Das toch een normale vraag?Ze zijn kwaad en protesteren, dat kennen toch hooligans zijn.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zijn nog bezig een ban voor jou te regelen i.v.m. jouw eerdere uitspraken, schat ik zo in.![]()
Graag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, laten ze de supporters van alle andere clubs blokken voor het Feyenoord topic![]()
![]()
Iedereen enge ziektes toewensen en dan zelf gaan lopen huilen, erg geloofwaardigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef NickFeyR het volgende:
Uitlachen is werl leuk voor even,maar ik zou em als ik jullie was meer bemoeien met jullie eigen club,dan alleen maar hier komen.Snap niet dat de mods hier iets tegen doen.
Dat vond ik wel mooiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij Ajax zeker wel hoor, zeker nadat ie het nodig vond om altijd maar te kankeren op Ajax of 020 zoals ie het wel eens noemde in interviews..
Grote mensen mogen langer opblijvenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ja en jullie mogen wel blijven he.
Tyft op !!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Doc het volgende:
En toch is dit een aankoop voor wat ze er voor betaald hebben heel redelijk. Harry scoort meer dan 16 doelpunten dit seizoen voor F'noord. Geen geld. Het enige wat-ie tegen heeft is dat-ie van Ajax afkomstig is, maar die gasten hebben vaker wel eens een Ajacied in hun team gehad...
Gaat helemaal niet scoren dit seizoen. Buijs zorgt wel dat hij zijn benen breekt op de trainingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Doc het volgende:
En toch is dit een aankoop voor wat ze er voor betaald hebben heel redelijk. Harry scoort meer dan 16 doelpunten dit seizoen voor F'noord. Geen geld. Het enige wat-ie tegen heeft is dat-ie van Ajax afkomstig is, maar die gasten hebben vaker wel eens een Ajacied in hun team gehad...
Je hebt gelijk, maar ook al was het Huntelaar die naar Feyenoord kwam voor twee pakken suiker. Ajacied =quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Doc het volgende:
Zijn ze die belofte in ieder geval nagekomenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Pritt het volgende:
Harry is in iedergeval even lelijk als Dirk.
Buijs schopt hard, Buijs is stoer, ik ben fan van Buijs, ik ben ook stoer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Gaat helemaal niet scoren dit seizoen. Buijs zorgt wel dat hij zijn benen breekt op de training![]()
Je op zo'n manier laten gaan en mensen een dergelijke ziekte toewensen is wat mij betreft te ver gaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:00 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Waarom is dat terecht ? Ik heb toch mijn excuses gegeven ?
jij bent ajacied, dus jij bent niet stoerquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Baklap het volgende:
[..]
Buijs schopt hard, Buijs is stoer, ik ben fan van Buijs, ik ben ook stoer.
Ja wij zijn tenminste hooligansquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want iemand zn harses inslaan omdat hij een shirt van een andere club draagt is zoals het hoort, ofnee dat is heel stoer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |