Hallelujah and amen to that!quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:43 schreef Misstique het volgende:
Thank God It's Friday!!
en dus nu weg om te beginnen met licht opbouwenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:18 schreef killswitch het volgende:
jaaa vanavond lekker feestje bouwen
Sex!quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:43 schreef Misstique het volgende:
Thank God It's Friday!!
Ha! Maar daardoor heb ik wel je Henk gezien!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:39 schreef mcDavid het volgende:
Oh nu ineens wel he!
Niet alleen op vrijdagquote:
Voor sommigen wel ja. Ik moet er niet aan denken om maar op 1 dag in de week sex te hebbenquote:
*meldtquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor sommigen wel ja. Ik moet er niet aan denken om maar op 1 dag in de week sex te hebben
Koop alvast een rammelaarquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:17 schreef mcDavid het volgende:
Ik had zojuist een spontane opruimbui!
Volgens mij word ik écht moeder!
Wie is de vader? De groenteman die je die sla heeft verkocht?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:17 schreef mcDavid het volgende:
Ik had zojuist een spontane opruimbui!
Volgens mij word ik écht moeder!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:54 schreef mcDavid het volgende:
Hoi BS.
quote:
Ik denk dat we een stofdoekje nodig hebbenquote:
Zo'n cryptische omschrijving staat gelijk aan een banaanvraag. Dag lieve mensen. Tot volgende keer, zelfde zender, andere kloon.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik denk dat we een stofdoekje nodig hebben.
Ik blijf in 076, vandaag.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:09 schreef Gerrit. het volgende:
Pak die moederneukende 401 nou maar, lamzak.
Nou ja, als je de 410 vanuit 076 naar 030 nog wil pakken, dan heb je m'n 06.quote:
Affirmative. Hoe laat zou dat zijn? Eventueel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:14 schreef Gerrit. het volgende:
Nou ja, als je de 410 vanuit 076 naar 030 nog wil pakken, dan heb je m'n 06.
Het doet me pijn je zo te zien, anoniem lurkend vanuit de hoekjes, elk moment bang om gesnapt te worden door deze of gene.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:06 schreef Gerrit. het volgende:
[..]
Zo'n cryptische omschrijving staat gelijk aan een banaanvraag. Dag lieve mensen. Tot volgende keer, zelfde zender, andere kloon.
Ach, ik dis jou in dat [ene topic], jij dist me terug. Haske eerlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Het doet me pijn je zo te zien, anoniem lurkend vanuit de hoekjes, elk moment bang om gesnapt te worden door deze of gene.
Maar het moest wel een beetje duidelijk, ik had het tegen McD.
Eigenlijk zou ik best een goede mod zijn, bedenk ik me nu.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:17 schreef Gerrit. het volgende:
[..]
Ach, ik dis jou in dat [ene topic], jij dist me terug. Haske eerlijk.
Groetels.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:22 schreef Gerrit. het volgende:
[afbeelding] Stairway to Heaven, dag.
Ontopic, aub. Losse uitspraken zijn hier niet toegestaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:25 schreef Mokster het volgende:
Vodka.
Heb hier nog een fles. Geen idee of ik het ook lekker vind, heb 'm gekregenquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:25 schreef Mokster het volgende:
Vodka.
Soms he, soms...zegt één woord meer dan een heel hoofdstuk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:26 schreef Gerrit. het volgende:
Ontopic, aub. Losse uitspraken zijn hier niet toegestaan.
Mooi, stil.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:31 schreef Mokster het volgende:
Soms he, soms...zegt één woord meer dan een heel hoofdstuk.
Mocht het je niet bevallen, dan mag je die fles hier best langsbrengen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:27 schreef JDude het volgende:
Heb hier nog een fles. Geen idee of ik het ook lekker vind, heb 'm gekregen.
Vier.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Soms he, soms...zegt één woord meer dan een heel hoofdstuk.
Er valt vast wel een goede ruil te verzinnen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:33 schreef Mokster het volgende:
Mocht het je niet bevallen, dan mag je die fles hier best langsbrengen.
Ik ben de moeilijkste niet.
Ksst, naar Utrecht jij!quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:34 schreef Gerrit. het volgende:
De vierde passage van [boek] van [auteur] zorgt voor een ware opschudding in [het boek]. [Hoofdpersonage] ontmoet [ander personage] en hebben [onzedelijke bedoelingen]. Dat zorgt ervoor dat [hoofdpersonage] zijn kwade bijbedoelingen ten opzichte van [nog een ander personage] moet veranderen in [andere bijbedoelingen].
Ik ben het dus eens met [betreffende user]
Daar ben ik al. Ik wacht op [een zeker iemand].quote:
Fijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:34 schreef Gerrit. het volgende:
Vier.
De vierde passage van [boek] van [auteur] zorgt voor een ware opschudding in [het boek]. [Hoofdpersonage] ontmoet [ander personage] en hebben [onzedelijke bedoelingen]. Dat zorgt ervoor dat [hoofdpersonage] zijn kwade bijbedoelingen ten opzichte van [nog een ander personage] moet veranderen in [andere bijbedoelingen].
Ik ben het dus eens met [betreffende user]
[onzedelijke bedoelingen]?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:37 schreef JDude het volgende:
Er valt vast wel een goede ruil te verzinnen.
Wie? Ik?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:40 schreef Mokster het volgende:
[onzedelijke bedoelingen]?
Ik ben mij er eentje!quote:
Verdomme.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:58 schreef JDude het volgende:
Ik ben mij er eentje!
Ik was vanochtend nog op de A4 trouwens. Ik denk alleen dat 6.nogwat uur iets te vroeg was.
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:00 schreef Mokster het volgende:
Verdomme.
Volgende keer even bellen a.u.b.
Tjeh, omdat. Eh, want. Bagger.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:06 schreef pc-fr34k het volgende:
JD, waarom kom je eigenlijk niet meer naar de baggermeet?
JD heeft [andere dingen] te doen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:06 schreef pc-fr34k het volgende:
JD, waarom kom je eigenlijk niet meer naar de baggermeet?
Betere uitleg, zelfs, nog.quote:
Jaja. Laat dat maar aan mij over.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:10 schreef JDude het volgende:
Betere uitleg, zelfs, nog.
* Laat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |