abonnement Unibet Coolblue
pi_39530832


Erm.. ja... huh? Oh! Welkom in het Fok! Animal Crossing Wild World topic. ACWW toont nu ook op de DS zijn verslavende gameplay. Het spel is nu nog uitgebreider dan de Gamecube versie al was. Behalve dat er meer fossielen, vissen, insecten en meubels te sparen zijn is er nu ook een online multiplayer-optie in het spel opgenomen. Nu kan je met maximaal 4 spelers (incl. jezelf) in één dorp rondlopen.
Zowel via Wifi als via Nintendo’s eigen wereldwijde WFC systeem.



Sinds maart 2006 ligt het spel in de Europese winkels en is er een flinke lijst met spelers waarbij je op bezoek kan gaan. Daarvoor is het wel nodig dat beide partijen elkaars FC (Friend Code) toevoegen. Als je niet weet wat je FC is moet je even met mijn collega Copper praten.

Als je in de lijst opgenomen wilt worden moet je dat even melden. Zoek je een bepaald soort fruit of spaar je meubels uit een bepaald thema? Laat het weten zodat we kunnen helpen met sparen!


Naam Stad Friendscode FOK! Naam Status



Als je nog niet in deze lijst staat meldt dat dan even!



Nederlandse Animal Crossing Wild World Site:
http://ms.nintendo-europe.com/animalcrossingds/nlNL/

Engelse site waar je je catalogus e.d. bij kan houden:
http://www.animalcrossingcommunity.com/

Fok! Friendcodes
http://wiki.fok.nl/index.php/DS-Friendcodes-list

Topic source:
Topic source

Vorige delen:
17 18 19


Ook Animal Crossing kopen? Kijk hier waar je hem het goedkoopst kan vinden:



[ Bericht 17% gewijzigd door MeZZiN op 05-07-2006 14:04:59 ]
pi_39531437
Heel aardig Cadfael maar ik wil het graag zelf doen Ik ben al wat aan het rondneuzen voor een mooie Zeldatune.

Mijn Nookie is nu al aan het verbouwen. Gaat wel erg snel zeg. Kan dus niets verkopen en kopen.
Bedenk mij wel steeds meer dat ik ook rot beestjes weer moet vangen zoals die rot bij en die snelle libelle.

Gisteren bij Will geweest. Ik zag ineens dat hij online was en ben er meteen heen gegaan.
Ik vond het erg leuk om weer bij hem te zijn in z'n dorp en hij ook

Was btw een geslaagde visavond wat hij vong een hammerhead shark en ik ook en ik vong weer een sunfish (is vong wel een goed woord??ben nog niet echt wakker vandaar)

Heb verder nog geen eigen hybrids maar ik moet dan ook eerst wat meer bloempjes kopen bij Nook en gelukkig is morgen z'n winkel groter en dan heeft hij wat meer gelukkig.
pi_39531438
en weer een nieuw topic (gaat nu weer lekker snel)

Te Veel Plezier dit spel
I'm not lost, i'm just geocaching
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:24:37 #4
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39531623
Argh.. Nooks koopt weer in voor 85 bells..

Hoge bedragen willen wij ja
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39531662
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:24 schreef Maraca het volgende:
Argh.. Nooks koopt weer in voor 85 bells..

Hoge bedragen willen wij ja
Same here 96 bells.... gekocht voor 95 zucht.....
pi_39531790
Zwaalie is een beetje turnip research aan het doen. Het schijnt dat er wel een manier is om te weten wanneer Nook de hoogste prijs van week geeft. Daarnaast is er minimaal eens in de vier weken dat de prijs heel hoog is, een zogenaamde "spike" van meestal tussen de 200+ en de 400+, maar soms ook hoger.

Tijntje heeft gisteren Essie weer gezien!! Daarnaast was Tijn via DS to DS op bezoek bij Maris met Sabine. Daar vong (leuk woord Droops) hij een Hammerhead Shark, een Puffer Fish en een Blue Marlin achter elkaar!! Hij vong ook nog een Atlas Beetle!

Beware: er loopt een gouden rozen-dief rond!! Er is uit Sabine dr stadje ook een gouden roos gestolen!!
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:37:21 #7
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39531867
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:34 schreef Zwaalie het volgende:
Zwaalie is een beetje turnip research aan het doen. Het schijnt dat er wel een manier is om te weten wanneer Nook de hoogste prijs van week geeft. Daarnaast is er minimaal eens in de vier weken dat de prijs heel hoog is, een zogenaamde "spike" van meestal tussen de 200+ en de 400+, maar soms ook hoger.
Eh-oh.. dat was bij mij toen ik dit spel kocht

Houston.. we have a problem
quote:
Tijntje heeft gisteren Essie weer gezien!! Daarnaast was Tijn via DS to DS op bezoek bij Maris met Sabine. Daar vong (leuk woord Droops) hij een Hammerhead Shark, een Puffer Fish en een Blue Marlin achter elkaar!! Hij vong ook nog een Atlas Beetle!
Sell.. Sell... Sell..
quote:
Beware: er loopt een gouden rozen-dief rond!! Er is uit Sabine dr stadje ook een gouden roos gestolen!!
Blijkbaar kan je niemand vertrouwen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39532525
So ff de OP in de wiki gezet dus als er aanpassing zijn voor friendcodes enzo ook in de wiki aanpassen....

http://wiki.fok.nl/index.php/OP/AC:WW
pi_39532593
vong is een fout woordje zeker?

Essie heb ik al een tijd niet meer gezien. Ik zal haar ook vandaag toevoegen. Zou je haar willen vragen mij ook toe te voegen?

Ik snap echt niet dat iemand spul uit een ander dorp jat hoor bah Echt naar dat er zulke snotakken zijn die het voor een ander verpesten!!

Het is toch simpel: Je blijft met je pixelpootjes van andermans spullen af en je vraagt alles netjes.

En wil je graag een gouden roos dan kweek je hem zelf. Ik ben ook heel druk geweest in m'n vorig dorpje met hybrids en jah het kan veel werk zijn maar je jat ze toch niet van anderen

Kijk bv naar B'ville het is daar zo mooi maar daar heeft Zwaalie ook zelf moeite voor gedaan. Wil je ook zoiets dan doe je er maar moeite voor.
Ik wil ook graag wer een mooi dorpje met bloemen maar ik ben nu zelfs een beetje bang om mensen in m'n lijst te zetten. Tis toch belachelijk

Btw als diegene hier op fok zit....wees ff eerlijk en geef die roos terug ofzo!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2006 10:11:02 ]
pi_39532957
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef Ardenlyn het volgende:

Ik snap echt niet dat iemand spul uit een ander dorp jat hoor bah Echt naar dat er zulke snotakken zijn die het voor een ander verpesten!!

Het is toch simpel: Je blijft met je pixelpootjes van andermans spullen af en je vraagt alles netjes.

En wil je graag een gouden roos dan kweek je hem zelf. Ik ben ook heel druk geweest in m'n vorig dorpje met hybrids en jah het kan veel werk zijn maar je jat ze toch niet van anderen

Kijk bv naar B'ville het is daar zo mooi maar daar heeft Zwaalie ook zelf moeite voor gedaan. Wil je ook zoiets dan doe je er maar moeite voor.
Ik wil ook graag wer een mooi dorpje met bloemen maar ik ben nu zelfs een beetje bang om mensen in m'n lijst te zetten. Tis toch belachelijk

Btw als diegene hier op fok zit....wees ff eerlijk en geef die roos terug ofzo!
here here

Gelijk heb je, iemand doet er veel werk voor om zo'n gouden bloem te kweken en dan is er een aso die bloemen steelt zonder te vragen.

Verpest idd een beetje het spel, ik kan begrijpen dat je bang bent om iemand in je lijst te zetten. Het is toch onbeschoft.

and btw Zwaalie idd good job met Bville is een erg mooi dorp.
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_39534718
Trieste mensen... daarom speel ik ook alleen met mensen die ik ken, je kunt niemand vertrouwen
pi_39535255
We kunnen altijd nog een politie macht opzetten .... maar tja is niet helemaal de bedoeling....

Enig idee wie het was?
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:06:18 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39536055
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39536184
pfff wel erg triest hoor
pi_39536188
quote:
ff off topic:
Toch vind ik dit filmpje van mario leuker

http://www.youtube.com/watch?v=8OIvyixfYf4
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_39537026
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:11 schreef Flurrie het volgende:

[..]

ff off topic:
Toch vind ik dit filmpje van mario leuker

http://www.youtube.com/watch?v=8OIvyixfYf4
quote:
pi_39537172
En weer een nieuw topic, vandaar dat ik het ff kwijt was...


Erg vervelend dat er een dief rondloopt. Ik heb zelfs nog nooit een gouden roos gezien. En vragen doe ik altijd wel.

Umm ik wilde even vragen of het niet handiger is om die lijst in de OP met forum naam te laten beginnen. Moet nogal vaak de hele lijst af om iemand te vinden als die een andere naam gebruikt dan op het forum.

En bij mij worden turnips voor 142 ingekocht

dus laat maar weten als je wilt verkopen dan zet ik mn poort open.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39537370
Gouden roos is erg mooi. Als je een keer bij Tijntje komt dan weet je direkt wat een gouden roos is

Heb nu Lost Woods als towntune Man wat vind ik dat muziek van OoT toch mooi!!
pi_39537463
jaa, ik heb het op pianomuziek. En lost woods is normaal toch van A link to the Past?

of heb je het over een andere versie?

hmm, ik moet maar weer es langskomen, ben wel benieuwd hoe het klinkt

en over het willen hebben van dingen van anderen. Het is toch maar een spelletje? En ik vind het zelf veel leuker om het zelf te verzinnen en doen dan dat je alles zomaar krijgt, of jat, nog erger/zieliger.

maar cadeautjes zijn natuurlijk altijd leuk
En ook leuk om te geven. al heb ik nog niet zo erg veel interessants, maargoed, je leert ook dat kleine dingen iemand erg blij kunnen maken. Vooral als het iets is dat iemand net erg hard nodig heeft.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cadfael op 05-07-2006 12:59:03 ]
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39537748
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:42 schreef MeZZiN het volgende:
Enig idee wie het was?
Kijk, ik stond er niet naast naar te kijken, dus helemaal zeker weet ik het niet. Maar ik heb wel een heel donkerbruin vermoeden wie het was. Ik vind het alleen niet aan mij om diegene in staat van beschuldiging te stellen of op een forum aan de schandpaal te nagelen. De desbetreffende persoon weet dat ie fout zit en dat degene in ieder geval niet meer welkom is in B'ville.

PS. Poort staat nu open voor mensen die fruit nodig hebben of naar de gouden rozen willen komen kijken! Het giet wel dus neem een plu mee!!
pi_39537867
ja volgens mij van ALttP maar ook van OoT en vooral die deuntjes van OoT vind ik heerlijk

Jij (Cadfael) gaf mij bv toen eindelijk weer op bezoek kon ineens 2 zakjes geld uit een boom. Nou dat vond ik hartstikke lief en je speelde nog maar zelf zo kort. Dus jah zelfs kleine dingen zijn leuk om te krijgen
En ik zeg eerlijk Droops is gek op dootjes maar wie niet
Maar weggeven vind ik ook leuk alhoewel ik op het moment nog weinig heb maar er komt verbetering in

Maar vooral gezelligheid is belangerijk met elkaar. Lachen, boinken, gek doen, dansen, vissen, netvechten enz

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2006 13:05:30 ]
pi_39537890
Ik zou graag es een keertje op bezoek willen bij jou Zwaalie, hoor er nu wel een hoop mooie verhalen over en ben wel erg nieuwschierig aan het worden

Ik heb je al toegevoegd trouwens. weet niet of jij mij al had.

En als iemand turnips wil verkopen voor 142? laat het weten dan zet ik mn poort open.
maar ik denk dat de prijs wel hoger kan volgens mij, maar je weet nooit wat de prijs morgen is.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39537976
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:04 schreef Ardenlyn het volgende:
ja volgens mij van ALttP maar ook van OoT en vooral die deuntjes van OoT vind ik heerlijk

Jij (Cadfael) gaf mij bv toen eindelijk weer op bezoek kon ineens 2 zakjes geld uit een boom. Nou dat vond ik hartstikke lief en je speelde nog maar zelf zo kort. Dus jah zelfs kleine dingen zijn leuk om te krijgen
En ik zeg eerlijk Droops is gek op dootjes maar wie niet
Maar weggeven vind ik ook leuk alhoewel ik op het moment nog weinig heb maar er komt verbetering in

Maar vooral gezelligheid is belangerijk met elkaar. Lachen, boinken, gek doen, dansen, vissen, netvechten enz
haha, lachen he dat door elkaar posten terwijl je denk dat je recht onder iemand anders uitkomt

Ik ben nl met ALttP opgegeroeid, OoT heb ik wel uitgespeeld maar geen N64 gehad.
Maar gelukkig op 2 GBA zelda's alle uitgekomen zelda games wel gespeeld en uitgespeeld (behalve Zelda II dan, maar volgens mij hebben weinig mensen die helemaal gespeeld)
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39538061
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:05 schreef Cadfael het volgende:
Ik heb je al toegevoegd trouwens. weet niet of jij mij al had.
Heb je toegevoegd. Poort staat open.
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:30:05 #25
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39538745
ik wil boinken
pi_39538869
Ik kan niet boinken heb nog geen bed en Nookie is dicht door verbouwing
En ik kan ff nog niet online komen.
Mss vanavond ergens boinken
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:39:03 #27
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39539048
bij tijntje konden we ook niet boinken, alles vol turnipjes

ik vind het ook echt dom dat mensen zomaar spullen uit dorpjes jatten, dat je elkaar zelfs al niet meer kunt vertrouwen in een spelletje!
pi_39539855
Ik heb andere code..dus die uit de op is niet goed
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_39539922
Net lijstje gemaakt voor alle friendcodes.... werd een beetje on overzichtelijk.....

Als je het wil aanpassen mail me gewoon ff op mezzin@mezzin.com of een berichtje op het forum
pi_39540089
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:05 schreef MeZZiN het volgende:
Net lijstje gemaakt voor alle friendcodes.... werd een beetje on overzichtelijk.....

Als je het wil aanpassen mail me gewoon ff op mezzin@mezzin.com of een berichtje op het forum


veeeel beter zo, netjes gedaan
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39540162
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_39540276
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:10 schreef Cadfael het volgende:

[..]



veeeel beter zo, netjes gedaan
tnx!
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:21:31 #33
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39540430
er zijn 2 zeevissen die echt heel snel wegzwemmen als je ze wilt vangen rotbeesten echt het is net zo iets als met de coelie daar moet je ook zo snel voor zijn
pi_39541233
Is de friendcode van erwtensoep wel goed hij is namelijk 1 character langer dan de rest....
????
pi_39541282
Volgens mij een 8 te veel. Je kunt namelijk maar 12 tekens invoeren dus zal wel een foutje zijn
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:52:22 #36
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_39541349
Mooie nieuwe OP! (tvp)
pi_39542292
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:49 schreef Simsfan88 het volgende:
Volgens mij een 8 te veel. Je kunt namelijk maar 12 tekens invoeren dus zal wel een foutje zijn
Zal het wel ff aanpassen...
pi_39546039
hee allemaal ik ben er weer!! mijn pc was gecrascht!!

maar ben weer van de partij, ik kan volgens mij nog steeds niet online met de ds. ik kon altijd overal geen en iedereen bij mij langs maar sinds vorige week lukt het niet meer

en kan iemand me uitleggen wat emoties zijn in het spel en hoe je ze kan doen en hoe je eraan komt??
pi_39547259
Emoties krijg je van Dr Shrunk. Die komt soms in je dorp net als Redd enz
Van hem krijg je als eerste een shy emotie die je kan aantikken in je chat schermpje.
Als hij dan nog een keer komt heb je keuze uit 4 emo's
Er zijn als ik het goed heb in totaal 29 emo's en je kan er in totaal 4 in je chatscherm hebben.

Emo's rules

Ik heb gelukkig al snel weer de 1ste gehad en ik kan niet wachten tot hij weer komt

Ik heb een nieuw dorpje gedaan en kan nu gelukkig wel weer overal komen. Tis wel prutje want alles ben ik kwijt maar ik kan weer iedereen zien

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2006 18:05:42 ]
pi_39547285
al beantwoord dus

Welkom terug Suuz, hoop dat je vandaag meer succes hebt met online komen
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:30:53 #41
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39547930
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:05 schreef Cadfael het volgende:
Ik zou graag es een keertje op bezoek willen bij jou Zwaalie, hoor er nu wel een hoop mooie verhalen over en ben wel erg nieuwschierig aan het worden
Het is zo mooi daar Je durft bijna niet te lopen daar .. 't is gewoon prachtig!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39549189
Iemand zin om even langs te komen in mijn dorpje en wat te kopen bij mijn Nook?
Ik heb namelijk een gast nodig om te upgraden naar een grotere Nook.

Kersen heb ik in overvloed en ander fruit heb ik ook wel, maar daar had ik dacht ik bijna alles al van geplukt.
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:14:16 #43
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39549265
Wat zijn je turnip prijzen GameC Master?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:15:49 #44
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39549303
Potverdrie.. batterijen leeg van de DS.. ik oplader gebruiken.. krijg ik weer op mijn donder van Resetti

Kwaad dat hij is
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39549317
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:14 schreef Maraca het volgende:
Wat zijn je turnip prijzen GameC Master?
64 bells maar.
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:15 schreef Maraca het volgende:
Potverdrie.. batterijen leeg van de DS.. ik oplader gebruiken.. krijg ik weer op mijn donder van Resetti

Kwaad dat hij is
Resetti is irritant
pi_39549366
Lekker op het balkon in het zonnetje AC'e
Ben strakjes weer online en zet mijn poortje open
pi_39549498
Ik was jullie kwijt
Ik ga zo de ds online gooien en kijken wie ik nog toe kan voegen.
pi_39550102
Anitra heb ik toegevoegd plus alle mensen die de afgelopen 5 pagina's gepost hebben :p
pi_39550123
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:05 schreef Ardenlyn het volgende:
Emoties krijg je van Dr Shrunk. Die komt soms in je dorp net als Redd enz
Van hem krijg je als eerste een shy emotie die je kan aantikken in je chat schermpje.
Als hij dan nog een keer komt heb je keuze uit 4 emo's
Er zijn als ik het goed heb in totaal 29 emo's en je kan er in totaal 4 in je chatscherm hebben.

Emo's rules

Ik heb gelukkig al snel weer de 1ste gehad en ik kan niet wachten tot hij weer komt

Ik heb een nieuw dorpje gedaan en kan nu gelukkig wel weer overal komen. Tis wel prutje want alles ben ik kwijt maar ik kan weer iedereen zien
ik speel het nou al zo lang en heb die dr shrunk nog nooit gezien wanneer komt ie en hoe ziet ie eruit?

ik kan nog steeds niet online volgens mij en het lukt me niet een nieuwe FC aan te vragen, heb de instellingen verwijderd en weer opnieuw ingevoerd maar FC blijft hetzelfde
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:54:04 #50
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_39550180
Hoe lang doe je met je batterij als je AC speelt? Vroeg ik me zo even af
pi_39550300
weet ik eigenlijk niet..heel lang iig
pi_39550432
heel erg rot voor je Suuz maar dan mss toch maar opnieuw beginnen. Maar denk er goed over na want je raakt alles kwijt.

Shrunk ziet er erg rose en maf uit


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2006 20:06:31 ]
pi_39550642
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:03 schreef Ardenlyn het volgende:
heel erg rot voor je Suuz maar dan mss toch maar opnieuw beginnen. Maar denk er goed over na want je raakt alles kwijt.

Shrunk ziet er erg rose en maf uit
[afbeelding]
oh die heb ik al wel paar keer gezien!!! maar ik snapte niks van wat ie zei! heb ik dan emoties nu? hmm

en opnieuw beginnen is niet echt een optie ik heb hier zo lang aan gewerkt
pi_39550658
oooooooh ik zie het al! ben bij het chat scherm gaan kijken en er staat idd een poppetje bij toen ik daarop drukte ging ik blozen!! haha leuk!
pi_39550902
niemand is online volgens mijn ds
pi_39551014
volgens mijn ds ook niemand...
pi_39553238
balen zeg Suuz, wat ik me nog zat te bedenken, als je het spel es in een andere DS probeert? maarja moet je er wel eentje in de buurt hebben. Misschien als je daarmee online gaat dat ie dan een andere fc krijgt en dat het dan wel oplost als je weer op je eigen ds speeld...
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39554462
aaaahhhh verkeerde account
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
pi_39554563
mijn poorten staan open voor wie langs wilkomen
I'm not lost, i'm just geocaching
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:01:02 #60
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39554662
Ik kom zo even langs.. even snel wat verkopen en dumpen bij het museum..

Werd net opeens aangevallen door een schorpioen..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:12:28 #61
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39555040
ik heb er gisteren wel een zien lopen maar ben er niet door aangevallen
pi_39555813
In m'n vorig dorpje kwam ik hem ook tegen. Ik wou hem achterna gaan in de bloemen maar hij was dichterbij dan ik dacht schrok me te pleuris! *PATS* was het ineens en je ligt voor je huis.
Nog nooit ben ik geschrokken van AC ....nu dus wel
pi_39556196
heb er nog geen een bij mij gezien
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_39558596
heb er ook nog geen gezien!
pi_39559681
Btw, me friencode (nieuwe) staat int vorige topic..
maar ik reageer pas over 10 dagen.,.vakantie weet je wel..bye bye
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_39559712
veel plezier Nick

En Flurrie nog bedankt voor vanavond was leuk om even bij je langs te gaan.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39563534
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, me friencode (nieuwe) staat int vorige topic..
maar ik reageer pas over 10 dagen.,.vakantie weet je wel..bye bye
Volgende keer ff op nieuw plaatsen... lastig zoeken op dit forum....


btw heb hem aangepast.
pi_39563565
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef Cadfael het volgende:
En Flurrie nog bedankt voor vanavond was leuk om even bij je langs te gaan.
Vond het ook erg leuk, moeten we vaker doen en vise versa
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_39563758
Ligt het aan mijn vis kunsten of is in de Zee proberen te vangen van een vis veel moeilijker dan in de rivier....???? of heb ik gewoon pech en moet ik vaker proberen.


tom nook is dus elke ochtend dicht als ik in de trein zit te spelen. dus voor zijn winkel is nu langzaam een verzameling van fruit en schelpen aan het op bouwen zodat ik het vanmiddag in eenkeer kan in ruilen voor geld... maar irritant is het wel.

Maar mijn huis is eindelijke groter
pi_39564201
@Flurrie: Wanneer kan je heel even online komen? Ik heb een kitten die graag naar haar moeder wil.
pi_39564504
Ik vond het leuk online spelen gisteren
* Anitra gelooft dat ze het vaker wil doen en is bang dat de ds nu ook overdag gebruikt/misbruikt gaat worden
pi_39564652
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:37 schreef Anitra het volgende:
Ik vond het leuk online spelen gisteren
* Anitra gelooft dat ze het vaker wil doen en is bang dat de ds nu ook overdag gebruikt/misbruikt gaat worden
verslaafd????
pi_39565460
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:20 schreef Ardenlyn het volgende:
@Flurrie: Wanneer kan je heel even online komen? Ik heb een kitten die graag naar haar moeder wil.
Wordt vanavond na 6 uur.

Ik geef wel ff een seintje als ik mijn poorten opengooi
I'm not lost, i'm just geocaching
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:30:55 #74
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39565634
Erm.. Flurrie? Als je Lobo zoekt.. hij is in Vertigo
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39566289
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:44 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

verslaafd????
Nee (nog) niet
Maar ik heb nooit online spelletjes gespeeld
En ik vind het echt heel leuk! Het praten, het kijken hoe het bij een ander is, enz...
pi_39566329
Goejemorgen,

Na 2 dagen inpakken is Apollo eindelijk weg. (was nogal een chagerijn dus ik ben wel blij)

maar vandaag zag ik dus Monique gelijk al weer ingetrokken. Dus macara, als je je afvroeg waar ze was, nou, bij mij dus....

Ik hoop niet dat Apollo bij een van jullie terecht komt want hij is niet zo'n fijne gast...

Nook is weer(!) aan het verbouwen, deed ie maandag ook al. dus het gaat wel lekker bij mij denk ik zo.

nou, ik ben vandaag even weg, vanavond wel weer terug. veel plezier allemaal!
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:09:47 #77
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39566794
ik heb een lief klein babykatje dat naar tijntje wil
pi_39567398
hallo

wil iedereen die animal crossing speelt mij als vriend toe voegen
dan voeg ik jou toe oke

code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town


zet in deze topic jou code naam en town
en voeg mij toe dan bezoek ik je wel oke

later
pi_39567837
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:09 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik heb een lief klein babykatje dat naar tijntje wil
Woei, Tijntje houdt zo van lieve kleine babykatjes!!
Poortje staat nu ff open...
pi_39567870
Kom ik ook ff naar je toe tijntje
pi_39568662
zwaalie mag ik jou toevoegen?
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:14:53 #82
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39568902
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:42 schreef Zwaalie het volgende:

[..]

Woei, Tijntje houdt zo van lieve kleine babykatjes!!
Poortje staat nu ff open...
kom dr aan
pi_39569090
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:06 schreef Anitra het volgende:
zwaalie mag ik jou toevoegen?
Jah hoor, ik heb je ook toegevoegd! Poort staat nu open, alleen ga ik zelf ff een broodje eten...
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:32:51 #84
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39569506
het kleine poesje is weer thuis
pi_39569771
zou iedereen mij willen toe voegen

code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town
pi_39569796
Tijno ik kom toch ff fruit halen Ik hoop dat poortje nog open is.
Hmm helaas :0 ik zie net dat hij dicht is haha.

Kom ik ander keertje wel. Was sneller klaar met alles dan ik dacht
pi_39569874
ardenlyn zou jij mij willen toe voegen

code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town

voeg ik jou toe oke
pi_39569942
gebakken-koekje wil jij mij toevoegen dan voeg ik jou toe

mijne is
code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town
pi_39569962
Zwaalie wil jij mij toe voegen

code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town

voeg ik jou toe oke
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:55:43 #90
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_39570197
Kan iemand mijn friendcode toevoegen aan de OP?

friendscode: 4811-1010-9488, stadsnaam: Miami, playername: Niels

Alvast bedankt!

Kom vanavond weer online en zal dan een hoop mensen toevoegen aan mijn friendlist
pi_39570234
de turnips prijs is hier nu 217
pi_39570306
black hole zou jij dan mij willen toe voegen

code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town
pi_39570429
Hoe kan ik vissen? Het lukt me maar niet....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_39570463
je zoekt een plek op waar je een vis ziet

en dan gooi je je hengel

dan maar w8ten tot ie hapt en dan op het beeld klikken


zou jij me wilen toevoegen aan vrienden lijst
code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town
pi_39570507
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:54 schreef Cadfael het volgende:
Goejemorgen,

Na 2 dagen inpakken is Apollo eindelijk weg. (was nogal een chagerijn dus ik ben wel blij)

maar vandaag zag ik dus Monique gelijk al weer ingetrokken. Dus macara, als je je afvroeg waar ze was, nou, bij mij dus....

Ik hoop niet dat Apollo bij een van jullie terecht komt want hij is niet zo'n fijne gast...

Nook is weer(!) aan het verbouwen, deed ie maandag ook al. dus het gaat wel lekker bij mij denk ik zo.

nou, ik ben vandaag even weg, vanavond wel weer terug. veel plezier allemaal!
Ik vond Apollo wel een fijne vogel , je moet hem alleen een beetje leren kennen.
Erg jammer dat hij weg ging uit mijn dorpje, ik hoop dat hij nog een keer terug komt.
pi_39570553
lordvan wil jij me toevoegen aan vrienden lijst ??

code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town

ik voeg jou ook toe oke
pi_39570723
St.e.phan, vanavond voeg ik je toe, en dan kunnen wel elkaar bezoeken, aangezien ik nog geen een keer het heb kunnen testen. maar mensen voegen niet zomaar elkaar toe geloof ik, ze zijn bang dat er dingen gestolen worden in hun dorp.
pi_39570941
oke

code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town
pi_39571173
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:47 schreef st.e.phan het volgende:
Zwaalie wil jij mij toe voegen
Op dit moment voeg ik liever niet zo maar mensen toe. Er is een paar dagen geleden iets uit mijn stadje gestolen. Daarnaast denk ik dat het handig is als je nieuw bent op een forum, om eerst even rond te kijken hoe het werkt en hoe mensen met elkaar omgaan, voordat je de boel vol posts zet... Je kan bijvoorbeeld friendcode onderin je signature (in te stellen in je profiel) verwerken, zodat je niet steeds je friendcode hoeft te posten. Succes...
pi_39572697
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:55 schreef Black-Hole het volgende:
Kan iemand mijn friendcode toevoegen aan de OP?

friendscode: 4811-1010-9488, stadsnaam: Miami, playername: Niels

Alvast bedankt!

Kom vanavond weer online en zal dan een hoop mensen toevoegen aan mijn friendlist
Toegevoegd.... en stephan ook....

1 keer is genoeg hoor stephan
pi_39572792
mezzin wat is jouwe kan ik ff bij jou komen zo ??? ik heb dat nog nooit gedaan
pi_39572875
ik heb geboinkt
Tijn
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:26:18 #103
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39573281
boinken
tijntje toch?? boink je vreemd??

Ik zet zo mijn poortje even open voor mensen die in starkiss willen wandelen, ben er alleen zelf niet bij
Staan geen jonge boomjes meer dus gewoon door het dorpje mag je wel rennen maar om mijn huisje heen staan allemaal bloemetjes dus daar even voorzichtig zijn
pi_39573458
Tijno heeft ook met mij geboinkt
Wordt tijd dat wij ook weer gaan boinken Chessel
pi_39573490
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:11 schreef st.e.phan het volgende:
mezzin wat is jouwe kan ik ff bij jou komen zo ??? ik heb dat nog nooit gedaan
Ben nog niet online.... mijn server ben ik nog in elkaar aan het schroeven.... (om wifi in te proppen)

had eerst mijn oude server willen gebruiken alleen die had iets te veel te doen
pricecompare.mezzin.com o.a. en nog wat prive site op de PPro 200 wilde niet echt meer lekker.
Hij had het zwaar en naar 9! jaar mag hij met pensioen.

Dus dat duurt nog ff maar volgende week lekker een weekje vrij dus misschien tijd om het aftemaken zodat Debain er op kan en dan kan ik ook online
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:38:11 #106
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39573714
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:30 schreef Ardenlyn het volgende:
Tijno heeft ook met mij geboinkt
Wordt tijd dat wij ook weer gaan boinken Chessel
Jaaaaaaaa kan niet wachten

wifi stick doet raar dus kan poortje niet open doen
pi_39574079
ik heb mijn poorten open ffies
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:53:54 #108
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_39574262
Het vissen lukt gewoon echt niet. Als de dobber ondergaat, en dan ook echt onder, en ik klik op het schermpje, zwemt de vis weg....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_39574312
Ik heb nu een mooie stieren schedel op mijn hoofdje 8)
pi_39574330
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het vissen lukt gewoon echt niet. Als de dobber ondergaat, en dan ook echt onder, en ik klik op het schermpje, zwemt de vis weg....
Zodra je 'plons' hoor, dan moet je snel tikken.
pi_39575405
met wie kan ik even proberen dat wifi dat ik in iemand zijn stad kijk ??
pi_39575901
met mij vanavond rond 18:00
pi_39578401
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:26 schreef gebakken-koekje het volgende:
boinken
tijntje toch?? boink je vreemd??
Nee, want Tijntje mag boinken met wie hij wil!!
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:26:50 #114
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39578456
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:25 schreef Zwaalie het volgende:

[..]

Nee, want Tijntje mag boinken met wie hij wil!!
jaaaaaaaaaaaaaa, weet chesje toch

* gebakken-koekje vind het nog steeds jammer dat je niet met zn 4en kan bonken
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:28:39 #115
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_39578502
Wat is boinken
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:43:32 #116
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39578881
samen op een hele rij bedden gaan liggen (of op een 2 persoons bed) en dan tegen elkaar aan rollen dan hoor je BOINK en stuiter je een stukje omhoog
pi_39579323
st.e.phan, poort staat tijdje open, kunnen we testen.
pi_39579454
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:20 schreef Ardenlyn het volgende:
@Flurrie: Wanneer kan je heel even online komen? Ik heb een kitten die graag naar haar moeder wil.
poort staat voorlopig open
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_39579494
ik ben nog helemaal blij van het boinken. Zo blij dat ik net tegen mijn vriend zeg: ik heb geboinked. hij stond me heel raar aan te kijken

voor de goede orde ik ben een 33 jarige mama van een dochter van 11 en een zoon van bijna 2
pi_39579573
@Anitra: Ik ben gek op boinken, dansen, samen vissen, bloempjes planten enz en ik ben strakjes 28

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2006 18:10:21 ]
pi_39579629
Pfieuw gelukkig, me dochter liet me voelen alsof ik een bejaarde was met een DS
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:24:41 #122
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39579986
de eerste keer dat ik het deed was ik echt helemaal slap van het lachen, super was dat hahahahha
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:24:00 #123
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39581176
Nooks begint het eindelijk te snappen vanmorgen 129 bells en nu 156
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39581213
Sjips, verbinding hier ligt er ff uit hier
pi_39581371
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:25 schreef Anitra het volgende:
Sjips, verbinding hier ligt er ff uit hier
poort staat weer open
I'm not lost, i'm just geocaching
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:40:10 #126
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39581640
Ik kom even langs
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39581774
mart kan je naar mij komen
pi_39581902
in mijn vrienden lijst staat mart met een groen rondje
ik ga naar die copper dan doe ik nintendo wfc dan gaat ie conecting doen
dan zegt ie waar ik heen wil

dan zie je zon lijst staan maar bij mij staat in die lijst helemaal niks :S
pi_39582046
ik zie wel paarse vierkantjes branden moet je w8ten of zo ??
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:54:49 #130
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_39582065
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:48 schreef st.e.phan het volgende:
in mijn vrienden lijst staat mart met een groen rondje
ik ga naar die copper dan doe ik nintendo wfc dan gaat ie conecting doen
dan zegt ie waar ik heen wil

dan zie je zon lijst staan maar bij mij staat in die lijst helemaal niks :S
De poort van Mart moet wel open staan, staat die niet open dan kan je niet zijn stadje bezoeken.
pi_39582134
er staat een groen rondje achter zijn naam van zijn town bij de andere niet
pi_39582135
stephan, probeer over 5 min nog eens
pi_39582146
heb je geen msn gaat sneller
pi_39582172
en mart mijn poort staat wel open dus
  donderdag 6 juli 2006 @ 20:01:29 #135
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_39582252
Stephan: de poort van mijn stadje is open, kom gerust eens kijken.
pi_39583220
he allemaal ik mis jullie en kwil zo graag bij jullie op bezoek of jullie uitnodigen!!

was vandaag heel de dag op stap, het was varende ouderdag bij de marine op het schip van mijn zusje, heel de dag met mijn koker in de zon op het water gezeten...nu ERG verbrand haha!

hopelijk kan ik snel weer online!!
pi_39583750
suuz,beterschap en tot gauw ,wij missen jou ook
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_39583866
Verbinding doet het weer en ben straks weer online, nu ff mail checken enzo
  donderdag 6 juli 2006 @ 21:50:40 #139
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39586150
Woei.. net mijn turnips kunnen verkopen voor 453 bells

Internet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 6 juli 2006 @ 21:54:21 #140
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_39586305
Net vielen er 100 'bells' uit een boom. Wat kan ik hier mee doen? Ik kan ze iig niet verkopen.

Ook heb ik uit een ander stadje appels meegenomen, kan ik deze op een of andere manier planten zodat ik straks zowel perzik- als appelbomen in mijn stadje heb?
  donderdag 6 juli 2006 @ 21:57:14 #141
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39586440
waarom zou je bells willen verkopen? Bells is juist het betaalmiddel in ACWW

edit: schopje kopen, gatje graven, fruit begraven en niet over het plantje lopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39586640
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 21:54 schreef Black-Hole het volgende:
Net vielen er 100 'bells' uit een boom. Wat kan ik hier mee doen? Ik kan ze iig niet verkopen.
Dit vindt ik toch wel de mooiste vraag/opmerking die er is van iemand die nog maar net AC speelt
Geweldig!!
(nee niet gemeen bedoeld ik vind het gewoon lachen )

Bells zijn dus soort van euro's. Het betaalmiddel van AC
En doormiddel van een schep kan je fruit begraven en als je mazzel hebt groeit er een fruitboom.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2006 22:02:45 ]
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:03:42 #143
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_39586705
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 21:57 schreef Maraca het volgende:
waarom zou je bells willen verkopen? Bells is juist het betaalmiddel in ACWW
Oh ja eens kijken hoe ik die uit mijn inventory krijg.
quote:
edit: schopje kopen, gatje graven, fruit begraven en niet over het plantje lopen
Dat probeer ik dus steeds, al krijg ik die appel niet in de kuil, hij valt er steeds naast
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:04:39 #144
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_39586744
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:02 schreef Ardenlyn het volgende:
Dit vindt ik toch wel de mooiste vraag/opmerking die er is van iemand die nog maar net AC speelt
Geweldig!!
(nee niet gemeen bedoeld ik vind het gewoon lachen )
Ik heb hem nog maar een week
pi_39586764
kies je wel voor bury?

ik bedoel die opmerking echt niet gemeen hoor van die bells

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2006 22:05:43 ]
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:07:37 #146
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39586859
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:03 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Oh ja eens kijken hoe ik die uit mijn inventory krijg.
Oppakken en naar dat bedrag slepen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:09:19 #147
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_39586914
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:05 schreef Ardenlyn het volgende:
kies je wel voor bury?

ik bedoel die opmerking echt niet gemeen hoor van die bells
That's the trick indeed

Geeft niet hoor, die handleiding mocht alleen wel wat uitgebreider
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:36:26 #148
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_39587964
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:03 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Oh ja eens kijken hoe ik die uit mijn inventory krijg.
Gewoon het zakje pakken en op je geldbedrag zetten, dan wordt het er automatisch bijgeteld.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_39590100
Niels, ik heb je in mijn lijst gezet. verbinden met Stephan ging goed, heb hem mijn Luigi pet kado gegeven
pi_39592667
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 21:50 schreef Maraca het volgende:
Woei.. net mijn turnips kunnen verkopen voor 453 bells

Internet
Maraca!! Je bent een engel!!
Ik heb een berg turnips kunnen verkopen. Ik kan nu zelfs geen turnips meer zien!!
pi_39595975
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:07 schreef Maraca het volgende:
Oppakken en naar dat bedrag slepen
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:36 schreef Marble het volgende:
Gewoon het zakje pakken en op je geldbedrag zetten, dan wordt het er automatisch bijgeteld.
Kwam er niet achter zelf dus heb ik maar geld gestort in mijn spaarrekening en weer terug gehaald dus opgelost....dacht ik.... maar dit is wel veeeeeeeeel makelijker.... tnx voor de tip....
  vrijdag 7 juli 2006 @ 08:18:31 #152
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_39596061
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:33 schreef LordVan het volgende:
Niels, ik heb je in mijn lijst gezet. verbinden met Stephan ging goed, heb hem mijn Luigi pet kado gegeven
Thanks, ik zal je vanavond ook toevoegen aan mijn lijst
pi_39597577
Zwaalie je kan dus weer gewoon zitten in je huis?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:12:53 #154
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39597790
Oh jeetje wat is dat zwaar zeg om zo'n dorp te veranderen Heb steeds moeten tijdreizen omdat ik fruit tekort kwam.. en nu heb ik een overschot aan fruit

Wie wat nodig heeft mag langskomen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:18:22 #155
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_39597902
Pff wat gaan die topics snel Even een paar dagen te druk gehad en nu zijn we al weer twee topics verder.
Vanaf dit weekend weer regelmatig online hoop ik.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_39597962
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:01 schreef Anitra het volgende:
Zwaalie je kan dus weer gewoon zitten in je huis?
Jah! Gelukkig wel!!

