Onzin, in haaksbergen bij HSC 21 worden zelfs al mensen uit het buitenland gehaald, Ze hebben enkel het geld nog niet om aan de voorwaarden te voldoen om pro te gaan! Tevens krijgen de spelers wel loon!quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:04 schreef knowall het volgende:
Er wordt geen geld betaald in het amateurvoetbal net zoals homofilie niet voorkomt in het gehele voetbal!
Je mist duidelijk het sarcasme in knowall's post.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Onzin, in haaksbergen bij HSC 21 worden zelfs al mensen uit het buitenland gehaald, Ze hebben enkel het geld nog niet om aan de voorwaarden te voldoen om pro te gaan! Tevens krijgen de spelers wel loon!
nee hoor, maar ik dacht laat ik de vraag maar direct beantwoorden dan nodeloos doorgaan over een sarcastisch grapjequote:Op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je mist duidelijk het sarcasme in knowall's post.
35.000 is het zeker niet, dat gerucht ging even maar klopt niet. Het zal zo tegen de 10.000/15.000 liggen bij de topspelers hier. Verder klopt het wat hierboven gezegd wordt dat baantjes bij een van de sponsoren krijgen ook wel vaak het geval is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:05 schreef El_Bassie het volgende:
Erwin Looms verdient ongeveer 35.000 euro op jaarbasis schijnt, dat is dan wel direct een topamateur. Clubs zullen niet snel toegeven werkelijk zulke bedragen te betalen. Misschien kan Vaduz iets meer vertellen over het salarisbeleid van Excelsior'31
Da's o.a. bij ons! Echt briljant, dan gaat de leider van het 1e op donderdagavond (de vaste nazitavond) in het secretariaat zitten en roept ie één voor één de betrokken spelers naar binnen... Alleen maar meer reden om die man niet al te serieus te nemen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
...
Bij sommige clubs wordt zelfs gewoon een envelopje met premies gegeven.
...
Tekengeld? Of wat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
Speler van mijn club kreeg een aanbod van DOVO. 5000 euro zou ie krijgen.
Is veel geld voor een 21jarige student op het CIOS.
Weet ik eigenlijk niet maar je weet over welke speler het gaat.quote:
Ik verdien al bijna 100 euro per punt, en ik voetbal in 6de divisie in België bij een middemoot... In 3de klasse kan ik je zeggen dat er mensen zijn die 4000 per maand verdienen zonder de winstpremies(om een naam te noemen die jullie ms kennen, Martin Laamers op zn oude dag)... Wat vergelijkbaar met hoofdklasse denk ik, natuurlijk is dit variabel per ploeg/speler, maar er zit meer zwart geld in voetbal dan dat de meeste beseffenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef cohen het volgende:
meestal krijgen spelers tekengeld. en daarna moeten ze het vooral hebben van premies. in de hoofdklasse ligt dat rond de 100 euro per punt gemiddeld. en vaak krijg je meer naarmate je team meer punten heeft. dus vanaf 25 punten krijg je 150 euro per punt ofzo.
of een regeling is dat als je 20 keer basis staat, dat je 5000 euro extra krijgt. die kant moet je op denken. maar voor elke hoofdklasser is dat anders. ik denk dat 20000 per jaar niet overdreven is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |