abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 juli 2006 @ 11:51:41 #201
71333 BUG80
Stop making sense
pi_40294535
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik vind een vrouw op basgitaar echt een van de grootste afknappers die er bestaan.
Nou ja zeg, wat is er nou mooier dan een vrouw die inspeelt op onderbuikgevoelens?
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 22:50 schreef Hammet het volgende:
adam
[..]


[afbeelding]
Ja ok, maar mr. Adam speelt hier wel ter hoogte van z'n cutaway.. Los daarvan kun je niet iemand z'n techniek beoordelen op basis van een foto. Ik kan me best voorstellen dat je af en toe je duim zo moet houden voor een of ander loopje.
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 09:12 schreef Cynic het volgende:
Je vraagt je soms echt af of geluidsmensen niet doof zijn of iets dergelijks...
You bet.. wat voor mixen je soms hoort in het (semi-)professionele circuit..
pi_40294669
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 11:51 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Nou ja zeg, wat is er nou mooier dan een vrouw die inspeelt op onderbuikgevoelens?
Zie ook Tina Weymouth .
quote:
You bet.. wat voor mixen je soms hoort in het (semi-)professionele circuit..
Ik had stiekem gehoopt dat de Melkweg beter zou zijn .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_40295596
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 11:58 schreef Litpho het volgende:

Ik had stiekem gehoopt dat de Melkweg beter zou zijn .
Hoe kom je daar nou ineens bij?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 13:00:27 #204
71333 BUG80
Stop making sense
pi_40295833
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 11:58 schreef Litpho het volgende:
Ik had stiekem gehoopt dat de Melkweg beter zou zijn .
Het hangt meer af van de geluidsman/vrouw. En of er dictatortjes in de band zitten die de geluidsmensen weten te overtuigen dat hun instrument echt heel erg hard in de mix moet.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:17:25 #205
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_40297357
ik heb jump in my car van david hasselhof uitgezocht
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:47:06 #206
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_40297906
wat vinden jullie van die grote sierlijke inlays op accoustische gitaren? ik vind het echt geweldig, en super knap gemaakt.. ik zou er alleen niet echt mee willen spelen, bang dat het kapot gaat of er af slijt maar bij electrische vind ik er niks aan...

voorbeeldje
http://www.fqms.com/Martin%20D100%20Deluxe%20Photos_W149.cfm
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_40298114
Nogal euh.. tokkie-achtig imho.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_40298179
Oeh, die is wel heel erg over-the-top...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_40298422
quote:
Mij te kitsch.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_40298454
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Nogal euh.. tokkie-achtig imho.
Wat hij zegt
Ik heb het niet zo met versieringen, een mooi kleurtje vind ik genoeg
PS4 online: micro_nl
pi_40298547
Nou ben ik het type dat altijd loopt te gluren in het gitaristentopic.
Maar heren, vinden jullie het op deze manier niet een beetje gek dat er geen vrouwen reageren?
pi_40298595
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:20 schreef Apfel het volgende:
Maar heren, vinden jullie het op deze manier niet een beetje gek dat er geen vrouwen reageren?
Nee hoor. Niet alleen op deze manier .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_40298641
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:20 schreef Apfel het volgende:
Nou ben ik het type dat altijd loopt te gluren in het gitaristentopic.
Maar heren, vinden jullie het op deze manier niet een beetje gek dat er geen vrouwen reageren?
Tietuh

Ow sorry

Welkom
PS4 online: micro_nl
pi_40298753
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:20 schreef Apfel het volgende:
Nou ben ik het type dat altijd loopt te gluren in het gitaristentopic.
Maar heren, vinden jullie het op deze manier niet een beetje gek dat er geen vrouwen reageren?
Dat hoort ook zo, daar doen we heel hard ons best voor!
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_40299063
Misschien moet ik hier maar eens wat vaker gaan posten dan
pi_40299138
Gelukkig zijn er ook gitaren speciaal voor vrouwen...
Daisy Rock...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_40299451
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:51 schreef Cynic het volgende:
Gelukkig zijn er ook gitaren speciaal voor vrouwen...
Daisy Rock...
En Squier Hello Kitty
Die spelen nog best fijn, ik heb er een keer 1 in handen gehad.
PS4 online: micro_nl
pi_40299700
Ik zie net dat die Daisy Rock dingen allemaal 3/4 zijn. Is dat nou echt nodig?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zaterdag 29 juli 2006 @ 16:23:20 #219
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_40299858
Gitaar is een mannensport
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_40299966
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 16:23 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Gitaar is een mannensport
Er zijn ook genoeg vrouwen die vrachtwagen rijden
Of is dat een slechte vergelijking ??
PS4 online: micro_nl
pi_40300929
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 16:15 schreef Cynic het volgende:
Ik zie net dat die Daisy Rock dingen allemaal 3/4 zijn. Is dat nou echt nodig?
Voor kleine meisjes wel, maar er zijn voldoende volwassen vrouwen die ook gewoon op een volledige gitaar mee kunnen. Ik noem een Jennifer Batten en een Bonnie Raitt (om maar niet voor de zoveelste keer . Ani . te noemen).
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_40301653
Jezus wat een lekkere muziek heb ik zojuist binnengehaald! The Dead 60's....erg fijn. En de nieuwste Donald Fagen, maar daar moet je van houden. Ach, van alles moet je houden eigenlijk.

Bij Stafhorst i Utrecht staan behoorlijk veel kinder en damesgitaren. Ik had er een bass van in m'n klauwen en bedacht me dat het totale waanzin zou zijn als ik er één tijdens een optreden gebruik. Mooi niet dus, ziet er niet uit.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 19:10:51 #223
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_40303611
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:13 schreef Litpho het volgende:

[..]

Mij te kitsch.
Ik heb wel een vette gitaar waar de inlays allemaal kleine harley-davidson logo's zijn, dat vond ik wel erg gaaf!
Maar meestel betekent kitsch, duur in gitaarland.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 19:22:37 #224
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_40303865
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 16:04 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

En Squier Hello Kitty
Die spelen nog best fijn, ik heb er een keer 1 in handen gehad.


Dan heb je een ander idee van fijn als ik.

Wat was dat een "kut" gitaar zeg
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_40307477
Wat is een prettig programma om zelf zang, gitaar, bass in te voegen en daarna de rest er bij te gooien via samples? Of iets dergelijks. Ik wil mijn ouwe rotzooi eens uitwerken en vastleggen, voor de humor.
pi_40307690
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:46 schreef Ciscus het volgende:
Wat is een prettig programma om zelf zang, gitaar, bass in te voegen en daarna de rest er bij te gooien via samples? Of iets dergelijks. Ik wil mijn ouwe rotzooi eens uitwerken en vastleggen, voor de humor.
Cooledit/Audobe Audition wordt over het algemeen als vrij prettig beschouwd, en de reguliere sequencers (Cubase/Logic als midi met audio en ProTools als audio met midi) werken hier ook uitstekend voor. Mocht je nou niet direct veel geld uit willen geven (en geen illegale versies willen downloaden) dan levert het tijdschrift Computer Music elke maand een complete sequencer mee op de DVD die bij het tijdschrift zit.

Keuze te over dus .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_40308930
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik vind een vrouw op basgitaar echt een van de grootste afknappers die er bestaan.
* Sally vindt dat nogal seksistisch

Waarom zou een vrouw geen basgitaar kunnen/mogen spelen??
Als ze maar goede muziek maakt, toch?

Ik dacht dat dit topic ging over mensen die goede muziek maakten én waardeerden....
Fout gedacht?!


*zie trouwens dat verderop al meer commentaar hierop komt... *


Edit: Ik kan me voorstellen dat er vragen en discussies ontstaan over een definitie van 'goede muziek'.....
*moet daar zelf nog een nachtje over slapen*


Maar om een tipje op te lichten:
Mijn ondertitel verraadt al een beetje wat ik goed vind, maar de lijst is langer!
Bij Bløf is het zo dat ik ze al jaren 'volg' en ik vind vooral de teksten (veel van Bassist Peter Slager!) soms echt briljant. Het kan dus óók in het Nederlands!
De nieuwe cd/dvd Umoja is geweldig: muziek van Bløf komt samen met 'wereldmuziek'.

Een andere band waar ik 'fan' van 't eerste uur ben is Counting Crows, en ook al jaren heb ik in mijn kast cd's van Phil Collins. Wat betreft filmmuziek zijn mijn favo componisten Hans Zimmer en Mark Mancina.
In mijn cd-collectie zitten vele verschillende artiesten, OST's en (klassieke) componisten, en een paar 'rariteiten' van onbekende artiesten, aan mijn studententijd in Utrecht overgehouden.

[ Bericht 43% gewijzigd door Sally op 29-07-2006 23:07:19 ([definitie 'goede muziek'...]) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:00:16 #228
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_40309229
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 22:47 schreef Sally het volgende:

[..]

* Sally vindt dat nogal seksistisch

Waarom zou een vrouw geen basgitaar kunnen/mogen spelen??
Als ze maar goede muziek maakt, toch?

Ik dacht dat dit topic ging over mensen die goede muziek maakten en waardeerden....
Fout gedacht?!


*zie trouwens dat verderop al meer commentaar hierop komt... *
Nee, seksistisch zou zijn: vrouwen kunnen niet bassen omdat ze vrouw zijn, en zouden eigenlijk om die reden geen bas mogen spelen.

HIM zegt alleen maar dat 'ie het een afknapper vindt als hij een vrouw met een bas ziet. Net zoals jij misschien mannen met een accordeon een vette afknapper vindt.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:09:31 #229
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_40309465
psies!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:10:12 #230
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_40309488
een vrouw met een SG of telecaster mag wel! maar een LP vind ik wel weer echt voor mannen!
pi_40309583
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:00 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Nee, seksistisch zou zijn: vrouwen kunnen niet bassen omdat ze vrouw zijn, en zouden eigenlijk om die reden geen bas mogen spelen.

HIM zegt alleen maar dat 'ie het een afknapper vindt als hij een vrouw met een bas ziet. Net zoals jij misschien mannen met een accordeon een vette afknapper vindt.
Okay, te snel een reactie gegeven misschien....


Nee hoor: niet per se.... De bandoneon van Carel Kraayenhof is zeker geen afknapper.

En de accordeon die je vooral in Urk tegenkomt: ach, het is 'volks'muziek waar een grote groep mensen van houdt, en dat respecteer ik ook. Ik hoef er alleen niet een hele avond naar te luisteren....
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40309722
Maar om nog even terug te komen op mijn reactie op -H-I-M-'s opmerking: het gaat toch om de muziek die 'ze' maakt? Dan moet het - naar mijn mening - toch niet uittmaken wie de basgitaar bespeelt?

*ik kan me herinneren dat ik eens een gitaar in handen had en dat ik probeerde om de snaren tegen de fret aan te duwen om zo een toon eruit te krijgen: dat was zwaar.... en bij een basgitaar lukte het mij helemaal niet*
*heb dan ook 'heilig ontzag' c.q. bewondering voor gitaarspelers/basgitaarspelers m/v*

Ja: kwestie van oefenen, zeggen jullie nu natuurlijk....
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40309883
*Even mijn Profiel aangepast en mijn icon weer teruggezet op de 'gewone' versie zonder rouwrandje*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40309896
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 22:47 schreef Sally het volgende:

[..]

* Sally vindt dat nogal seksistisch
Ach, ze bedoelen het niet slecht, het is alleen een misplaatst gevoel voor imago. Net zoals hier een paar users zitten die claimen last van hun stofwisseling te krijgen als ze op een gitaar met ronde vormen in plaats van een jaren '80 puntig shredmonster te moeten spelen .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_40309995
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:19 schreef Sally het volgende:
*ik kan me herinneren dat ik eens een gitaar in handen had en dat ik probeerde om de snaren tegen de fret aan te duwen om zo een toon eruit te krijgen: dat was zwaar.... en bij een basgitaar lukte het mij helemaal niet*
*heb dan ook 'heilig ontzag' c.q. bewondering voor gitaarspelers/basgitaarspelers m/v*

Ja: kwestie van oefenen, zeggen jullie nu natuurlijk....
Niet alleen. Ik heb bijvoorbeeld een vioolbas (zoals Paul McCartney speelde met de Beatles, zie hieronder) en die is heel soepel te bespelen terwijl mijn ultragoedkope koreaanse Precisionkopie veel stugger speelt .

A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_40310104
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:24 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ach, ze bedoelen het niet slecht, het is alleen een misplaatst gevoel voor imago. Net zoals hier een paar users zitten die claimen last van hun stofwisseling te krijgen als ze op een gitaar met ronde vormen in plaats van een jaren '80 puntig shredmonster te moeten spelen .
Ach ja, die 'spatjes' ken ik ook nog van vroegah....

Ik had al begrepen dat de één een bepaalde gitaar Geweldig vindt en een ander weer Helemaal Niks.
Smaken verschillen.

Maar wat IK wil zeggen is, dat toch het geluid bepaald wat maakt dat je een gitaar (in een muziekstuk) 'mooi' vindt. Bovendien is het niet alleen de gitaar die een bepaalde compositie maakt?!

Afgezien van de solo-stukken die geschreven worden voor gitaar e.d. (En de solo's die je hoort in een lied, natuurlijk)
Maar dat is dan een beetje het 'kampvuur'-gevoel. Wat soms erg fijn en mooi is om te horen als je inderdaad bij een kampvuurtje zit met een glaasje van 'teen of 'tander.... *droomt weg*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40310256
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:28 schreef Litpho het volgende:

[..]

Niet alleen. Ik heb bijvoorbeeld een vioolbas (zoals Paul McCartney speelde met de Beatles, zie hieronder) en die is heel soepel te bespelen terwijl mijn ultragoedkope koreaanse Precisionkopie veel stugger speelt .

[afbeelding]
* Sally is jaloers op muzikanten.... Heeft zelf ooit eens 'orgel' moeten leren spelen voordat ze een ander instrument mocht uitkiezen.... Daarmee is de liefde een beetje veel doodgebloed....

Ik vind het hartstikke knap dat je een bas bespeelt die geen aanduidingen heeft voor vingerzettingen, net als bij een viool! Of zitten er stiekem aan de achterkant nog stipjes en streepjes???

Maar dat wil niet zeggen dat ik helemaal 'ignorant' ben wat muziek en smaak van muziek betreft.
Ik heb echt heel veel verschillende muziekstijlen langs horen komen, en ik heb eruit gepikt waar ik mij goed bij voelde!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40310345
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:37 schreef Sally het volgende:
Ik vind het hartstikke knap dat je een bas bespeelt die geen aanduidingen heeft voor vingerzettingen, net als bij een viool! Of zitten er stiekem aan de achterkant nog stipjes en streepjes???
.

Nee, maar ik heb exact hetzelfde model alleen dan wel met vingerzettingen. Daar heb ik alleen geen goed plaatje van kunnen vinden (en ik heb nog steeds geen foto laten maken van mijn eigen exemplaar).

* Litpho, voelt zich aanzienlijk minder knap *
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:50:50 #239
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_40310529
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:19 schreef Sally het volgende:
Maar om nog even terug te komen op mijn reactie op -H-I-M-'s opmerking: het gaat toch om de muziek die 'ze' maakt? Dan moet het - naar mijn mening - toch niet uittmaken wie de basgitaar bespeelt?

*ik kan me herinneren dat ik eens een gitaar in handen had en dat ik probeerde om de snaren tegen de fret aan te duwen om zo een toon eruit te krijgen: dat was zwaar.... en bij een basgitaar lukte het mij helemaal niet*
*heb dan ook 'heilig ontzag' c.q. bewondering voor gitaarspelers/basgitaarspelers m/v*

Ja: kwestie van oefenen, zeggen jullie nu natuurlijk....
Natuurlijk gaat het uiteindelijk om de muziek! Alleen als ik muziek lekker vind klinken en dan een vrouw met een basgitaar zie.................ja, dan is dat een beetje als een ballon waar een speld in geprikt wordt. zelfde idee als je als meisje naar naar een lekker nummer luistert en een inbeelding van de kerel maakt die het zingt en dan blijkt het in de clip een engerd te zijn.
pi_40310706
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:41 schreef Litpho het volgende:

[..]

.

Nee, maar ik heb exact hetzelfde model alleen dan wel met vingerzettingen. Daar heb ik alleen geen goed plaatje van kunnen vinden (en ik heb nog steeds geen foto laten maken van mijn eigen exemplaar).

* Litpho, voelt zich aanzienlijk minder knap *
Nee hoor! Niet zo voelen!
Ik ben juist degene die zich 'helemaal niet knap' moet noemen: ik vond de orgelleraar een lul; ik moest verplicht noten leren lezen en ik vond het orgel te groot: als kleine meid van 8 à 10 jaar kon ik niet eens goed bij de pedalen en de twee klavieren, die kleine vingertjes haalden nèt een C-akkoord... Moeder had ook les en die schepte altijd op 'dat zij al veeeel verder' was dan ik....
Kortom: frustratie alom.....


