Only god can judge me
pi_38833598
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:26 schreef schaap001 het volgende:
Recensie NME 7 juni 2006:

[afbeelding]

Guns n' Roses return to the UK

The band premiere four new songs
Guns n' Roses made their long awaited live return to the UK tonight (June 7) for a warm up show before their Download Festival appearance this weekend.

Singer Axl Rose - the only remaining member of the original line-up - returned to the Hammersmith Apollo for the first time in nearly 20 years for a set peppered with classic hits and four new tracks.

Typically, Axl turned up over an hour late with his seven piece band.

But he treated the crowd to a 130 minute set made up of fan favourites 'Welcome To The Jungle', 'Sweet Child O' Mine', 'Mr Brownstone', 'Patience' and Use Your Illusion tracks 'You Could Be Mine' and 'November Rain'.

His band also played new tracks - 'Madagascar','Better', 'The Blues' and 'IRN' - from the long awaited 'Chinese Democracy' album.

The show, which was watched by Queen guitarist Brian May and model Elle Macpherson, saw Axl make a number of costume changes in between spectacular pyrotechniques.

During the Bob Dylan cover 'Knockin' On Heaven's Door', the singer also handed his mic over for a member of the audience to sing.

He was later joined by former Skid Row frontman Sebastian Bach for 'My Michelle' before the band eventually wrapped up the show with 'Paradise City'.

Guns n' Roses played:

'Welcome To The Jungle'
'It's So Easy'
'Mr Brownstone'
'Live And Let Die'
'Sweet Child O' Mine'
'Madagascar'
'Better'
'You Could Be Mine'
'Knockin' On Heaven's Door'
'The Blues'
'IRN'
'Outta Get Me'
'November Rain'
'My Michelle'
'Patience'
'Night Train'
'Paradise City'

Guns n' Roses are now set to play the Download festival this weekend (June 10-11). For full coverage direct from the site tune in to NME.COM.

The band have also added an extra date to their forthcoming UK tour at Wembley Arena.

Guns n' Roses will now play:

Sheffield Hallam FM Arena (July 18)
Newcastle Metro Radio Arena (19)
Glasgow SECC (21)
Manchester MEN Arena (23)
Birmingham NEC (25)
Nottingham Arena (27)
London Wembley Arena (29/30)

http://www.nme.com/news/guns-n-roses/23263

Plus nog een recensie van de bearforbreakfast messageboard van The Replacements (voor wie het niet weet: GnR bassist Tommy Stinson zat vroeger in the Replacements, vandaar..)

Hi,

OK, so he wasn't on his own... but here we go... Guns'N'Roses at Hammersmith - arguably
the biggest farce for a gig I've ever been to - and that include Ozzy cancelling after the
support played at Rock City in 87/88 the year escapes me now or Steve Earle not turning
up in Leicester a few years later because he had stomach cramps - no doubt not helped by
the huge quantities of smack he was using at the time.

Anyway... phone the Apollo in the after noon - doors open 7, support - Avenged Sevenfold
at 7.30 and GNR at 8.45.

Arrive at the venue at 7.15 the doors are not open, people in the queue are getting
restless. Eventually opened at 7.45.

Avenged sevenfold then came on at 8.20. Were rubbish frankly. When the highlight of teh
set is a Pantera cover, you just know it can't be good. Finish at 8.50.

By 9.30 the stage is ready for GNR... but then the wait begins, after about half an hour the
booing starts, so they turn the music louder -it gets progressively louder as the booing
gets louder.

By 10.30 people are leaving... then at 10.45 GNR - Welcome to the Jungle. The sound is
appalling... Axl's voice sounds terrible - thankfully Tommy and one of the keyboard
players are suingling backup to cover the worst of it.

Basically they start with the hits and then before Sweet Child a guitar solo.... rubbish...

It appears Tommy is Axl's main man... the only memebr of the band he really interacts
with. Tommy certainly looks teh best, in a grey/green zip up military style jacket and black
zipper trousers.

Through out the time I was there people were leaving I left at midnight in a failled attempt
top get the last train juist as November rain started - probably a quarter/third of the
crowd was gone by then. (The show apparently finished at 1am - well afer the tubes had
finished)

In the evening standard they said Axl looked like Mick Hucknell and that was true... similar
attitude - bith gionger, both had bands with friends who were all replaced by session
Musos, both started with their best albums and went down hill..

There were some new songs they were atrociuos...

Personally, I think everyone connected with this show should be ashamed - the band, the
promoter, the venue - if people pay good money to see a show they should at least get to
see it... whether or not is any good... in this case it was far from good....