@Liz: leuk als je weer eens langskomt in B'ville!!

@Maraca: Mn poortje staat open! Ik heb nog een cadeautje voor je!! Kom je die ff halen?

[ Bericht 25% gewijzigd door Zwaalie op 07-07-2006 10:26:32 ]
pi_39598200
Maraca ik ga je toevoegenals dat mag

ACWW is mijn eerste ervaring op het gebied van online gamen. Ik werd gisteren door de rest van mijn gezinb als zwaar verslaafd beschuldigt omdat ik nergens meer op reageerde enm niks meer hoorde. Tsss mag mama ook een keer
pi_39598256
@Tijno: Pascal was in m'n dorpje...nu heb ik dus zelf een gouden bijl!!
Ik zie wel of je straks ook nog je poort open hebt ik moet eerst de beesten even doen
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:32:53 #159
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39598298
@ Zwaalie: Ik kom eraan

@ Anitra: Natuurlijk!! Ik ga eerst even langs Zwaalie en dan zet ik mijn poort open
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:47:31 #160
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_39598693
Ik ben nog op zoek naar een leuk nieuw spel voor de DS. Ik twijfel tussen Princess Peach en Animal Crossing. Met dat laatste spel ben ik nog niet bekend overigens...
Maar zouden jullie me kunnen vertellen of animal crossing het aanschaffen waard is? Geef me eens een aantal argumenten waarom dit spel absoluut het kopen waard is... Alvast bedankt!
kloep kloep
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:49:08 #161
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39598745
Toevoeging over Time Travel:

't was alleen maar om wat fruit te halen, niet om items te krijgen enz enz.. was dus ook echt éénmalig
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39599060
Ik ga zo ff kijken of ik de tijd krijg van mijn zoon om ff te spelen
pi_39599113
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:00 schreef Anitra het volgende:
Ik ga zo ff kijken of ik de tijd krijg van mijn zoon om ff te spelen
Misschien is het tijd voor meer ds-en in het huis. Kan je pictochatten naar je kinderen als ze moeten komen eten!!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:02:42 #164
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39599118
ik zet de poort open!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39599290
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:02 schreef Zwaalie het volgende:

[..]

Misschien is het tijd voor meer ds-en in het huis. Kan je pictochatten naar je kinderen als ze moeten komen eten!!
Ik zat dus gister met mijn bakje magnetron macaronie te eten en ds in mijn hand
Mijn zoontje is nog te klein voor de ds en mijn dochter is eigenlijk eigenaar van het spel ACWW, maar de ds is van mij zou graag een ds lite willen, alleen heb er ff de centjes niet voor gezien meneer Bruse Springsteen weer naar Nederland komtja ik weet dat 2 kaartjes een nieuwe ds is
pi_39600100
Maraca ik kom zo als je je poorten nog open hebt
Was ff ineens druk
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:37:51 #167
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39600177
Poort staat nog open.. ben zelf even weg
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:47:17 #168
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_39600476
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:47 schreef Borizzz het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een leuk nieuw spel voor de DS. Ik twijfel tussen Princess Peach en Animal Crossing. Met dat laatste spel ben ik nog niet bekend overigens...
Maar zouden jullie me kunnen vertellen of animal crossing het aanschaffen waard is? Geef me eens een aantal argumenten waarom dit spel absoluut het kopen waard is... Alvast bedankt!
Borizzz, wij vinden ACWW natuurlijk allemaal geweldig
Of het iets voor jou is, is moeilijk te bepalen. Als je van relaxte spelletjes houdt waarbij echt niets hoeft en je geen enkele tijdsdruk hebt, waarschijnlijk wel.
Je zou eens onze review kunnen doorlezen, of de userreviews van vici en simsfan88 om een beeld te krijgen.

Ik weet wel dat sommige mensen het te vrijblijvend vinden en liever een vastomlijnd doel hebben. Ken je niet iemand met het spel zodat je het eens kan uitproberen?
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_39600568
Tip van de dag : begraaf een schep, en graaf hem de volgende dag weer op. dan is hij van goud.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:14:01 #170
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39601334
Poort gaat weer dicht.. moet nu even weg en mijn DS-je gaat mee
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39601638
Sorry Maraca, maar het lukte ff echt niet
Ik kom snel een keer op visite
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:15:59 #172
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_39607580
Beste mensen, mijn naam is Devarynn en ik ben sinds kort ook verslaafd aan AXWW. Ik heb het spel nu een klein weekje en ik vind het een te gek spel. Nook was gisteren dicht voor de eerste verbouwing dus ik ben benieuwd hoe die houten hut van hem er nu uit ziet. Ook al een hele berg vissen gevangen, nog maar net begonnen met insekten en de fossielen willen niet echt opschieten. Ja ik kom wel veel Gyroids in de grond tegen, of hoe die vage dingen ook heten. Kan je daar nog wat mee of staan die alleen maar vaag te knikken in je huis?

Ik zit op dit moment op het werk en weet zo 1 2 3 niet wat mijn friendcode is dus die zal ik vanavond of morgen even posten.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_39607977
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Devarynn het volgende:
Beste mensen, mijn naam is Devarynn en ik ben sinds kort ook verslaafd aan AXWW. Ik heb het spel nu een klein weekje en ik vind het een te gek spel. Nook was gisteren dicht voor de eerste verbouwing dus ik ben benieuwd hoe die houten hut van hem er nu uit ziet. Ook al een hele berg vissen gevangen, nog maar net begonnen met insekten en de fossielen willen niet echt opschieten. Ja ik kom wel veel Gyroids in de grond tegen, of hoe die vage dingen ook heten. Kan je daar nog wat mee of staan die alleen maar vaag te knikken in je huis?
Gyroids die knikken mee op de muziek ofzo....
pi_39609411
Is er iemand waar ik even mijn wifi uit mag testen? Ik heb het nog niet aan de praat kunnen krijgen met m'n USB stick
pi_39609886
ik wil wel testen met je, maar pas rond 18:00
pi_39610011
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:18 schreef LordVan het volgende:
ik wil wel testen met je, maar pas rond 18:00
Is goed, had je mij al toegevoegd?
pi_39610259
nee, maar ik vind je wel in het lijstje

Je staat niet in het lijstje, als je hem ff wil posten, graag.

[ Bericht 50% gewijzigd door LordVan op 07-07-2006 16:50:44 ]
pi_39610866
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:31 schreef LordVan het volgende:
nee, maar ik vind je wel in het lijstje

Je staat niet in het lijstje, als je hem ff wil posten, graag.
Ik sta wel in de lijst

Naja, hier mijn gegevens:
1418-0207-1458
Stad: Kakariko
Naam: Tijs
pi_39611864
bij wie kan ik ff in zijn stad mijn winkel is aan het verbouwen

ik kan niks verkoopen ?? me gegevens zijn
code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town
pi_39612120
Ik doe mijn poort nu open, maar mijn winkel is ook aan het verbouwen.

Tijs, ik zocht naar gamecube_master in het lijstje vandaar. maar poort gaat open, dus kan je testen.
pi_39612248
hoe lang duurt dat een winkel verbouwing ??
pi_39612259
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:32 schreef LordVan het volgende:
Ik doe mijn poort nu open, maar mijn winkel is ook aan het verbouwen.

Tijs, ik zocht naar gamecube_master in het lijstje vandaar. maar poort gaat open, dus kan je testen.
Verdomme, het lukt me nog steeds niet
Ik zie jouw stad wel maar als ik naar je toe wil gaan krijg ik error code 80430. Ik ga nu even kijken wat dit betekend
pi_39612269
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:37 schreef st.e.phan het volgende:
hoe lang duurt dat een winkel verbouwing ??
Een dag
pi_39612276
gameb gube master ik kan er gewoon in bij lord van raar
pi_39612448
LordVan, kan je misschien proberen om bij mij te komen? Misschien werkt dit wel.

-edit-

Of anders jij stephan, ik voeg je wel even toe. Mijne staat een paar posts hierboven
pi_39612578
gameqube master kan ik ff bij jou komen kijken ?? ik ben briend van lord
pi_39612606
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:49 schreef st.e.phan het volgende:
gameqube master kan ik ff bij jou komen kijken ?? ik ben briend van lord
ja dat mag
pi_39612629
is goed, zet je poort maar open, joinen wij jouw
pi_39612634
wat zijn je gegevens ? mij zijn

code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town
pi_39612673
1418-0207-1458
Stad: Kakariko
Naam: Tijs

Poort staat open
pi_39612707
oke ik kom zo
pi_39612745
kom er aan =D
pi_39612796
gamecube mastedr

code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town
pi_39612824
Ik zie je dorp wel online, maar ik kan je niet joinen. code 86420. moet je ff opzoeken.
Het kan niet aan mijn kant liggen, aangezien stephan net in mijn dorp was.
pi_39612825
Sorry LordVan, ik moet eten
Naar mij toegaan werkt in ieder geval wel, net met stephan gedaan. Het ligt er dus aan dat mijn firewall een beetje moeilijk doet.

-edit-

wtf
pi_39612839
aaah zo. we zien elkaar later wel
pi_39613476
Ben er weer, wil je nog langskomen?
Ik heb een heleboel kersen. Ander fruit heb ik net allemaal gebruikt om bij te planten en daarbij is mijn Nook ook dicht . Hij is aan het verbouwen naar de grootste versie

-edit-

Poort staat open. Als iemand nog langs wil komen, zeg maar.

[ Bericht 11% gewijzigd door gamecube_master op 07-07-2006 18:37:49 ]
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:42:34 #198
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_39613975
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:23 schreef gamecube_master het volgende:
Poort staat open. Als iemand nog langs wil komen, zeg maar.
Ik kom wat kersen plukken als je het niet erg vind
pi_39614003
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:42 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Ik kom wat kersen plukken als je het niet erg vind
Is goed, ik voeg je toe
pi_39615029
Bedankt voor de sinas appelen, nu heb ik kersen, peren en die
pi_39615823
wie komt er even naar mij toe poort staat open

code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town

gewoon voor de LOL oke
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:12:03 #202
152708 Pizzil
yup yup
pi_39616217
1 dag ligt het internet eruit.. en meteen een heel topic gemist kan iemand ff wat samenvatten? lol
ACWW FC= Pizzil in popodol en 1031-5286-5818
pi_39616249
we hebben een beetje over wifi en zo gepraat en testen met veel mensen het werkte

je kan ook terug kijken =D
pi_39617458
Pizzil, ik heb je toegevoegd.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:00:42 #205
152708 Pizzil
yup yup
pi_39617530
mooi ik voeg je strx ook wel ff toe
ACWW FC= Pizzil in popodol en 1031-5286-5818
pi_39620488
Das naar!
TN bood 352 voor turnips vanmorgen... had haast dus kon niks verkopen... en verwend dat ik ben, , vond ik het wat te laag. Nu is hij weer gedaald en ik hoop echt dat die 352 een opwarmertje is en dat het geen piek is geweest!

Ben de laatste dagen niet vaak online geweest... hopelijk kan ik van het weekend weer ns bij iemand op bezoek! Dan kan ik gelijk mn peren verkopen om geld te kunnen sparen voor "turnip day"
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_39627683
Bij wie mag ik in z'n dorp komen?, ik heb het spel sinds eergister en wil wel ff online.

5412-3992-8680
Scar
Rosecity
Een volwassen lintworm bestaat uit een aantal proglottiden die samen bij sommige soorten wel 10 meter lang kunnen worden.
pi_39627780
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 10:26 schreef lintworm het volgende:
Bij wie mag ik in z'n dorp komen?, ik heb het spel sinds eergister en wil wel ff online.

5412-3992-8680
Scar
Rosecity
Kom maar even langs ( zet hem nu aan )
Naam: nessia ( kleine letters )
Stad: Hayaku ( hoofd letter )
Code: 4725 - 1816 - 4674
pi_39627789
Ok ik kom eraan, ik heb peren bij mij (of heb je die bomen al?)
Een volwassen lintworm bestaat uit een aantal proglottiden die samen bij sommige soorten wel 10 meter lang kunnen worden.
pi_39627819
Bleu007 das balen

Ik ben niet verslaafd ik speel niet langer dan nodig isvannacht tot 1 uur en ik droom er ook niet over
pi_39627929
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 22:51 schreef Blue007 het volgende:
Das naar!
TN bood 352 voor turnips vanmorgen... had haast dus kon niks verkopen... en verwend dat ik ben, , vond ik het wat te laag. Nu is hij weer gedaald en ik hoop echt dat die 352 een opwarmertje is en dat het geen piek is geweest!

Ben de laatste dagen niet vaak online geweest... hopelijk kan ik van het weekend weer ns bij iemand op bezoek! Dan kan ik gelijk mn peren verkopen om geld te kunnen sparen voor "turnip day"
Hoe krijg je het voor elkaar om die prijzen zo hoog te krijgen
Bij mij komt hij niet verder als 150?
pi_39627930
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 10:38 schreef lintworm het volgende:
Ok ik kom eraan, ik heb peren bij mij (of heb je die bomen al?)
Heb al genoeg peren .
Maar je kan die peren wel bij Nook verkopen voor 500 Bells/st.

Ik ben even 10 minuten AFK,. Je kan gewoon wat fruit plukken. Let er alleen op dat je niet over de bloempjes heen rent
pi_39627936
hmm volgens mij doe ik iets fout.
Ik heb Equinix toegevoegd, en nu ben ik bij die hond gegaan.
Die vroeg of ik "DS to DS" of "WFC" wou doen.
Ik wacht al 5 minuten maar ik krijg geen andere dorpjes te zien waar ik uit kan kiezen??
Een volwassen lintworm bestaat uit een aantal proglottiden die samen bij sommige soorten wel 10 meter lang kunnen worden.
pi_39627954
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 10:50 schreef lintworm het volgende:
hmm volgens mij doe ik iets fout.
Ik heb Equinix toegevoegd, en nu ben ik bij die hond gegaan.
Die vroeg of ik "DS to DS" of "WFC" wou doen.
Ik wacht al 5 minuten maar ik krijg geen andere dorpjes te zien waar ik uit kan kiezen??
Je hebt al WFC gekozen ?
pi_39627964
nou... vandaag maar 50.. maar vandaag moeten we turnips tog sowieso verkopen??
hij geeft de hele week al niet hoger als mijn inkoopprijs
ACWW FC= Pizzil in popodol en 1031-5286-5818
pi_39627966
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 10:50 schreef lintworm het volgende:
hmm volgens mij doe ik iets fout.
Ik heb Equinix toegevoegd, en nu ben ik bij die hond gegaan.
Die vroeg of ik "DS to DS" of "WFC" wou doen.
Ik wacht al 5 minuten maar ik krijg geen andere dorpjes te zien waar ik uit kan kiezen??
Hij moet jou ook toevoegen, zal wel iets fout zijn gegaan met intypen
pi_39627986
Ik ben er
Een volwassen lintworm bestaat uit een aantal proglottiden die samen bij sommige soorten wel 10 meter lang kunnen worden.
pi_39628048
Ik heb zojuist Lintworm en Equinix toegevoegd
pi_39628117
quote:
Let er alleen op dat je niet over de bloempjes heen rent
Je halve dorp is een en al bloem .
Een volwassen lintworm bestaat uit een aantal proglottiden die samen bij sommige soorten wel 10 meter lang kunnen worden.
pi_39628224
iemand online?
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_39628356
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 10:52 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Hij moet jou ook toevoegen, zal wel iets fout zijn gegaan met intypen
Dat was idd het geval,. had een cijfertje fout
pi_39628380
Heb me poort een half uurtje open
pi_39629568
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 10:49 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Hoe krijg je het voor elkaar om die prijzen zo hoog te krijgen
Bij mij komt hij niet verder als 150?
HEEEEEEL veel geduld hebben
en als het ff kan, 2 keer per dag de prijzen checken bij TN, voor en na 12.00 s'middags.
Of hopen dat iemand uit een ander dorp lucky is en je daar mag verkopen...
Mijn hoogste bod was ooit 619 bells....
wachten dus
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_39630321
hmm, oke. Ik dacht trouwens dat de prijzen van turnips elke dag worden geupdate, niet meerdere keren op een dag.

Ik heb trouwens mijn problemen voor elkaar gekregen dat ik niet kan joinen met anderen
Ik had Universal Plug and Play (voor degene die het wat zegt) uitstaan, maar dat heb dus aangezet.
pi_39630329
Arg
Ochtend Prijs 51 Bells
Middag Prijs 49 Bells.
pi_39630377
Jeuj, net mijn lening voor mijn huis afgelost
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:52 schreef Equinix het volgende:
Arg
Ochtend Prijs 51 Bells
Middag Prijs 49 Bells.
Ik heb nu 50 bells
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:27:58 #227
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_39631093
Bij mij was het vanochtend 192 dus ik heb het risico maar niet genomen dat het vanmiddag lager zou zijn. Maar nu durf ik niet te kijken
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_39631251
LordVan, ik probeer jou weer te joinen maar het lukt steeds niet. Ondetussen dat ik net wel gewoon bij iemand anders ben geweest. Vreemd
pi_39631504
Ik heb vandaag in het dorpje van Equinix een katapult, schep, gieter en een bijl gekocht.
Daarmee heb ik tig fossielen gevonden waardoor ik me 1e lening heb afbetaald!
Morgen zijn ze klaar met de verbouwing van me huisje.
Ik heb ook 1000 bells in de grond geplant, hopelijk komt er een mooie geldboom te voorschijn.
Een volwassen lintworm bestaat uit een aantal proglottiden die samen bij sommige soorten wel 10 meter lang kunnen worden.
pi_39631699
Hoe krijgen jullie Nook zover dat hij de fosielen koopt? Bij mij koopt hij ze niet, niet als ik ze heb laten zien in het museum en niet zo, dus heb al die fosielen maar in het museum geflikkerd.
pi_39632099
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:35 schreef gamecube_master het volgende:
LordVan, ik probeer jou weer te joinen maar het lukt steeds niet. Ondetussen dat ik net wel gewoon bij iemand anders ben geweest. Vreemd
Ik weet niet waar het aan kan liggen. het vreemde is dat ik al meerdere keren mensen op bezoek heb gehad, en ben ook al in andere dorpjes geweest.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:26:35 #232
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_39632266
Anitra, hij zou ze gewoon moeten kopen als Blathers heeft uitgezocht wat het is. Wat raar... zijn het wel echt skeletjes geworden als je in je inventatis kijkt, en niet die blauwe fossielen?
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_39632414
Zal het morgen nog eens proberen, nook is dicht vandaag bij mij.
Ik heb zeker een boel geld aan het museum gegeven?
moet ook leren om het vaker dan 1x te proberen
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:40:18 #234
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_39632509
Nee, Blathers neemt geen dubbele dingen aan, als hij eenmaal een T-rex achterpoot heeft wil hij geen tweede meer, dus je kan geen geld 'weggooien' op die manier.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_39635198
wie komt er ff bij mij kijken gewoon voor de lol je mag wel bessjes plukken en zo

kom ff langs

code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town
pi_39635274
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:12 schreef Blue007 het volgende:

[..]

HEEEEEEL veel geduld hebben
en als het ff kan, 2 keer per dag de prijzen checken bij TN, voor en na 12.00 s'middags.
Of hopen dat iemand uit een ander dorp lucky is en je daar mag verkopen...
Mijn hoogste bod was ooit 619 bells....
wachten dus
je kan de turnips ook op tafel leggen in je huisje dan kan je ze langer bewaren {zo lang je wil} ze vergaan dan niet!

bij mij gaf tom nook 646 dat was het hoogst tot nu toe!

ik heb trouwens heel mijn huis afbetaalt het is nu helemaal afgebouwd groter kan ie niet! echt supermooi!
pi_39636276
Wie is het al gelukt om de ufo uit de lucht te schieten?? In de maanden dat ik speel, heb ik hem 1 keer in de verte voorbij zien komen, maar ik was natuurlijk te laat!
Ik weet dat ie om 16.00 s'middags langskomt...
Ook moet je een ufo-onderdeel opgraven om hem te geven, maar zou niet weten waar je moet beginnen te zoeken!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_39637322
bij wie kan ik ff komen ??

ik heb daar ff zin in.

mart ben jij er ??
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:15:37 #239
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39637797
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:15 schreef Blue007 het volgende:
Wie is het al gelukt om de ufo uit de lucht te schieten?? In de maanden dat ik speel, heb ik hem 1 keer in de verte voorbij zien komen, maar ik was natuurlijk te laat!
Ik weet dat ie om 16.00 s'middags langskomt...
Ook moet je een ufo-onderdeel opgraven om hem te geven, maar zou niet weten waar je moet beginnen te zoeken!
Heb hem ook eens gezien Maar goed.. had geen spullen bij me
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39638494
marca wil jij mij toe voegen ??


code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town

als vrienden ??
pi_39638606
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:17 schreef LordVan het volgende:

[..]

Ik weet niet waar het aan kan liggen. het vreemde is dat ik al meerdere keren mensen op bezoek heb gehad, en ben ook al in andere dorpjes geweest.
Ik had er wel gehoord dat meer mensen hier last van hebben, bij de één kunnen ze wel joinen maar de ander niet. Als conclusie geven ze dan dat het altijd aan de ander ligt maar dat kan dus in dit geval niet. Ik weet bijna wel zeker dat het aan mij ligt, maar ik ga mijn firewall niet uitzetten omdat ik elke dag wel voor 2 uur aangevallen wordt door een hacker waardoor ik helemaal geen internet meer heb.

-edit-

Ik heb trouwens nog wat centen over, tot hoeveel mag je turnips kopen? Ik heb nu 340.000 bells.
pi_39638619
game cube master doe je poort ff open ik kom ff op bezoek oke ?
pi_39638652
lord van kan ik mischien jou joine ?? als je er ben ff naar je stad kijken

of gamecube jij kan ook gewoon ff naar mij komen ??
pi_39638671
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:59 schreef st.e.phan het volgende:
lord van kan ik mischien jou joine ?? als je er ben ff naar je stad kijken

of gamecube jij kan ook gewoon ff naar mij komen ??
Doe jij je poort is open, even kijken of ik bij jou kan komen
pi_39638677
oke
pi_39638700
hij is open
pi_39639235
Niemand van mijn lijst is online Volgens mij wil ik altijd spelen op onmogelijke tijden
  zaterdag 8 juli 2006 @ 19:38:58 #248
138914 Slappy
ambtenaar
pi_39639513
Me turn ups zijn weer vet weining waar.
Slappy heeft vandaag al 30000 bells om morgen Turn ups in te slaan
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_39639586
Anitra, ik zal je wel even toevoegen. Ik weet niet of je er nog bent. Maar laat maar even weten wat je wilt doen
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 20:16:07 #250
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39640377
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 19:41 schreef Cadfael het volgende:
Anitra, ik zal je wel even toevoegen. Ik weet niet of je er nog bent. Maar laat maar even weten wat je wilt doen
Gabi is verliefd op je
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39641362
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 20:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Gabi is verliefd op je
Aww, en wanneer komt ze intrekken in mijn dorpje?

Het is echt wel tof hoe al die 'relationele' dingen werken in acww. ook dat je brieven enzo krijgt van andere dorpsbewoners van andere dorpen.
Wel jammer dat je niet gewoon vanuit je eigen dorp ook brieven kan sturen naar vrienden.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39641884
Niet vergeten iedereen dat K.K. Slider in het barretje zit vanavond!!
Ik heb gelukkig weer muziek in m'n huis want dat had ik nog niet.
K.K. Marathon superliedje vind ik dat!!
pi_39642006
ik kreeg Lucky KK. nu nog een stereo zien te vinden:)
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39642066
Je kan ook zelf een titel invullen
Zoek maar bv op www.gamefaqs.com als je wilt.
En je hebt vanaf het begin in je huisje een tapedeck....of heb je die verkocht?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 21:42:34 #255
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39642313
Droopsel je bent geweldig anders was Chesje WEER KK vergeten!
pi_39642318
ja, maar had wel een andere white boom box, weet zo niet of ik die nog wel heb
tsja, ik vond een vleugel in huis belangrijker
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39642433
@Chesje: Ik was het ook bijna vergeten maar ineens dacht ik er weer aan
Ben zo blij dat ik m'n liedje weer terug heb en het was ook zo stil en m'n huisje.

@Cadfael: Tja en of je een piano hebt jeutje je kamer is vol
pi_39642668
nog veel mensen online?
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_39644843
Zijn er nog mensen online?
Ben vergeten vandaag mn peren te verkopen in een ander dorp... heb er nog zo'n 45 liggen...
Zou ik graag nog willen omruilen met iemand voor zijn eigen fruit... kunnen we het allebei voor 500 p/st verkopen weer wat geld om turnips te kopen!

Anybody home?
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_39645379
ik ben wel aan het spelen en kan wel online komen blue
pi_39645775
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:39 schreef Anitra het volgende:
ik ben wel aan het spelen en kan wel online komen blue
Als je er nog bent... graag!!!
dan neem ik mn peren mee wordt wel 2 keer lopen
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_39646231
ik ga mijn poorten open gooien!
pi_39653557
Bij wie kan ik nog ff snel peren verkopen of omruilen??!!!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_39654136
Ik heb 2330 turnips gekocht, nu maar hopen dat Nook een beetje hoge prijzen heeft
  zondag 9 juli 2006 @ 11:26:30 #265
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_39654277
2 dingen... ik heb helemaal geen barretje... of ligt dat aan mij?
hoe leg je die turnips op tafels? Ookal sta ik tegen de tafel aan en doe "place in room" legt ie ze gewoon op de grond...
pi_39654363
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:26 schreef Maaark het volgende:
2 dingen... ik heb helemaal geen barretje... of ligt dat aan mij?
hoe leg je die turnips op tafels? Ookal sta ik tegen de tafel aan en doe "place in room" legt ie ze gewoon op de grond...
Hoi!
De bar is in het museum.... 1e ingang links
En om turnips op tafels te leggen, moet je eerst op iets gaan staan, bv je hengel of visnet of een turnip zelf...en dan kun je ze wel op tafel leggen... 2 keer "place in room", tafel omdraaien... weer 2 keer....viola, 4 turnips op een tafel
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_39654540
Moet je nog peren verkopen? Ik kan m'n poort wel even openzetten.
pi_39654578
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:42 schreef gamecube_master het volgende:
Moet je nog peren verkopen? Ik kan m'n poort wel even openzetten.
Thanx!
Maar voor de tijd dat ik terug ben... is Joan alweer weg...
Dus heeft geen haast meer!

Wil alnog komen verkopen/ruilen, hoor! daar niet van....
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  zondag 9 juli 2006 @ 11:44:47 #269
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39654583
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:18 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb 2330 turnips gekocht, nu maar hopen dat Nook een beetje hoge prijzen heeft
Ik heb er ruim 6.000 gekocht .. ik hoop het ook
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 9 juli 2006 @ 11:45:38 #270
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39654593
Joan vergeten!
  zondag 9 juli 2006 @ 11:46:57 #271
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39654615
Je hebt nog een kwartier
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 9 juli 2006 @ 11:47:10 #272
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_39654620
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:31 schreef Blue007 het volgende:

[..]

Hoi!
De bar is in het museum.... 1e ingang links
En om turnips op tafels te leggen, moet je eerst op iets gaan staan, bv je hengel of visnet of een turnip zelf...en dan kun je ze wel op tafel leggen... 2 keer "place in room", tafel omdraaien... weer 2 keer....viola, 4 turnips op een tafel
Dankje... wat een gedoe zeg ... mijn krekel in een bak stond wel gewoon meteen op tafel
pi_39654650
eej wie zijn poort is open ik heb wel ff zin om te komen
pi_39654662
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:44 schreef Blue007 het volgende:

[..]

Thanx!
Maar voor de tijd dat ik terug ben... is Joan alweer weg...
Dus heeft geen haast meer!

Wil alnog komen verkopen/ruilen, hoor! daar niet van....
Is Joan er alleen 's ochtends dan? Ik dacht dat ze er de hele dag is. Kan je 's middags dan ook weer turnips verkopen?

En moet ik nou dan wel m'n poort nog even openzetten of niet
Ik heb trouwens ook nog een boel kersen, mag je ook wel meenemen en bij jou verkopen (tip: neem allemaal brieven bij je zonder cadeautje en druk daar ook kersen in, kan je een stuk of 25 meenemen)
pi_39654702
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:50 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Is Joan er alleen 's ochtends dan? Ik dacht dat ze er de hele dag is. Kan je 's middags dan ook weer turnips verkopen?

En moet ik nou dan wel m'n poort nog even openzetten of niet
Ik heb trouwens ook nog een boel kersen, mag je ook wel meenemen en bij jou verkopen (tip: neem allemaal brieven bij je zonder cadeautje en druk daar ook kersen in, kan je een stuk of 25 meenemen)
nee, morgen pas weer verkopen....
Ja, van die brieven wist ik... handig, he?
ok... ik heb je al toegevoegd...
ik ga dan ff peren inladen

Als ik ze voor je voor TN leg... kan jij ze weer verkopen.... levert jou dan ook wat op!
En dan neem ik kersen mee
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  zondag 9 juli 2006 @ 11:52:06 #276
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39654710
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:50 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Is Joan er alleen 's ochtends dan? Ik dacht dat ze er de hele dag is. Kan je 's middags dan ook weer turnips verkopen?
Joan is er alleen tot 12 uur.. en op zondag is de hele turnip markt gesloten, maandag kan je pas weer verkopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39654787
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:51 schreef Blue007 het volgende:

[..]

nee, morgen pas weer verkopen....
Ja, van die brieven wist ik... handig, he?
ok... ik heb je al toegevoegd...
ik ga dan ff peren inladen

Als ik ze voor je voor TN leg... kan jij ze weer verkopen.... levert jou dan ook wat op!
En dan neem ik kersen mee
Ik heb je ook toegevoegd
Poort staat open voor de mensen die even langs willen komen.
pi_39654935
aaaahhh!!! sta ik met mn zakken vol peren, kan ik er niet uit!!!!
Moet ff kijken wat er gaande is....
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_39654997
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:05 schreef Blue007 het volgende:
aaaahhh!!! sta ik met mn zakken vol peren, kan ik er niet uit!!!!
Moet ff kijken wat er gaande is....
error 86420? Dan ligt het waarschijnlijk aan mij. Bij sommige mensen kan ik niet op bezoek en kunnen niet bij mij komen. Heel raar.
pi_39655081
ja, die!
huh? das raar! wel erg selectief, dus!
En jammer......

terwijl ik je wel gewoon online zie!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_39655157
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:12 schreef Blue007 het volgende:
ja, die!
huh? das raar! wel erg selectief, dus!
En jammer......

terwijl ik je wel gewoon online zie!
Ja, ik lees veel op forums over deze melding. Nintendo zelf zegt dat het altijd aan de ander moet liggen als jijzelf ook naar anderen kan, maar ik weet gewoon zeker dat dit bullshit is. Als jij nou bijvoorbeeld naar iemand anders gaat en ik daar ook bij kom lukt het wel. Heel vreemd.

-edit-

Ik word trouwens gek van die regen, ik heb meer regen dan dat het droog is
  zondag 9 juli 2006 @ 12:17:48 #282
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_39655216
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:46 schreef Maraca het volgende:
Je hebt nog een kwartier
ds ligt bji vriendje en ik kon hem nooit zo snel meer ophalen
pi_39655328
das helemaal raar!

Ja, die regen!!! verschrikkelijk, he?! En het gaat maar door! al een paar weeken nu...
Werd gewoon blij vanmorgen toen de zon eindelijk een keer straalde!! donkere bende de hele dag! schijnt tot medio juli te duren... dus ff door de winterdepressie heen! hihihi
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_39655440
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:22 schreef Blue007 het volgende:
das helemaal raar!

Ja, die regen!!! verschrikkelijk, he?! En het gaat maar door! al een paar weeken nu...
Werd gewoon blij vanmorgen toen de zon eindelijk een keer straalde!! donkere bende de hele dag! schijnt tot medio juli te duren... dus ff door de winterdepressie heen! hihihi
Je zou eerder denken dat het herfst is
pi_39655511
Maraca, heb jij nog veel eigen fruit die je zou willen ruilen voor peren, voor de verkoop?

Hmmm.... mag ik dan wel bij je komen verkopen? *

[ Bericht 31% gewijzigd door Blue007 op 09-07-2006 12:39:22 ]
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  zondag 9 juli 2006 @ 12:36:53 #286
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39655676
Moet je even wachten tot er weer fruit aan mijn bomen hangt heb geen stukje fruit meer in mijn dorp (bewoners zaten erover te klagen)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39655736
Oke, nu baal ik

Mijn broer vond het leuk om de interne klok tijd van mijn DS te veranderen dus zijn nu al mijn 2330 turnips compleet verneukt. Is er nog een manier om ze te redden?
pi_39655808
oooohhhh!! das klote!!
volgens mij niet.....weet eigenlijk niet!
kan je je klok niet terug zetten en ze weer kopen?
hmm... waarschijnlijk geen geld meer natuurlijk!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  zondag 9 juli 2006 @ 12:43:36 #289
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39655811
Poort gaat zo open
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39655937
marca wil jij mij toe voegen ??

als vriend

code: 3093-1154-1334
name: stephan
town: fun town


ik heb jou al toe gevoegd

is jou winkel open ik moet wat verkopen
  zondag 9 juli 2006 @ 12:54:59 #291
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39656038
Ik ben even weg.. wat eten, maar de poort blijft open voor degene die langs willen komen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39656052
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:43 schreef Blue007 het volgende:
oooohhhh!! das klote!!
volgens mij niet.....weet eigenlijk niet!
kan je je klok niet terug zetten en ze weer kopen?
hmm... waarschijnlijk geen geld meer natuurlijk!
fuck
Mijn 2 geldbomen waar in beide 60.000 in zaten geinvesteerd zijn ook naar de klote

Ik heb nog maar 962 bells
pi_39656357
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:29 schreef Blue007 het volgende:
Maraca, heb jij nog veel eigen fruit die je zou willen ruilen voor peren, voor de verkoop?

Hmmm.... mag ik dan wel bij je komen verkopen? *
Ik heb nog zat oranges en ook cocosnoten. Kan zelf wel wat peren gebruiken want die heb ik nog niet volgens mij.

Enne, mijn huisje is al 2x uitgebreid dus nu plek zat voor mn vleugel

Laat maar even weten of je wilt komen.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39656591
Mijn poort staat weer open
pi_39656609
Ik heb net 50 stuks bij maraca verkocht!
heb er nog wel 15 die ik met je wil ruilen, hoor!


ik had je laatst al toegevoegd.... maar blijft rood!

[ Bericht 10% gewijzigd door Blue007 op 09-07-2006 13:25:17 ]
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_39657018
wie wil er morgen een goude schep van mij kopen ??
pi_39657065
Gouden schep kun je makkelijk zelf doen!
Je hebt 2 schepjes nodig. Begraaf 1 schep in de grond en schep hem er morgen weer uit en TADAAA je hebt een gouden schep.
Met de gouden schep kun je bv geldboompjes maken. let wel dat het soms ook niet werkt een geldboom
pi_39657120
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:18 schreef Blue007 het volgende:
Ik heb net 50 stuks bij maraca verkocht!
heb er nog wel 15 die ik met je wil ruilen, hoor!


ik had je laatst al toegevoegd.... maar blijft rood!
Nou, dat kan zijn omdat ik niet online ben nog

Maar ik zal em wel even aan zetten en mn poort open doen.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39657229
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:38 schreef Cadfael het volgende:

[..]

Nou, dat kan zijn omdat ik niet online ben nog

Maar ik zal em wel even aan zetten en mn poort open doen.
Ik had het vorige week al gedaan.....
Ik had de mijne maar uitgezet net....
Weer ff opstarten, dus..
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  zondag 9 juli 2006 @ 13:43:00 #300
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_39657232
Ik heb nu een DS Lite en toen mijn broer die testte op dode pixels (hij heeft hem ingeruild omdat ik al eerder een Lite met dode pixels had) heeft hij bij de datum gewoon januari 2000 gedaan. Toen ik toen AC ging doen zag ik dat overal sneeuw was en ik vroeg me af hoe dat kon (ik had nog niet door dat de datum verkeerd stond). Ik liep dus wat rond en zag dat de datum verkeerd stond. ik wou dat dus veranderen en deed save&quit (ik wou die irritante mol niet weer krijgen). Ik had er echter niet erover nagedacht dat je dan een paar jaar in de toekomst gaat en dus gewoon een paar jaar niet in je dorp bent geweest. Ik startte het spel dus op en al mijn bloemen waren weg en overal was onkruid. Nu heb ik wel alle onkruid weggehaald en een paar bloemen geplant, maar nu staat de klok ook een uur vooruit op de klok van de DS. Kan dit weer verandert worden?
pi_39657233
Heb net een lunar lander gekregen... wat moet ik daarnu mee???
pi_39657320
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:43 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik heb nu een DS Lite en toen mijn broer die testte op dode pixels (hij heeft hem ingeruild omdat ik al eerder een Lite met dode pixels had) heeft hij bij de datum gewoon januari 2000 gedaan. Toen ik toen AC ging doen zag ik dat overal sneeuw was en ik vroeg me af hoe dat kon (ik had nog niet door dat de datum verkeerd stond). Ik liep dus wat rond en zag dat de datum verkeerd stond. ik wou dat dus veranderen en deed save&quit (ik wou die irritante mol niet weer krijgen). Ik had er echter niet erover nagedacht dat je dan een paar jaar in de toekomst gaat en dus gewoon een paar jaar niet in je dorp bent geweest. Ik startte het spel dus op en al mijn bloemen waren weg en overal was onkruid. Nu heb ik wel alle onkruid weggehaald en een paar bloemen geplant, maar nu staat de klok ook een uur vooruit op de klok van de DS. Kan dit weer verandert worden?
Gewoon de klok in je DS een uur voorruit doen.

Kan ik trouwens bij iemand even wat kersen komen verkopen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')