abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:50:42 #26
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_42347858
Sow! Ik zag het Telegraaf artikel vandaag pas.

http://www.telegraaf.nl/p(...)n__Big_Brother_.html

Wat kansloos zeg!

Nou moet ik zeggen dat ik de laatste maanden op mijn werk enige ervaring heb met hoe de pers werkt (we zijn in het nieuws gekomen een paar keer en ik heb met journalisten geluld en m'n eigen uitspraken een paar keer verkeerd in de krant teruggelezen). Ten eerste, journalisten hebben eigenlijk overal de ballen verstand van. Ten tweede, ze nemen niet de tijd om zich te verdiepen in het onderwerp. Ten derde, ze hebben liever een smakelijk verhaal dan een saai maar correct verhaal. Ten vierde, de geinterviewden zijn soms zeer creatief met de waarheid. Hummie!

Dit alles gecombineerd leidt tot grote bullshit, en dat is hier dus ook weer duidelijk het geval!

Neem het als een les. Als er weer eens wat wordt geschreven over e.o.a. celebrity die wat misdaan zo hebben. Gaat vaak net zo. En alle kranten schrijven 't dan van elkaar over.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:59:44 #27
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_42348027
RTL Boulevard loopt ook al te blerren dat Etienne uit de kast is gekomen.
Wat een zielige vertoning
Die knul is net 20 geworden, en zit veel te vol met hormoontjes.
Laat hem lekker dollen, hij was hartstikke dronken, dat wil nog niet zeggen dat die homosexueel is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 01:01:17 #28
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42348048
E10 zit nu nakend met Jeroen in bad
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:05:04 #29
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_42348124
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:01 schreef paultjuhhh het volgende:
E10 zit nu nakend met Jeroen in bad
Ze hebben allebei een zwembroek aan
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 01:33:08 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42348518
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Mijne ook. Etienne is genaaid, maar niet door Rik.
Hummie neemt wraak op het eerdere opstandige gedrag van Marcel en Etienne toen zij na die nominatie-ruil-actie urenlang bleven doorzeveren dat *ze* (en dan met name Marcel) vrienden hadden bij de TV die ze na BB wel even in zouden zetten om te bewijzen dat de BB redactie manipuleerde e.d.

Marcel is contractueel verplicht om zich bij elke live uitzending weer te laten zien, Talpa is daar erg blij mee en Hummie lacht zich krom als ze ziet hoe Marcel zich zit te verbijten
pi_42349006
Eerst schurft op de voorpagina en nu dit weer
Waar zal dat eindigen
Ik wist trouwens helemaal niet dat sjonnie de telegraaf ook al gekocht had

En wat moeten zijn nazi vriendjes wel niet van hun schandknaapje denken
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42349037
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:31 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Heb jij daar nog een filmpje van ?
in bed met rik en e10

Wel een beetje opgehummied
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42349041
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:50 schreef soylent het volgende:
Sow! Ik zag het Telegraaf artikel vandaag pas.

http://www.telegraaf.nl/p(...)n__Big_Brother_.html

Wat kansloos zeg!

Nou moet ik zeggen dat ik de laatste maanden op mijn werk enige ervaring heb met hoe de pers werkt (we zijn in het nieuws gekomen een paar keer en ik heb met journalisten geluld en m'n eigen uitspraken een paar keer verkeerd in de krant teruggelezen). Ten eerste, journalisten hebben eigenlijk overal de ballen verstand van. Ten tweede, ze nemen niet de tijd om zich te verdiepen in het onderwerp. Ten derde, ze hebben liever een smakelijk verhaal dan een saai maar correct verhaal. Ten vierde, de geinterviewden zijn soms zeer creatief met de waarheid. Hummie!

Dit alles gecombineerd leidt tot grote bullshit, en dat is hier dus ook weer duidelijk het geval!

Neem het als een les. Als er weer eens wat wordt geschreven over e.o.a. celebrity die wat misdaan zo hebben. Gaat vaak net zo. En alle kranten schrijven 't dan van elkaar over.
Jij bent Marcel ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  woensdag 4 oktober 2006 @ 02:53:39 #34
6941 APK
Factual, I think.
pi_42349049
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 02:35 schreef PC eend het volgende:
Eerst schurft op de voorpagina en nu dit weer
Waar zal dat eindigen
Ik wist trouwens helemaal niet dat sjonnie de telegraaf ook al gekocht had
Ik moet toegeven dat ik dit ook bizar vind.
Elke scheet komt op de voorpagina terwijl ze vorig jaar de Telegraaf nog aangeklaagd hebben mbt tot verklaringen van Gertjan uit BB3 over stemfraude.
Waarbij ze (Sjonnie) overigens op het laatste moment hebben afgezien van de rechtzaak.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42349073
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 02:53 schreef APK het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik dit ook bizar vind.
Elke scheet komt op de voorpagina terwijl ze vorig jaar de Telegraaf nog aangeklaagd hebben mbt tot verklaringen van Gertjan uit BB3 over stemfraude.
Waarbij ze (Sjonnie) overigens op het laatste moment hebben afgezien van de rechtzaak.
Was dat niet telegraaf/GJ die daar op het laatste moment vanaf zagen omdat het bewijs dat GJ dacht te hebben niet bleek te kloppen?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 03:11:37 #36
6941 APK
Factual, I think.
pi_42349086
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:

Was dat niet telegraaf/GJ die daar op het laatste moment vanaf zagen omdat het bewijs dat GJ dacht te hebben niet bleek te kloppen?
Niet dat ik weet.
Morgen misschien meer.
Misschien ook niet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42349091
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 03:11 schreef APK het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.
Morgen misschien meer.
Misschien ook niet.
Ik dacht van wel, hij had bellijsten ofzo en dacht dat het niet klopte en hij dacht dat er geen notaris was die dat controleerde, maar in zijn jaar was die er nou net wel en die had de door hem gecontroleerde uitslagen gewoon in zijn kluis liggen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:20:17 #38
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42353019
kunnen we wel OT blijven? thnx
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:27:47 #39
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42353200
De telegraaf is een held. Jammer dat ze er geen foto's bij kunnen plaatsen van E10's vriendjes als ze het bericht gelezen hebben.
Ik ga naar huis.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:40:52 #40
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42353526
Zelfs Hummie herself in RTL-boulevard gisteren om nog maar eens te benadrukken dat de rechtse Etienne blijkbaar toch uit de kast komt...