Tommy should distance himself from this circus asap....

rob
volgens mij ben ik dan toch naar een andere show geweest of heb ik iets anders gehoord
  zaterdag 17 juni 2006 @ 02:47:23 #77
1358 Xhorder
He's back...
pi_38936947
en Ron Thal is best een goeie gitarist. De man heeft misschien qua uiterlijk meer wat weg van Weird Al dan van Slash, maar hij kan me een potje spelen zeg! Check z'n muziek op Bumblefoot.
... na vijf jaar
pi_38979333
Die laatste review is gewoon van iemand die tommy het liefst terug ziet in The replacements.
In welke andere band hij ook zou spelen, hij zou er toch iets negatiefs over schrijven.

Eigelijk ben ik blij dat slash er niet meer in zit, de nummers die hij met VR maakt zijn geen toppers....
Trouwens Slash was ook geen orgineel Guns 'n roses bandlid...hij verving Tracii guns.
Als het nieuwe album (eindelijk eens) uitkomt zal voor veel jongeren dit de orginele GNR zijn.
  zondag 18 juni 2006 @ 20:01:12 #79
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_38979690
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:49 schreef ORTECA het volgende:
Als het nieuwe album (eindelijk eens) uitkomt zal voor veel jongeren dit de orginele GNR zijn.
Alleen als dit album echt een groot succes wordt, zowel in de verkoop als in de kritieken.
pi_38980607
Ik geloof er echt geen zak van dat de nieuwe GNR ooit écht als GNR zal worden gezien. Iedereen zal het toch blijven zien als Axl + bijelkaar geraapt zooit van muzikanten, ook al zitten sommige mensen al sinds 1996/1997 in de band.
Bleuh.
  zondag 18 juni 2006 @ 20:58:19 #81
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_38981531
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:49 schreef ORTECA het volgende:
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_38986741
Dat is helemaal waar,alleen als het een groot succes word.
En tuurlijk voor de meeste mensen is dit geen GNR meer.

Maar dat houd niet weg dat ze erg goede muziek maken!!!
  maandag 19 juni 2006 @ 11:22:29 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_38996460
Ach, ik zie het allemaal wel de 2de. Het zal toch wel een feest van herkenning worden ook al klinkt het niet helemaal zoals ik me herinner van de eerdere "echte" concerten.

En dat gaat ook op voor Alice in Chains eigenlijk .

Ik heb er zin in .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_38997412
vorig jaar op Roskilde Velvet Revolver, dit jaar Axl (ben benieuwd)
helaas niet samen
  maandag 19 juni 2006 @ 23:18:01 #85
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_39020659
heb GnR zowel in de Hammersmith als op Download gezien, ik vond het gaaf
Axl is een verschrikkelijke irritante eikel - en ondanks een hoog 'jam' gehalte was het absoluut top!

Izzy Stradlin deed nog een paar liedjes mee tijdens het optreden op Download
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:00:20 #86
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_39036545
Heb toch ook maar een kaartje gehaald

Alice In Chains

Owja en Guns 'n Roses natuurlijk
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:36:03 #87
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_39044104
AIC heb ik van verre beluisterd, ik heb geen oordeel of het goed of slecht was - maar het is wel leuk om die AIC klassiekers te horen
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 21 juni 2006 @ 17:51:27 #88
131278 moemoe
#teampanda
pi_39083115
Ik ga ook .
pi_39091591
quote:
Guns N' Babies!

Guns N' Roses have been forced to postpone their show in Zurich at the Hallenstadion this evening the 21st of June, 2006. Their drummer Brain aka Bryan Mantia has had to return to San Francisco earlier than scheduled to be with his pregnant wife. The band have been travelling with understudy drummer Frank Ferrer and he will be ready to step in when the tour continues as scheduled on Saturday with their next show at Belgium's Graspop Festival.

It is expected that Brain will return to the tour in approximately 2 weeks time. The band had a phenomenal show at Bercy in Paris last night which they consider to be the best of the tour to date. During the exuberant performance guitarist Robin Finck pulled his hamstring but will benefit from the extra day of rest and will be ready for Saturday. The Hallenstadion show in Zurich will now take place on the 1st of July and all tickets are valid.

Guns N' Roses apologise to their Swiss fans for any inconvenience and look forward to seeing them in a couple of weeks.
Hoop dat 'ie er in Nederland weer bij is.
  maandag 26 juni 2006 @ 17:37:58 #90
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_39256646
Zaterdag waren ze op graspop en wat erg! Na elk nummer viel het even stil, is dat om tijd te rekken of voor de spanning? Man het is een metalfestival, rock on zou ik zeggen! Maarnee, in plaats daarvan probeerde men Whitesnake van de dag ervoor te overtreffen in het spelen van lange solo's in plaats van lekker door te rocken.

Ik moet zeggen dat ik Axl wel goed bij stem vond en me de nummers zelf alleszins meevielen (excl gepiel.), maar het optreden as a whole was erg saai en traaaaag. Nutteloze pyro ook. de rest van de opzet was wel mooi maar was eigenlijk meer eyecandy voor een matig optreden. Was de menigte net een beetje op stoom door een bekender nummer, viel het geheel weer als een plumpudding in elkaar.

Van mij mag ie best doorgaan, maar ik hoef Axl niet meer te zien. Hoeveel nummers speelden ze nou in zo'n lange settijd? Na een uur of wat liep het veld dan ook lanmgzaam leeg, er bleven nog best veel staan hoor, maar ik denk toch dat het gehalveerd werd. Een hoop teleurgestelde gezichten gezien ook... Laat volgende keer lekker een andere band spelen op een metalfestival.

Ja, ik ben wel enigzins teleurgesteld ja...
[KNE]-Mod
  maandag 26 juni 2006 @ 19:11:21 #91
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_39260012
Na wat ik begrepen heb ligt Axl constant onder de zuurstofmaskers, dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat er zo veel pauzes in zaten.

Ik vond het trouwens erg meevallen, een van de beste optredens van graspop. Wel een beetje jammer van de overkill aan lelijke solo's en een tekort aan CD nummers.
pi_39260359
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:37 schreef ThE_ED het volgende:
Zaterdag waren ze op graspop en wat erg! Na elk nummer viel het even stil, is dat om tijd te rekken of voor de spanning? Man het is een metalfestival, rock on zou ik zeggen! Maarnee, in plaats daarvan probeerde men Whitesnake van de dag ervoor te overtreffen in het spelen van lange solo's in plaats van lekker door te rocken.

Ik moet zeggen dat ik Axl wel goed bij stem vond en me de nummers zelf alleszins meevielen (excl gepiel.), maar het optreden as a whole was erg saai en traaaaag. Nutteloze pyro ook. de rest van de opzet was wel mooi maar was eigenlijk meer eyecandy voor een matig optreden. Was de menigte net een beetje op stoom door een bekender nummer, viel het geheel weer als een plumpudding in elkaar.

Van mij mag ie best doorgaan, maar ik hoef Axl niet meer te zien. Hoeveel nummers speelden ze nou in zo'n lange settijd? Na een uur of wat liep het veld dan ook lanmgzaam leeg, er bleven nog best veel staan hoor, maar ik denk toch dat het gehalveerd werd. Een hoop teleurgestelde gezichten gezien ook... Laat volgende keer lekker een andere band spelen op een metalfestival.

Ja, ik ben wel enigzins teleurgesteld ja...
Hmmm....
Hebben wij hetzelfde optreden gezien ?
Ik vond het namelijk ge-wel-dig, ondanks dat ik op voorhand zéker m'n bedenkingen had. Ik was zelfs zó onder de indruk dat ik zondag een kaartje ben gaan halen voor Nijmegen.
Wat mij betreft mag jongetje Rose z'n band rustig 'Velvet revenge' noemen, want hij heeft de heren van VR mooi het nakijken gegeven.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:03:18 #93
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_39287405
1,000,000 demons can't be wrong...
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:09:54 #94
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_39291959
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Een oude vos, etc....
Chinese Democracy
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:31:09 #95
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_39292654
quote:
De 30-jarige bewaker werd door Axl in zijn been gebeten.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:51:59 #96
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_39295537
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef Djaser het volgende:
Na wat ik begrepen heb ligt Axl constant onder de zuurstofmaskers, dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat er zo veel pauzes in zaten.
Zo nu en dan een 'refreshment'
Chinese Democracy
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:57:14 #97
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_39295768
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Een oude vos, etc....
Wat een sukkel is het toch ook.
Dat je je als rockster af en toe weet te misdragen kan ik nog inkomen, maar zoiets als dit hoeft toch niet? Zeker niet met zoveel jaren ervaring.
[KNE]-Mod
pi_39300842
Ze zijn echt supergoed, vooral don't cry en november rain
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
  woensdag 28 juni 2006 @ 02:54:58 #99
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_39309110
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:57 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Wat een sukkel is het toch ook.
Dat je je als rockster af en toe weet te misdragen kan ik nog inkomen, maar zoiets als dit hoeft toch niet? Zeker niet met zoveel jaren ervaring.
tja zoals de TT al zegt... Alx Rocked weer!
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:12:02 #100
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_39311516
Volgens mij moet het dan nog altijd rockt zijn
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')