abonnement Unibet Coolblue
pi_42315967
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:33 schreef Slappe_hap het volgende:

Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden
+10 Nuttig.
pi_42316129
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Topic-reportje gemaakt, stoere bink. .
nee JIJ bent een stoere bink, met je plastic luxaflex
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:42:08 #78
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_42316169
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

+10 Nuttig.
Als jij de tijd die je hier hebt besteed met het bespreken van je debiele 'probleem' nou gebruikt had om op en neer te fietsen met die kutlamelllenjaloezieen van je dan had je nu puike nieuwe lamellen jaloezieen gehad
pi_42316658
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:40 schreef JoPiDo het volgende:

nee JIJ bent een stoere bink, met je plastic luxaflex
Alleen in de slaapkamers he? .
In de rest van 't huis hangen aluminium lamellen, ook van de Praxis.

Dan nog, zoals ik al zei, ben jij zo'n josti die het volstrekt normaal vindt dat goedkoop duurkoop is?
Wat kosten die kunststof lamellen, ook 50 euro per stuk ofzo. 'k Weet het niet eens meer.
Maar dan mag het van jou dus gewoon kapot gaan, heel gewoon. .
pi_42316861
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:42 schreef Slappe_hap het volgende:

Als jij de tijd die je hier hebt besteed met het bespreken van je debiele 'probleem' nou gebruikt had om op en neer te fietsen met die kutlamelllenjaloezieen van je dan had je nu puike nieuwe lamellen jaloezieen gehad
't Is geen probleem, het is meer ehm... teleurstelling over de gemiste kans van Praxis. Ik gaf ze zo'n mooie en goedkope (!) voorzet om te scoren met klantvriendelijkheid, maar de chef kopte 'm helaas niet in.

Wat kan mij die 50 euro ofzo van die lamellen nou schelen. Ik gooi uit gemakzucht wel vaker geld over de balk. 't Is wat mij betreft meer een discussie over klantvriendelijkheid en service, en waarom je tegenwoordig als klant blijkbaar behandeld wordt als potentiële bedrieger. Daarin ben ik misschien te naïef, ga ik te veel uit van de goede bedoelingen van mensen, redenerend vanuit mezelf.

En dat zo'n 'discussie' over klantvriendelijkheid dan ontaardt in ordinaire scheldpartijen en gebroken knie-schijven... tja, da's dan waarschijnlijk het KLB-niveau van een stel pubers die zich vervelen.
pi_42317143
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:04 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Alleen in de slaapkamers he? .
In de rest van 't huis hangen aluminium lamellen, ook van de Praxis.

Dan nog, zoals ik al zei, ben jij zo'n josti die het volstrekt normaal vindt dat goedkoop duurkoop is?
Wat kosten die kunststof lamellen, ook 50 euro per stuk ofzo. 'k Weet het niet eens meer.
Maar dan mag het van jou dus gewoon kapot gaan, heel gewoon. .
dan ben je voor 40 euro opgelicht

ik heb precies deze van de Xenos voor 10 euro per twee meter breed, die zijn ook op hetzelfde punt afgebroken

ik zie me al aankomen
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:39:43 #82
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42317351
quote:
Ik zei nog zo duidelijk: varierend van gezichtsherkenning (misschien in een eenmanszaak) tot een uitgebreid registratiesysteem (bij veel klachten, veel medewerkers). In z'n algemeenheid.
Alles moet blijkbaar worden uitgespeld bij je?
ok verzin jij het waterdichte systeem waarbij eerlijke mensen zonder bon en met een klein onderdeel als enige terrecht worden geholpen, veel succes
quote:
Hele goede houding, klanten zien als potentiële fraudeurs en bedriegers. Daar wordt je als bedrijf echt groot mee. De waarheid ligt wel weer in het midden, doemscenario's schetsen is niet zo nuttig. Maar dat zei ik al: spijkers op laag water zoeken.
ik zei al, spijkers zat in de bouwmarkt. maar goed zo is de grote mensen wereld nu eenmaal niet, eerlijk, en vooral klanten die denken te kunnen profiteren want zo'n grote firma verdiendt toch al genoeg.....ik schets geen doemscenario maar de werkelijkheid, dat jij daar nu zo ver vanaf staat, tja das jouw probleem
quote:
'k Zei niet dat je mij ridiculiseert, maar de argumenten, de voorbeelden. In extremen trekken etc. Zo kun je ieder onderwerp wel doodslaan.
waarom noem je het dan als het niet van belang is? Jij trekt het in het extreem dat het wel even extreem makkelijk is om iedereen op zijn blauwe ogen te geloven, maar zo fijn is de wereld niet. Kom maar eens met goed haalbare ideen zodat de goede niet onder de kwade lijden in zo'n typisch geval als dit? ipv te roepen nee zo zijn de mensen niet
quote:
Misschien kocht ik van die honderden euro's wel honderden goedkope dingen? Weer fijn conclusies trekken zonder enige kennis van zaken. Discussieert wel lekker makkelijk he?
Daarbij, waarom zouden kunststof lamellen slecht moeten zijn? Moet je er tegenwoordig maar per definitie van uitgaan dat de minst dure exemplaren uit het assortiment na een paar maanden mogen afbreken? Fijne wereld...
mwah niet alleen tegenwoordig iedere nozem weet dat goedkoop duurkoop al sinds eht begin van de handel

