Hier staan wel goede amv's erin. http://www.animemusicvideos.org/quote:Op maandag 31 juli 2006 23:59 schreef outcast_within het volgende:
ik vind al die amv dingen trouwens wel vaak overkomen als amatareustische troep achtige hobby projecten vaak leuk voor mensen die zelf amv proberen te maken en weten hoe moeilijk het is.
Wat heb ik aan een of ander nummer met een sv van de beelden. amv's niet mijn ding is
Ik heb GT nooit afgekeken, maar GT komt niet van Akira Toriyama die Dragonball schreef. Het einde van GT is wel het einde van alles, dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef Drumpie het volgende:
Weet je er wat van, want ik heb heel Dragonball GT gekeken en ik snap de laatste aflevering van Shadow Dragons Saga niet, met Goku en vraag me af of de makers van Dragonball er helemaal mee gestopt zijn
Kijk anders eens op wikipedia, daar staat meestal ook veel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef Drumpie het volgende:
Weet je er wat van, want ik heb heel Dragonball GT gekeken en ik snap de laatste aflevering van Shadow Dragons Saga niet, met Goku en vraag me af of de makers van Dragonball er helemaal mee gestopt zijn
probeer eens Trigun - Eden (of Eden - Treigun.)quote:Op maandag 31 juli 2006 23:59 schreef outcast_within het volgende:
ik vind al die amv dingen trouwens wel vaak overkomen als amatareustische troep achtige hobby projecten vaak leuk voor mensen die zelf amv proberen te maken en weten hoe moeilijk het is.
Wat heb ik aan een of ander nummer met een sv van de beelden. amv's niet mijn ding is
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:07 schreef Drumpie het volgende:
Wie is hier Dragonball fan?
Geen fan maar hallo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:07 schreef Drumpie het volgende:
? echt waar. Dat is wel tof.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat ik wel goed vind aan naruto is dat ze "groeien". Nu is Naruto bijvoorbeeld langer dan Sakura.
Maar hebben ze nou die nieuwe pakjes ook aan in de film? Kon het niet goed zien.
Yep, stond in de manga. Sakura was daar verbaast over ofzoiets.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:30 schreef outcast_within het volgende:
[..]
? echt waar. Dat is wel tof.
moto moto meisje moet ook maar eens groeien dan ^_^
Heb je nog andere animé gezien dan alleen Dragonball?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:07 schreef Drumpie het volgende:
Wat Jordy zegt is waarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je nog andere animé gezien dan alleen Dragonball?
er zijn veel series die echt tigtig keer beter zijn dan Dragonball...
En Rock Lee doet ook weer mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat ik wel goed vind aan naruto is dat ze "groeien". Nu is Naruto bijvoorbeeld langer dan Sakura.
Maar hebben ze nou die nieuwe pakjes ook aan in de film? Kon het niet goed zien.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef koffiegast het volgende:
Klote dat ik geen the box heb op me kpn digitaal :/ moet dat maar ff uitzoeke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |