noes, is echt, zijn zelfs 2 smaken:quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:50 schreef Dragonetti het volgende:
is this for real?
(of gewoon een leuke photoshop?)
HAHA!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:51 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
noes, is echt, zijn zelfs 2 smaken:
http://www.lightningdrink.com/
Ja, hij heeft ook weinig met de andere smaak, cherryquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:53 schreef Noork het volgende:
Er is toch weinig 'asian' aan Seagal?
Qua bloed niet, qua martial-arts wel... hij was trouwens gestationeerd geweest in japa. (voor zover ik zijn woorden mag geloven, in tegenstelling tot veel mensen mag ik seagal wel alleen is ie nogal een vreemde vogel af en toe... maar goed... dit maakt het alleen leukerquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:53 schreef Noork het volgende:
Er is toch weinig 'asian' aan Seagal?
Voordat je 200 man op een marineschip moet uitschakelen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:55 schreef Harry_Sack het volgende:
moet je dit vóór of ná drinken?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:56 schreef Noork het volgende:
[..]
Voordat je 200 man op een marineschip moet uitschakelen.
quote:But, no. In fact, as I was about to learn, "100% juice" might be short-selling it. It appears to be roughly 300-400% juice. Somehow, Steven Seagal has found a way to put a gallon of juice into a 16 oz can.
We worden zwak gehouden door de regering. Maar eens zal Steven ons reddenquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:54 schreef El_Rolando het volgende:
Zeker niet in Nederland verkrijgbaar.
De Hr. Ms. De Zeven Provinciën moet nog een tijdje meegaan, dus reken er niet op.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:59 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
We worden zwak gehouden door de regering. Maar eens zal Steven ons redden
move movesquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:05 schreef Dragonetti het volgende:
Ik moest trouwens gelijk aan deze denken:
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1235
quicktime
Uiteraard, inclusief Tommy Lee Jonesquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:56 schreef Noork het volgende:
[..]
Voordat je 200 man op een marineschip moet uitschakelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |