abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:01:53 #1
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_39752996
Er gaan al jaren verhalen rond dat topamateurs in het Nederlandse voetbal soms meer verdienen dan de gemidddelde 1e divisionist. Weet iemand hier meer over?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_39753092
Er wordt geen geld betaald in het amateurvoetbal net zoals homofilie niet voorkomt in het gehele voetbal!
pi_39753147
Erwin Looms verdient ongeveer 35.000 euro op jaarbasis schijnt, dat is dan wel direct een topamateur. Clubs zullen niet snel toegeven werkelijk zulke bedragen te betalen. Misschien kan Vaduz iets meer vertellen over het salarisbeleid van Excelsior'31
pi_39753272
Baantjes bij de hoofdsponsor voor een full-time jaarsalaris, maar met part-time uren komt ook wel voor volgens mij.
pi_39753331
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:04 schreef knowall het volgende:
Er wordt geen geld betaald in het amateurvoetbal net zoals homofilie niet voorkomt in het gehele voetbal!
Onzin, in haaksbergen bij HSC 21 worden zelfs al mensen uit het buitenland gehaald, Ze hebben enkel het geld nog niet om aan de voorwaarden te voldoen om pro te gaan! Tevens krijgen de spelers wel loon!
pi_39753369
Via een baantje inderdaad bij de hoofdsponsor, of via wat trainingen, komen ze uit ergens tussen de 30.000 en 50.000 alhoewel ik denk dat dat laatste wel errug hoog is, maar in die buurt zal het wel ergens liggen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_39753398
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:10 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Onzin, in haaksbergen bij HSC 21 worden zelfs al mensen uit het buitenland gehaald, Ze hebben enkel het geld nog niet om aan de voorwaarden te voldoen om pro te gaan! Tevens krijgen de spelers wel loon!
Je mist duidelijk het sarcasme in knowall's post.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:12:00 #8
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39753415
1 bak bier
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_39753438
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Je mist duidelijk het sarcasme in knowall's post.
nee hoor, maar ik dacht laat ik de vraag maar direct beantwoorden dan nodeloos doorgaan over een sarcastisch grapje
pi_39753461
Volgens mij betalen ze bij Quick '20 geen "salaris" maar hebben ze daar weer goede "secundaire arbeidsomstandigheden". Wel is er daar nu de discussie om te gaan betalen, om zo het verblijf in de hoofdklasse veilig te stellen.
pi_39754000
Dit weet MM wel.

De toppers bij IJsselmeervogels verdienen zo'n 25.000 - 30.000 euro zonder premies.

Premies kunnen nog oplopen tot een paar honderd euro per behaald punt.

[ Bericht 0% gewijzigd door F1Bas op 12-07-2006 14:34:15 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39754148
Hoe komt dat op de belastingaangifte te staan? 'reiskosten'?
pi_39754202
Alle amateurvoetballers worden betaald, zij het zwart.
pi_39754367
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:05 schreef El_Bassie het volgende:
Erwin Looms verdient ongeveer 35.000 euro op jaarbasis schijnt, dat is dan wel direct een topamateur. Clubs zullen niet snel toegeven werkelijk zulke bedragen te betalen. Misschien kan Vaduz iets meer vertellen over het salarisbeleid van Excelsior'31
35.000 is het zeker niet, dat gerucht ging even maar klopt niet. Het zal zo tegen de 10.000/15.000 liggen bij de topspelers hier. Verder klopt het wat hierboven gezegd wordt dat baantjes bij een van de sponsoren krijgen ook wel vaak het geval is.
That's all folks!
pi_39763950
De echte toppers krijgen pakweg 20000 op jaarbasis volgens mij. Meer zal bij hoge uitzondering zijn, hoogstens bij Quick Boys of IJsselmeervogels ja. Dit is dan meestal wel exclusief premies.

Bij diverse clubs kan je kiezen voor een vaste vergoeding of een premiestelsel. Laatste kan lucratiever zijn, zeker bij topteams. Eerste biedt logischerwijs meer zekerheid. Bij sommige clubs wordt zelfs gewoon een envelopje met premies gegeven.

Hoe dit op de belastingaangifte komt? Geen idee. Overigens is het ook vooral een publiek geheim, want vrijwel elke bestuurder die je hier iets over zal vragen zal één en ander willen ontwijken. "Je moet niet alles geloven wat je hoort" is dan het motto.

Maar als je uitgaat van 20000 euro voor twee of drie keer per week trainen en één wedstrijd spelen, zit je ongeveer goed. Let wel, voor de best betaalde spelers dan. Vaak zijn dit ook de ex-profs.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39766613
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
...
Bij sommige clubs wordt zelfs gewoon een envelopje met premies gegeven.
...
Da's o.a. bij ons! Echt briljant, dan gaat de leider van het 1e op donderdagavond (de vaste nazitavond) in het secretariaat zitten en roept ie één voor één de betrokken spelers naar binnen... Alleen maar meer reden om die man niet al te serieus te nemen.

Maar goed, de toppers in de zondag hoofdklasse A zitten wel tussen de tien- en twintigduizend. AFC zorgt voor knappe baantjes bij bedrijven als Tommy Hilfiger, Oger etc. Argon heeft een keeper uit Hoorn, denk niet dat die er voor een broodje bal speelt! (Nou zijn die wel erg lekker, maar toch)
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 juli 2006 @ 21:16:23 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_39766811
Speler van mijn club kreeg een aanbod van DOVO. 5000 euro zou ie krijgen.

Is veel geld voor een 21jarige student op het CIOS.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39767560
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
Speler van mijn club kreeg een aanbod van DOVO. 5000 euro zou ie krijgen.

Is veel geld voor een 21jarige student op het CIOS.

Tekengeld? Of wat?
pi_39767711
meestal krijgen spelers tekengeld. en daarna moeten ze het vooral hebben van premies. in de hoofdklasse ligt dat rond de 100 euro per punt gemiddeld. en vaak krijg je meer naarmate je team meer punten heeft. dus vanaf 25 punten krijg je 150 euro per punt ofzo.

of een regeling is dat als je 20 keer basis staat, dat je 5000 euro extra krijgt. die kant moet je op denken. maar voor elke hoofdklasser is dat anders. ik denk dat 20000 per jaar niet overdreven is
wie zaait zal oogsten.....
pi_39767949
Wat zou beter betalen, zaterdag of zondaghoofdklasse?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  Trouwste user 2022 woensdag 12 juli 2006 @ 21:53:29 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_39768169
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Tekengeld? Of wat?
Weet ik eigenlijk niet maar je weet over welke speler het gaat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39769207
Bij ons (WVHEDW), welliswaar 1e klasse betalen spelers gewoon contributie, betalen aan amateurs is voor pauper vereningingen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39769262
Wel dit jaar een speler verloren aan DOVO die daar een contract heeft getekend, het zij hem gegund
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39772505
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef cohen het volgende:
meestal krijgen spelers tekengeld. en daarna moeten ze het vooral hebben van premies. in de hoofdklasse ligt dat rond de 100 euro per punt gemiddeld. en vaak krijg je meer naarmate je team meer punten heeft. dus vanaf 25 punten krijg je 150 euro per punt ofzo.

of een regeling is dat als je 20 keer basis staat, dat je 5000 euro extra krijgt. die kant moet je op denken. maar voor elke hoofdklasser is dat anders. ik denk dat 20000 per jaar niet overdreven is
Ik verdien al bijna 100 euro per punt, en ik voetbal in 6de divisie in België bij een middemoot... In 3de klasse kan ik je zeggen dat er mensen zijn die 4000 per maand verdienen zonder de winstpremies(om een naam te noemen die jullie ms kennen, Martin Laamers op zn oude dag)... Wat vergelijkbaar met hoofdklasse denk ik, natuurlijk is dit variabel per ploeg/speler, maar er zit meer zwart geld in voetbal dan dat de meeste beseffen
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_39772600
Ja, en in Belgie halen ze de premie tegelijk met een nasi speciaal af.
pi_39772671
HAHA, ja, een vriend van mij ze vader heeft in jaren 80 in belgie in 3e klasse gespeeld, en die kreeg gewoon 50k gulden tekengeld
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39772881
je moet dan wel oppassen dat je niet uit de gratie valt van je voorzitter, want dan krijg je wel een belastingsinspecteurtje aan je deur
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:54:12 #28
497 Maja
Ja denk!?!
pi_39773089
Bij Hollandia (weer terug in de hoofdklasse) hebben veel spelers een auto van de club en rond de 100/200 euro per punt. Hollandia staat echter niet bekend om hoge vergoeding. Waarschijnlijk ontvangt alleen Silvan Inia een aardig centje.
pi_39778983
Ik heb als speler in de 2e klasse nog meegemaakt dat ik ¤ 52,50 per overwinning kreeg. dat waren pas tijden. op mn 17e kreeg ik dus een lekker envelopje mee 2x pre jaar, aangezien we 2 jaar achter elkaar 2e werden en veel punten scoorden,
wie zaait zal oogsten.....
pi_39779030
Mijn broer speelde in de tweede klasse en kreeg als basisspeler 50 gulden voor een overwinning en 25 gulden voor een gelijkspel, maar dat was in 98/99 gelloof ik
pi_39779062
bij ons kregen bankzitters altijd hetzelfde bedrag. maar de premies zijn afgeschaft toen we degradeerden naar de 3e klasse en de club wel moest uitbetalen
wie zaait zal oogsten.....
pi_39779140
In het zaalvoetbal schijnt het hoger te liggen trouwens, weet iemand hier meer vanÉ?
pi_39779917
Ik hoorde allemaal verhalen dat er bij amateurs clubs die hoog speelde opeens heel veel schoonmakers op de loonlijst stonden .
[14.gif]
pi_39781150
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:54 schreef Maja het volgende:
Bij Hollandia (weer terug in de hoofdklasse) hebben veel spelers een auto van de club en rond de 100/200 euro per punt. Hollandia staat echter niet bekend om hoge vergoeding. Waarschijnlijk ontvangt alleen Silvan Inia een aardig centje.
Zoveel per punt? Dat redden wij niet... Die auto (+ tankpasje) is wel een lokkertje.

Bij ons betalen de heren ook gewoon contributie en krijgen de bankzitters evenveel als de basisspelers. Iedereen gelijk, anders breekt de pleuris uit.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_39796922
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:47 schreef Pritt het volgende:
Wat zou beter betalen, zaterdag of zondaghoofdklasse?
Bij zondag heb je een paar clubs met een heel rijke voorzitter, die flink bovenin zitten. Brus bij Schijndel bijvoorbeeld, die Turkse zakenman van Türkiyemspor....

Gemiddeld denk ik dat zaterdag misschien net iets meer betaalt, maar dat weet ik niet zeker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39796941
Vaak meer dan spelers in de eerste divisie.
pi_39796967
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:09 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Argon heeft een keeper uit Hoorn, denk niet dat die er voor een broodje bal speelt! (Nou zijn die wel erg lekker, maar toch)
Vaak is dat de beste indicatie ja. Hoe verder een speler van de club vandaan woont, hoe meer je er van uit mag gaan dat er aardig voor betaald wordt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39798417
Bij een aantal Amsterdamse amateurclubs worden bedragen tot wel 30.000 (zwart uiteraard) betaald. Ook (lease)auto's worden regelmatig geregeld voor top-amateurs. Bij een club als AFC komt dat niet voor, maar daar hebben ze het bekende "netwerk" : ideaal voor sportieve baantjesjagers .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:16:39 #39
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_39798505
Ik verdien 5000 per maand met voetballen

Ik krijg het alleen niet
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_39798611
Wat een giller joh!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:22:37 #41
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_39798686
Cultgrapje he
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_39799284
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:14 schreef cultheld het volgende:
Bij een aantal Amsterdamse amateurclubs worden bedragen tot wel 30.000 (zwart uiteraard) betaald. Ook (lease)auto's worden regelmatig geregeld voor top-amateurs. Bij een club als AFC komt dat niet voor, maar daar hebben ze het bekende "netwerk" : ideaal voor sportieve baantjesjagers .
Verleden jaar stond er een 5 pagina grote special in het parool over betalingen in het amsterdamse clubvoetbal. Misschien dat ie online te vinden is?
Overigens vind ik het een beetje idioot om spelers in het amateurvoetbal te gaan betalen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39799490
Grrr betaal ik een euro om het artikel online te zien, krijg ik alleen een lullig introotje

Het seizoen is begonnen, maar de bal rolt natuurlijk niet voor niets. Het Parool ging op zoek naar de geldstromen in het amateurvoetbal. 2-3 Een illegale broodvoetballer spreekt. 4-5 Het product Ton Ojers. 5 Het drama Dovo. 6 Linksback Maarten Moll openhartig over geld. 6-7 Betalingen? Jawel, ook AFC betaalt & Financiële wegwijzer voor de amateur- voetballer. 8-9 Hans Boskamp, de eerste betaalde speler, leverde zijn consumptiebonnen bij Ajax weer in. 10-11 Sponsorcommissie SV Ouderkerk: 146 geldschieters. 12 Selecties 2005-2006. 12 Buitenveldert doet aan piramideverkoop. Ook: Devo'58, SC Nieuwendam, Roda'23, WVHEDW en Eendracht'82 financieel doorgelicht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39799586
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

35.000 is het zeker niet, dat gerucht ging even maar klopt niet. Het zal zo tegen de 10.000/15.000 liggen bij de topspelers hier. Verder klopt het wat hierboven gezegd wordt dat baantjes bij een van de sponsoren krijgen ook wel vaak het geval is.
Hmm, van ingewijden hoor ik toch echt wat anders. Ik persoonlijk ken jongens in de 1e klasse die dat bedrag vangen waar jij het over hebt. Banen worden inderdaad ook toegezegd.
pi_39799759
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
. Brus bij Schijndel bijvoorbeeld,
Die heeft ook iets met Feyenoord te maken ofzo?
pi_39799792
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Verleden jaar stond er een 5 pagina grote special in het parool over betalingen in het amsterdamse clubvoetbal. Misschien dat ie online te vinden is?
Overigens vind ik het een beetje idioot om spelers in het amateurvoetbal te gaan betalen.
Daar las ik 't (toevallig) onlangs nog op via google volgens mij.
Ergens vind ik wel dat 't z'n charme heeft: Van die gasten met een normale baan die met een goede conditie en een klein beetje techniek/tactiek zo'n 20.000 - 30.000 euro per jaar extra opstrijken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39799811
Niet meer nu zn vriendje Wotte weg is. Kut Brus
pi_39821468
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar las ik 't (toevallig) onlangs nog op via google volgens mij.
Ergens vind ik wel dat 't z'n charme heeft: Van die gasten met een normale baan die met een goede conditie en een klein beetje techniek/tactiek zo'n 20.000 - 30.000 euro per jaar extra opstrijken.
Die figuren die jij noemt zijn meestal niet de best betaalde. Dat zijn de beste spelers, die negen van de tien keer best mee zouden kunnen bij de profs.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39821487
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:44 schreef raptorix het volgende:
. 5 Het drama Dovo.
Vooruitziende blik bij het Parool?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39821661
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die figuren die jij noemt zijn meestal niet de best betaalde. Dat zijn de beste spelers, die negen van de tien keer best mee zouden kunnen bij de profs.
Een oud-klasgenoot van mij moest een paar jaar geleden weg bij De Graafschap, ging in Duitsland bij SV Hoenie (of iets dergelijks) voetballen en heeft daar nog 2 jaar zo'n 1500 euro per maand verdiend (nog wit ook). Babberich schijnt ook goed te betalen: Diverse oud-(jeugd)Graafschappers en zaalvoetballers die op hoog niveau speelden staan daar onder contract.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39821730
Babberich is een bekend verhaal ja, maar dat zijn van die kansloze clubs die denken door middel van het halen van veel ex-profs goed te kunnen eindigen. Kost ze veel en levert zelden titels op. Van goed beleid win je het vrijwel nooit, zelfs niet als je veel geld hebt. Iemand als Ali Ibrahim heeft ook bij Babberich gespeeld trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39821851
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:41 schreef methodmich het volgende:
Babberich is een bekend verhaal ja, maar dat zijn van die kansloze clubs die denken door middel van het halen van veel ex-profs goed te kunnen eindigen. Kost ze veel en levert zelden titels op. Van goed beleid win je het vrijwel nooit, zelfs niet als je veel geld hebt. Iemand als Ali Ibrahim heeft ook bij Babberich gespeeld trouwens.
Twijfel.

IJsselmeervogels heeft ook aardig wat geld en kunnen ook vrij goede speler daardoor halen, niet geheel zonder succes.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39821959
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:45 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Twijfel.

IJsselmeervogels heeft ook aardig wat geld en kunnen ook vrij goede speler daardoor halen, niet geheel zonder succes.
Maar IJsselmeervogels haalt spelers wel met een idee. Dat is anders. Ze halen niet voor niets een Winter als ze Steinraht al hebben, maar weten dat dit een topduo was. Ze laten niet voor niets Dogan Corneille meekomen. Combinatie geld en beleid is weer een ander verhaal. Daarnaast trekken de Vogels vrijwel geen ex-profs van "naam" aan.

Ik ken ook clubs die gewoon jaarlijks tien spelers halen en dan maar zien wat het wordt. Zei iemand daar nou Spakenburg??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39822135
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:41 schreef methodmich het volgende:
Babberich is een bekend verhaal ja, maar dat zijn van die kansloze clubs die denken door middel van het halen van veel ex-profs goed te kunnen eindigen. Kost ze veel en levert zelden titels op. Van goed beleid win je het vrijwel nooit, zelfs niet als je veel geld hebt. Iemand als Ali Ibrahim heeft ook bij Babberich gespeeld trouwens.
Willem Hupkes speelt er momenteel en verder oud- (jeugd) Graafschappers Verhaegh, Assimiou en Pastoors. Ook oud-zaalvoetballer Omeragic kan een aardig balletje trappen. 25 juli mogen ze het laten zien tegen Feyenoord .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39822256
Ze hadden ook Scott Calderwood, Maikel Haggeman, Pascal de Vries en Mustafa Aydin. Maar ik weet niet of die er nog zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39822308
Die laatste 3 wel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39822419
Okee. Het kan best dat ze in de zondaghoofdklasse ook de niet-toppers zoveel betalen hoor, want daar heb je veel van die rijke voorzitters. Zondag volg ik niet zo.

Bij zaterdag weet ik wel dat die bedragen echt alleen voor de beste spelers zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39822466
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:48 schreef methodmich het volgende:

[..]
Ik ken ook clubs die gewoon jaarlijks tien spelers halen en dan maar zien wat het wordt. Zei iemand daar nou Spakenburg??


Jep, zoals dit jaar weer, hele matige selectie en weer heel wat ingekocht en moet maar blijken of het iets gaat worden.

Hun rijke geldschieter is al heel wat jaren dood, daarvoor hadden ze nog veel en veel meer geld.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39822539
Karim El Kaddouri, Rob Hopman en Arthur van Metelen zijn goede aanwinsten die er wel zullen staan. De rest is inderdaad maar weer afwachten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39822997
Karim El Kaddouri heeft bij mij op school gezeten, hij schijnt nu wel goed te zijn. De rest van de namen zeggen mij niet zoveel.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39829683
Ben je van de leeftijd van Karim dan? Goeie dribbelaar wel, bij Sparta Nijkerk een zeer gevaarlijke aanvaller. Zelfs amateurinternational geworden en op stage geweest bij ADO Den Haag.

Rob Hopman is een centrale verdediger die al eens kampioen werd met IJsselmeervogels (!). Hij is 2 meter 40 ongeveer.

En Arthur van Metelen komt van Haarlem, maar is vooral bekend van zijn titel met Huizen. Was één van de spelers die met Wesseling mee mocht en heeft het nog redelijk lang uitgehouden. Op Van Toor na zijn die spelers nu allemaal weer bij de amateurs te zien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39829708
2 meter 40, holy shit De man zou een K-1 carriere moeten overwegen: Wordt ie nog rijk .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39829792
Dat is ietwat overdreven natuurlijk cult, maar hij is wel erg lang.

Kan helaas de oude elftalfoto niet meer vinden.

Alleen deze:

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:33:49 #64
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_39829889
Bij Katwijk ligt het maximum op zo'n 15.000 Euro.

Zoals eerder gezegd vindt de 'betaling' vaak via een alternatieve weg plaats. Bijvoorbeeld een baan bij een sponsor.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:36:56 #65
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_39829956
5 seizoenen geleden waren de vergoedingen veel hoger toen kon een reserve-keeper best wel eens 20.000 gulden per seizoen krijgen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:42:11 #66
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_39830092
Spakenburg heeft overigens nog een geweldige speler gehaald: Seger Oudshoorn, dat is echt een geweldenaar.
pi_39830129
Ja. En Aksit, Donleben en Nijlhof zijn in aanleg ook niet slecht. Netteb wellicht ook niet. Maar ik vraag me echt af hoe ze daar een team van gaan maken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39831873
Buiten het feit dat het continue halen van andere spelers weinig opleverd, is het ook nog eens desastreus voor de club, vrijwillgers denken ook: ja dag, die knul stopt 1500 per maand in ze zak, en ik sta hier voor 2 bonnen de plee te boenen!

Bovendien, als je een deel van de selectie gaat betalen, en de ander niet (of minder), dan is dat voor de teamgeest ook niet lekker. Bij mijn club is men erg trots dat men geen stuiver betaald, en het publiek vind dat ook. Bovendien geven wij het geld liever uit aan leuke dingen Zo zijn de barbecues de laatste 3 weken van het seizoen meestal gratis, hebben we aansprekende optredens van allerlei gasten die ook op de grotere podiums staan, en dan nog houden we 70k Netto op de kantine opbrengst over
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39832209
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
Ben je van de leeftijd van Karim dan? Goeie dribbelaar wel, bij Sparta Nijkerk een zeer gevaarlijke aanvaller. Zelfs amateurinternational geworden en op stage geweest bij ADO Den Haag.

Rob Hopman is een centrale verdediger die al eens kampioen werd met IJsselmeervogels (!). Hij is 2 meter 40 ongeveer.
Nee, toen zat ik in groep 8 en hij groep 3, hij zat bij mijn jongste broertje in de klas dus die kent hem nog.

Over die lange ex-Vogel heb ik ook wel wat gehoord nu je het zo zegt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39850490
Okee, dus jij bent ook zo rond de 25 dan.

Ik denk dat ze van Hopman wel wat kunnen vertellen als je het vraagt bij Vogels ja.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 juli 2006 @ 15:57:45 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_39852669
Net mijn Spakenburgse visboer gefeliciteerd met het landskampioenschap.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:06:40 #72
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_39852937
Wat is trouwens de beste Hoofdklasser uit t noorden? ( Friesland / Groningen / Drenthe? ) Ik hoor daar nooit iets over .
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 juli 2006 @ 16:07:10 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_39852953
Ik denk in de historie ACV.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:25:49 #74
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_39853485
En op t moment?
pi_39855059
Qua zaterdag ONS Sneek als kampioen uit C.

Al zijn Genemuiden en Harkemase Boys ook zeker niet slecht.

Voor zondag denk ik Appingedam, Be Quick 1887, Sneek, SC Joure en WKE.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:31:36 #76
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_39855113
Ga ik me volgend jaar maar bij Be Quick inschrijven, dat is vlakbij .
pi_39856577
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:31 schreef Haruhi het volgende:
Ga ik me volgend jaar maar bij Be Quick inschrijven, dat is vlakbij .
Koester je nog de hoop dat je in het 1e komt te spelen dan?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:27:18 #78
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_39856606
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:26 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Koester je nog de hoop dat je in het 1e komt te spelen dan?
Geen probleem!
pi_39856614
In het 2e krijg je ook premies.
pi_39856728
In amsterdam had je ook zo een 3e klasser waar echt behoorlijk fors werd betaald, weet ff naam niet meer, maar sponsors waren nogal ambitieus.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39857738
JOS / Watergraafsmeer misschien? Het Chelsea van Amsterdam.

Voorland en Chabab betalen ook prima.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39858933
Geloof JOS ja
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 juli 2006 @ 20:28:21 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_39859532
De eerste club die Rinus Michels ooit trainde

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39859863
Ach dat soort gekochte teams worden nooit wat, zodra de sponsor vertrekt of geen geld meer heeft stort de zooi in elkaar, bovendien vind het publiek het ook niks om te kijken naar spelers die puur voor het geld komen. Bij onze club zeurt niemand als er verloren wordt, zolang het bier rijkelijk stroomt en er geen gezeur is vinden we het al best
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39859884


🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 juli 2006 @ 20:48:42 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_39859959
Niet te lezen.Vat het ff samen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 15 juli 2006 @ 20:52:25 #87
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39860043
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
Niet te lezen.Vat het ff samen.

Er ff op klikken.
pi_39860158
Nu ik toch knipsels aan het posten ben, deze is ook wel leuk om te lezen

http://www.wvhedw.nl/WVinpers/burgsteden1.jpg
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39862121
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:25 schreef Haruhi het volgende:
En op t moment?
Harkema schat ik zo in. Jongsma is bij hun de man (creatieve nummer 10) en dat is de beste voetballer van de Hoofdklasse C. Als hij blijft (loopt stage bij FC Zwolle) kon Harkema wel eens kampioen gaan worden. Wat een wereldvoetballer! Verder heeft Harkema (bijna) alleen maar oud-profs rondlopen daarom zijn zij het beste wat het Noorden te bieden heeft. Over zondagsclubs kan ik niet oordelen omdat ik ze nooit zie spelen. ACV is heel ver teruggezakt, daar hoeven we het niet over te hebben.
pi_39863022
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
JOS / Watergraafsmeer misschien? Het Chelsea van Amsterdam.

Voorland en Chabab betalen ook prima.
JOS was dit jaar dichtbij de zo fel begeerde promotie naar de hoofdklasse, ze hoefden alleen maar met Excelsior'20 af te rekenen... Ik had Excelsior zien spelen in de halve finale van de nacompetitie en vond het helemaal niks. JOS was nog slechter. Ze hebben het geld niet in de verdediging gestopt in ieder geval!

Voorland heeft voor komend seizoen weer flink de knip getrokken, ze willen na het kampioenschap in de 2e klasse zeker meteen die eerste klasse ook inpakken. Het zal me benieuwen.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_39873164
Ik hoorde gister dat de trainer van VVOG 46000 euro per jaar krijgt.. ongelukkig hoog bedrag!
pi_39876474
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:13 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Harkema schat ik zo in. Jongsma is bij hun de man (creatieve nummer 10) en dat is de beste voetballer van de Hoofdklasse C. Als hij blijft (loopt stage bij FC Zwolle) kon Harkema wel eens kampioen gaan worden. Wat een wereldvoetballer! Verder heeft Harkema (bijna) alleen maar oud-profs rondlopen daarom zijn zij het beste wat het Noorden te bieden heeft. Over zondagsclubs kan ik niet oordelen omdat ik ze nooit zie spelen. ACV is heel ver teruggezakt, daar hoeven we het niet over te hebben.
Schat jij Jongsma hoger in dan Sandor van der Heide?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39876490
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef Sersjee het volgende:

[..]

JOS was dit jaar dichtbij de zo fel begeerde promotie naar de hoofdklasse, ze hoefden alleen maar met Excelsior'20 af te rekenen... Ik had Excelsior zien spelen in de halve finale van de nacompetitie en vond het helemaal niks. JOS was nog slechter. Ze hebben het geld niet in de verdediging gestopt in ieder geval!

Voorland heeft voor komend seizoen weer flink de knip getrokken, ze willen na het kampioenschap in de 2e klasse zeker meteen die eerste klasse ook inpakken. Het zal me benieuwen.
Excelsior '20 is inderdaad een enorme stunt. Danny Koevermans zal ze wel geïnspireerd hebben langs de lijn!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39876516
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:39 schreef Dennus-F het volgende:
Ik hoorde gister dat de trainer van VVOG 46000 euro per jaar krijgt.. ongelukkig hoog bedrag!
Trainers moeten altijd meer krijgen dan de best betaalde speler en jullie hebben Konterman.

Maar zonder gekheid, dat is een redelijk normaal bedrag. Weet zo al een stuk of 10 trainers die meer krijgen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 16 juli 2006 @ 15:07:06 #95
148059 Pritt
Atheïst
pi_39877112
Wat zal Ton Ojers verdienen bij RTV NH?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_39877433
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Trainers moeten altijd meer krijgen dan de best betaalde speler en jullie hebben Konterman.

Maar zonder gekheid, dat is een redelijk normaal bedrag. Weet zo al een stuk of 10 trainers die meer krijgen.
Het is ook best een zware opleiding om je oefenmeester 1 te halen, is ook niet bepaald goedkoop.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39877488
Klopt. En er lopen er ook een hoop die ooit profs getraind hebben, die komen ook niet voor niets terug. Boeve, Du Chatinier enzovoort.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39877745
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Schat jij Jongsma hoger in dan Sandor van der Heide?
Ja. Heb hem gezien tegen Genemuiden, Dos (2 keer) en Go Ahead (1 keer) en hij was keer op keer de beste man van het veld. Wereldvoetballer. Snap echt niet waarom Groningen hem rechtsback zette
pi_39880251
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Trainers moeten altijd meer krijgen dan de best betaalde speler en jullie hebben Konterman.

Maar zonder gekheid, dat is een redelijk normaal bedrag. Weet zo al een stuk of 10 trainers die meer krijgen.
Ten eerste het is niet jullie:P ik ben zeker geen vvogér als je het omrekend 46000 door 12, is zo 3833 per maand. Toch niet verkeerd voor 4 x per week een avond naar Harderwijk te gaan. Als ie daarnaast ook nog een baan heeft van pakweg 20 uur zit ie ook op 5000 per maand leuk bedrag !
pi_39883025
Als je bij Vinkeslag komt voetballen dan krijg je een BMW/Mercedes van het kamp

Moet je wel weer inleveren als je weggaat.
pi_39883325
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:19 schreef Dennus-F het volgende:

[..]

Ten eerste het is niet jullie:P ik ben zeker geen vvogér als je het omrekend 46000 door 12, is zo 3833 per maand. Toch niet verkeerd voor 4 x per week een avond naar Harderwijk te gaan. Als ie daarnaast ook nog een baan heeft van pakweg 20 uur zit ie ook op 5000 per maand leuk bedrag !
Sorry, jij was voor een andere Harderwijker club.

Misschien werkt Wieb ook wel bij het Dolfinarium, 20 uur in de week.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39884540
Haha:P misschien kan die die wel temmen:P Bij VVOG denken ze dat ze bij de eerst 5 eindigen dit jaar!
pi_39884594
Tja, dat is wat gewaagd. Hun eindsprint was wel goed, maar dan nog moeten ze wat ploegen voorbij...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39885326
Ik vond het wel jammer dat ze dit jaar niet degradeerde:P
  Trouwste user 2022 maandag 17 juli 2006 @ 03:28:07 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_39895477
Ik ben te laat geboren

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39911041
NIVO speelde destijds toch ook geen hoofdklasse tong??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39918966
quote:
Niet voor 'bitterballen' alleen
«Terug Gepubliceerd op maandag 05 september 2005

De betalingen in de amateurwereld van Amsterdam

Officieel betaalt geen enkele amateurclub zijn spelers, maar toch zijn er jaarlijks duizenden 'overschrijvingen' in het amateurvoetbal. Clubs die willen presteren, komen er niet onderuit om goede spelers aan te trekken. Uiteindelijk betaalt dus bijna elke amateurclub zijn spelers. Ja zelfs AFC.

Natuurlijk zal Saïd Saïdi Amor zeggen, dat hij dit seizoen voor Türkiyemspor speelt, omdat hij mee wil doen om de prijzen. Natuurlijk is AFC volgens Murat Böke even een veel leukere club dan Türkiyemspor. En uiteraard vindt Henry Bakker de bitterballen bij JOS/Watergraafsmeer lekkerder dan bij AFC. Allemaal gegronde redenen om van club te veranderen. Meestal is de ware reden van een amateurtransfer echter gewoon een kwestie van geld. In de hoofdklasse valt voor een voetballer al het nodige te verdienen, maar ook daaronder. Dat geldt overigens in mindere mate voor Amsterdam De zondaghoofdklassers kunnen hier qua begroting niet op tegen zaterdaghoofdklassers uit de vissersdorpen en de bollenstreek, waar spelers bedragen krijgen die nogal eens boven de 30.000 euro per seizoen liggen.

Clubs en spelers doen vaak krampachtig als het gaat om praten over betalingen. Dit vooral uit angst voor de Belastingdienst (als het gaat om zwart geld) Ook zijn ze bang voor wrevel tussen spelers onderling. Bovendien kunnen hoge betalingen leiden tot onvrede bij de rest van de vereniging Zeker bij de vrijwilligers die de club wekelijks voor niets draaiende houden.

Ajax-zaterdag vormt een uitzondering als het om betalen gaat. De club teert vooral op de goede naam en de mogelijkheid toch nog ontdekt te worden Bovendien heeft de club prima faciliteiten en krijgt iedere speler twee seizoenkaarten van het grote Ajax. Dat laatste is natuurlijk geen lokkertje voor de topspelers in het amateurvoetbal. Dus doet Ajax in de competitie eigenlijk nooit mee om de prijzen.

In het zondagvoethal, taboe voor de christelijke clubs wordt minder betaald. Vandaar dat de Amsterdamse clubs mee kunnen doen om de titel. En dat gebeurt ook met de nodige centen. Spelers bij hoofdklassers krijgen gemiddeld een wedstrijdpremie van honderdvijftig euro voor een gewonnen wedstrijd. De toppers ontvangen daar maandelijks nog een vast bedrag bovenop. Een goede hoofdklassespeler verdient zo’n tienduizend euro per jaar. ,,Het is minder dan wat ik op zaterdag had kunnen krijgen. Toch klaag ik niet. Bij mijn huidige club krijg ik vaak genoeg wat extra toegeschoven'', zegt een aanvaller die uit angst voor de Belastingdienst niet met zijn naam in de krant wil.

Een oud –Xanthos-speler beaamt dat de Belastingdienst een oogje in het zeil houdt. ,,Ik werd ooit gebeld door een inspecteur die mijn naam op een betalingslijst van de club had gezien. Ik zei hem dat ik niets betaald had gekregen en dat ik zou stoppen als ik zou weten dat anderen wel betaald werden. Daarna heb ik nooit meer iets van hem gehoord.'' De speler kreeg naar eigen zeggen toendertijd achthonderd gulden per maand.

Dergelijke bedragen zijn niet voor iedereen weggelegd. Clubs hebben vaak met iedere speler aparte afspraken. Jeugdspelers krijgen het eerste jaar meestal niets. En het mag duidelijk zijn dat onopvallende backs ook niet op de hoofdprijs hoeven te rekenen.
In Amsterdam worden de spelers veelal via het zwarte circuit betaald, al ontkennen de clubs dat hardnekkig en valt dit deel ook volledig buiten de begroting. Andere clubs zoals Argon uit Mijdrecht, hebben een stichting, waaruit spelers hoofdzakelijk wit worden betaald. De meeste zaterdag-hoofdklassers werken ook via deze opzet, waarbij sponsors geld storten in de stichting.

Amsterdamse clubs moeten het veelal hebben van de 'zwarte' achtergrondsponsors. Sommige verenigingen teren op enkele geldschieters of soms zelfs één grote suikeroom. De amateurvoetbalwereld wacht bijvoorbeeld al langer af wat met Türkiyemspor zal gebeuren, mocht de grote man Nedim Imaç zich terugtrekken.

Ook AFC betaalt, al zal de club dat nooit helemaal toegeven. ,,We staan onderaan de ladder qua betalingen Voor achtduizend euro per jaar moet je niet bij ons zijn'', aldus AFC-voorzitter Machiel van der Woude. ,,Ik heb wel eens gehoord dat er een lease-auto gegeven is, dat wel. Alles wat wij doen, gebeurt echter wit.'' Maar AFC zorgde altijd dat er middelen voor spelers beschikbaar waren. In de jaren zestig zei men al sarcastisch: ,,In Amsterdam betalen twee clubs écht niet, Zwarte Schapen en AFC''. Men bedoelde het omgekeerde. AFC biedt meer dan geld. Een goede maatschappelijke ontwikkeling bijvoorbeeld. Menig AFC'er is via het netwerk van Amsterdam-Zuid aan lucratieve banen gekomen. Vaak ook bij sponsors van de club zelf. Als het nodig is, is er ook altijd wel een sponsor die gewoon iets handje contantje geeft. Of in het geval van Rody Turpijn zorgt voor een nieuwe fiets.

Onder de hoofdklasse doen clubs er ook alles aan om spelers te lokken Oriënt (het huidige Nieuwendam) probeerde het jaren met maaltijden. Het betalen 'in natura' gebeurt vaker. ,,Ik kon wekelijks bij onze sponsor , de slager, langs voor mijn vlees. Zeker na een zege was het feest. Dan lagen de stevige bief stukken klaar'', zegt een voormalige amateurvoetballer.Veel clubs kiezen toch voor de betaling in harde euro's. Zelfs vierdeklasser Pancratius gaf zijn spelers afgelopen seizoen 75 euro voor een overwinning. Een titel leverde de wedstrijdpremie echter niet op. 75 euro is overigens een bedrag dat voor veel eersteklassers en tweede-klassers normaal is.

Om dit seizoen als amateurvoetballer in Amsterdam goed te verdienen, moet je volgens de hardnekkigste geluiden bij JOS/Watergraafsmeer, SC Voorland-zaterdag en Chabab zijn. Door veel spelers van andere clubs wordt JOS/Watergraafsmeer zelfs het Chelsea van het amateurvoetbal genoemd. ,,Daar wordt tot op het schandalige af betaald'', aldus een voormalige speler. Volgens hem kon JOS/Watergraafsmeer vorig seizoen daardoor met toppers als Marciano Boumann en Raimundo Mendes promoveren naar de eerste klasse.

Eersteklassers DWS en DCG zijn er juist op achteruitgegaan. Bij DWS kan het zelfs zo zijn dat niets wordt uitgekeerd, terwijl bij DCG spelers 'slechts' de vrijwilligersvergoeding kunnen innen. Onder Ton Ojers stond DCG altijd bekend als de club waar alles mogelijk was. Spelers kregen auto's en Ojers schroomde niet om enkele van hen ook uit eigen zak te betalen. Onder het nieuwe bestuur is aan de extreem hoge bedragen een einde gekomen. Daarmee doet DCG het slimmer dan het immer in geldnood verkerende Zeeburgia. Dat keerde naar verluidt afgelopen seizoen nog premies uit aan eerste elftalspelers (vijftig euro per zege). Andere spelers werden juist geroyeerd, omdat ze hun contributie niet hadden betaald.
http://www.afc34.nl/index.php?keuze=3&subkeuze=0&dockeuze=nieuwsdetails.php&doctabelidkeuze=nieuwsId&intdocidkeuze=1306
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39919248
Is Ton Ojers zo'n vermogende man?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39920255
Valt denk ik nogal mee, hij heeft volgens mij een leuk lopende sportzaak, maar daar houd het wel mee op.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 18 juli 2006 @ 11:04:37 #110
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_39933443
Bij DOVO reed Germaine Levant is een wel hele vette bak. Ook weet ik dat een oud-speler van DOVO (een jonge gast, 20 jaar) bij Lienden vorig jaar ruim 2000 euro per maand ving.
Een speler als Marco Holster bij DOVO zal toch echt wel het driedubbele krijgen.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  dinsdag 18 juli 2006 @ 11:06:10 #111
69066 cohen
immer 2.
pi_39933485
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:04 schreef deejaylethal het volgende:
Bij DOVO reed Germaine Levant is een wel hele vette bak. Ook weet ik dat een oud-speler van DOVO (een jonge gast, 20 jaar) bij Lienden vorig jaar ruim 2000 euro per maand ving.
Een speler als Marco Holster bij DOVO zal toch echt wel het driedubbele krijgen.
je denkt toch niet dat een hoofdklassespeler 6000 euro in de maand vangt? dat betalen ze vaak niet eens in de eerste divisie.
wie zaait zal oogsten.....
pi_39934931
Dat is wel erg veel ja, maar dat Holster meer krijgt dan 2000 per maand lijkt me dan weer wel.

Overigens, nog een leuk voorbeeld:

Thijs Houwing, voormalig jeugdinternational, kreeg bij Cambuur geen contract meer. Thijs, die volgens de verhalen of in Leeuwarden of in Vasse (tegen de Duitse grens) woont, zou bij HHC in Hardenberg gaan spelen. Plots koos hij echter voor Kozakken Boys in Werkendam, volgens eigen zeggen "wegens sportieve redenen."

Juist Thijs, jij gaat vier keer per week twee uur heen en twee uur terug rijden om in jezelf te investeren!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39935168
Wat een geldwolf die Thies! lekker 16 uur reizen per week !
pi_39936134
Thijs Houwing wordt volgens mij nog regelmatig in het nachtleven van Leeuwarden gespot, dus zal daar nog wel wonen.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:41:44 #115
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_39940272
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:06 schreef cohen het volgende:

[..]

je denkt toch niet dat een hoofdklassespeler 6000 euro in de maand vangt? dat betalen ze vaak niet eens in de eerste divisie.
Reken maar op minstens 3200 per maand...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_39945136
Betalen ze dat bij DOVO schoon? Dat is meer dan 30000 op jaarbasis dan. Fikse bedragen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39946247
Ik geloof er niks van. 3200 per maand schoon, dat verdienen spelers als René Bot en Joost Volmer zo ongeveer.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39946427
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
Betalen ze dat bij DOVO schoon? Dat is meer dan 30000 op jaarbasis dan. Fikse bedragen.
Zeker na een degradatie.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:08:43 #119
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_39946599
Haha... Ja, dat is nu wel anders. Van precieze bedragen heb ik geen idee. Maar 1+1=2, dus vandaar dat ik op dit bedrag kom.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_39973478
Okee. Dat is vaak het probleem, het blijft deels gissen omdat geen enkele speler echt naar buiten zal brengen wat hij exact krijgt. Overigens interesseert dat me ook niet zo heel erg, zolang ze goed spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 19 juli 2006 @ 22:46:51 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_39991495
Mij interesseert het wel

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39995578
De gebroeders de Winter krijgen iig 24.000 euro zonder wedstrijdpremies bij de IJsselmeervogels. Ze gingen met hun contract naar de buren van Spakenburg en daar waren ze binnen vijf minuten weer weg want die konden het niet betalen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40011391
Lekker dan, om dat zo naar buiten te brengen.

Ze hadden eventueel dus ook best voor de grote concurrent willen spelen. Zullen de Vogels leuk vinden. Geeft niet echt de indruk dat ze nou zo heel graag voor die club willen spelen, maar alleen maar voor de meest betalende ploeg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 juli 2006 @ 08:46:54 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_40038664
24.000 euro. Waar betalen de Vogels dat in godsnaam van

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40039011
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 08:46 schreef tong80 het volgende:
24.000 euro. Waar betalen de Vogels dat in godsnaam van

Visboeren en die marktbakkers, die pompen er nogal wat geld in.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_40050649
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:12 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Visboeren en die marktbakkers, die pompen er nogal wat geld in.
Moet je nagaan als IJsselmeervogels en Spakenburg een club zou zijn(moet er niet aan denken), dan heb je helemaal veel sponsoring voor die club. Nu is het nog verdeeld over 2 clubs.

[ Bericht 0% gewijzigd door F1Bas op 21-07-2006 16:36:39 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:12:09 #127
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40050911
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Met je nagaan als IJsselmeervogels en Spakenburg een club zou zijn(moet er niet aan denken), dan heb je helemaal veel sponsoring voor die club. Nu is het nog verdeeld over 2 clubs.
Dat zou wel een profclub worden dan, denk je niet?
pi_40051972
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:12 schreef Haruhi het volgende:

[..]

Dat zou wel een profclub worden dan, denk je niet?
Zou zo maar kunnen, geld is er genoeg .
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40071864
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:30 schreef F1Bas het volgende:
De gebroeders de Winter krijgen iig 24.000 euro zonder wedstrijdpremies bij de IJsselmeervogels. Ze gingen met hun contract naar de buren van Spakenburg en daar waren ze binnen vijf minuten weer weg want die konden het niet betalen
Je maakt wel erg veel fouten in een paar regeltjes, F1Bas.. In de eerste plaats heten die spelers Winter en in de tweede plaats is er van de kant van Spakenburg nooit serieuze interesse geweest voor dit duo. Bovendien denk ik als de technische commissie van IJsselmeervogels lucht zou hebben gekregen van hun door jouw beschreven handelwijze, ze bij jouw club ook niet meer welkom waren geweest. Een broodje aap verhaal dus, daarnaast kan ik me ook nog eens niet voorstellen dat het bedrag klopt.
pi_40074473
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 12:47 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Je maakt wel erg veel fouten in een paar regeltjes, F1Bas.. In de eerste plaats heten die spelers Winter en in de tweede plaats is er van de kant van Spakenburg nooit serieuze interesse geweest voor dit duo. Bovendien denk ik als de technische commissie van IJsselmeervogels lucht zou hebben gekregen van hun door jouw beschreven handelwijze, ze bij jouw club ook niet meer welkom waren geweest. Een broodje aap verhaal dus, daarnaast kan ik me ook nog eens niet voorstellen dat het bedrag klopt.
Dat moet je zelf weten. Ik heb het van iemand die meestal goed is ingelicht over deze club.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:26:45 #131
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40074648
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:21 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat moet je zelf weten. Ik heb het van iemand die meestal goed is ingelicht over deze club.
Dezelfde die zei dat Ajax met 3-0 voor stond? .
pi_40074690
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:26 schreef Haruhi het volgende:

[..]

Dezelfde die zei dat Ajax met 3-0 voor stond? .
Nee.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40076002
Dan is het in ieder geval iemand die zich van alles op de mouw laat spelden. Nog kwalijker is het dat jij dergelijke onzin hier op het forum gooit. Bovendien weet iedere volger van het amateurvoetbal dat Spakenburg spelers van dit niveau, als men het echt zou willen, natuurlijk best kan betalen. Maar ik denk dat de grote sommen geld die Spakenburg in het verleden uitgaf voor bepaalde spelers, nu tot het verleden behoren.
pi_40078389
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:10 schreef Angstgegner het volgende:
Dan is het in ieder geval iemand die zich van alles op de mouw laat spelden. Nog kwalijker is het dat jij dergelijke onzin hier op het forum gooit. Bovendien weet iedere volger van het amateurvoetbal dat Spakenburg spelers van dit niveau, als men het echt zou willen, natuurlijk best kan betalen. Maar ik denk dat de grote sommen geld die Spakenburg in het verleden uitgaf voor bepaalde spelers, nu tot het verleden behoren.
Nee klopt, Spakenburg haalt liever weer een geheel nieuw elftal als ze zoals gewoonlijk weer eens een matig seizoen hebben gehad.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40083348
F1Bas, ik weet niet wie jouw bron is, maar ik denk dat Angstgegner dichter bij het vuur zit.

Tijd niet gezien trouwens hier, Angstgegner. Zal Spakenburg trouwens echt minder betalen denk je? Jongens als Oudshoorn, El Kaddouri en Van Metelen (prima aanwinsten trouwens, gefeliciteerd daar mee) komen toch niet voor erg veel minder dan de veronderstelde bedragen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40083627
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
F1Bas, ik weet niet wie jouw bron is, maar ik denk dat Angstgegner dichter bij het vuur zit.
Het blijft een gerucht ja, althans van dat gedoe met Spakenburg.

Dat zo 24.000 verdienen, die kans acht ik best groot.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40083776
Dat neem ik direct van je aan, maar het latere deel. Ook al omdat het zoals ik eerder aangaf nogal een raar beeld van die spelers geeft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40084344
Kleine update, ik wil even me complimenten uitspreken naar aanleiding van het opvragen van het artikel van het parool, eerst kreeg ik een ander mooi artikel per mail toegestuurd, helaas was het niet de special waar na ik op zoek was, na dit gemeld te hebben vroeg men mijn adres, en een dag later kreeg ik het complete artikel gekopieerd naar me toegestuurt, 10 a4'tjes over betalingen in het amateurvoetbal in amsterdam, kijk dit is nog eens service!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_40088327
En nu even scannen en hier plaatsen.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 22:54:25 #140
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40088758
Het is jammer dat ik tniet precies meer weet maar bijvoorbeeld trainer Kees Kist ving in Hoogeveen iets van 50-75k per jaar. Ook WKE staat er hier in t noorden nogal bekend om met geld te smijten. Het is echt ziek hoeveel geld er in omgaat.

In Hoogeveen worden ook de A's betaald enzo
pi_40088865
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 22:38 schreef MaxPower het volgende:
En nu even scannen en hier plaatsen.
Mjah dat vind ik niet netjes, maar zal morgen wat leuke stukjes plaatsen uit de artikelen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_40093347
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
F1Bas, ik weet niet wie jouw bron is, maar ik denk dat Angstgegner dichter bij het vuur zit.

Tijd niet gezien trouwens hier, Angstgegner. Zal Spakenburg trouwens echt minder betalen denk je? Jongens als Oudshoorn, El Kaddouri en Van Metelen (prima aanwinsten trouwens, gefeliciteerd daar mee) komen toch niet voor erg veel minder dan de veronderstelde bedragen?
Was een beetje druk met andere zaken de laatste tijd. Spakenburg heeft in het verleden inderdaad aardige bedragen neergeteld voor sommige spelers en dat was in de meeste gevallen gewoon weggegooid geld. Een mooi voorbeeld hiervan is Henk van Steeg, die vorig seizoen kon worden bestempeld als de grootste miskoop. Ik heb wel betrouwbare bronnen binnen Spakenburg en die hebben me verzekerd dat er geen exorbitante bedragen meer worden uitgegeven. Dus voor de spelers die jij noemt geldt dit ook. Vorig seizoen is er een nieuwe technische commissie geïnstalleerd bij Spakenburg en die heeft niet voor niets het gros van de selectie vervangen.
Hoewel IJsselmeervogels - dat zich danig heeft versterkt - weer de voornaamste titelkandidaat is, heeft Spakenburg verschillende goede spelers aangetrokken, waardoor de club zeker weer een rol van betekenis zou kunnen gaan spelen.

Mustafa Aksit heeft twee slechte jaren achter de rug, maar demonstreerde tegen Ajax dat hij nog altijd uitstekend kan voetballen en uit is op revanche. Het doelpunt dat hij maakte (magistrale lob van dertig meter) zie je zelden op het hoogste amateurniveau. De nieuwe libero Seger Oudshoorn zorgt voor de nodige rust achterin en heeft ook opbouwende kwaliteiten, de geroutinieerde voorstopper Rob Hopman laat zich door niemand gek maken en is een sfeermaker van het zuiverste water. Arthur van Metelen is ook een speler waar Spakenburg nog veel plezier van gaat beleven en ik vrees dat de club een begenadigd technicus als El Kaddouri slechts een jaartje kan houden. Bovendien ben ik van mening dat ook aanvallende middenvelder Melvin Donleben bij Spakenburg volledig zal opbloeien. Hij wil zich graag revancheren voor zijn matige seizoen bij FC Omniworld. Dan vergeet ik nog Erik Homan die tot nu toe een eveneens een prima indruk heeft achtergelaten. Hij kan hangend op links of rechts uit de voeten en heeft de nodige diepgang in zijn spel.

Met andere woorden, het ziet er goed uit bij de blauwen die qua voetballend vermogen goed vooruit zijn gegaan. Als je met zoveel nieuwe spelers en - drie trainingen achter de rug - tegen een weliswaar verre van compleet Ajax een dergelijk resultaat weet te behalen, dan is dat een enorme stimulans voor de rest van het seizoen.
De nieuwe trainer Erik Assink zal er ongetwijfeld voor zorgen dat zijn spelers niet met het hoofd in de wolken gaan lopen

[ Bericht 0% gewijzigd door Angstgegner op 23-07-2006 02:10:36 ]
pi_40093407
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 16:29 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee klopt, Spakenburg haalt liever weer een geheel nieuw elftal als ze zoals gewoonlijk weer eens een matig seizoen hebben gehad.
Volgens mij laat jij je te veel ophitsen door die 'betrouwbare' bron van je. Wacht nou maar rustig af, dan praten we binnenkort wel weer verder.
pi_40103402
quote:
Op zondag 23 juli 2006 02:05 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Was een beetje druk met andere zaken de laatste tijd. Spakenburg heeft in het verleden inderdaad aardige bedragen neergeteld voor sommige spelers en dat was in de meeste gevallen gewoon weggegooid geld. Een mooi voorbeeld hiervan is Henk van Steeg, die vorig seizoen kon worden bestempeld als de grootste miskoop. Ik heb wel betrouwbare bronnen binnen Spakenburg en die hebben me verzekerd dat er geen exorbitante bedragen meer worden uitgegeven. Dus voor de spelers die jij noemt geldt dit ook. Vorig seizoen is er een nieuwe technische commissie geïnstalleerd bij Spakenburg en die heeft niet voor niets het gros van de selectie vervangen.
Hoewel IJsselmeervogels - dat zich danig heeft versterkt - weer de voornaamste titelkandidaat is, heeft Spakenburg verschillende goede spelers aangetrokken, waardoor de club zeker weer een rol van betekenis zou kunnen gaan spelen.

Mustafa Aksit heeft twee slechte jaren achter de rug, maar demonstreerde tegen Ajax dat hij nog altijd uitstekend kan voetballen en uit is op revanche. Het doelpunt dat hij maakte (magistrale lob van dertig meter) zie je zelden op het hoogste amateurniveau. De nieuwe libero Seger Oudshoorn zorgt voor de nodige rust achterin en heeft ook opbouwende kwaliteiten, de geroutinieerde voorstopper Rob Hopman laat zich door niemand gek maken en is een sfeermaker van het zuiverste water. Arthur van Metelen is ook een speler waar Spakenburg nog veel plezier van gaat beleven en ik vrees dat de club een begenadigd technicus als El Kaddouri slechts een jaartje kan houden. Bovendien ben ik van mening dat ook aanvallende middenvelder Melvin Donleben bij Spakenburg volledig zal opbloeien. Hij wil zich graag revancheren voor zijn matige seizoen bij FC Omniworld. Dan vergeet ik nog Erik Homan die tot nu toe een eveneens een prima indruk heeft achtergelaten. Hij kan hangend op links of rechts uit de voeten en heeft de nodige diepgang in zijn spel.

Met andere woorden, het ziet er goed uit bij de blauwen die qua voetballend vermogen goed vooruit zijn gegaan. Als je met zoveel nieuwe spelers en - drie trainingen achter de rug - tegen een weliswaar verre van compleet Ajax een dergelijk resultaat weet te behalen, dan is dat een enorme stimulans voor de rest van het seizoen.
De nieuwe trainer Erik Assink zal er ongetwijfeld voor zorgen dat zijn spelers niet met het hoofd in de wolken gaan lopen
Het zijn inderdaad goede versterkingen. Als Assink er een team van kan maken, dan kunnen ze goed meedoen. Vogels heeft ook wat mensen moeten vervangen natuurlijk. Assink is volgens mij tactisch niet de beste coach, gezien zijn optredens met Bennekom vorig jaar tegen ons, maar wel een prima teambuilder. Dat zou wel eens kunnen werken.

Overigens ben ik zeer benieuwd naar GVVV, dat ik als gevaarlijke outsider in B tip voor volgend seizoen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40105116
In het verleden heeft hij bij IJsselmeervogels ook op het tactische vlak bewezen de nodige kwaliteiten te hebben. Bij Bennekom had hij de beschikking over een zeer matige spelersgroep, die ook tegen Spakenburg met 5-1 klop kreeg. Als teambuilder kent hij volgens mij zijn gelijke niet in de amateurtop en ook zijn assistent Harry Hamstra heeft een naam hoog te houden op dit gebied. Verder is Melrik Beukers teammanager geworden en ook hij kan bijdragen aan de juiste sfeer. Kun jij me trouwens vertellen, Methodmich, wat ASWH in Derk Schut ziet? Die ken ik al wat langer dan vandaag, maar ik vind het een zwaar overschatte speler, waarvan ik me niet kan voorstellen dat hij iets zal toevoegen aan ASWH.
pi_40105298
quote:
Op zondag 23 juli 2006 02:09 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Volgens mij laat jij je te veel ophitsen door die 'betrouwbare' bron van je. Wacht nou maar rustig af, dan praten we binnenkort wel weer verder.
Wat klopt er niet aan dan
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40110298
quote:
Op zondag 23 juli 2006 15:43 schreef Angstgegner het volgende:
In het verleden heeft hij bij IJsselmeervogels ook op het tactische vlak bewezen de nodige kwaliteiten te hebben. Bij Bennekom had hij de beschikking over een zeer matige spelersgroep, die ook tegen Spakenburg met 5-1 klop kreeg. Als teambuilder kent hij volgens mij zijn gelijke niet in de amateurtop en ook zijn assistent Harry Hamstra heeft een naam hoog te houden op dit gebied. Verder is Melrik Beukers teammanager geworden en ook hij kan bijdragen aan de juiste sfeer. Kun jij me trouwens vertellen, Methodmich, wat ASWH in Derk Schut ziet? Die ken ik al wat langer dan vandaag, maar ik vind het een zwaar overschatte speler, waarvan ik me niet kan voorstellen dat hij iets zal toevoegen aan ASWH.
Ze zien in Derk Schut een goede partner voor Human. Hij heeft nog niet gespeeld, is nu op vakantie. Iemand die er bij een degradant 10 in kan schieten heeft toch wel enige kwaliteiten zou je zeggen. Vond hem destijds bij DOVO - ASWH zeer sterk spelen, de thuiswedstrijd viel hij niet op.

In principe hoeft ie alleen de voorzetten van Human maar in te tikken natuurlijk.

Ik heb er wel vertrouwen in, onze scouts hebben de laatste jaren zelden fouten gemaakt bij spelers die voor de basis zijn gehaald. Maar het is afwachten natuurlijk.

Wat Assink bij Bennekom betreft: met name bij Bennekom - ASWH deed hij het tactisch niet best. Jack kon er de hele busreis terug niet over uit wat Assink nou gedaan had. Wellicht speelde er toen wel al meer, want even later stapte Assink vroegtijdig op daar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40125413
Volgens mij heeft Schut na de winterstop niet of nauwelijks meer gescoord voor DOVO. De wijze waarop hij DOVO verliet kwam trouwens zeker niet voor de schoonheidsprijs in aanmerking.. Vorig jaar werd Schut ook niet goed genoeg bevonden door IJsselmeervogels. Misschien zal hij mijn ongelijk bewijzen, maar vooralsnog denk ik dat ASWH met hem een kat in de zak heeft gekocht. Wat klopte er trouwens niet aan de tactiek van Assink tegen ASWH?
pi_40125849
Je bedoelt Dirk Kuyt, niet Derk Schut.
  maandag 24 juli 2006 @ 10:55:33 #150
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_40126799
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 08:46 schreef tong80 het volgende:
24.000 euro. Waar betalen de Vogels dat in godsnaam van

Dat betaald Oma van haar cake
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  maandag 24 juli 2006 @ 10:56:31 #151
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_40126828
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Moet je nagaan als IJsselmeervogels en Spakenburg een club zou zijn(moet er niet aan denken), dan heb je helemaal veel sponsoring voor die club. Nu is het nog verdeeld over 2 clubs.
Denk eens aan DOVO en GVVV. (daarnaast heb je ook nog twee clubs, VRC en Merino's, die vaak ook in de eerste klasse spelen)...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  maandag 24 juli 2006 @ 10:57:53 #152
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_40126860
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:10 schreef Angstgegner het volgende:
Dan is het in ieder geval iemand die zich van alles op de mouw laat spelden. Nog kwalijker is het dat jij dergelijke onzin hier op het forum gooit. Bovendien weet iedere volger van het amateurvoetbal dat Spakenburg spelers van dit niveau, als men het echt zou willen, natuurlijk best kan betalen. Maar ik denk dat de grote sommen geld die Spakenburg in het verleden uitgaf voor bepaalde spelers, nu tot het verleden behoren.
En jij denkt dat Netteb daar voor minder dan de genoemde bedragen komt voetballen?
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  maandag 24 juli 2006 @ 11:02:23 #153
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_40126990
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:54 schreef Angstgegner het volgende:
Volgens mij heeft Schut na de winterstop niet of nauwelijks meer gescoord voor DOVO. De wijze waarop hij DOVO verliet kwam trouwens zeker niet voor de schoonheidsprijs in aanmerking.. Vorig jaar werd Schut ook niet goed genoeg bevonden door IJsselmeervogels. Misschien zal hij mijn ongelijk bewijzen, maar vooralsnog denk ik dat ASWH met hem een kat in de zak heeft gekocht. Wat klopte er trouwens niet aan de tactiek van Assink tegen ASWH?
Schut is een matige spits die vooral zijn naam mee heeft. (denk aan Jordi Cruijff). Hij is te traag en niet balvast genoeg. Daarbij komt dat hij alleen goed kan functioneren wanneer het middenveld snel aansluit en goed op hem ingespeeld is. Bij teamwijzigingen (zoals bij DOVO dit jaar vaak het geval was) kan hij zijn draai niet vinden. Vaak onzichtbaar. Een positief punt is dat hij wel een afmaker is. Wanneer de kans zich voordoet schopt hij de bal erin. (maar ja, daar hadden wij altijd Beekink al voor).
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_40137241
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:54 schreef Angstgegner het volgende:
Volgens mij heeft Schut na de winterstop niet of nauwelijks meer gescoord voor DOVO. De wijze waarop hij DOVO verliet kwam trouwens zeker niet voor de schoonheidsprijs in aanmerking.. Vorig jaar werd Schut ook niet goed genoeg bevonden door IJsselmeervogels. Misschien zal hij mijn ongelijk bewijzen, maar vooralsnog denk ik dat ASWH met hem een kat in de zak heeft gekocht. Wat klopte er trouwens niet aan de tactiek van Assink tegen ASWH?
Na de winterstop inderdaad geen goals meer gemaakt. Maar goed, toen was heel DOVO dramatisch.

Wat ik hoorde van De Sonneman, een Vogels-fan, was dat Schut wel beviel, maar ze toen ook al Steinraht hadden en twee spitsen ze te veel van het goede leek. Weet niet of dat echt zo was, maar dat zei hij dus.

Assink deed in die wedstrijd helemaal niets toen Jack besloot om Human en Van der Waal constant uit het centrum te laten wegtrekken. Zo kwam die lange Kaba steeds vrij en die is in balbezit hopeloos. Daarop besloot Kaba om maar mandekker te gaan spelen en Human overal te volgen, zodat er steeds middenvelders in het centrum opdoken tegen Michel Nok in zijn eentje. En later wisselde Jack nog eens een middenvelder voor een aanvaller en had ASWH feitelijk alleen Human voorin, met steeds komende mensen. Bleef Assink volharden in een tactiek met vier verdedigers op lijn en liet hij niemand doorschuiven. Bennekom heeft geloof ik drie keer op doel geschoten in die wedstrijd, omdat ze geen enkel initiatief namen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40137334
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:02 schreef deejaylethal het volgende:

[..]

Een positief punt is dat hij wel een afmaker is. Wanneer de kans zich voordoet schopt hij de bal erin. (maar ja, daar hadden wij altijd Beekink al voor).
Meer hoeft ie niet te doen natuurlijk. Human voetbalt wel dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40152385
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:57 schreef deejaylethal het volgende:

[..]

En jij denkt dat Netteb daar voor minder dan de genoemde bedragen komt voetballen?
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik 100% zeker. Kijk, dat jullie zo stom zijn om 20.000 euro of iets meer voor hem neer te tellen, wil nog niet zeggen dat Spakenburg dat ook maar moet gaan doen. Neem nou maar van mij dat de grote bedragen die Spakenburg in het verleden vaak neertelde voor dit soort spelers, definitief tot het verleden behoren. Toevallig zit ik zeer dicht bij het vuur.
Het is overigens nog maar de vraag of Netteb, invaller tegen Ajax, nog voor Spakenburg gaat spelen, want hij gaat binnenkort op proef bij de Engelse tweededivisieclub Darlington. Maar misschien heeft hij hier ondertussen alweer spijt van na de fraaie zege op Ajax.

Technisch heeft hij veel in zijn mars, maar het is wel te hopen dat hij zijn trucjes en schijnbewegingen niet overdrijft. Bij Huizen was Netteb enkele seizoenen geleden een knappe spits die er in zijn eerste seizoen gelijk een kleine twintig inknalde. Bij DOVO en FC Lisse heeft hij dit niveau nooit gehaald. Mocht hij vertrekken, dan is er nog geen man overboord, want Spakenburg heeft aanvallers voldoende. Alle plaatsen zijn dubbel bezet.
pi_40170653
Lorenzo Netteb is toch dezelfde "Lenny" trouwens die model was voor FIFA Street?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40170713
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel erg veel ja, maar dat Holster meer krijgt dan 2000 per maand lijkt me dan weer wel.

Overigens, nog een leuk voorbeeld:

Thijs Houwing, voormalig jeugdinternational, kreeg bij Cambuur geen contract meer. Thijs, die volgens de verhalen of in Leeuwarden of in Vasse (tegen de Duitse grens) woont, zou bij HHC in Hardenberg gaan spelen. Plots koos hij echter voor Kozakken Boys in Werkendam, volgens eigen zeggen "wegens sportieve redenen."

Juist Thijs, jij gaat vier keer per week twee uur heen en twee uur terug rijden om in jezelf te investeren!
Om hier op terug te komen, vandaag een interview met Thijs.

Hij gaat in Zwolle wonen met zijn vriendin. Dan doet hij er 1 uur en 20 minuten over, zegt ie. Vriendin moet met de trein naar Leeuwarden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40171395
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Lorenzo Netteb is toch dezelfde "Lenny" trouwens die model was voor FIFA Street?
Klopt als een bus.
pi_40171432
Waar kan ik dat interview met Houwing vinden?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:58:36 #161
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_40171833
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Lorenzo Netteb is toch dezelfde "Lenny" trouwens die model was voor FIFA Street?
Ja. Hij kan gruwelijk op pleintjes voetballen, maar hij moet gewoon niet op het veld gaan staan. Daar bakt ie er niets van. Grootste miskoop van DOVO van de afgelopen jaren.
DOVO heeft nu trouwens een nieuwe balkunstenaar. Ben gisteren even bij de tweede training gaan kijken. Ik weet niet meer hoe deze speler heet, maar hij kan ongelofelijk veel met een bal. Wel is het geen afmaker; ik heb hem in 7 pogingen geen een keer het net zien vinden...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_40171835
In AD / De Dordtenaar.

Ik weet niet of hij al online staat, vermoedelijk niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40240198
Ook in de krant, toch een redelijk interessant geval, over Kozakken Boys.

Die club gaat juridisch laten uitzoeken wat de waarde is van de contracten die hun stichting afsluit met spelers. De reden is de overgang van Antoine Wellens naar Eindhoven, ondanks zijn getekende contract voor 2006/07 bij de stichting van Kozakken Boys.

Lijkt me interessant, stel dat zulke contracten juridisch gezien bindend zijn, dan zouden profclubs dus moeten betalen voor zulke spelers. De andere kant zou inhouden dat contracten sluiten niet echt noodzakelijk meer is, als spelers toch zo weg kunnen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40240343
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:41 schreef methodmich het volgende:
Ook in de krant, toch een redelijk interessant geval, over Kozakken Boys.

Die club gaat juridisch laten uitzoeken wat de waarde is van de contracten die hun stichting afsluit met spelers. De reden is de overgang van Antoine Wellens naar Eindhoven, ondanks zijn getekende contract voor 2006/07 bij de stichting van Kozakken Boys.

Lijkt me interessant, stel dat zulke contracten juridisch gezien bindend zijn, dan zouden profclubs dus moeten betalen voor zulke spelers. De andere kant zou inhouden dat contracten sluiten niet echt noodzakelijk meer is, als spelers toch zo weg kunnen.
Zo interessant is dit juridisch gezien nu ook weer niet

Immers het profvoetbal is voor een rechter al heel gauw een positieverbetering en dan kan een speler zelfs zijn vertrek afdwingen. Dat dit geldt kost is een ander verhaal, het kan mits je lapt
pi_40240393
Nou, dat laatste is dan dus toch een verbetering voor de clubs? Nu gaan mannen als Steinraht en Van Manen gratis weg bij de Vogels, Jongsma gaat voor niets weg bij Harkemase Boys. Dat laatste kost volgens jou zelfs vier plaatsen voor die club. Als ze dan geld zouden krijgen, kunnen ze eventueel nog iets doen om dat op te vangen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40240567
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat laatste is dan dus toch een verbetering voor de clubs? Nu gaan mannen als Steinraht en Van Manen gratis weg bij de Vogels, Jongsma gaat voor niets weg bij Harkemase Boys. Dat laatste kost volgens jou zelfs vier plaatsen voor die club. Als ze dan geld zouden krijgen, kunnen ze eventueel nog iets doen om dat op te vangen.
Dit laatse is niet iets nieuw maar weet ik hoelang al zo. Bovendien krijgen clubs vergoeding (die ze lang niet altijd krijgen zie het geval Jaap Stam) voor de opleidingsjaren (weet ook niet hoe ik dat beter uit kan drukken) .
Stel je wint je zaak, hoeveel goede spelers die wellicht ook in het profvoetbal terecht zouden kunnen (en dat ook willen) willen dan nog voor jouw club voetballen
pi_40240660
Interessante kwestie inderdaad, aan de ene kant is een 'transfersom' wel gerechtvaardigd. Aan de andere kant zou het jammer zijn als het voor de profclubs daardoor minder interessant wordt om goede amateurs aan te trekken.
That's all folks!
pi_40241075
Denk zelf dat de contracten niet veel voorstellen - zijn niet echt waterdicht - en dat amateurspelers daar altijd onderuit kunnen als er sprake is van belangstelling van een betaalde club. De komst van Netteb naar Spakenburg, dat ook al een paar jaar met contracten werkt, staat nu ook weer op losse schroeven, al kan ik me nog niet steeds niet voorstellen dat zijn overgang naar Darlington doorgaat. Dit is een speler die niets in het Engelse voetbal heeft te zoeken en hoogstwaarschijnlijk op hangende pootjes terugkomt bij Spakenburg.
pi_40242797
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:51 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Dit laatse is niet iets nieuw maar weet ik hoelang al zo. Bovendien krijgen clubs vergoeding (die ze lang niet altijd krijgen zie het geval Jaap Stam) voor de opleidingsjaren (weet ook niet hoe ik dat beter uit kan drukken) .
Stel je wint je zaak, hoeveel goede spelers die wellicht ook in het profvoetbal terecht zouden kunnen (en dat ook willen) willen dan nog voor jouw club voetballen
Opleidingsjaren alleen bij een bepaalde leeftijd. Daar hebben de Vogels bij pakweg Steinraht geen recht op volgens mij.

Het lijkt me interessant om te zien hoe de KNVB hier tegenover staat. Natuurlijk zullen spelers altijd nog gaan als ze naar de profs kunnen en dat is ook niet erg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40244500
Frank van Twillert ging weg bij Spakenburg omdat hij et niet eens was over zn nieuwe contract, wel raar na 8 jaar trouw dienstverband.. Maar hij komt nu bij mijn cluppie Nunspeet voetballen, niet voor het geld, maar omdat hij hier met zn oude maatjes kan voetballen, en in de spits gaat staan..
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_40244534
Woei, 2 meter en 100 kilo in de spits. Nunspeet gaat beukvoetbal spelen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40244720
Ik heb em nog niet zien voetballen, maar hij schijnt het goed te kunnen in de spits.. Redelijk multifunctioneel dus, maarja tis afwachten he.. Nunspeet heeft wel wat ervaring nodig denk ik in hoofdklasse B
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_40244785
Om er in te blijven zeker, want de ploegen die vorig jaar uit C naar B kwamen hadden het al erg lastig. Nunspeet hoort denk ik wel bij de degradatiekandidaten, maar misschien kunnen ze juist daardoor verrassen.

Diender, Klink, Hoek en Van Tienhoven zijn op zich geen slechte aanwinsten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40245158
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef HPayne het volgende:
Ik heb em nog niet zien voetballen, maar hij schijnt het goed te kunnen in de spits.. Redelijk multifunctioneel dus, maarja tis afwachten he.. Nunspeet heeft wel wat ervaring nodig denk ik in hoofdklasse B
Ze hadden beter Chima Onyeike kunnen halen, hoef ik me daaraan niet meer te ergeren.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40245512
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:01 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ze hadden beter Chima Onyeike kunnen halen, hoef ik me daaraan niet meer te ergeren.
Alstie bij Nunspeet had gevoetbald had jem ook 2 x tegengekomen dit seizoen..
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_40245608
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef HPayne het volgende:

[..]

Alstie bij Nunspeet had gevoetbald had jem ook 2 x tegengekomen dit seizoen..
Nunspeet uit zal ik wel niet bezoeken. De twee derbies uiteraard wel
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40260450
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef Genjuro het volgende:
maar er zit meer zwart geld in voetbal Belgie dan dat de meeste beseffen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40276349
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:16 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nunspeet uit zal ik wel niet bezoeken. De twee derbies uiteraard wel
Jij bent van de verre reisjes?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40276433
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Jij bent van de verre reisjes?
Ik ga liever naar Parijs dan Nunspeet

Alhoewel ik er familie in de buurt heb wonen. Bij Nunspeet he
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40276452
Dan kan je logeren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40276503
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef methodmich het volgende:
Dan kan je logeren.
Dan hadden we beter WHC erbij kunnen hebben.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40277393
Da's niks, die hebben een bus vol vreemdelingen gestuurd naar de beker halve finale toen. Misdroegen zich schandelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40278912
Idd als er hooligans bestaan in het amateurvoetbal, komen ze uit wezep.. Maar waren altijd leuke derby's, met veel toeschouwers. Maar waarom zie je WHC er liever bij, grotere bekendheid dan Nunspeet, of zie je er tegen op om tegen al die oud spakenburgers te voetballen??
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:48:41 #184
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40279211
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:36 schreef HPayne het volgende:
Idd als er hooligans bestaan in het amateurvoetbal, komen ze uit wezep..
das gewoon harde kern ajax. groot gedeelte dan.
pi_40280622
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:36 schreef HPayne het volgende:
Idd als er hooligans bestaan in het amateurvoetbal, komen ze uit wezep..
Ben daar al zovaak geweest, kan ik mij nou niet voorstellen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40289424
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:42 schreef HPayne het volgende:
Frank van Twillert ging weg bij Spakenburg omdat hij et niet eens was over zn nieuwe contract, wel raar na 8 jaar trouw dienstverband.. Maar hij komt nu bij mijn cluppie Nunspeet voetballen, niet voor het geld, maar omdat hij hier met zn oude maatjes kan voetballen, en in de spits gaat staan..
Acht jaar moet tien jaar zijn. Wellicht dat hij bij Nunspeet weer opbloeit, maar ik zou er zeker niet al te veel van verwachten. Denk namelijk dat Frank in de spits absoluut niet meer mee kan komen en steeds trager wordt. Misschien dat hij als vrije verdediger nog wat kan betekenen voor Nunspeet. Als spits hoeft hij zich tegen de 2.03 meter lange Rob Hopman op 9 september in ieder geval weinig illusies te maken.
pi_40294363
Wel leuke duels natuurlijk, Van Twillert tegen Hopman.

En F1Bas, toen bij ASWH - WHC in Heerjansdam waren er echt wel veel mafketels meegenomen. Jack bekogeld enzo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45028458
Nog wat leuks te melden hierover? Vond het wel een leuk topic. Ik vraag me af wat ze allemaal in de eredivisie opstrijken

[ Bericht 2% gewijzigd door hello_moto1992 op 05-01-2007 02:15:42 ]
pi_45029815
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Nog wat leuks te melden hierover? Vond het wel een leuk topic. Ik vraag me af wat ze allemaal in de eredivisie opstrijken
In de hoofdklasse bedoel je? Ik kan geen cijfers geven maar weet dat het steeds meer begint te lijken op de 1e divisie, qua scouting, organisatie. De bedragen die sommige spelers krijgen kun je geen vergoeding meer noemen.
Er zijn ook plannen voor een Topklasse. Een klasse tussen de 1e divisie en de Hoofdklasse. In hoeverre dit plan is gevorderd weet ik niet precies.

