abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:10:35 #1
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39597747
quote:
"Hilversum is zo links georienteerd, dat zendercoordinator Ton van Dijk een verzoek naar de verschillende omroepen heeft gestuurd om vooral ook met rechts-conservatieve programma`s te komen rond de komende Tweede-Kamerverkiezingen"
......
De publieke omroepen konden afgelopende dagen ideeen indienen voor speciale uitzendingen rond de verkiezingen. Dat hebben ze grif gedaan......
Maar volgens van DIjk heeft de `traditioneel linkse orientatie` in de voorstellen de overhand"..
Bron AD 07-070-2006. P7.


De oplettende Nederlander wist natuurlijk al veel lang dat de staatsomroepen wel een hele duidelijke linkse voorkeur hadden. Het hele NOS-journaal is zo links dat ze zelfs bij een verkiezingsuitslag de term "helaas" gebruiken als er een rechtse partij gewonnen heeft. Ach onafhankelijke media, maakt dat nou uit? De staat mag mensen best indoctrineren.. Constant de propaganda voor de linkse multicul gaat natuurlijk ook opvallen.

In menig discussie gaf ik en anderen al af op de (s)linkse media. "Nee, nee. Het is niet zo" roepen sommigen dan. Maar voila, hier weer wat bewijs, het is blijkbaar zo gek aan het worden dat zelfs de zendercoordinator vindt dat het niet zo kan doorgaan.


You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:11:37 #2
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_39597769
Kom maar op met die linkse afzwakkingen en ontkenningen
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_39597910
Maartje van Wegen (NOS) gemeenteraadsverkiezingen 2002: "Tot mijn grote spijt moet ik u melden dat Leefbaar Rotterdam 17 zetels heeft gekregen"...


Heden ten dage werkt Van Wegen (1950) nog steeds bij de NOS.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:25:59 #4
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_39598099
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:18 schreef Tikorev het volgende:
Maartje van Wegen (NOS) gemeenteraadsverkiezingen 2002: "Tot mijn grote spijt moet ik u melden dat Leefbaar Rotterdam 17 zetels heeft gekregen"...

[afbeelding]
Heden ten dage werkt Van Wegen (1950) nog steeds bij de NOS.
!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_39599616
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:18 schreef Tikorev het volgende:
Maartje van Wegen (NOS) gemeenteraadsverkiezingen 2002: "Tot mijn grote spijt moet ik u melden dat Leefbaar Rotterdam 17 zetels heeft gekregen"...

Heden ten dage werkt Van Wegen (1950) nog steeds bij de NOS.
tja .. als je op 35 zetels hebt gehoopt spijt het je idd wel als er maar 17 zeteles worden gehaald
pleased to meet you
pi_39599658
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:10 schreef Napalm het volgende:

[..]

Bron AD 07-070-2006. P7.


De oplettende Nederlander wist natuurlijk al veel lang dat de staatsomroepen wel een hele duidelijke linkse voorkeur hadden. Het hele NOS-journaal is zo links dat ze zelfs bij een verkiezingsuitslag de term "helaas" gebruiken als er een rechtse partij gewonnen heeft. Ach onafhankelijke media, maakt dat nou uit? De staat mag mensen best indoctrineren.. Constant de propaganda voor de linkse multicul gaat natuurlijk ook opvallen.

In menig discussie gaf ik en anderen al af op de (s)linkse media. "Nee, nee. Het is niet zo" roepen sommigen dan. Maar voila, hier weer wat bewijs, het is blijkbaar zo gek aan het worden dat zelfs de zendercoordinator vindt dat het niet zo kan doorgaan.


er wordt aan de omroepen gevraagd om voorstellen in te dienen als ik het goed begrjp .. en nu is het de schuld van links als rechts geen voorstellen indiend ?
pleased to meet you
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:25:21 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39599758
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:21 schreef moussie het volgende:

[..]

er wordt aan de omroepen gevraagd om voorstellen in te dienen als ik het goed begrjp .. en nu is het de schuld van links als rechts geen voorstellen indiend ?
Nee, het geeft aan dat de voorstellen die wel ingediend werden een linkse inslag hebben. Dus moeten ze ook een paar rechts-georiënteerde programma's maken, zoals 'wat Verdonk wel goed heeft gedaan - een reportage van 23 seconden' en dat soort dingen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_39599822
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:11 schreef Scorpie het volgende:
Kom maar op met die linkse afzwakkingen en ontkenningen
Kom eerst maar eens met recente rechtse bewijzen
pi_39599848
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:21 schreef moussie het volgende:

[..]

er wordt aan de omroepen gevraagd om voorstellen in te dienen als ik het goed begrjp .. en nu is het de schuld van links als rechts geen voorstellen indiend ?
Ja dat is rechts he? Altijd de schuld van een ander. Zelf iets proberen te doen is eng.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:29:49 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_39599895
Als ik rechts geblaat wil horen zet ik Harry Mens op RTL wel op
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:30:47 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39599922
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:28 schreef achterhetspoor het volgende:

[..]

Ja dat is rechts he? Altijd de schuld van een ander. Zelf iets proberen te doen is eng.
Was links niet van het "jij hoeft niet te werken, dat doen anderen wel voor je want je bent zielig" ? .

Over zelf iets proberen gesproken .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:37:12 #12
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39600149
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:27 schreef achterhetspoor het volgende:
kom eerst maar eens met recente rechtse bewijzen
de OP?!
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:21 schreef moussie het volgende:

er wordt aan de omroepen gevraagd om voorstellen in te dienen als ik het goed begrjp .. en nu is het de schuld van links als rechts geen voorstellen indiend ?
Nee, blijkbaar heeft de staatstelevisie geen rechtse mensen werken of wil geen rechtse programma`s maken. Als je uitgaat van onafhankelijke media is dat wel heel vreemd.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:42:54 #13
104871 remlof
Europees federalist
pi_39600344
Volgens mij wordt overal in Europa de staatsmedia links gevonden... In ieder geval in Engeland (BBC) en Italië (RAI).
Dus het is niet iets specifieks nederlands.
pi_39600398
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Was links niet van het "jij hoeft niet te werken, dat doen anderen wel voor je want je bent zielig" ? .

Over zelf iets proberen gesproken .
Dat is wat rechts over links lult maar of het ook echt zo is .
pi_39600457
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:37 schreef Napalm het volgende:

[..]

de OP?!
[..]

Nee, blijkbaar heeft de staatstelevisie geen rechtse mensen werken of wil geen rechtse programma`s maken. Als je uitgaat van onafhankelijke media is dat wel heel vreemd.
Dat ligt dan toch echt aan de omroepen. Als de Tros liever Jan Smit op Aruba maakt dan de achtergronden van Verdonk dan is dat hun keuze. Je kunt omroepen moeilijk verplichten bepaalde programma's te maken. En ik denk dat veel mensen na het LPF debacle wel een beetje uitgekeken zijn op het programma's daarover maken.
pi_39600564
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, het geeft aan dat de voorstellen die wel ingediend werden een linkse inslag hebben. Dus moeten ze ook een paar rechts-georiënteerde programma's maken, zoals 'wat Verdonk wel goed heeft gedaan - een reportage van 23 seconden' en dat soort dingen.
uhm .. de publieke omroepen .. dat zijn dus TROS, AVRO, EO, NCRV, KRO, VARA en VPRO (plus nog wat kleiner grut) .. maar nu moet de VARA dus een rechts getint verkiezingsprogramma op de buis brengen .. dat kunnen TROS en AVRO niet zelf doen of zo ?
pleased to meet you
pi_39600647
Het staat rechtse partijen vrij om hier iets aan te doen dunkt me.
Je kunt inderdaad kwalijk van bijv. de Vara verwachten dat ze Verdonk even gaan zitten bewierroken.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:56:54 #18
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39600771
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:46 schreef achterhetspoor het volgende:
Dat ligt dan toch echt aan de omroepen. Als de Tros liever Jan Smit op Aruba maakt dan de achtergronden van Verdonk dan is dat hun keuze.
Als je de OP zou lezen (ideetje?) dan merk je dus dat het gaat om de politiek gekleurde uitzendingen. Dat die allemaal links gekleurd zijn..
Blijkbaar vind je het geen probleem dat de staatsomroepen niet objectief zijn maar allemaal dezelfde kant van het politieke spectrum aanhangen?
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:46 schreef achterhetspoor het volgende:
Je kunt omroepen moeilijk verplichten bepaalde programma's te maken.
Kan dat niet? Joh, ik maar denken dat uiiteindelijk de overheid de baas is bij de staatstelevisie. Dat we daarom al dat belastinggeld daarheen schuiven..

