dan toch nog even een feestje bouwen op het Leidse met alle Ajacieden van '96!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:38 schreef APK het volgende:
[..]
Krijgt Ajax de CL omdat Juve in '96 met gedrogeerde paarden over het veld rende?
dat is helemaal merkwaardig...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:40 schreef smook.biz het volgende:
Ik begrijp van de tv dat de rechtbank pleit voor het NIET toekennen van de scudetto 2005/2006. Dus Inter geen kampioen.
Maar dat is bij mijn weten vooralsnog niet officieel bewezen? Of heb ik weer wat gemistquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:38 schreef APK het volgende:
[..]
Krijgt Ajax de CL omdat Juve in '96 met gedrogeerde paarden over het veld rende?
en nu heb ik pas door dat je een vrouw bent.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:42 schreef Marty het volgende:
En Juventus speelt komend jaar zowiezo niet in hun eigen stadion, want dat word verbouwd/kleiner gemaakt.
Ze zullen in het 'comunale' gaan spelen dat gelukkig een stukje kleiner (en hopelijk sfeervoller) is dan delle Alpi.
Dat staat hier volgens mij los van, dat moet weer uit een onderzoek van de Fifa/Uefa komen, dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:42 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Maar dat is bij mijn weten vooralsnog niet officieel bewezen? Of heb ik weer wat gemist
Dat heb ik ook gehoord. En Milan heeft 44 punten aftrek gekregen van het afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:40 schreef smook.biz het volgende:
Ik begrijp van de tv dat de rechtbank pleit voor het NIET toekennen van de scudetto 2005/2006. Dus Inter geen kampioen.
Hoezo nu pas?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
en nu heb ik pas door dat je een vrouw bent.![]()
Dus over een week weten we het pas écht zeker.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:48 schreef smook.biz het volgende:
"We gaan iedere vorm van hoger beroep aantekenen"
Ze hebben 5 dagen de tijd...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:51 schreef smook.biz het volgende:
Delle Valle van Fiorentina:
"Ik kan niet geloven dat deze uitspraak echt is gedaan."
"Het is een gecompliceerde situatie, er is meer tijd nodig."
Het kan met al die beroepen dus nog wel even gaan duren.....
dat gaat ze punten kosten. Volgend jaar NL een extra CL-plaats.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:52 schreef DeVinger het volgende:
Lekker
betekent dit nu ook dat de daaronder geplaatste teams hun gaan vervangen in Europa?
Van de UEFA moet het binnen zijn voor 26 juli (ofzoiets), anders worden alle italiaanse teams uitgesloten van Europees voetbal.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:56 schreef smook.biz het volgende:
[..]
Om het aan te tekenen. En dan moet de uitslag nog volgen op wie-weet-wanneer. Toch?
Zullen wel een paar scheidsrechters aangesteld worden om dat te bewerkstelligenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Serie B telt 20 teams. Als Juve trouwens alle wedstrijden wint komen ze op 84 punten uit. Dat is toch genoeg voor promotie? Moeten ze wel alles winnen natuurlijk
Ja het enige punt is dat ze alles moeten winnen met een reserve team.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Serie B telt 20 teams. Als Juve trouwens alle wedstrijden wint komen ze op 84 punten uit. Dat is toch genoeg voor promotie? Moeten ze wel alles winnen natuurlijk
Ze verliezen 3 punten in Napoli. En mochten ze winnen, dan worden die punten gewoon gezakrold.....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef Me_Wesley het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:58 schreef smook.biz het volgende:
[..]
Ze verliezen 3 punten in Napoli. En mochten ze winnen, dan worden die punten gewoon gezakrold.....![]()
Lukt ze wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ja het enige punt is dat ze alles moeten winnen met een reserve team.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
De website met de Juventus selectie is ook ´onder constructie´.![]()
http://www.juventus.com/it/team/detail.aspx?lml_language_id=0&trs_id=1457000
Doet me denken aan die gouwe ouwe voetbaltoernooien. Het team dat na de wedstrijd het eerst in de administratiekamer was had gewonnenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:58 schreef smook.biz het volgende:
[..]
Ze verliezen 3 punten in Napoli. En mochten ze winnen, dan worden die punten gewoon gezakrold.....![]()
Del Piero heeft al gezegd dat hij zowiezo blijft.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon alle spelers aan hun contract houden: samen de schouders eronder, alles winnen en promoveren![]()
Ach ik lul ook alleen maar na wat ik hoorquote:
Roflquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:04 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Doet me denken aan die gouwe ouwe voetbaltoernooien. Het team dat na de wedstrijd het eerst in de administratiekamer was had gewonnen
Stijgen zullen ze in ieder geval niet Sherlock!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik hoorde ook geruchten over de aandelen van Juve die aan het kelderen zijn?
Met plezier.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:12 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
De eerste van die clubs die profiteren.
Ze hebben gewacht tot de beurs gesloten was.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik hoorde ook geruchten over de aandelen van Juve die aan het kelderen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |