Ik denk dat je dan even contact op moet nemen met de lvln, want heb geen idee hoe dat zit als je vanuit het mbo komt. suc6quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:32 schreef vandruten het volgende:
Ik ben in januari klaar met mijn mbo, hierbij heb ik ook wiskunde gehad in een zogenaamde HBO-doorstroomdeelkwalificatie. Om de achterstand met havisten te verkleinen. Is het mogelijk direct te solliciteren, of moet er eerst een test gedaan worden?
Er zijn bepaalde testen die aan kunnen tonen dat je toch voldoende capaciteiten hebt om luchtverkeersleider te worden. Het is dus niet onmogelijk met VMBO, ik zou hierover even met de LVNL contact opnemen (net zoals hierboven al verteld wordt).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:50 schreef anisubs het volgende:
Teringzooi, je moet minimaal HAVO hebben om dat beroep te kunnen doen.
Laat ik nou net VMBO hebben!
Afdeling recruitment & initial trainingquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:37 schreef vandruten het volgende:
Klopt het dat de LVNL moeilijk bereikbaar is. Bij telefoon: antwoordapparaat waarbij verwezen wordt naar email. Bij email: geen antwoord na paar dagen.
Ja, allebei, ik wacht wel met nog een keer emailen. Geen idee ofdat op prijs wordt gesteld. Dat nummer meerdere keren binnen de gestelde tijd geprobeerd. Telefoon gaat over, maar op een gegeven moment een antwoordapparaat met de mededeling om te mailen naar recruitment@lvnl.nl.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:04 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Afdeling recruitment & initial training
Bereikbaar tijdens kantooruren van 09.00 - 17.00 uur
Telefoon: 020-4063639
E-mail: recruitment@lvnl.nl
Dit nummer/e-mail heb je geprobeerd?
Je moet er wel rekening mee houden dat de duur van de opleiding een indicatie is, en niet een vastgestelde periode. Het is afhankelijk van meerdere factoren waardoor het langer of korter kan duren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:55 schreef maximooi het volgende:
Heb mij net aangemeld voor de toelating van luchtverkeersleider op schiphol. Zat eerst wel wat te twijfelen tussen KLM en eurocontrol, ook omdat bij laastgenoemde de studie 2,5 jaar duurt ipv 4. Ben nog steeds wel aan het twijfelen of ik het goede gedaan heb. Heb mij namelijk ook al aangemeld voor een masterstudie, deze begint in februari. Maarja, zal eerst de keuring afwachten.
Max
Blz 17 van je boek, staat in die matrix. Denk er aan dat je een startende kist op minimaal niveau 4 kan zetten als je wil. En als je een kist laat zakken naar bv niveau 7 en vraagt of hij niveau 8 wil melden als hij dat passeert dan is dat niveau "vrij". Tis net als wat Druid zei. Beetje middelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:03 schreef FloggingMolly het volgende:
Nog een grading vraagje:
De west aankomstroute is conflicterend met alle andere vertrek- en aankomstroutes toch?
Dit houdt dus in dat je een inkomende vlucht via west binnen de TMA nauwelijks van niveau kan laten veranderen, want elk niveau wat hij daarbij passeert zou op dat moment voor de gehele TMA bezet zijn. Klopt het wat ik hier zeg, of zie ik iets over het hoofd?
Wilde je piloot worden bij de KLM dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:55 schreef maximooi het volgende:
Heb mij net aangemeld voor de toelating van luchtverkeersleider op schiphol. Zat eerst wel wat te twijfelen tussen KLM en eurocontrol
Max
Daar zijn ze toch voor. Als je reclame maakt, dan gaan mensen bellen en mailen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:57 schreef vandruten het volgende:
[..]
Ja, allebei, ik wacht wel met nog een keer emailen. Geen idee ofdat op prijs wordt gesteld. Dat nummer meerdere keren binnen de gestelde tijd geprobeerd. Telefoon gaat over, maar op een gegeven moment een antwoordapparaat met de mededeling om te mailen naar recruitment@lvnl.nl.
Beetje verwarrend, maar je hebt ook reclames voor luchtverkeersleider bij de lvnl. Daar wordt namelijk naar www.luchtverkeersleider.nl verwezen. En bij die andere reclame (over verkeer leiden op 15km hoogte) wordt verwezen naar de luchtmacht.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef FloggingMolly het volgende:
Die radioreclames zijn dan ook van de luchtmacht, voor verkeers- en gevechtsleiders. Ik zie de reclames van de lvnl wel veel op fok nu.
Dan mogen ze wel eens bellen dat ik door benquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:07 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat er nog steeds een tekort is en dat ze heel graag mensen willen hebben!
Redelijk goed, maar ik vind het erg moeilijk er iets zinnigs over te zeggen met 0,0 feedback op de grading. Ik mocht iig wel de Engelse test doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:35 schreef MarchingHome het volgende:
Hehe, goed gevoel er over?
Ja, zorg dat je uitgerust aankomt en wees jezelf. Meer kan je niet doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:28 schreef sterretje83 het volgende:
Zo de eerste ronde is gehaald!!!! Nu op naar het assesment op 14 november. Hebben jullie nog goede tips???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |