abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juni 2006 @ 19:31:16 #76
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_38978768
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

ja, gezicht en armen... heb ook gewoon veel te lang aan de kant gezeten eigenlijk
ja was best sneu om te zien
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zondag 18 juni 2006 @ 19:33:36 #77
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_38978822
quote:

[..]

ja, gezicht en armen... heb ook gewoon veel te lang aan de kant gezeten eigenlijk
maar je weet nu wel dat een wheelie met jouw motor absoluut mogelijk is
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_38978969
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:31 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ja was best sneu om te zien
en toch heb ik me wel vermaakt hoor
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:33 schreef bwt het volgende:

[..]

maar je weet nu wel dat een wheelie met jouw motor absoluut mogelijk is
alleen zal ik het waarschijnlijk nooit doen met deze motor dan
volgende bandje misschien ff een mpp voor erop, kunnen de stoppies wat makkelijker
pi_38979294
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:23 schreef hicham het volgende:
Joooohhhh Amsterdammertjes zijn al een tijdje thuis, heb al gedouched en momenteel met een heerlijke maaltijd over. Wat kan mijn mamsebams toch lekker eten maken

Ik ga zo ff kijken wat ik op de camera heb staan. Heb al wat pics langs zien komen, tof
Vooral na een dagje rijden is het eten lekker he?!

Ik ben benieuwd naar de pics!!
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_38979382
quote:

[..]

ja dat vond ik erg jammer

gelukkig heb je je nog wel vermaakt - ik vond het zelf ook leuk om te kijken
pi_38979386
Mên, ben echt helemaal brak van stunnah + hele dag zon op je kop + vroeg opstaan en snelweg rijden

Wel een top Fok MC dag
Raus deed het volgens mij nog het beste ook

Of dat wat over haar zegt of over de rest mogen jullie zelf uitzoeken
  zondag 18 juni 2006 @ 19:51:39 #82
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_38979423
Iedereen de bandjes in de lucht gekregen en niemand gevallen
pi_38979462
Oh zie net dat Martie hetzelfde zegt in het wheelietopic
En over banden gesproken ... sjit moest hem nog bijpompen na het stunten

Ah wel, 80 km snelweg oid op 1,5 bar?
pi_38979488
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:50 schreef worldpimber het volgende:
Mên, ben echt helemaal brak van stunnah + hele dag zon op je kop + vroeg opstaan en snelweg rijden

Wel een top Fok MC dag

Ik kan in ieder geval voor mezelf spreken dat ik zeer tevreden ben dat ik nog wat wheelies heb kunnen maken. Verder wordt het zelf nog lekker oefenen om wat te verbeteren en vooral omdat het erg gaaf is om te doen.
  zondag 18 juni 2006 @ 19:53:33 #85
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_38979489
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:50 schreef worldpimber het volgende:

Wel een top Fok MC dag

bestaat daar nu nog twijfel over dan ?

Let's race
Buienradar
pi_38979685
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:51 schreef Rib-i het volgende:
Iedereen de bandjes in de lucht gekregen en niemand gevallen
ik niet
da liks wel op mijn motor
pi_38980061
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:48 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Vooral na een dagje rijden is het eten lekker he?!

Ik ben benieuwd naar de pics!!
Ik had het over de pics die al gepost waren, ik heb zelf namelijk niet veel pics en maar een paar filmpjes. Kan ik meteen Adobe Premiere testen en kijken of ik er een leuke compilatie van kan maken

Heb daarna niet veel moeite meer gedaan want er was al een 'echte' camera en nog een 'echte' fototoestel bijgekomen dus dan stelt mijn digicam niet veel meer voor
  zondag 18 juni 2006 @ 20:31:44 #88
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_38980560
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:12 schreef Rib-i het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zullen het nog wel horen, de hele buurt hier zat eerste rang toen we net rond 8 uur arriveerden.
Buuvje die met mijn ex op de MSN zit dus ook.............................................................................. i
pi_38980915
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:14 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik had het over de pics die al gepost waren, ik heb zelf namelijk niet veel pics en maar een paar filmpjes. Kan ik meteen Adobe Premiere testen en kijken of ik er een leuke compilatie van kan maken

Heb daarna niet veel moeite meer gedaan want er was al een 'echte' camera en nog een 'echte' fototoestel bijgekomen dus dan stelt mijn digicam niet veel meer voor
dat is jammer

we zijn eigenlijk vergeten om veel meer foto's te maken.
  zondag 18 juni 2006 @ 20:45:33 #90
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_38981026
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:01 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

ik niet
da liks wel op mijn motor
Je hebt het wel geprobeerd maar je kreeg 'm niet omhoog
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:14 schreef hicham het volgende:

[..]

Jammer, ik had graag de beste van de FOK! MC op 1 wiel vastgelegd gezien

RAUS

Zou een mooie OP zijn al die FOK MC Dudes en Dudettes in Wheely Action
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:31 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

We zullen het nog wel horen, de hele buurt hier zat eerste rang toen we net rond 8 uur arriveerden.
Buuvje die met mijn ex op de MSN zit dus ook.............................................................................. i
iig een onvergetelijke dag erbij
  zondag 18 juni 2006 @ 20:51:08 #91
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_38981225
Wat vond nick van al die motor mensen zwaar in het leer en zo?
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_38981406
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:45 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Je hebt het wel geprobeerd maar je kreeg 'm niet omhoog
wheely heb ik niet eens geprobeerd, dat liks wel, en zei dat het wel heel lastig was met de gs, niet echt geschikt dus om het mee te leren...
ik ging voor de stoppies, maar ook die gingen niet echt, betere (sportievere) voorband en stalen remleidingen kreeg ik als tip maar ook dat lukte hem wel een paar keer, bij mij blokkeerde ie alleen maar ook een nieuwe ervaring voor mij
  zondag 18 juni 2006 @ 21:01:15 #93
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_38981640
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:55 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

wheely heb ik niet eens geprobeerd, dat liks wel, en zei dat het wel heel lastig was met de gs, niet echt geschikt dus om het mee te leren...
ik ging voor de stoppies, maar ook die gingen niet echt, betere (sportievere) voorband en stalen remleidingen kreeg ik als tip maar ook dat lukte hem wel een paar keer, bij mij blokkeerde ie alleen maar ook een nieuwe ervaring voor mij
Dat blokkeren van het voorwiel had ik aan het eind van de dag ook een paar keer.
Kan af en toe gebeuren. Vooral als de band niet warm genoeg is. Alles moet warm rijden - zelfs je remmen.
  zondag 18 juni 2006 @ 21:01:31 #94
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_38981653
en bwt is weer er vandoor
  zondag 18 juni 2006 @ 21:01:44 #95
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_38981662
Voor mijn gevoel zijn de stoppies enger dan de wheelies, een wegschuivend voorwiel is niet te corrigeren

Jammer dat ik er niet bij kon zijn maar het goeie nieuws is: Jullie vonden het zo leuk dat er vast een vervolg komt
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:01 schreef bwt het volgende:
en bwt is weer er vandoor
pi_38982268
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:45 schreef Rib-i het volgende:

Jammer, ik had graag de beste van de FOK! MC op 1 wiel vastgelegd gezien

RAUS

Zou een mooie OP zijn al die FOK MC Dudes en Dudettes in Wheely Action

[..]

iig een onvergetelijke dag erbij

het was zeker een onvergetelijke dag

ik weet niet wat de rest doet, maar ik ga nog zeker oefenen.
pi_38982464
quote:

[..]

Dat blokkeren van het voorwiel had ik aan het eind van de dag ook een paar keer.
Kan af en toe gebeuren. Vooral als de band niet warm genoeg is. Alles moet warm rijden - zelfs je remmen.
Lijkt mij een verkeerde hypothese, het was de hele dag warm genoeg om het voorwiel niet te laten blokkeren. Ook als je net even pauze had gehad en daarna weer opnieuw probeert Ligt aan de techniek, iets te hard doorremmen of niet goed met je gewicht meedoen Ik heb het nu niet over Rodericks GS'je
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:01 schreef Rib-i het volgende:
Voor mijn gevoel zijn de stoppies enger dan de wheelies, een wegschuivend voorwiel is niet te corrigeren
Ik vind andersom, alleen zijn stoppies veel vermoeiender Bij een stoppie gaat de snelheid alleen maar omlaag, bij een wheelie ga je steeds harder als je niet gauw genoeg op het balanspunt komt = harder crashen als het verkeerd gaat

Mijn geweldige bijdrage

Wannabe's

Stoer wijf joh

Ik begrijp geen ene flikker van Adobe Premiere, dus hier ook vast een filmpje:
Da Liks laat bwt het wheelie en darkroom gevoel ervaren
  zondag 18 juni 2006 @ 21:22:49 #98
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_38982490
quote:

[..]

toen ik met Rausje bezig was met stoppies heb ik dat ook 2 keer gehad is best moeilijk om een glijdend voorwiel weer onder controle te krijgen
Let's race
Buienradar
pi_38982679
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:22 schreef hicham het volgende:

[..]

Lijkt mij een verkeerde hypothese, het was de hele dag warm genoeg om het voorwiel niet te laten blokkeren. Ook als je net even pauze had gehad en daarna weer opnieuw probeert Ligt aan de techniek, iets te hard doorremmen of niet goed met je gewicht meedoen Ik heb het nu niet over Rodericks GS'je
oh, maar ligt vast ook wel gedeeltelijk aan mijn techniek, ben ik van overtuigt da liks kreeg hem een paar keer wel omhoog
pi_38983378
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
toen ik met Rausje bezig was met stoppies heb ik dat ook 2 keer gehad is best moeilijk om een glijdend voorwiel weer onder controle te krijgen
Voorrem loslaten?

quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:51 schreef bwt het volgende:
Wat vond nick van al die motor mensen zwaar in het leer en zo?
Volgens mij vond Nick die GS500 van Roderick wel tof.
Brutaal menneke

En dat rooie buurjongetje maar de hele dag thuis huilen... maar tis toch vandaag jouw pappa's weekend, dan gaan we toch altijd samen leuke dingen doen ????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')