en inderdaad ik vind het een prima wereld, je moet alleen niet iedereen zomaar geloven, dan red je het prima

ps vet cool man die pi
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:43:25 #83
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42317402
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:22 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

dan ben je voor 40 euro opgelicht

ik heb precies deze van de Xenos voor 10 euro per twee meter breed, die zijn ook op hetzelfde punt afgebroken

ik zie me al aankomen
wel eerst de bon weggooien en maar 1/100 van het defecte product meenemen heh
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42320374
Negatief Praxis topic nummer 192398293

Hier mijn negatieve ervaring met de Praxis.
pi_42320919
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:16 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nogmaals (!), het gaat niet om consumentenrecht, over kassabonnen of over garantie.
Maargoed, tegen dovemansoren kun je wel tot in het oneindige blijven uitleggen... .
Ja, maar denk jij nu echt dat die man daar wakker van ligt dat jij nu niet meer bij hun komt? Get a life ofzo want de enige die je met deze actie hebt is jezelf, jij hebt nu nog steeds kapotte lamellen en de praxis verdient gewoon lekker door want ondertussen komen er honderden anderen waar die man wel geld aan kan verdienen en die niet lopen te zaniken over dat ze een plastic stukje vergoed willen krijgen zonder kassabon.

Ik snap gewoon totaal niet wat je wilt bereiken met je actie, en met mij een heleboel anderen zo te zien want er is er hier geen 1 die nu precies snapt wat jij wilt en aan wie ligt dat dan?

Ik weet ook niet in wat voor een wereld je leeft als je gaat verwachten dat bedrijven iets als gezichtsherkenning gaan invoeren, hoe ver ben je dan heen? Gewoon je bon meenemen, klaar is het nu zo moeilijk om eens iets gewoon volgens de regeltjes te doen?

Ik ga dit topic nu maar verlaten want tegen zoveel domheid kan ik gewoon echt niet op.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:21:34 #86
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42321000
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:01 schreef j0rrit het volgende:
Negatief Praxis topic nummer 192398293

Hier mijn negatieve ervaring met de Praxis.
dit heeft niks met de service van de praxis te maken

eerder met het absurde verwachtings patroon van iemand di eopgegroeid is in een hel egrote achtertuin met ene hoog hek er omheem
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42321067
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef PeZu het volgende:

[..]

dit heeft niks met de service van de praxis te maken

eerder met het absurde verwachtings patroon van iemand di eopgegroeid is in een hel egrote achtertuin met ene hoog hek er omheem
Waarschijnlijk was dit ook gewoon zijn eerste keer in de grote mensen winkel zonder begeleiding.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42321157
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:19 schreef BobbyB het volgende:

Ja, maar denk jij nu echt dat die man daar wakker van ligt dat jij nu niet meer bij hun komt?
Nee.
En overigens ben ik pragmatisch genoeg om er de volgende keer weer een blik verf te kopen als ik toch in de buurt ben.
quote:
Get a life ofzo want de enige die je met deze actie hebt is jezelf, jij hebt nu nog steeds kapotte lamellen
Als je het topic gelezen had, dan had je gelezen dat die lamellen en de prijs mij geen ene fuck boeien.
Het ging me om het idee... ik had graag klantvriendelijkheid meegemaakt. Symbolisch.
quote:
en de praxis verdient gewoon lekker door want ondertussen komen er honderden anderen waar die man wel geld aan kan verdienen en die niet lopen te zaniken over dat ze een plastic stukje vergoed willen krijgen zonder kassabon.
Als je het topic gelezen had, dan had je gelezen dat de kerel in mijn voorstel slechts een tientje aan korting ofzo was kwijtgeweest, en volgens zijn voorstel een compleet product had vergoedt... Mijn bescheiden voorstel had 'm dus geld gescheeld.
quote:
Ik snap gewoon totaal niet wat je wilt bereiken met je actie, en met mij een heleboel anderen zo te zien want er is er hier geen 1 die nu precies snapt wat jij wilt en aan wie ligt dat dan?
Dat ligt aan de bekrompen mentaliteit van 90% van de KLB-posters hier, die blijkbaar zo gewend zijn aan frauduleus geneuzel in de marge en gezeur over kassabonnetjes, dat ze zich het idee van klantvriendelijkheid niet kunnen voorstellen. Het was nota bene een ondeugdelijk product.