Ik heb daarna noooooit meer een instrument willen leren spelen. Behalve misschien toen ik een vriend kreeg die gitaar (en later bas-) speelde, toen dacht ik er heel even weer over om toch 'de muziek' in te gaan. Maar heb ik zelf gezien/gevoeld hoe zwaar het is om die snaren goed strak vast te houden om een goede (zuivere) toon aan te slaan. Laat staan een akkoord....

Ik kan dan ook eigenlijk niet echt noten lezen, maar als ze voorgespeeld worden, kan ik ze wel volgen. Ik zing af en toe bij een koor, en dan krijg je ook de noten onder ogen...

Ik wil wel graag eens kijken of ik bij een vage kennis zangles kan gaan volgen. En ze had me al gewaarschuwd dat ik dan noten moest leren lezen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40310717
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:56 schreef Litpho het volgende:

[..]

Cooledit/Audobe Audition wordt over het algemeen als vrij prettig beschouwd, en de reguliere sequencers (Cubase/Logic als midi met audio en ProTools als audio met midi) werken hier ook uitstekend voor. Mocht je nou niet direct veel geld uit willen geven (en geen illegale versies willen downloaden) dan levert het tijdschrift Computer Music elke maand een complete sequencer mee op de DVD die bij het tijdschrift zit.

Keuze te over dus .
Okee thanks, ik ga eens even een demo ( ) downloaden van Cooledit/ Audobe Audition, ben benieuwd.
pi_40310784
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:50 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het uiteindelijk om de muziek! Alleen als ik muziek lekker vind klinken en dan een vrouw met een basgitaar zie.................ja, dan is dat een beetje als een ballon waar een speld in geprikt wordt. zelfde idee als je als meisje naar naar een lekker nummer luistert en een inbeelding van de kerel maakt die het zingt en dan blijkt het in de clip een engerd te zijn.
Hmmm, ik ben probeer eigenlijk op alles voorbereid te zijn als ik een goed nummer hoor. Ik luister eigenlijk meer naar het geheel van muziek, tekst en hoe de muziek overkomt.
En als ik dat OK vind, kan me de rest eigenlijk niet zoveel meer schelen


**kijkt zelden clips, hoort vaak alleen de radio enzo***
TMF / MTv / The box: tis aan mij niet besteed, zeg maar....
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40311843
VOlgens mij kunnen er maar weinig gitaristen noten lezen . Ik niet in ieder geval.
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 30 juli 2006 @ 01:09:19 #244
138862 sXe
If I would, could you?
pi_40312501
Pf, wat gaat dat ineens hard hier!
Overigens is dat met verschillende profielen doorelkaar posten ook niet helemaal ideaal...
Look in my heart, kind friends, and tremble,
Since there your elements assemble
pi_40312596
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:09 schreef sXe het volgende:
Pf, wat gaat dat ineens hard hier!
Overigens is dat met verschillende profielen doorelkaar posten ook niet helemaal ideaal...
???

*is dit topic onlangs tegen gekomen, tijdens een surf-dag op het Fok!MuziekForum....*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40312909
Ik ga eens even een sample maken voor jullie .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_40313222
@ sXe: The Wounded: Nice site! Nice music! Nice philosophy!

Ik was 'gepakt' door het stukkie tekst bij Biography... Erg intrigerend geschreven...
Makes you want to hear more!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40313308
* Sally vindt vooral Northern Lights mooi!!! Mooie gitaar en symfonisch orgeltje of zoiets... Het sleept me helemaal mee!

Hollow World leek niet goed af te spelen... Bugje? Of mijn gebrekkige compje..?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 30 juli 2006 @ 01:48:27 #249
138862 sXe
If I would, could you?
pi_40313397
Hm, op de website bedoel je (whehe, ik kan mijn vraagteken niet meer vinden, ander toetsenbord enzo). Dat kan wel kloppen, bestand stond op de site van ons oude platenlabel en die bestaat niet meer. Op myspace zou hij ht nog wel moeten doen...
Look in my heart, kind friends, and tremble,
Since there your elements assemble
pi_40313448
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:48 schreef sXe het volgende:
Hm, op de website bedoel je (whehe, ik kan mijn vraagteken niet meer vinden, ander toetsenbord enzo). Dat kan wel kloppen, bestand stond op de site van ons oude platenlabel en die bestaat niet meer. Op myspace zou hij ht nog wel moeten doen...
Daaaar ben ik nu aant luisteren....
Een grote stilte.... terwijl de equalizer wel beweegt!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')