Ik let eventjes niet op en nu ben je alweer vertrokken! Veel plezier in Bangladesh dan verder. Het zal waarschijnlijk wel weer wennen zijn nu je toch relatief modern Bangalore gewend was.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:51 schreef KNAK het volgende:
Het is voorbij
2001, 21th of July - 2006, 2nd of November
Mijn nieuwe lokatie is nu Dhaka, Bangladesh
Bijna 6 jaar India is ten einde gekomen
Ik zit dan wel in Dhaka, toch heb ik het er hier veeeel moderner dan ik ooit gehad heb in Bangalorequote:Op dinsdag 7 november 2006 16:50 schreef VAK het volgende:
[..]
Ik let eventjes niet op en nu ben je alweer vertrokken! Veel plezier in Bangladesh dan verder. Het zal waarschijnlijk wel weer wennen zijn nu je toch relatief modern Bangalore gewend was.
Dit laatste weekend ben ik met een collega voor 3 dagen naar Kolkata geweest. Het is weer een heel ander soort stad dan Bangalore. Veel oude auto's, oude gebouwen en flink wat cultuur. Verder zijn loop-riksja's daar ook nog normaal. In het Divali-weekend ben ik naar Hampi en Goa geweest. Foto's volgen nog...
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een keer naar Robertson House ben geweest. Dat was voor het afscheidsfeest van een andere Nederlander.
Je kan er ook gewoon eentje in NL kopen, scheelt je een hoop gedoe, en bovendien is ie conform de EU-regels. Sommige dealers hebben ook 2e-handse voor een aardig prijsje. Er zit een officiele dealer in Schaijk, Noord Brabant.quote:Op maandag 20 november 2006 05:13 schreef Flipster24 het volgende:
Klopt, het schakelpedaal en rem zijn omgekeerd. Even wennen is het.. Vooral als je snel moet reageren in het Indiase verkeer kun je wel eens het verkeerde pedaal intrappen... Is niet lachen kan ik je vertellen.
Overigens ben ik nu aan het uitzoeken hoe ik 1 van die motoren kan invoeren in NL. Waarschijnlijk ga ik een 30 jaar oude Enfileld kopen en compleet laten reviseren aangezien een nieuwe Enfield invoeren niet te doen is vanwege de EU wetgeving.
Ik weet het, er staat er zelfs nu 1 te koop op marktplaats (500cc, zweefzadel, bj 1998 volgens mij, 2500 euro) maar deze komt dus ook uit India, vandaar de lage prijs. Het voordeel van hier uit india naar NL sturen is dat je voor relatief weinig geld de motor compleet kunt laten customizen/reviseren. Invoeren is, als het een klassieker betreft ook niet eens zo moeilijk. In NL begint de prijs bij Verstegen met 2750 euro, en als mijn inschattingen zo'n beetje kloppen kan ik het voor 1000 euro minder doen...quote:Op maandag 20 november 2006 11:42 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon eentje in NL kopen, scheelt je een hoop gedoe, en bovendien is ie conform de EU-regels. Sommige dealers hebben ook 2e-handse voor een aardig prijsje. Er zit een officiele dealer in Schaijk, Noord Brabant.
waar vergelijk je het mee?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:54 schreef Eldiablo het volgende:
en de criminaliteit is echt superhoog daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |