abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_42740591
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:32 schreef vandruten het volgende:
Ik ben in januari klaar met mijn mbo, hierbij heb ik ook wiskunde gehad in een zogenaamde HBO-doorstroomdeelkwalificatie. Om de achterstand met havisten te verkleinen. Is het mogelijk direct te solliciteren, of moet er eerst een test gedaan worden?
Ik denk dat je dan even contact op moet nemen met de lvln, want heb geen idee hoe dat zit als je vanuit het mbo komt. suc6
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:57:18 #227
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_42741428
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:50 schreef anisubs het volgende:
Teringzooi, je moet minimaal HAVO hebben om dat beroep te kunnen doen.
Laat ik nou net VMBO hebben!
Er zijn bepaalde testen die aan kunnen tonen dat je toch voldoende capaciteiten hebt om luchtverkeersleider te worden. Het is dus niet onmogelijk met VMBO, ik zou hierover even met de LVNL contact opnemen (net zoals hierboven al verteld wordt).
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_42744080
Klopt het dat de LVNL moeilijk bereikbaar is. Bij telefoon: antwoordapparaat waarbij verwezen wordt naar email. Bij email: geen antwoord na paar dagen.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:04:19 #229
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_42756404
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:37 schreef vandruten het volgende:
Klopt het dat de LVNL moeilijk bereikbaar is. Bij telefoon: antwoordapparaat waarbij verwezen wordt naar email. Bij email: geen antwoord na paar dagen.
Afdeling recruitment & initial training
Bereikbaar tijdens kantooruren van 09.00 - 17.00 uur
Telefoon: 020-4063639
E-mail: recruitment@lvnl.nl

Dit nummer/e-mail heb je geprobeerd?
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_42758203
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:04 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Afdeling recruitment & initial training
Bereikbaar tijdens kantooruren van 09.00 - 17.00 uur
Telefoon: 020-4063639
E-mail: recruitment@lvnl.nl

Dit nummer/e-mail heb je geprobeerd?
Ja, allebei, ik wacht wel met nog een keer emailen. Geen idee ofdat op prijs wordt gesteld. Dat nummer meerdere keren binnen de gestelde tijd geprobeerd. Telefoon gaat over, maar op een gegeven moment een antwoordapparaat met de mededeling om te mailen naar recruitment@lvnl.nl.
pi_42762835
Nog een grading vraagje:

De west aankomstroute is conflicterend met alle andere vertrek- en aankomstroutes toch?
Dit houdt dus in dat je een inkomende vlucht via west binnen de TMA nauwelijks van niveau kan laten veranderen, want elk niveau wat hij daarbij passeert zou op dat moment voor de gehele TMA bezet zijn. Klopt het wat ik hier zeg, of zie ik iets over het hoofd?
pi_42786389
Kan iemand me helpen? Anders haal ik het misschien niet....
pi_42816352
tvp
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_42818614
Heb mij net aangemeld voor de toelating van luchtverkeersleider op schiphol. Zat eerst wel wat te twijfelen tussen KLM en eurocontrol, ook omdat bij laastgenoemde de studie 2,5 jaar duurt ipv 4. Ben nog steeds wel aan het twijfelen of ik het goede gedaan heb. Heb mij namelijk ook al aangemeld voor een masterstudie, deze begint in februari. Maarja, zal eerst de keuring afwachten.

Max
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:57:28 #235
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_42820966
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:55 schreef maximooi het volgende:
Heb mij net aangemeld voor de toelating van luchtverkeersleider op schiphol. Zat eerst wel wat te twijfelen tussen KLM en eurocontrol, ook omdat bij laastgenoemde de studie 2,5 jaar duurt ipv 4. Ben nog steeds wel aan het twijfelen of ik het goede gedaan heb. Heb mij namelijk ook al aangemeld voor een masterstudie, deze begint in februari. Maarja, zal eerst de keuring afwachten.

Max
Je moet er wel rekening mee houden dat de duur van de opleiding een indicatie is, en niet een vastgestelde periode. Het is afhankelijk van meerdere factoren waardoor het langer of korter kan duren.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_42821051
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 09:03 schreef FloggingMolly het volgende:
Nog een grading vraagje:

De west aankomstroute is conflicterend met alle andere vertrek- en aankomstroutes toch?
Dit houdt dus in dat je een inkomende vlucht via west binnen de TMA nauwelijks van niveau kan laten veranderen, want elk niveau wat hij daarbij passeert zou op dat moment voor de gehele TMA bezet zijn. Klopt het wat ik hier zeg, of zie ik iets over het hoofd?
Blz 17 van je boek, staat in die matrix. Denk er aan dat je een startende kist op minimaal niveau 4 kan zetten als je wil. En als je een kist laat zakken naar bv niveau 7 en vraagt of hij niveau 8 wil melden als hij dat passeert dan is dat niveau "vrij". Tis net als wat Druid zei. Beetje middelen.

Veel succes
pi_42859500
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:55 schreef maximooi het volgende:
Heb mij net aangemeld voor de toelating van luchtverkeersleider op schiphol. Zat eerst wel wat te twijfelen tussen KLM en eurocontrol

Max
Wilde je piloot worden bij de KLM dan?

Luchtverkeersleiding op Schiphol heeft helemaal niks te maken met de KLM namelijk!
pi_42884097
Ik ben terug! En lekker bruin ^_^

Maar idd, de KLM heeft niets te maken met de LVNL en de duur van de opleiding tot VKLer is zeer persoonsgebonden.
pi_42909631
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:57 schreef vandruten het volgende:

[..]

Ja, allebei, ik wacht wel met nog een keer emailen. Geen idee ofdat op prijs wordt gesteld. Dat nummer meerdere keren binnen de gestelde tijd geprobeerd. Telefoon gaat over, maar op een gegeven moment een antwoordapparaat met de mededeling om te mailen naar recruitment@lvnl.nl.
Daar zijn ze toch voor. Als je reclame maakt, dan gaan mensen bellen en mailen.
Wat vinden jullie van die nieuwe radiospotjes?
pi_42920270
hmm radiospotjes heb k nog niet gehoord.
ik zie wel op internet overal opeens reclame, hebben ze wel leuk gedaan.
tevens heeft m'n vriendin op de studiebeurs ff voor me gekeken wat ze daar deden, ze zij dat ze daar ook wel leuk vertegenwoordigd waren.
ze doen in ieder geval goed hun best en je merkt dat er véél meer reclame wordt gemaakt nu
pi_42921870
Die radioreclames zijn dan ook van de luchtmacht, voor verkeers- en gevechtsleiders. Ik zie de reclames van de lvnl wel veel op fok nu.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:07:36 #242
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_42928476
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef FloggingMolly het volgende:
Die radioreclames zijn dan ook van de luchtmacht, voor verkeers- en gevechtsleiders. Ik zie de reclames van de lvnl wel veel op fok nu.
Beetje verwarrend, maar je hebt ook reclames voor luchtverkeersleider bij de lvnl. Daar wordt namelijk naar www.luchtverkeersleider.nl verwezen. En bij die andere reclame (over verkeer leiden op 15km hoogte) wordt verwezen naar de luchtmacht.

Ze zijn dus allebei druk aan het adverteren. Zo zie je maar dat er nog steeds een tekort is en dat ze heel graag mensen willen hebben!
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_42929001
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:07 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat er nog steeds een tekort is en dat ze heel graag mensen willen hebben!
Dan mogen ze wel eens bellen dat ik door ben
pi_42929275
Hehe, goed gevoel er over?
pi_42929344
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:35 schreef MarchingHome het volgende:
Hehe, goed gevoel er over?
Redelijk goed, maar ik vind het erg moeilijk er iets zinnigs over te zeggen met 0,0 feedback op de grading. Ik mocht iig wel de Engelse test doen.
pi_42930124
Ik weet precies wat je bedoelt. Gelukkig krijg je het állemaal nog te horen als je er bij zit Van elke dag eindelijk feedback. Da's wel vet vind ik.
pi_42995657
Zo de eerste ronde is gehaald!!!! Nu op naar het assesment op 14 november. Hebben jullie nog goede tips???
pi_43005181
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:28 schreef sterretje83 het volgende:
Zo de eerste ronde is gehaald!!!! Nu op naar het assesment op 14 november. Hebben jullie nog goede tips???
Ja, zorg dat je uitgerust aankomt en wees jezelf. Meer kan je niet doen.

Veel succes

Ko
pi_43075909
Hmm, vraagje. Ik heb nog even naar m'n startsalaris bij de LVNL zitten kijken. En de salarisschaalreeks en -schaal is niet bepaald hetzelfde soort als andere ambtenaren. Het betreft Salarisreeks A, schaal 19, trede 1. De normale ambtenarenschalen lopen maar tot schaal 18.
Zit ik dan in een jeugdschaal of in een eigen systeem van de LVNL of wat?
pi_43093138
Schaal 19 is de schaal voor de aspirant verkeersleiders.
Zodra je de eerste twee deel bevoegdheden hebt ga je over naar (uit m'n hoofd) schaal 43.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')