abonnement Unibet Coolblue
pi_42457297
Emmen av A1 - Ter Apel'96 A1 12-1
Hoi.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:24:49 #252
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42458659
Desz - Olde veste 7-1

maar ik kom oog in oog met de keeper hoef hem alleen rechts of links in de hoek te schieten wat ik ook van plan was..., schiet ik over

de rechtsbuiten en ik lopen op de keeper af en ipv dat de rechtsbuiten na mij schiet doet hij dat zelf

en later hoorde ik van de scheids dat ik buitenspel stond, dat kon niet want ik hield me aardig in. Maar de scheids heeft iets tegen me nadat ik met 3-1 van hem gewonnen had met darten
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:24:58 #253
82589 S-Two
barba macacu
pi_42461946
4-0 gewonnen, de rest volgt later
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 8 oktober 2006 @ 19:14:38 #254
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_42487536
niet gespeeld vandaag, afgelast wegens het overlijden van de voorzitter van de tegenstander.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_42488074
Vanmiddag om 2 uur pas gevoetbald, uit tegen Emplina. Kwam goed uit aangezien er 10 spelers naar Hardbass waren geweest, maar ik vind het echt een klotetijd...

Eerste helft drama, 1-0 achter tegen die gasten die nog op 0 punten stonden . Tweede helft 2 nieuwe spitsen erin, binnen 5 a 10 minuten 1-2 . Ik (mid-mid deze keer) ging eruit bij 1-3, en uiteindelijk hebben we na de 2-3 toch nog met 2-6 gewonnen. We blijven meedoen bovenin!

Volgende week weer tegen een laagvlieger. Thuis om 10 uur (voor de verandering ) tegen Wilhelmina.
pi_42498157
De blunder van me leven gemaakt

Ik moet wel zeggen dat ik voor de wedtrijd al 3 koninkjes ophad aangezien ik al met me eigen team had gespeeld. Kennisen van zaterdag 12 zaten omhoog voor een keeper dus ik kon wel meedoen

Situatie, een speler van tegenstander maakt overtreding in doelgebied rond de achterlijn.
Niet aan het handje, in de breedte staat de rechtsback vrij, welliswaar beetje onder druk, maar met mijn redelijke trap tecnhiek een veilige oplossing. Het was echter nogal glad op de achterlijn en op moment van trappen glij ik iets weg met me standbeen, en WTF, ik knal de bal gewoon snoeihard in het dak

Situatie:

Kortom groen is de lijn die ik wou schieten, geel de daadwerkelijk lijn.

De scheidsrechter wist er eigenlijk geen raad mee, ik was van mening dat het een corner was, de tegenstander een doelpunt, en de scheidsrechter uiteindelijk besloot om voor een achterbal te gaan.

Uiteindelijk heb ik het opgezocht en moet zeggen dat ik correct was:

If a direct free kick is kicked directly into the team’s own goal, a corner kick is awarded to the opposing team.

We verloren alsnog 2-0 en we hebben er na de wedstrijd nog hartelijk omgelachen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_42498357
Klasse jongen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42498358
Te erg... maar vanaf volgende week zijn we weer het 6e dus een klasse lager. Hopelijk gaat dat beter!
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:44:12 #259
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_42498362
pi_42498418
Mjah bizarre was, dat het na 20 minuten spelen gebeurde, en ik het team al 5 keer op de been had gehouden, onder andere 3 keer een 1op1 situatie, had wel sneu geweest als ie zou tellen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_42498537
Hoe reageerde de mensen langs de kant?
Werd er gelachen of was het echt zo'n pijnlijke stilte van:
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42498612
Uhm nee die vonden het ook wel humor, zeker omdat ik ervoor super goed stond te keepen namen ze me het zeker niet kwalijk, en ook al omdat het doelpunt niet telde was er eigenlijk niets aan de hand. De meeste mensen stonden in de kantine, want het eerste was net aan het rusten, en aangezien de discussie ongeveer 6 minuten duurde vroeg iedereen wat er eigenlijk aan de hand was.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_42498934
Whehe lachen. Wel knap trouwens om hem van die positie zo in het doel te krijgen, als je het zou proberen zou het niet lukken waarschijnlijk.

Toffe avatar trouwens
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42499124
Hehehe thx, tjah het was een tamelijk onmogelijke hoek, bal lag ongeveer 40 cm van achterlijn op het puntje van het strafschopgebied
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_42499428
Hoe krijg je het voor elkaar .
pi_42501269
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 00:27 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar .
Naja gewoon lekker vol op de wreef nemen, moest alleen niet op de buitenkant
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_42501357
Rap . Waanzinnige actie .

Ik heb rood gehad gisteren als toeschouwer .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 9 oktober 2006 @ 10:54:00 #268
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42504752
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 02:47 schreef Da_Sandman het volgende:


Ik heb rood gehad gisteren als toeschouwer .
stond je weer teveel te mekkeren op de scheids
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:34:48 #269
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_42505750
Eigen wedstrijd was afgelast: uit bij Abbenes B1. Dus k heb meegedaan met de B3, uit bij Kagia B2! met rust 1-1, 3-3 eindstand. (Bijna) knokpartij tussen alles en iedereen, maar er vlogen wel wat woorden heen en weer! Die grensrechter heeft veel te veel naar films over Hitler gekeken of het was vlaggetjesdag, maar hij vlagde erop los. Kagia scoorde uit buitenspel, de grensrechter vlagde, grensrechter ging met hem praten en doelpunt telde. Er werden nogal wat ballen geraakt door ons, flink doortrappen en uiteindelijk 2 mensen van Kagia en 1tje van ons eruit gezet. K vond t wel lachen om te zien!! Volgende week Katwijk B6 (?) afmaken, die hebben 30 doelpunten in 3 wedstrijden tegen geloof ik.

k vind t wel weer genoeg!!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:18:34 #270
73091 Vom
de Cowboy
pi_42507018
Zaterdag met 17-0 gewonnen
Het was op een gegeven moment gewoon een slapstickfilm..
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_42507059
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:54 schreef WEST het volgende:

[..]

stond je weer teveel te mekkeren op de scheids
Tja, als een van ons een gele kaart krijgt omdat hij naar zijn medespeler roept dat die bal harder moet worden ingespeeld, dan kan ik me niet meer beheersen .

Sportieve wedstrijd afdoen met 1 rood en 8 geel is niet normaal... .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42507115
Vom . 17-0 .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42509202
Sinds wanneer kunnen toeschouwers rood krijgen dan?
pi_42510527
En weer stonden we met te weinig man aan de aftrap. Dus weer lekker druk gehad, gelukkig het ene helft lange tijd op 1-0 kunnen houden. Wij genoeg kansen (met zijn 10-en..) maar schieten ze er weer niet in. Vlak voor rust een onhandige terugspeelbal van de rechtsback, bal komt hoog en stuitert voor me ik wil het kopduel aangaan met de spits (had gewoon moeten stompen..maargoed) en hij geeft me een teringzet waardoor ik nooit meer bij de bal kan. En hij hem zo in een leeg doel kan tikken. Uiteraard keurde die flapdrol van een scheids hem goed. Vlak na rust twee A-spelers ingevlogen, maar halverwege bij een 3-0 achterstand valt onze laatste man geblesseerd uit waarna het een beetje gedaan was met ons verzet. Uiteindelijk 7-0 verloren.

Het wordt trouwens eens tijd voor bondsgrensrechters ofzo, tweede week op rij dat we een of andere mongool met een fles bier en een vlag hebben lopen die overal voor vlagt en ruzie loopt te zoeken.
pi_42591789
Net 2-0 gewonnen van FC Emmen B1
Hoi.
pi_42592092
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Sinds wanneer kunnen toeschouwers rood krijgen dan?
Kan volgens mij niet, je kan volgens mij wel van het complex verwijderd worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_42627304
Check dit Wij zijn KOPLOPER!!

Zaterdag speel ik uit tegen de nummer 3 Alcides B1

09-09-06 Genemuiden SC B1 Wolvega FC B1 5 - 0
16-09-06 Weide De B1 Genemuiden SC B1 2 - 3
23-09-06 Genemuiden SC B1 MSC B1 4 - 2
30-09-06 HH'97 B1 Genemuiden SC B1 1 - 8
07-10-06 SC-Genemuiden B1 Flevo Boys B2 3 - 1

Stand Compettie

G W GL V P DPV DPT
1. SC-Genemuiden B1 5 5 0 0 15 24 6
2. Noordscheschut B1 5 3 2 0 11 16 5
3. Alcides B1 5 2 2 1 8 14 9
4. Germanicus B1 4 2 1 1 7 12 5
5. De Weide B1 4 2 1 1 7 10 8
6. Dalen B1 5 2 0 3 6 8 7
7. MSC B1 4 2 0 2 6 9 9
8. Flevo Boys B2 5 1 1 3 4 12 14
9. Staphorst B1 4 1 1 2 4 8 14
10. FC Wolvega 4 0 0 4 0 3 19
11. HH'97 B1 3 0 0 3 0 1 19
pi_42631693
Wij staan best lekker, 4 gespeeld, 9 punten, op een 2e plek, 1e heeft er 10
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_42631700
Dinsdag voor het eerst sinds 5 maanden getraind en het ging best aardig! Weinig last van de knie bij aanzetten en passen.

Komende weken maar langzaamaan weer opbouwen.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:00:27 #280
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42635785
ik voetbal zaterdag niet reden, ik heb net een griepje gehad en ben niet echt fit. Ik heb gister ook amper getraind alleen beetje hardlopen maar dat was al teveel.

bovendien moet ik zaterdag nog een tournooi darten.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_42643039
Het is dan eindelijk gelukt! Seolto 5 en Seolto 6 gaan omdraaien. Ofwel, het 5e wordt het 6e en het 6e wordt het 5e.

Voor degenen die het nog niet hebben meegekregen: Afgelopen seizoen speelden ze allebei 5e klasse, en eindigde het 5e onderaan met 1 punt, en het 6e werd kampioen. Het 6e wilde niet promoveren, met een gemiddelde leeftijd van 42 spelen ze liever niet tegen teams waar de gemiddelde leeftijd nauwelijks boven de 20 uit komt. Daarom werd het 5e een klasse hoger ingedeeld (terwijl die dus in een klasse lager 1 punt haalde in een heel seizoen). Na nederlagen met 2-0 (tegen 9 man in de eerste en 10 in de tweede helft), 5-1, 7-1 en twee maal 11-0 is er toch besloten dat de veteranen het een klasse hoger moeten proberen.

Dat betekent wel dat wij, van het nieuwe 6e, a.s. zaterdag geen wedstrijd spelen.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:27:13 #282
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42643433
Morgen tegen Smitshoek heb er zin in
pi_42682116
* heeft zijn team naar een welverdiende 3-2 zege op VCK 2 geschreeuwd. Geweldige teamprestatie, het wordt nog eens wat.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42682140
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:43 schreef assie het volgende:
@ chrisgyan
Het direct schorsen bij rode kaarten is niet meer van toepassing. Was een korte tijd van toepassing, maar nu is het weer dat de schorsing ingaat op moment dat je de brief binnen hebt..... (maar misschien komt ie deze week al wel binnen)
Is dit echt zo? Volgens mij heb ik vandaag mijn eerste wedstrijd schorsing uitgezeten na mijn rode kaart van vorige week...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42682182
3-0 verloren. Wel een rode kaart bij ons na een vuistslag tegen iemand zijn oor die ook meteen lekker ging bloeden. Zal wel een wedstrijd of 7 worden en dik terecht trouwens.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_42682535
Vorige week 2-6 gewonnen van de nummer laatst, volgens mij vergeten te melden hier..? Bij rust nog 1-0 achter . Na rust twee nieuwe spitsen erin, en heel snel stond het 1-3. Toen ging ik eruit, en werd het zelfs nog 2-6.

Morgen Wilhelmina thuis. Die hebben 1 gelijk en 3 verloren, dus moet te doen zijn .

-edit- shit, ik had het al wél gemeld zie ik nu .
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:40:31 #287
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42682692
vandaag gewonnen van FC Meppel 3-1, ik zelf speelde niet ivm een griepje wat mij de hele week al parten speelt. ik heb niet veel gezien omdat ik hoofdzakelijk bij het PDC Open hotel Zwartewater Darts was. waar ik in de 2e ronde ben uitschakeld.

FC meppel had de kans om gelijk te komen, maar ja ze minsten 2 penalty's

[ Bericht 26% gewijzigd door WEST op 14-10-2006 22:47:34 ]
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_42684191
2-1 gewonnen, 2 goals in de laatste 10 minuten van ons wel een terechte overwinning...we blijven hierdoor 1ste

Volgende week een bekerpotje
Hoi.
pi_42684980
jezus wat zijn die FC Twente "supporters" toch dikke kneuzen.
veel mensen van hun harde kern spelen bij Vogido in Enschede. die moesten vandaag uit bij ons, Oranje Nassau. aangezien er bij onze buren LA Premiere veel harde kern van Heracles speelt, dachten 40 "supporters" van Vogido/FC Twente dat het wel eens leuk zou zijn om te gaan rellen daar. eerst vielen ze mensen lastig bij onze club, daarna gingen ze naar het cafe van La Premiere.

de "helden" begonnen daar met fietsen te gooien, en ook biljartkeus en asbakken moesten het ontgelden, dat trieste volk gooide zelfs asbakken richting 5 jaar oude kinderen!
nou dat lieten de supporters van La Premiere dus niet gebeuren, en trommelden zo'n 150 man op.

er vielen wat rake klappen, vooral bij de kneuzen uit Enschede. die renden vervolgens weer naar Oranje Nassau en een wijk in de buurt. sommigen verstopten zich zelfs in het toilet in de kleedkamer van Vogido, om maar geen klappen te krijgen. toen de Heracles supporters dit doorkregen, vlogen er een 30-tal die kamer binnen en mepten er op los.

de politie was inmiddels al ter plaatse, maar deed niks, want die was het waarschijnlijk eens dat zij dat verdienden.
de Twente "supporters" werden vervolgens opgepakt, en de Heraclieden mochten weer naar hun club.

Echt te triest voor woorden, om kleine kinderen aan te vallen, en terecht dat ze in elkaar gemept zijn
  zondag 15 oktober 2006 @ 00:51:22 #290
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42686609
Wij verloren kansloos met 5-0 zaterdag
  zondag 15 oktober 2006 @ 01:20:01 #291
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42687491
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:05 schreef Incolumis het volgende:
jezus wat zijn die FC Twente "supporters" toch dikke kneuzen.
veel mensen van hun harde kern spelen bij Vogido in Enschede. die moesten vandaag uit bij ons, Oranje Nassau. aangezien er bij onze buren LA Premiere veel harde kern van Heracles speelt, dachten 40 "supporters" van Vogido/FC Twente dat het wel eens leuk zou zijn om te gaan rellen daar. eerst vielen ze mensen lastig bij onze club, daarna gingen ze naar het cafe van La Premiere.

de "helden" begonnen daar met fietsen te gooien, en ook biljartkeus en asbakken moesten het ontgelden, dat trieste volk gooide zelfs asbakken richting 5 jaar oude kinderen!
nou dat lieten de supporters van La Premiere dus niet gebeuren, en trommelden zo'n 150 man op.

er vielen wat rake klappen, vooral bij de kneuzen uit Enschede. die renden vervolgens weer naar Oranje Nassau en een wijk in de buurt. sommigen verstopten zich zelfs in het toilet in de kleedkamer van Vogido, om maar geen klappen te krijgen. toen de Heracles supporters dit doorkregen, vlogen er een 30-tal die kamer binnen en mepten er op los.

de politie was inmiddels al ter plaatse, maar deed niks, want die was het waarschijnlijk eens dat zij dat verdienden.
de Twente "supporters" werden vervolgens opgepakt, en de Heraclieden mochten weer naar hun club.

Echt te triest voor woorden, om kleine kinderen aan te vallen, en terecht dat ze in elkaar gemept zijn
Massale vechtpartijen op voetbalvelden Almelo

Uitgegeven: 14 oktober 2006 22:11

ALMELO - Op en rond een aantal Almelose voetbalvelden zijn zaterdagmiddag tientallen personen met elkaar op de vuist gegaan.

De politie kon met de grootst mogelijke moeite de vechtende partijen scheiden en tot rust krijgen. De politie Twente heeft dit zaterdag meegedeeld.


Maardijk

De politie kreeg eerst een melding dat een groep van ongeveer veertig personen een kantine was binnengedrongen van een voetbalvereniging aan de Maardijk in Almelo. In de kantine waren vernielingen door de groep aangericht en was met flessen gegooid.

Bij de komst van de politie was de groep verdwenen en was een groot aantal leden, tussen de veertig en vijftig, van de voetbalclub op zoek naar de groep. De hele buurt werd door hen afgezocht en het lukte de politie niet hen tot bedaren te krijgen.

Koedijk

Op een gegeven moment renden ze het terrein op van een andere Almelose voetbalclub aan de Koedijk in Almelo. In een van de kleedkamers troffen zij een elftal van een vereniging uit Enschede en er werd direct op deze mensen ingeslagen door de Almeloërs. Met de nodige moeite konden de ter plaatse gekomen politiemensen de groepen scheiden.

De Enschedeërs werden naar hun auto's gebracht waarop zij konden vertrekken. Niemand wenste iets te verklaren of aangifte te doen van de mishandelingen. De leden van de Almelose club vertelden dat er onder deze groep enkele personen zouden zijn geweest die bij de vernielingen in hun kantine aan de Maardijk betrokken waren. De politie heeft nog geen aanhoudingen in deze zaak gedaan.

Veenelandenweg

Om even over vieren werd een massale vechtpartij gemeld op een voetbalveld aan de Veenelandenweg in Almelo. Op dat moment vond daar een wedstrijd plaats tussen de A1 elftallen van de thuisclub PH en Tubantia uit Hengelo.

In de 34e minuut van de tweede helft scoorde PH 3-2 en ontstond om nog onduidelijke reden een massale vechtpartij op het veld. Diverse mensen, spelers, begeleiders en publiek, van beide partijen gingen met elkaar op de vuist en over en weer vielen klappen. De scheidsrechter had de wedstrijd toen al gestaakt en het veld verlaten.

KNVB

Toen de politie kwam was de rust weergekeerd. In een gesprek met beide partijen en de scheidsrechter werd afgesproken dat een een ander in eerste instantie ter beoordeling bij de KNVB wordt neergelegd. Ook in deze zaak heeft de politie nog geen aanhoudingen verricht en is nog geen aangifte gedaan.

bron nu.nl
pi_42688145
niet alleen de tubanters, maar ook vogido speelde bij ons, tegen het 8e, het elftal van mijn broer. die wedstrijd werd gestaakt na rust, omdat 3 spelers van vogido bij de onruststokers zaten.
en thuisclub PH? da's aan de andere kant van Almelo

dus 2 vechtpartijen in Almelo in 1 dag? lol
pi_42692716
10-2 gewonnen, was zeker geen slechte ploeg, maar bij 4-1 knakte we ze en speelden we ze helemaal kaput
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 15 oktober 2006 @ 11:19:08 #294
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_42692860
ik zie alweer veel winst op de zaterdag hier, hopen dat het zich doorzet vandaag
Het wordt wel weer eens tijd dat wij een knappe overwinning boeken, moet ook wel kunnen vandaag, tegen MOC 3. We hebben alleen een beetje personele problemen, door vakantie en blessureleed zijn we met 12 man, en dat houdt niet echt over.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_42694127
btw 6-1 gewonnen van DOS 1910
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:38:10 #296
82589 S-Two
barba macacu
pi_42694444
1-0 gewonnen, de 27ste competitiewedstrijd op rij
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_42702762
Het was weer niet best, maar we hebben weer 3 punten erbij.

1e helft 0-0 (met het geluk dat Wilhelmina pruts-spitsen had), 2e helft kwamen ik en 3 belangrijke centrale spelers erin, en ging het iets beter. Ze kwamen niet meer bij onze goal, maar wij creëerden ook weinig kansen... 10 minuten voor tijd kwam daar eindelijk verandering in; we kregen een terechte penalty nadat een verdediger de bal overduidelijk had weggeslagen.

Toen kon ik dus aan de bak, als vaste pingel-nemer. De keeper probeerde me op z'n Van Breukelen's nog van de wijs te brengen, maar gelukkig schoot ik em toch binnen, kortom: 1-0 gewonnen van een laagvlieger en snel vergeten deze pot.
pi_42705272
3-2 verloren. Hadden minstens 6x moeten scoren, maar ja als je ze zelf niet maakt...
Wel mn eerste goal van het seizoen, halve omhaal en het leek wel slowmotion zo langzaam ging ie over de lijn
pi_42705433
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 20:46 schreef Erasmusch het volgende:
3-2 verloren. Hadden minstens 6x moeten scoren, maar ja als je ze zelf niet maakt...
Wel mn eerste goal van het seizoen, halve omhaal en het leek wel slowmotion zo langzaam ging ie over de lijn
En niet juichen eh, jij koele kikker.
pi_42705530
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En niet juichen eh, jij koele kikker.
Gewoonste zaak van de wereld. Moest alleen ff op gang komen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')