Knap lullig voor die gozer als hij straks het huis uitkomt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:44:59 #41
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_42353638
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 02:48 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Jij bent Marcel ?
Nee, ik ben Marcel's homovriend.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_42353832
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:40 schreef teamlead het volgende:


Knap lullig voor die gozer als hij straks het huis uitkomt
ze blazen het echt veelste veel op!
mijn vorige vriend heeft ook in een dronken bui met een gozer gezoend, maar dat maakt je toch neit gelijk homo??
ik snap de ophef allemaal niet zo. (ik moet wel bekennen dat ik de aflevering maandag gemist heb..)
Babe In Totale Control of Herself
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 11:52:35 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42353837
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:40 schreef teamlead het volgende:
Zelfs Hummie herself in RTL-boulevard gisteren om nog maar eens te benadrukken dat de rechtse Etienne blijkbaar toch uit de kast komt...

Knap lullig voor die gozer als hij straks het huis uitkomt
Nogal ja.
En ik kan me niet voorstellen dat Hummie écht denkt dat dit een "coming out" is.
Wat zouden er veel mensen een coming out hebben beleefd dan, sjonge. De gayparade zou 10x zo lang worden.

Wat een lelijke rotheks is het toch ook, om een joch van krap 20 op zo'n manier te misbruiken uit publiciteitsoverwegingen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42353955
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:

[..]

Was dat niet telegraaf/GJ die daar op het laatste moment vanaf zagen omdat het bewijs dat GJ dacht te hebben niet bleek te kloppen?
Beste PCeend,

Ik waardeer je input altijd graag. Alleen dit wijkt een beetje teveel af van de realiteit.

Endemol zou mij gaan aanklagen (vanwgee gederfte sms inkomsten) en niet andersom, ik zou aangifte doen vanwege oplichting. Er stond al een kort geding op stapel (gestart door Endemol). De gevolgen financieel waren behoorlijk voor Endemol. Ik vond dit wel erg eng aangezien ik bij een negatieve veroordeling wel een behoorlijke schadeclaim op mijn dak zou kregen.
Endemol heeft deze ingetrokken (omdat ik al mijn beweringen kon staven met bewijs,... (Ik was/ben niet gek voordat ik naar de Telegraaf toestapte). Ik heb nooit een kort geding gestart tegen Endemol en de Telegraaf heeft ook nooit moeten rectificeren ondanks alle berichtgeving op de voorpagina. Ik heb ook nog nooit een schadeclaim gehad.
Het liep wel met een sisser af... En een maand daarna mocht de Telegraaf het gala voor Hotel Big Brother organiseren. Draw your own conclusions.. Overigens was de finale een ramp aangezien er geen fluctuaties (en geen spanning dus meer) waren gedurende de avond. ... omdat er een onafhankelijke notaris was geleverd.

En nu weer on subject. Ik vind het een heel leuke BB dit jaar!

  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 12:00:57 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42354051
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:57 schreef haloII het volgende:
En nu weer on subject. Ik vind het een heel leuke BB dit jaar!
Dit is niet "on subject", GJ.
Het gaat er hier om of Etienne genaaid is door Rik of door Hummie.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:07:27 #46
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_42354216
Hummie leeft nog in de jaren 60 ofzo. Wat een kansloze ophef dit
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_42354933
te grappig
peace, nd suck a !@$%
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:37:36 #48
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42354972
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:40 schreef teamlead het volgende:
Zelfs Hummie herself in RTL-boulevard gisteren om nog maar eens te benadrukken dat de rechtse Etienne blijkbaar toch uit de kast komt...

Knap lullig voor die gozer als hij straks het huis uitkomt
Lachen toch, misschien leert 'ie nog iets, over hoe bekrompen denkbeelden over kunnen komen als je zelf het slachtoffer bent ofzo.
Ik ga naar huis.
pi_42355865
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:37 schreef nietzman het volgende:

[..]

Lachen toch, misschien leert 'ie nog iets, over hoe bekrompen denkbeelden over kunnen komen als je zelf het slachtoffer bent ofzo.
Of hij ziet de mening bevestigd dat de maatschappij / moraal in nederland verrot is.

(Overigens ook de voedingsbodem voor de opkomst van Hitler, maar dat terzijde)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:18:22 #50
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42359706
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:12 schreef avonne het volgende:

[..]

Of hij ziet de mening bevestigd dat de maatschappij / moraal in nederland verrot is.

(Overigens ook de voedingsbodem voor de opkomst van Hitler, maar dat terzijde)
Wel komisch natuurlijk, het sterft hier van de criticasters als het om e10 gaat en grotendeels vanwege zijn aversie tegen minderheidsgroeperingen. Nu echter , als het een comming out was, dan zou E10 dus tot een "minderheidsgroepering" behoren....ik zie alleen weinig verandering in de kritieken van de anti-E10 lobby dus in mijn optiek zijn DAT nu de homo-haters
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')