abonnement Unibet Coolblue
pi_38437606
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 14:57 schreef WEST het volgende:

[..]

Danny ook? van knorretje wist ik
Die wonen in hetzelfde huis...
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_38437690
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 14:45 schreef Misstique het volgende:
XTracer misschien kun je beter naar V&A hiermee.
Inderdaad, sorry daarvoor.

Dat de melkmarkt inderdaad autovrij wordt, is wel beter. Vond het toch al onnozel dat daar steeds auto's voorbij kwamen.
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
pi_38437713
Ja, zeker een goede zaak!
Als je je auto onder de mediamarkt kan zetten vind ik dat al dichtbij genoeg, als ik eens naar de stad met auto ga.
En die kuttaxi's die er staan snachts als je uit bent geweest.
pi_38437761
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:01 schreef XTracer het volgende:
Inderdaad, sorry daarvoor.
No prob.
quote:
Dat de melkmarkt inderdaad autovrij wordt, is wel beter. Vond het toch al onnozel dat daar steeds auto's voorbij kwamen.
Helemaal op marktdagen, dan is er geen doorkomen aan, maar ze proberen het toch. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  donderdag 1 juni 2006 @ 15:05:33 #55
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38437844
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 14:59 schreef Misstique het volgende:

[..]

Die wonen in hetzelfde huis...
aha


ik liep net in de diezerstraat en werd lastig gevallen door een gekleurde medemens die vroeg of ik zijn telefoon gejat heb... ik zeg nee en loop snel door. Die gast loopt sneller achter mij aan. ben toen maar de aktiesport in gelopen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 1 juni 2006 @ 15:12:12 #56
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_38438110
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:02 schreef OldJeller het volgende:
Ja, zeker een goede zaak!
Als je je auto onder de mediamarkt kan zetten vind ik dat al dichtbij genoeg, als ik eens naar de stad met auto ga.
En die kuttaxi's die er staan snachts als je uit bent geweest.
Heb je je auto daar wel es neergezet? Weet je hoe veel dat kost per uur? Be-la che-lijk veel. Volgens mij is Zwolle één van de weinige steden met parkeerautomaten in een woonwijk... Parkeernazi's zijn het!

Oh ja: Hoi!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_38438313
Meh, vind het allemaal wel meevallen, zet mijn auto liever in een (iets duurdere) Qpark, dan daaro bij de Emmawijk, dat vind ik pas een klote parkeer garage.

PS. Binnen de grachten parkeren is altijd duur.
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
pi_38438352
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:05 schreef WEST het volgende:

[..]

aha


ik liep net in de diezerstraat en werd lastig gevallen door een gekleurde medemens die vroeg of ik zijn telefoon gejat heb... ik zeg nee en loop snel door. Die gast loopt sneller achter mij aan. ben toen maar de aktiesport in gelopen
Zag hij er uit als een zwerver? Er loopt zo'n gek rond, soms in overall, soms loopt ie in de afvalbakken te graaien... en vorige week liep er ook zo een (volgens mij was 't niet dezelfde persoon), die keihard in plassen zat te stampen als mensen langsliepen.
pi_38438364
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:05 schreef WEST het volgende:

[..]

aha


ik liep net in de diezerstraat en werd lastig gevallen door een gekleurde medemens die vroeg of ik zijn telefoon gejat heb... ik zeg nee en loop snel door. Die gast loopt sneller achter mij aan. ben toen maar de aktiesport in gelopen
Dat wegrennen verraadde je..
pi_38438428
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Heb je je auto daar wel es neergezet? Weet je hoe veel dat kost per uur? Be-la che-lijk veel. Volgens mij is Zwolle één van de weinige steden met parkeerautomaten in een woonwijk... Parkeernazi's zijn het!

Oh ja: Hoi!
Ja, heel vaak. Best duur, maar vind 't daar wel goed en lekker dichtbij.
Verder vind ik het meestal niet echt nodig om met de auto te gaan.. fiets is voor mij sneller, makkelijker.. gewoon in het midden van het centrum zetten etc.. behalve als ik groots ga kopen/halen neem ik de auto mee of als het fucking hard regent.
pi_38438460
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:17 schreef Syytön het volgende:

[..]

Zag hij er uit als een zwerver? Er loopt zo'n gek rond, soms in overall, soms loopt ie in de afvalbakken te graaien... en vorige week liep er ook zo een (volgens mij was 't niet dezelfde persoon), die keihard in plassen zat te stampen als mensen langsliepen.
Werd hij toen niet neergehoekt?
  donderdag 1 juni 2006 @ 15:31:25 #62
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38438903
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:17 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat wegrennen verraadde je..
ik rende niet weg ik liep wat sneller

ben 2.04m dus ik kan wat sneller lopen maar het was een zwarte ongeveer 1.90 zo'n raar zwart baardje
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_38439362
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:31 schreef WEST het volgende:

[..]

ik rende niet weg ik liep wat sneller

ben 2.04m dus ik kan wat sneller lopen maar het was een zwarte ongeveer 1.90 zo'n raar zwart baardje
Wilde hij je fouilleren ofzo?
  donderdag 1 juni 2006 @ 15:59:17 #64
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38440157
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:41 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wilde hij je fouilleren ofzo?
daar leek het wel op hij zegge van sorry sorry en mij een handgeven maar goed je heb viespeuken en je heb viespeuken
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 1 juni 2006 @ 16:40:35 #65
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_38441780
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 14:27 schreef Syytön het volgende:

[..]

Zou je alsjeblieft kunnen oprotten dan? Je komt zeker uit een dorpje in de buurt van Zwolle, dat zij ook altijd van die stugge boeren.
Eeench.

En wat is dat nou voor gezeik ... Als wij het over het deltion(:r) in Zwolle willen hebben, kan dat toch ... het is toch in ZWOLLE ?
Lijkt me eerder dat een modje zich verveelde
pi_38441823
Net toen ik bij de Appie Diezerpoort was, daar in die passage was ook al zo'n rare vrouw die zat te schreeuwen tegen iedereen. Hoop gekken in zwolle
  donderdag 1 juni 2006 @ 16:45:26 #67
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_38441976
Een zwarte vrouw die bijbelteksten roept ?

Die loopt wel vaker door de stad te schreeuwen ... alhoewel ik haar de laatste tijd niet heb gehoord
pi_38442052
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:40 schreef PaRaR het volgende:

[..]

Eeench.

En wat is dat nou voor gezeik ... Als wij het over het deltion(:r) in Zwolle willen hebben, kan dat toch ... het is toch in ZWOLLE ?
Lijkt me eerder dat een modje zich verveelde
Hij heeft wel enigszins gelijk als hij bedoelt dat dit geen Deltionstudententopic moet gaan worden, het moet wel toegankelijk blijven voor álle Zwollenaren. Bovendien kunnen Deltion studenten als ze de behoefte hebben wellicht in SES een Deltion topic openen .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_38442232
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef PaRaR het volgende:
Een zwarte vrouw die bijbelteksten roept ?

Die loopt wel vaker door de stad te schreeuwen ... alhoewel ik haar de laatste tijd niet heb gehoord
Die zie ik ook regelmatig !
Ik moet altijd wel om haar lachen eigenlijk. Met haar briefje waar ze de tekst van afleest en haar zwaaiende arm. Ze heeft trouwens een aantal vaste routes die ze loopt, toevallig altijd waar ik moet zijn. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_38442740
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:41 schreef Syytön het volgende:
Net toen ik bij de Appie Diezerpoort was, daar in die passage was ook al zo'n rare vrouw die zat te schreeuwen tegen iedereen. Hoop gekken in zwolle
Lol, daar heb ik boven gewoond (in het appartementen complex wat aan dat winkelcentrum vast zit.

Hoe vaak je daar geen gekken/zwervers etc tegenkomt, het is gewoon irritant. Heb me er trouwens nooit onveilig gevoeld.
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:25:57 #71
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_38443352
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Misstique het volgende:

[..]

Die zie ik ook regelmatig !
Ik moet altijd wel om haar lachen eigenlijk. Met haar briefje waar ze de tekst van afleest en haar zwaaiende arm. Ze heeft trouwens een aantal vaste routes die ze loopt, toevallig altijd waar ik moet zijn. .
GODS WOORDEN!!!

haha... mijn huisgenote heeft haar weleens geinterviewd...
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_38443969
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:25 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

GODS WOORDEN!!!

haha... mijn huisgenote heeft haar weleens geinterviewd...
Wat had ze allemaal te vertellen?
pi_38445461
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:42 schreef Syytön het volgende:

[..]

Wat had ze allemaal te vertellen?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:31:14 #74
137079 Chowi
Lonerism.
pi_38445652
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Misstique het volgende:

[..]

Die zie ik ook regelmatig !
Ik moet altijd wel om haar lachen eigenlijk. Met haar briefje waar ze de tekst van afleest en haar zwaaiende arm. Ze heeft trouwens een aantal vaste routes die ze loopt, toevallig altijd waar ik moet zijn. .
Hihi. Wij gingen eens achter haar aan lopen. Dat was pas tof. .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:31:48 #75
137079 Chowi
Lonerism.
pi_38445665
Misschien zit ze op Fok! .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')