Er is één post van een user in de VS (denk ik) die zegt dat ze het daar wél begrepen hebben. Klant is koning.
Volgens een andere user in dit topic wordt daar dan massaal misbruik van gemaakt, en zouden alle klantvriendelijke bedrijven in de VS dus al lang failliet moeten zijn.

.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:26:35 #89
14827 Kogando
Modelprutser
pi_42321176
Als ze aan iedere zwerver die met stukjes plastic aankomt complete nieuwe lamellen moeten meegeven zijn ze binnen een jaar over de kop. Dat houdt in dat de prijzen drastisch omhoog moeten waardoor er enorm veel klanten nadeel ondervinden.

Dus jou geen lamellen meegeven is uiteindelijk enorm klantvriendelijk.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_42321218
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef PeZu het volgende:

eerder met het absurde verwachtings patroon van iemand di eopgegroeid is in een hel egrote achtertuin met ene hoog hek er omheem
Durf jij nou eerst maar eens buiten KLB en ONZ te komen, grapjas. .
pi_42321281
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:26 schreef Kogando het volgende:

Als ze aan iedere zwerver die met stukjes plastic aankomt complete nieuwe lamellen moeten meegeven zijn ze binnen een jaar over de kop. Dat houdt in dat de prijzen drastisch omhoog moeten waardoor er enorm veel klanten nadeel ondervinden.

Dus jou geen lamellen meegeven is uiteindelijk enorm klantvriendelijk.
Vuilak. .
quote:
[22:21] Kogando says: hmm
[22:21] Kogando says: je hebt wel gelijk inzake de praxis
[22:21] Kogando says: maar we leven in een verdorven wereld
[22:21] Kogando says: met slechte mensen
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:34:13 #92
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42321421
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:27 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Durf jij nou eerst maar eens buiten KLB en ONZ te komen, grapjas. .
is geen kwestie van durfen... ik post waar ik het leuk vind

maar goed ik verwacht tenminste niet het onmogelijke

krijg wel een briljant idee, ik ga morgen even langs een bloemist met een 1 rozeblaadje (zonder bon uiteraard) en vraag om korting op een nieuwe bos, de andere was namelijk stukgegaan

verslag volgt
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42321553
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:26 schreef DennisMoore het volgende:


Nee.
En overigens ben ik pragmatisch genoeg om er de volgende keer weer een blik verf te kopen als ik toch in de buurt ben.

Als je het topic gelezen had, dan had je gelezen dat die lamellen en de prijs mij geen ene fuck boeien.
Het ging me om het idee... ik had graag klantvriendelijkheid meegemaakt. Symbolisch.
Jij wil iets wat gewoon niet kan, punt uit.
quote:
Als je het topic gelezen had, dan had je gelezen dat de kerel in mijn voorstel slechts een tientje aan korting ofzo was kwijtgeweest, en volgens zijn voorstel een compleet product had vergoedt... Mijn bescheiden voorstel had 'm dus geld gescheeld.
Maar dat wil hij niet omdat:
1. Jij geen bon hebt
2. Jij het artikel niet bij je hebt

Dat stukje plastic kan van van alles afkomen, hoezo zou hij jou vertrouwen en jouw iets vergoeden?
quote:
Dat ligt aan de bekrompen mentaliteit van 90% van de KLB-posters hier, die blijkbaar zo gewend zijn aan frauduleus geneuzel in de marge en gezeur over kassabonnetjes, dat ze zich het idee van klantvriendelijkheid niet kunnen voorstellen. Het was nota bene een ondeugdelijk product.
Ohja, dus jij bent er zo eentje die denkt dat ie alles weet en de rest is maar dom en snapt het niet? Ja sorry hoor, maar ik zou het probleem toch wel degelijk bij mezelf gaan zoeken als 90% zo zou reageren als hier. Iedereen is het er over eens dat jij totaal niet weet hoe het allemaal in elkaar zit, dat ligt niet aan ons, dat ligt gewoon aan jou. Jij past je niet aan de regeltjes van het bedrijf, daar kan je alleen jezelf de schuld van geven.