[ Bericht 1% gewijzigd door HPayne op 05-01-2007 14:22:18 ]
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_45029889
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 06:29 schreef HPayne het volgende:

[..]

In de hoofdklasse bedoel je? Ik kan geen cijfers geven maar weet dat het steeds meer begint te lijken op de 1e divisie, qua scouting, organisatie. De bedragen die sommige spelers krijgen kun je geen vergoeding meer noemen.
Er zijn ook plannen voor een Topklasse. Een klasse tussen de 1e en de Hoofdklasse. In hoeverre dit plan is gevorderd weet ik niet precies.
Een bekende van me heeft ooit de overweging moeten maken om op semiprof basis in de eerste divisie te blijven spelen of om bij een hoofdklasser aan de gang te gaan. Daar moest hij dus echt serieus over nadenken en dat zegt denk ik wel wat over de kleine verschillen.
pi_45030325
Ik ken iemand die speelde voor Rijnsburgse Boys en werd begeerd door Delta Sport (destijds hoofdklasser) Ze wilden hem heel graag hebben en vroegen hoeveel hij wilde hebben. Hij wilde echter helemaal niet weg en dacht: Ik noem gewoon een belachelijk bedrag en dan hoeven ze me niet meer.

Dus hij zei: Ik wil 20.000 euro per jaar en een auto.

Waarop de club meteen zei: ok!

Maar hij heeft het toch niet gedaan. Het bleek dus dat hij nog veel meer had kunnen vragen. Echt belachelijk
wie zaait zal oogsten.....
pi_45038490
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 07:01 schreef Robar het volgende:

[..]

Een bekende van me heeft ooit de overweging moeten maken om op semiprof basis in de eerste divisie te blijven spelen of om bij een hoofdklasser aan de gang te gaan. Daar moest hij dus echt serieus over nadenken en dat zegt denk ik wel wat over de kleine verschillen.
Komt natuurlijk wel bij dat ie als hoofdklasser niet overdag hoeft te trainen, en daarnaast dus gewoon 40 uur werken.
pi_45038572
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:02 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Komt natuurlijk wel bij dat ie als hoofdklasser niet overdag hoeft te trainen, en daarnaast dus gewoon 40 uur werken.
Dat is inderdaad zo ja.
Maar als semiprof kon hij ook nog 20 uur werken
pi_45041761
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 06:29 schreef HPayne het volgende:

[..]

In de hoofdklasse bedoel je? Ik kan geen cijfers geven maar weet dat het steeds meer begint te lijken op de 1e divisie, qua scouting, organisatie. De bedragen die sommige spelers krijgen kun je geen vergoeding meer noemen.
Er zijn ook plannen voor een Topklasse. Een klasse tussen de 1e divisie en de Hoofdklasse. In hoeverre dit plan is gevorderd weet ik niet precies.
Klinkt interessant . Is dat dat er een nationale 3e competitie komt? Dus niet meer 3 hoofdklasse's? Dat zou dan wel een beetje het niveau in Nederland omhoog doen gaan. Kijk maar naar Engeland, die hebben dacht ik 4 profdivisies
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:05:58 #195
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_45042932
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:02 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Komt natuurlijk wel bij dat ie als hoofdklasser niet overdag hoeft te trainen, en daarnaast dus gewoon 40 uur werken.
voor dat geld hoef je niet perse 40 uur erbij te werken lijkt mij
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_45044727
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Klinkt interessant . Is dat dat er een nationale 3e competitie komt? Dus niet meer 3 hoofdklasse's? Dat zou dan wel een beetje het niveau in Nederland omhoog doen gaan. Kijk maar naar Engeland, die hebben dacht ik 4 profdivisies
De Topamateurs gemengd met een aantal degradanten van de 1e divisie. KNVB is er lovend over, en de 1e divisieclubs staan er ook niet negatief tegenover. Dit in tegenstelling tot vele amateurclubs.
http://www.voetbalopzaterdag.com/?interview=2631
http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=2061
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_45044911
De KNVB heeft daar een prestigezaak van gemaakt en wil de Topklasse door de strot van de amateurclubs duwen. Terecht dat die er helemaal geen zin in hebben, het is een belachelijk plan dat amper te realiseren is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45044931
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 08:32 schreef cohen het volgende:
Ik ken iemand die speelde voor Rijnsburgse Boys en werd begeerd door Delta Sport (destijds hoofdklasser) Ze wilden hem heel graag hebben en vroegen hoeveel hij wilde hebben. Hij wilde echter helemaal niet weg en dacht: Ik noem gewoon een belachelijk bedrag en dan hoeven ze me niet meer.

Dus hij zei: Ik wil 20.000 euro per jaar en een auto.

Waarop de club meteen zei: ok!

Maar hij heeft het toch niet gedaan. Het bleek dus dat hij nog veel meer had kunnen vragen. Echt belachelijk
Deltasport.... De club waar de voorzitter slechts met zijn rug tegen de muur door de kantine durfde te lopen. Wat een waardeloze club is dat. Was jarenlang opvanghuis voor oud-profs in de regio. Een kleine greep namen die er speelden: Bart Latuheru, Michel Langerak, Roël Liefden, Jerry Simons, Regi Blinker, Bekri Bajraktaraj, Warry van Wattum, Leo Koswal, Steve Goossen, Marvin Brunswijk, Winston Faerber, Lofti Amhaouch, Bilin Maximiano. Trainers waren Ton Pattinama en assistent Cor Lems.

Vaak gestaakt daar. En een terrein waar amper thuissupporters komen, maar wel een beregezellige kantine inclusief topless bardames.

God, daar kan je verhalen over vertellen als je zou willen. Heb wel eens wat gehoord van spelers die er voetbalden, je gelooft het allemaal niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45045418
Ik moest daar vroeger weleens voetballen toen ik nog in Spijkenisse woonde, idd wat een armzalig zooitje daar. Daarvoor woonde ik ook in Vlaardingen, en was er elk jaar de regionale Vlaardingen cup. Elk jaar was er wel een wedstrijd die gestaakt werd, door opstootjes binnen of buiten het veld.
Soms mis ik dat nog weleens!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_45045539
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:58 schreef methodmich het volgende:
De KNVB heeft daar een prestigezaak van gemaakt en wil de Topklasse door de strot van de amateurclubs duwen. Terecht dat die er helemaal geen zin in hebben, het is een belachelijk plan dat amper te realiseren is.
Zeker wel terecht ja. Er moet heel veel veranderen, wellicht qua accomodatie, salarissen van spelers, speeldata. En oninterressante reisjes naar Zuid-Limburg bijvoorbeeld. Maar aan de andere kant; Nederland is wel een van de weinige landen waar geen doorstroming is naar betaald voetbal.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_45045685
Maar ja, de clubs die echt wilden en konden doorstromen (Omniworld, AGOVV) zijn er wel gekomen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45045927
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vaak gestaakt daar. En een terrein waar amper thuissupporters komen, maar wel een beregezellige kantine inclusief topless bardames.
Ergens klopt die zin niet. Topless bardames, maar amper thuissupporters....
pi_45046001
Nou die dames die bij OJC achter de bar staan hoef ik ook niet topless te zien hoor...

Dus kan het best begrijpen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:31:57 #204
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45046052
Interessant dit, ik ga eens navragen bij Rohda Raalte.
pi_45046213
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ergens klopt die zin niet. Topless bardames, maar amper thuissupporters....
Er kwam alleen familie van de spelers ongeveer. De rest zat ongeveer vast....

Maar zonder dollen, dat is zo'n gemaakte club die door veel te betalen even omhoog kon komen. Dan verlies je vaak wel de binding met de oude supporters. De laatste keer dat we er moesten spelen stonden er 2 Deltasport-fans aan de lange zijde en zaten er nog wat op de tribune, de rest was allemaal van ons.

Toeschouwersgemiddelde lag er op 200 vorig jaar meen ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45046250
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou die dames die bij OJC achter de bar staan hoef ik ook niet topless te zien hoor...

Dus kan het best begrijpen.
Bij Capelle hadden ze wel heel leuke laatst! Twee zusjes, meenden wij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45054005
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Er kwam alleen familie van de spelers ongeveer. De rest zat ongeveer vast....

Maar zonder dollen, dat is zo'n gemaakte club die door veel te betalen even omhoog kon komen. Dan verlies je vaak wel de binding met de oude supporters. De laatste keer dat we er moesten spelen stonden er 2 Deltasport-fans aan de lange zijde en zaten er nog wat op de tribune, de rest was allemaal van ons.

Toeschouwersgemiddelde lag er op 200 vorig jaar meen ik.
Ik speelde laatst tegen Deltasport en alleen Marvin Brunswijk deed toen nog mee. Die jongen kan aardig ballen op de stropdas leggen van achteruit
wie zaait zal oogsten.....
pi_45068855
Speel jij zelf in de 1e klasse B dan?? Bij welke club? Of was het oefenen?

Inderdaad zijn vrijwel al die ex-profs vertrokken. Zeker na de degradatie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 6 januari 2007 @ 12:01:38 #209
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_45069001
Ik vind sommige bedragen echt absurd. Dat je 10.000 extra krijgt boven je gewone baan. Bij zwaluwen in hoorn wordt ook al betaald. (wel iets minder, maar toch) En dan praat je over een 1e klasser.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_45077807
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:01 schreef DANILXL het volgende:
Ik vind sommige bedragen echt absurd. Dat je 10.000 extra krijgt boven je gewone baan. Bij zwaluwen in hoorn wordt ook al betaald. (wel iets minder, maar toch) En dan praat je over een 1e klasser.
Ach, moet je eens in Amsterdam gaan kijken, daar betalen ze ook bij vierdeklassers!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_45079822
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 11:53 schreef methodmich het volgende:
Speel jij zelf in de 1e klasse B dan?? Bij welke club? Of was het oefenen?

Inderdaad zijn vrijwel al die ex-profs vertrokken. Zeker na de degradatie.
het was oefenen. wij spelen 2e klasse. west 2
wie zaait zal oogsten.....
pi_45084864
Okee. Is nog niet slecht natuurlijk. Is dat in 2C / 2D?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45085055
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:43 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Ach, moet je eens in Amsterdam gaan kijken, daar betalen ze ook bij vierdeklassers!
Waanzin, bij de Kamper hoofdklassers krijg je niets.

Aanvoerder IJsselmeervogels krijgt zo'n 35000 per jaar hoorde ik van een goed geïnformeerde Bunschoter. Vond dat wel erg veel....
pi_45085442
En daar zit Dogan de laatste tijd dan keurig voor op de reservebank!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45085753
Be Quick 1887, waar ik zit, schijnt niet maar dan ook echt NIET te betalen. Wel gaat de selectie morgen naar Gran Canaria, voor een week
pi_45093984
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:14 schreef PAA-053 het volgende:
Be Quick 1887, waar ik zit, schijnt niet maar dan ook echt NIET te betalen. Wel gaat de selectie morgen naar Gran Canaria, voor een week
Nou, dan kom ik ze misschien nog wel tegen, wij vertrekken woensdagochtend voor 5 dagen... Deze reis is overigens gefinancierd buiten de club om (met name door eigen acties), al gelooft bijna niemand dat...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')