[ Bericht 0% gewijzigd door Napalm op 07-07-2006 12:08:10 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_39600952
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:56 schreef Napalm het volgende:

[..]

Als je de OP zou lezen (ideetje?) dan merk je dus dat het gaat om de politiek gekleurde uitzendingen. Dat die allemaal links gekleurd zijn..
Blijkbaar vind je het geen probleem dat de staatsomroepen niet objectief zijn maar allemaal dezelfde van het politieke spectrum aanhangen?
[..]

Kan dat niet? Joh, ik maar denken dat uiiteindelijk de overheid de baas is bij de staatstelevisie. Dat we daarom al dat belastinggeld daarheen schuiven..
Volgens mij hebben we geen staatsomroep hier. De meeste uitzendingen worden verzorgd door omroepstichtingen die min of meer zelf mogen bepalen wat ze uitzenden en wiens zendtijd door hun ledenaantal wordt bepaald. En als omroepen met een rechtse achterban geen zin hebben om een politiek programma te maken wou jij ze daar dan toe dwingen ?
pi_39600969
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:56 schreef Napalm het volgende:
Als je de OP zou lezen (ideetje?) dan merk je dus dat het gaat om de politiek gekleurde uitzendingen. Dat die allemaal links gekleurd zijn..
Blijkbaar vind je het geen probleem dat de staatsomroepen niet objectief zijn maar allemaal dezelfde van het politieke spectrum aanhangen?
Is het de schuld van de publieken dat hun personeel overwegend links zou zijn?
Of is dat gewoon het gevolg van de algemene tendens in de journalistiek?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_39601076
Overigens komt conservatief bij de EO natuurlijk ruim aan bod. En heeft de VVD met haar lijsttrekkersverkiezingen voor het komende jaar ook wel genoeg aandacht gehad .
pi_39601097
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:56 schreef Napalm het volgende:

[..]

Als je de OP zou lezen (ideetje?) dan merk je dus dat het gaat om de politiek gekleurde uitzendingen. Dat die allemaal links gekleurd zijn..
Blijkbaar vind je het geen probleem dat de staatsomroepen niet objectief zijn maar allemaal dezelfde van het politieke spectrum aanhangen?
[..]

Kan dat niet? Joh, ik maar denken dat uiiteindelijk de overheid de baas is bij de staatstelevisie. Dat we daarom al dat belastinggeld daarheen schuiven..
ik geloof dat jij iets verwisseld ?
we hebben 3 zenders met stuk of tig zendgemachtigden, die hebben leden en afhankelijk van het aantal leden krijg je zendtijd toebedeeld .. en in die zendtijd mag je uitzenden wat jij wilt en wat je (betalende!) leden willen zien ..

daarnaast hebben wij nieuwszenders (NOS/NPS) en sport .. en die worden idd betaald door ons allen en hebben dus ook geen leden

waar het in de OP om gaat is de diverse ledenomroepen die dus allemaal hun eigen kleurtje hebben .. en als de rechtse zendegemachtigden geen/weinig politiek op de buis brengen is dat hun eigen schuld en net die van links
pleased to meet you
pi_39601253
liver links dan rechts

Links is nog menselijker
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39601270
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:06 schreef moussie het volgende:

[..]

.. en als de rechtse zendegemachtigden geen/weinig politiek op de buis brengen is dat hun eigen schuld en net die van links
Dat is onzin. Uitgerekend de meest linkse omroepen, NOS, NPS, IKON zijn allemaal omroepen zonder leden.

Als je dus een rechts geluid wil laten horen via de Publieke Omroepen moet je eerst honderdduizenden betalende leden achter je zien te krijgen terwijl Links via de NPS en NOS dagelijks uren gratis zendtijd hebben. Is dat eerlijk?

Geef Rechts, net zoals de NPS en NOS, jaarlijks gratis tientallen miljoenen euro's belastinggeld om uren rechtse televisie per dag te maken en je zult mij niet meer horen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_39601956
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:11 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat is onzin. Uitgerekend de meest linkse omroepen, NOS, NPS, IKON zijn allemaal omroepen zonder leden.
Nooit geweten dat links nederland graag brood en spelen zou willen uitzenden. Het merendeel van het budget van de NOS gaat op aan sport namelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')