ik neem ze wel overquote:Op zondag 11 juni 2006 13:08 schreef blrrrt het volgende:
[afbeelding]
De Wups zoeken een nieuw onderkomen. Het huidige is nogal klein geworden.
Die wuppies groeien ook zo snel tegenwoordig.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:08 schreef blrrrt het volgende:
[afbeelding]
De Wups zoeken een nieuw onderkomen. Het huidige is nogal klein geworden.
Gamen is slecht voor het sociale aspect aangaande de wuppiesquote:Op zondag 11 juni 2006 21:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoezo?
Je betaalt wel degelijk voor de wuppie's, waarom is de aldi anders goedkoper?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:40 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
So what? Je betaald toch eigenlijk voor de boodschappen?![]()
Ach ja, AH is altijd al duurder geweest, de prijzen zijn niet omhoog gegaan door die Wuppies lijkt mijquote:Op zondag 11 juni 2006 23:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je betaalt wel degelijk voor de wuppie's, waarom is de aldi anders goedkoper?
Gaaf! De aloude discussie! Waarom is een te kleine tussenwoning goedkoper dan een 2 onder 1 kap woning!!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je betaalt wel degelijk voor de wuppie's, waarom is de aldi anders goedkoper?
Ja zwaar kansloos dus... Stoppen met die kut discussiequote:Op zondag 11 juni 2006 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaaf! De aloude discussie! Waarom is een te kleine tussenwoning goedkoper dan een 2 onder 1 kap woning!!
lolz0r je hebt een 357 magnum!quote:De wuppies op killerpad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯ _(ツ)_/¯
ik heb ze net gedumpt biij mijn broer en zusquote:Op maandag 12 juni 2006 10:52 schreef pussydeluxe het volgende:
Jongens, ik mis nog steeds een blauwe wuppie. Ruilen iemand?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |