Dat heeft ie niet eens gezegd, maar ik denk het wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:29 schreef Kakakoka het volgende:
Dus, hij wou het complete aankoopbedrag vergoeden
Wat is daar begrijpelijk aan? Dat is wat ik niet snap, en wat hij me niet kon uitleggen.quote:en het enige wat je daarvoor moet doen is, heel begrijpelijk, de kapotte lamellen terugbrengen.
Service:quote:En dan ook nog zonder kassabon! Wat is er mis met die service dan?
Ik zie dat je de gedachtegang van een Praxis-medewerker hebt... .quote:Wat denk jij nou? Zou wat zijn .. ik trek in een openbare gelegenheid ergens een stuk van een lamelrail af, fiets dan ff naar de Praxis en eis korting op een nieuwe set ..
Aan je foto te zien kan dat kleine stukje wat mij betreft net zo goed van zo'n plat snoer-wegwerk-buisje komen ofzo, lijkt me niet meer dan logisch dat ze graag zeker willen weten dat je ze niet bedondert met een dingetje van 1 euro en daar dan een set nieuwe lamellen voor wiltquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:23 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
*knip*
Nouja, hij wilde dan wel garantie geven, mits ik op de fiets ook de rest van de kapotte lamellen zou gaan halen, het kleine afgebroken stuk was blijkbaar niet genoeg.
.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:29 schreef Swetsenegger het volgende:
conclusie, het zijn kut jaloezieën.
Je kan zeggen wat je wil maar jouw verwachtingspatroon ligt veel te hoog. Al helemaal voor zo'n goedkoop kutsetje lamellen.. En als je die topservice verwacht moet je naar een echte zonverduisteringsspecialist gaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet eens gezegd, maar ik denk het wel.
Ik stelde voor: "...een tientje korting op aluminium lamellen ofzo."
[..]
Wat is daar begrijpelijk aan? Dat is wat ik niet snap, en wat hij me niet kon uitleggen.
Ik vertik het om zonder reden op en neer te gaan fietsen met 1m60 aan lamellen wanneer dat niet nodig is.
[..]
Service:
A: lamellen zijn van de Praxis, dat kon hij zien
B: ze zijn kapot, dat is te zien
A + B -> geef de klant een symbolisch tientje korting, iedereen blij.
[..]
Ik zie dat je de gedachtegang van een Praxis-medewerker hebt... .
Kijk, jij snapt het. Klantvriendelijkheid (die hen in dit geval nauwelijks iets zou kosten). .quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:30 schreef Vampier het volgende:
wow een manager met een complex Hier in de US zien ze het zo:
'Een klagende klant in een opportunity, ook al is een klant daar met een belachelijke klacht dan noch behandel je hem/haar alsof je respecteert... een tevrede klant komt namelijk terug...'
Ennuh... praxis? niet praktisch bezig.
Je hebt gelijk... de bouwmarkten staan vól met leugenaars die met trucjes gratis dingen proberen te ritselen. Als de Praxis niet uitkijkt, gaan ze er nog aan failliet! .quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:38 schreef Vloris het volgende:
Aan je foto te zien kan dat kleine stukje wat mij betreft net zo goed van zo'n plat snoer-wegwerk-buisje komen ofzo, lijkt me niet meer dan logisch dat ze graag zeker willen weten dat je ze niet bedondert met een dingetje van 1 euro en daar dan een set nieuwe lamellen voor wilt
je moest eens weten hoe vaak er van die idioten langskomen met de mooiste verhalenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... de bouwmarkten staan vól met leugenaars die met trucjes gratis dingen proberen te ritselen. Als de Praxis niet uitkijkt, gaan ze er nog aan failliet! .
'k Had de foto moeten uitprinten en meenemen ofzo.
Een 'waardebon' van een tientje? .quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:40 schreef Kakakoka het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar jouw verwachtingspatroon ligt veel te hoog.
Waarom verkoopt de Praxis kutsetjes dan? Ook kutsetjes dienen het langer dan vier maanden uit te houden.quote:Al helemaal voor zo'n goedkoop kutsetje lamellen..
Ik doe liever andere dingen met mijn geld. .quote:Maar als je al geen auto kunt betalen zal een fatsoenlijke set lamellen er ook wel niet vanaf kunnen...
ja ze zijn echt enorm door de mand gevallenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een 'waardebon' van een tientje? .
[..]
Waarom verkoopt de Praxis kutsetjes dan? Ook kutsetjes dienen het langer dan vier maanden uit te houden.
Rechter: "Ach, het was maar een kutsetje. U had kunnen weten dat u geen deugdelijk product kocht. Het consumentenrecht is daarom niet van toepassing."
[..]
Ik doe liever andere dingen met mijn geld. .
Trouwens, als ik geld zo belangrijk vond, zou ik braaf de rest van de lamellen zijn gaan bezorgen.
't Was meer een klantvriendelijkheids-testje voor de Praxis, en ze zijn gezakt. .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |