abonnement Unibet Coolblue
pi_39529934
Dit is de Grote Track ID Contest! Deeltje 11 alweer!

Welkom, mede dance-liefhebbers! We gaan voor de elfde keer op zoek naar de FOK!ker met de breedste kennis van dance-muziek. Indien je wil weten wat er in de vorige delen is gebeurd, volg dan onderstaande linkjes:

[Contest #01] - <organisator: Gitanki> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #02] - <organisator: Trancelocator> <winnaar: Gitanki>
[Contest #03] - <organisator: Gitanki> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #04] - <organisator: Trancelocator> <winnaar: Gitanki>
[Contest #05] - <organisator: Flamebringer> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #06] - <organisator: Laevid> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #07] - <organisator: timbob> <winnaar: Flamebringer>
[Contest #08] - <organisator: Captain_Redbeard> <winnaar: Flamebringer>
[Contest #09] - <organisator: Flamebringer> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #10] - <organisator: Captain_Redbeard> <winnaars: Laevid & Flamebringer>

Wat is de bedoeling?
Je kunt hier een ZIP-bestand downloaden met daarin 25 fragmenten van een twintigtal seconden uit diverse dance-tracks. Diegene die binnen een week de meeste nummers juist weet te benoemen, mag zich dé dancekenner van het moment noemen en krijgt de eer om contest #12 te mogen organiseren .

Puntensysteem:
Voor elke goed geraden artiest verdien je 1 punt. Het correct benoemen van een tracktitel is eveneens 1 punt waard. Naast de 50 punten die op deze wijze zijn te behalen, bevinden zich in deze contest ook nog drie remixen (#2, #10 en #17). Indien je weet om welke remixen het gaat (waarbij gelet moet worden op de remixer en/of de titel van de remix), dan zijn er nog eens 3 extra punten te verdienen. Een allesweter kan dus in totaal 53 punten behalen!

Indien je de producer raadt, maar je daarbij vergist in de alias waaronder de plaat is uitgebracht, dan is dit een half punt waard. Dit geldt ook voor het verwisselen van producer en remixer, of het slechts gedeeltelijk correct benoemen van een remix.

Tracklist mailen:
Aangezien PM'en op FOK! onmogelijk is, kun je je oplossing mailen naar maximizers@gmail.com (jawel!). Aan het eind van iedere dag zullen we proberen een tussenstand te geven. Iedere deelnemer die een tracklist instuurt krijgt aanwijzingen over het wel, gedeeltelijk of niet correct zijn van de door hem of haar ingevulde tracks. Je kunt dan ook je tracklist telkens opnieuw mailen en zo je score proberen te verbeteren.

Verdere regels:
Het sturen van onzinmailtjes en/of het vragen om hulp in andere topics is niet toegestaan. Wie zich hier niet aan houdt, zal worden gediskwalificeerd.

De contest zal over een weekje weer sluiten, om precies te zijn op woensdag 12 juli, 20:00. Zorg dan ook dat je je oplossing voor dit tijdstip hebt ingestuurd, anders kunnen we hem helaas niet meer meenemen voor de eindstand.

Iedereen weer veel plezier en succes toegewenst!

[ Bericht 1% gewijzigd door Flamebringer op 05-07-2006 18:59:41 (Linkje gefixt...) ]
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_39529981
Nog even voor de duidelijkheid: deze contest wordt dus georganiseerd door Laevid en mij samen. Vandaar deze keer dus een ander e-mailadres, zodat we beiden de inzendingen kunnen inzien en de tussenstand kunnen bijwerken.

Daarnaast moet ik nog even opmerken dat samples #14 en #18 uit radioversies van de desbetreffende tracks zijn geknipt. Discogs geeft in beide gevallen aan dat er radioversies van deze tracks bestaan die door een ander zijn geknipt en gemixt. Er is echter voor gekozen deze tracks niet als remixen te beschouwen, sowieso omdat we er niet zeker van zijn dat onze versies gelijk zijn aan de versies die op Discogs worden genoemd. Je hoeft dan ook geen remix te noemen bij deze twee tracks.

En dan nog iets: Yourfilehost gaf tot drie keer toe een foutmelding bij het uploaden van het ZIP-bestandje, dus heb ik het voorlopig op Megaupload gegooid (wat een enorme grafsite trouwens! ). Zodra Yourfilehost weer fatsoenlijk werkt, zal ik de link wel bijwerken...

[ Bericht 0% gewijzigd door Flamebringer op 05-07-2006 03:33:54 ]
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_39541501
Ook deze link schijnt niet te werken (bij mij althans)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_39547913
Bij mij ook niet.....dus het ligt niet aan jou Gitanki

Ik hoop dat Flamebringer het snel kan fixen, want ik heb de uiteindelijke contest niet.
pi_39548268
ALS-tie te downloaden is lijkt hij me erg makkelijk . Maar dat is meer gezegd, dus wie weet is-tie niet te doen
pi_39548771
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:30 schreef Laevid het volgende:
Ik hoop dat Flamebringer het snel kan fixen, want ik heb de uiteindelijke contest niet.
Done - het linkje is bijgewerkt! Ik heb nu de contest maar op mijn eigen webspace gezet, dus ik hoop wel dat die het gaat trekken (zal waarschijnlijk wel). Yourfilehost doet namelijk nog steeds moeilijk...
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_39589955
Ik heb m iig al sinds gisteren, vlak beluisterd, herkende wel wat maar niet veel. Morgen even beter luisteren.

Hier ook even proberen tussen de dance liefhebbers.
Uhm, een house nummertje van februari of iets dergelijks. "Hee little sister" is de eerste zin van het nummer, gezongen door een vrouw...

Iemand enig idee?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_39609925
Zal even kijken of ik tijd heb. Tvp dus.
Karma is a fucking bitch.
pi_39612351
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:19 schreef MissLuna het volgende:
Zal even kijken of ik tijd heb. Tvp dus.
Het zou iig leuk zijn om weer wat meer deelnemers te hebben
pi_39631156
hehe, eindelijk weer eens of fok! Ben benieuwd deze keer.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_39680267
Hmm...nog een ruime twee dagen tot de contest gaat sluiten. Helaas nog steeds geen inzendingen.

Daarom dan ook de vraag van Laevid en mij: zullen we de sluitingsdatum van de contest verschuiven zodat de mensen die krap bij tijd zitten toch meer mogelijkheden hebben om mee te doen? Of hebben jullie meer zoiets van: 'laat maar zo snel mogelijk een nieuwe contest komen, want voor deze weet ik eigenlijk te weinig om mee te doen'. Kan natuurlijk ook...

Laat het maar weten in ieder geval.
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_39684335
Ik heb ingezonden
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_39685180
JEE! Dan vanavond eindelijk de eerste tussenstand

Maar misschien buiten deze contest ook voor aankomende contests het idee om, zeker nu met de zomervakantie, de contest-tijden naar anderhalf/ 2 weken te zetten. Er zullen nu toch mensen weg zijn die normaal wel mee doen. Anders wordt het wel heel mager met 2 deelnemers ofzow
  maandag 10 juli 2006 @ 12:59:07 #14
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39687456
Ik ben er ook nog hoor. Vanavond wat opsturen.
pi_39688959
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:38 schreef Laevid het volgende:
JEE! Dan vanavond eindelijk de eerste tussenstand

Maar misschien buiten deze contest ook voor aankomende contests het idee om, zeker nu met de zomervakantie, de contest-tijden naar anderhalf/ 2 weken te zetten. Er zullen nu toch mensen weg zijn die normaal wel mee doen. Anders wordt het wel heel mager met 2 deelnemers ofzow
Dat vind ik eigenlijk een prima idee. Maar dat is meer omdat ik er nog steeds niet aan toe ben gekomen om de contest uitvoerig te beluisteren. Als het 's avonds nog lekker weer is ben ik sneller geneigd buiten te chillen dan achter de pc zitten, hoewel ik dit nog steeds een heel leuk spelletje vind
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_39694495
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk een prima idee. Maar dat is meer omdat ik er nog steeds niet aan toe ben gekomen om de contest uitvoerig te beluisteren. Als het 's avonds nog lekker weer is ben ik sneller geneigd buiten te chillen dan achter de pc zitten, hoewel ik dit nog steeds een heel leuk spelletje vind
Idem.
Karma is a fucking bitch.
pi_39704060
Ok mensen ik heb even "spoedoverleg" met Flamebringer gehad. De nieuwe einddatum/tijd:

MAANDAG 17 JULI 20:00
pi_39705099
En we hebben een eerste tussenstand en wat voor 1.

1
2
3
Gitanki  18 pt.
...
...(jouw naam hier? doe dan mee!  :D )


Gitanki: nr. 19: Titel verkeerd


Ik verwacht nu wel ten minste 10 deelnemers, nu wij zo coulant zijn geweest met het uitstellen van de eindtijd
pi_39705969
Ah, mooi.
Nadeel is alleen dat ik niet echt hoog zal eindigen. Herken er veel te weinig.
Karma is a fucking bitch.
pi_39706588
Dat maakt toch niet uit .......meedoen alleen is al leuk, toch?
pi_39707323
Wat een politiek correct antwoord. .
Karma is a fucking bitch.
pi_39717013
......maar wel mijn idee over de contest En hopelijk van meer mensen....
pi_39768911
Ja, je hebt wel gelijk. En mail.
Karma is a fucking bitch.
pi_39773186
Bedankt voor je mailtje, MissLuna!

Dan geef ik ook gelijk maar aan wat deze nieuwe inzending betekent voor de 2e tussenstand. MissLuna evenaart de score van Gitanki, met een gedeelde eerste plaats als gevolg!

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|Gitanki            18 pt.
|MissLuna           18 pt.           
|
|
|
|
|
|
|
|

@MissLuna: Tracks #1, #7, #17 en #19: artiest incorrect. Track #15: artiest incorrect + deze track is geen remix. Track #8: artiest op één vrij lullig detail na correct, daarom (voorlopig) ½ punt. Track #10: titel incorrect. Track #21: titel incorrect en een artiest teveel opgenoemd, daarom hiervoor opnieuw ½ punt. Tracks #5, #9 en #16: geheel onjuist.
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_39781276
Het detail bij #8 is inderdaad wel heel erg, niet goed nagekeken.
Heb de correctie gemaild.
Karma is a fucking bitch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')