Jij bent zeker ook zo iemand die denkt dat de wet, en andere regeltjes niet voor jou gelden omdat ze maar stom zijn en de overheid maar moet vertrouwen dat je geen stoute dingen doet.

Dat het een ondeugdelijk product is weet ik niet, maar daar gaat het nu even niet om.
quote:
Er is één post van een user in de VS (denk ik) die zegt dat ze het daar wél begrepen hebben. Klant is koning.
Volgens een andere user in dit topic wordt daar dan massaal misbruik van gemaakt, en zouden alle klantvriendelijke bedrijven in de VS dus al lang failliet moeten zijn.
Wij leven in Nederland, hij in de VS. In de VS mag je vanaf je 16e auto rijden, mag hier ook niet. Met andere woorden; iets wat in een ander land zo is is daar zo, dat hoeft niet te betekenen dat dat hier ook maar zo moet zijn omdat dat jou beter uit komt.
quote:
.
...
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42321568
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:34 schreef PeZu het volgende:

is geen kwestie van durfen... ik post waar ik het leuk vind
Dat jij dan alleen ONZ en KLB leuk vindt, zegt al voldoende.
Uit op onzinnige relletjes en kansloos gezeik.
quote:
maar goed ik verwacht tenminste niet het onmogelijke
Een symbolisch tientje korting op de nieuwe aankoop is zeker niet onmogelijk.
quote:
krijg wel een briljant idee, ik ga morgen even langs een bloemist met een 1 rozeblaadje (zonder bon uiteraard) en vraag om korting op een nieuwe bos, de andere was namelijk stukgegaan
Bijna grappig, zo'n tang op een varken. .
pi_42321695
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:34 schreef PeZu het volgende:

[..]

is geen kwestie van durfen... ik post waar ik het leuk vind

maar goed ik verwacht tenminste niet het onmogelijke

krijg wel een briljant idee, ik ga morgen even langs een bloemist met een 1 rozeblaadje (zonder bon uiteraard) en vraag om korting op een nieuwe bos, de andere was namelijk stukgegaan

verslag volgt
Open je er een ook een topic over, dat ze klant onvriendelijk zijn?

Ik ga morgen naar de computer boer en dan neem ik 3 dode pixels mee, en ik wil dan ook een nieuw scherm met korting. Zonder bon natuurlijk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42321743
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef PeZu het volgende:

[..]

dit heeft niks met de service van de praxis te maken

eerder met het absurde verwachtings patroon van iemand di eopgegroeid is in een hel egrote achtertuin met ene hoog hek er omheem
Heeft eerder te maken met onvoldoende expertise onder het personeel.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:46:45 #97
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42321819
quote:
Dat jij dan alleen ONZ en KLB leuk vindt, zegt al voldoende.
Uit op onzinnige relletjes en kansloos gezeik.
ja inderdaad je kan er een hoop uit op maken
quote:
Een symbolisch tientje korting op de nieuwe aankoop is zeker niet onmogelijk.
de paus om een tongzoen vragen ook niet maar het is wel compleet zinloos en ongepast
quote:
Bijna grappig, zo'n tang op een varken. .
ligt er maar net aan waar die tang zit :' )

een tang op een varken: wat een uitdrukking uit het jaar molensteen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42321852
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:44 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Heeft eerder te maken met onvoldoende expertise onder het personeel.


PeZu bedoelde met "dit" dit geval wat we nu al te lang aan het bespreken zijn, en niet jouw geval
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:49:45 #99
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42321906
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:44 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Heeft eerder te maken met onvoldoende expertise onder het personeel.
ooh hoezo dat, moeten die meer gespecialiseerd zijn in de omgang met eerste klas wereldvreemde kruimelkoeken?

hee chef, er staat hier iemand met een bitje, uiteraard zonder bon, hij zegt dat zijn accu-boormachinen stuk is, mag ik hem een tientje korting geven?

tuurlijk joh, we drukken zo wel even geld bij in de kelder

There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42321923
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:38 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat jij dan alleen ONZ en KLB leuk vindt, zegt al voldoende.
Uit op onzinnige relletjes en kansloos gezeik.
Het leuke aan KLB is gewoon om te zien waar mensen niet al om zeuren, meestal door hun eigen domheid of onwetendheid en als je ze er op wijst ontstaat er een hele discussie dat het aan iedereen ligt behalve aan hun zelf
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')