken. En dan zijn de media, die dit nieuws naar de familie irwin brengen, erg fout bezig. Want zelfs Koefnoen maakte er grappen over, en dat was veeeel sneller na zijn dood...daar hoorde ik ook niemand over spreken .
  FOK!fotograaf zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:37:21 #280
159915 -Menn0-
MNO
pi_43009243
Beste aflevering van dit seizoen tot nu toe!!

,,/
pi_43010101
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ach jeetje. Niks nieuws eigenlijk, zo is Southpark.
Al zeer snel na 9/11 was er ook al een aflevering over. En ook de ramp in New Orleans bijvoorbeeld.
Nee dus, 9/11 heeft een paar jaar geduurd, eigenlijk pas twee weken geleden een aflevering over geweest, maar niet direct over de aanslagen. Eerste aflevering na 9/11 ging over Osama, maar werd geen woord over 9/11 gerept. Situatie rond Katrina werd wel flink de draak mee gestoken, vooral het (niet) optreden van de lokale overheid.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  FOK!fotograaf zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:35:42 #282
159915 -Menn0-
MNO
pi_43010501
Allsp is echt een prachtige site

Moest net huilen van het lachen
,,/
pi_43011188
Hij was weer lekker! WoW was toch nog iets beter dit seizoen . SP blijft gewoon geniaal na al die seizoenen .
pi_43016773
Net weer voor de 10000 x dezelfde afleveringen op de box gekeken .. ze blijven briljant en vooral:

THEY TOOK OUR JOBS!
Slevin: Who are you?
The Boss: I'm The Boss.
Slevin: I thought he was The Boss.
The Boss: Why? Do we look alike?
pi_43023141
haha, geniale Halloween aflevering weer. Damn, wat is Southpark toch een coole serie eigenlijk. Nu de Simpsons de laatste jaren steeds minder wordt ben ik toch ook echt blij dat Southpark er nog is....
pi_43023215
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 20:11 schreef Teizzz het volgende:
Net weer voor de 10000 x dezelfde afleveringen op de box gekeken .. ze blijven briljant en vooral:

THEY TOOK OUR JOBS!
theytook'r JAWBS!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_43025836
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 20:11 schreef Teizzz het volgende:
Net weer voor de 10000 x dezelfde afleveringen op de box gekeken .. ze blijven briljant en vooral:

THEY TOOK OUR JOBS!
Een van de mooiste van de laatste tijd is toch wel "You've got facked in the ass" (al word ie zo vaak herhaald )
Echt weer dubbelgelegen bij dat stukje dat Stans vader Randy (_O_) in het ziekenhuis ligt:
"He was dancing so fast, i cound't do anything. He's dansmove's where so original, so inventiveaaagh"


En dan dat tabdansongeluk van Butters op "I've got something in my front pocket for you" Dat liedje
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 29 oktober 2006 @ 13:40:04 #288
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_43034155
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 02:04 schreef Agiath het volgende:

[..]

Een van de mooiste van de laatste tijd is toch wel "You've got facked in the ass" (al word ie zo vaak herhaald )
Echt weer dubbelgelegen bij dat stukje dat Stans vader Randy (_O_) in het ziekenhuis ligt:
"He was dancing so fast, i cound't do anything. He's dansmove's where so original, so inventiveaaagh"


En dan dat tabdansongeluk van Butters op "I've got something in my front pocket for you" Dat liedje
haha die is al een paar jaar oud joh.. maar zeker een mooie aflevering..
vond van dit 2e deel van seizoen 10 de Warcraft episode nog steeds verreweg de beste
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_43034211
laatste aflevering is weer
Houd van een lijntje.
pi_43034891
heh, op die party hoor je de Half-Life credits theme
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:04:35 #291
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_43034903
ik vond de laatste ook niet echt geweldig, de Ike-aflevering was een stuk beter, en de WOW-aflevering al helemaal. Ook vond ik die steve irwing grap niet leuk, en eigenlijk toch wel overbodig kwetsend (had niet gedacht dat ik dat nog een keer zou zeggen bij SP).
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_43034947
Ik vind het niet eens zo kwetsend, maar gewoon flauw.
Houd van een lijntje.
pi_43034982
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef Liquidist het volgende:

[..]

haha die is al een paar jaar oud joh.. maar zeker een mooie aflevering..
Weet ik
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:17:02 #294
82589 S-Two
barba macacu
pi_43035347
tvp
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:17:45 #295
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_43035363
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:02 schreef DonStefano het volgende:
haha, geniale Halloween aflevering weer.
..en met "geniaal" bedoel je "oersaai" neem ik aan.. Die laatste aflevering Hell On Earth 2006 vond ik allesbehalve grappig of leuk, de rek is er nu echt wel uit.

Het lijkt wel of ze de laatste tijd gewoon de tv aanzetten, kijken wat erop is en dat in South Park parodiëren; Oprah, Family Guy, Al Gore met z'n film, Cesar Millan (de Amerikaanse Martin Gaus), MTV's My Super Sweet 16.

Ik voorspel alvast dat ze waarschijnlijk iets gaan doen over Borat of over Madonna's adoptiekind ofzo.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_43035458
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:17 schreef BdR het volgende:

[..]

..en met "geniaal" bedoel je "oersaai" neem ik aan.. Die laatste aflevering Hell On Earth 2006 vond ik allesbehalve grappig of leuk, de rek is er nu echt wel uit.

Het lijkt wel of ze de laatste tijd gewoon de tv aanzetten, kijken wat erop is en dat in South Park parodiëren; Oprah, Family Guy, Al Gore met z'n film, Cesar Millan (de Amerikaanse Martin Gaus), MTV's My Super Sweet 16.

Ik voorspel alvast dat ze waarschijnlijk iets gaan doen over Borat of over Madonna's adoptiekind ofzo.
Ik zie liever ook weer een aflevering zonder parodie idd
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_43035893
Een parodie opzich vind ik niet zo erg, maar wel het feit dat de aflevering gewoon ruk was .
pi_43036725
Smaken verschillen. Eerst vond ik het concept duivel en feest ook ruk, maar gaandeweg werd hij beter.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_43037091
Parodieën horen gewoon bij South Park en hebben dat altijd al gedaan. Het is geweldig dat ze op die manier hun commentaar op bepaalde zaken kunnen geven, of gewoon sommige mensen in de zeik kunnen nemen. Denk alleen maar aan de geweldige commotie die de aflevering over Tom Cruise en de Scientology kerk gegeven heeft en de wraak-uitzending na het vertrek van Chef... Of de aflevering over Paris Hilton en haar nieuwe winkel in South Park.

En zó beroerd was Hell On Earth 2006 nou ook weer niet... Die geinige running gag met Biggie Smalls, die afschuwelijke acties die rechtstreeks uit My Super Sweet 16 hadden kunnen komen, dat "what didn't Diddy do?"-stukje en natuurlijk dat geweldige stukje met die taart en de conclusie dat Amerikaanse tienermeisjes slechter zijn dan satan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_43038507
Maartoch hoop ik weer op een aflevering die gewoon lekker nergens over gaat zoals vroeger
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')