abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:51:41 #76
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38142445
Hoe ruim van te voren wil je het hebben? Als je graag heen wilt, houd je het toch zeker ook wel goed in de gaten?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:56:16 #77
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_38142674
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoe ruim van te voren wil je het hebben? Als je graag heen wilt, houd je het toch zeker ook wel goed in de gaten?
Werk nou even mee joh, we staan aan dezelfde kant. Anyway tuurlijk hou ik het goed in de gaten, maar ik vind het gewoon een rare manier van zaken. Ik snap het ook wel van Mojo's kant als het klopt wat wij hier allemaal zeggen, maar toch.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:57:45 #78
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38142760
Het is inderdaad gewoon logisch en verstandig van Mojo.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_38143464
Verstandig? Tsss. Pinkpop verkoopt sowieso wel uit, de maandagkaarten zijn nota bene al op. Dan maakt het ook niet uit als ze nu Tool kaarten ook al gaan verkopen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:16:33 #80
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_38143787
Het zal vermoedelijk wel de zaterdag na Pinkpop worden. Maar het kan zeker geen kwaad om het goed in de gaten te houden
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:17:49 #81
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38143852
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:10 schreef LintuxCx het volgende:
Verstandig? Tsss. Pinkpop verkoopt sowieso wel uit, de maandagkaarten zijn nota bene al op. Dan maakt het ook niet uit als ze nu Tool kaarten ook al gaan verkopen.
Sinds wanneer verkoopt Pinkpop wel uit dan? Ja, de dagkaarten voor de maandag, die zijn altijd wel gewild geweest.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:19:09 #82
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_38143920
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:26 schreef ralfseltje het volgende:
Kvin het nieuwe album nog steeds niet top Maar misschien komt dat nog
...nou, mij had 't meteen te pakken.

Het artwork is weer helemaal goed!

minpuntje...'t gepiel om de cd veilig over de nietjes van 't boekje uit 't hoesje te krijgen..
Causaliteit....dat is 't.
pi_38144270
ben ik de enige die het artwork en ontwerp met vergrootglas/verrekijker niet zo boeiend vind. Kan de stijl van Alex Grey nu wel. Het is wel mooi, maar niet schokkend mooi of zo... het is als de nieuwe muziek, je verwacht er te veel van, maar het lost de verwachtingen niet in. Tja, hadden ze maar niet zulke cd's als Aenima en Lateralus moeten maken. Zelf schuld.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:28:35 #84
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_38144334
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ben ik de enige die het artwork en ontwerp met vergrootglas/verrekijker niet zo boeiend vind. Kan de stijl van Alex Grey nu wel. Het is wel mooi, maar niet schokkend mooi of zo... het is als de nieuwe muziek, je verwacht er te veel van, maar het lost de verwachtingen niet in. Tja, hadden ze maar niet zulke cd's als Aenima en Lateralus moeten maken. Zelf schuld.
...laat mij lekker lyrisch zijn...heb lang genoeg gewacht..

Luisteren en kijken naar albums van APC maakt toch hongerig...
Causaliteit....dat is 't.
pi_38144630
Ik snap het trouwens zoiezo niet zo goed, Tool op Pinkpop. Ten eerste past het niet echt, ten tweede verkoopt Pinkpop dit jaar waarschijnlijk om twee redenen uit: Tool en RHCP en ze maken niet eens reclame met dat Tool komt.
Waarom zou Mojo wachten tot na pinkpop met de kaartverkoop als pinkpop nauwelijks reclame maakt met dat Tool er komt?

Ik heb voor de zekerheid in ieder geval al een tijd een kaartje voor Dusseldorf liggen en ben van plan om het *heel* goed in de gaten te houden of ze nog in de HMH komen. Ik zie denk ik wel kans om bij een vvk-adres te komen in de week na mijn examens.

Nog een vraagje trouwens: Het zijn toch wel echt tabla's in Right in Two? Aangezien niemand het erover heeft.. Maar ik vind die dingetjes zo briljant en dat is eigenlijk ook wel een van de redenen dat ik Right in Two het vetste nummer van de hele CD vind.

O en teleurgesteld in deze CD na Ænema en Lateralus? Ik niet. Het was gewoon niet te verwachten dat ze Ænema of Lateralus zouden verbeteren, maar ik vind dat ze er boven verwachting dicht bij in de buurt zijn gekomen, vooral bij de tweede dan natuurlijk.
Ga nu naar een interview met Cardozo luisteren.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:37:53 #86
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_38144704
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:36 schreef lVlark het volgende:
Ik snap het trouwens zoiezo niet zo goed, Tool op Pinkpop. Ten eerste past het niet echt, ten tweede verkoopt Pinkpop dit jaar waarschijnlijk om twee redenen uit: Tool en RHCP en ze maken niet eens reclame met dat Tool komt.
Waarom zou Mojo wachten tot na pinkpop met de kaartverkoop als pinkpop nauwelijks reclame maakt met dat Tool er komt?

Ik heb voor de zekerheid in ieder geval al een tijd een kaartje voor Dusseldorf liggen
Causaliteit....dat is 't.
pi_38144723
Waarom zou Tool niet op Pinkpop kunnen? Tool in 2001 was daar een groot succes. Veel beter krijg je ze niet te zien, ja in 013 misschien, maar dan moet je geluk hebben.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:39:26 #88
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_38144756
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarom zou Tool niet op Pinkpop kunnen? Tool in 2001 was daar een groot succes. Veel beter krijg je ze niet te zien, ja in 013 misschien, maar dan moet je geluk hebben.
...en 'n geluk dat 't was...
Causaliteit....dat is 't.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:40:11 #89
24054 search64
Avec le grande
pi_38144784
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kan de stijl van Alex Grey nu wel.
Doe us dan.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_38144818
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:39 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

...en 'n geluk dat 't was...
had ook kaartjes gehad, als een junk en een neger geen amok hadden gemaakt voor het postkantoor waardoor het later open ging.. daar niet van, je kunt ook gewoon pech hebben.
pi_38144857
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:40 schreef search64 het volgende:

[..]

Doe us dan.
Ik bedoelde te zeggen: ik ken het kunstje nu wel. Niet van ik kan het beter.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:43:21 #92
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_38144916
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:40 schreef search64 het volgende:

[..]

Doe us dan.
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

had ook kaartjes gehad, als een junk en een neger geen amok hadden gemaakt voor het postkantoor waardoor het later open ging.. daar niet van, je kunt ook gewoon pech hebben.
idd....ik had zeker weten kaartjes....was de allereerste aande balie bij 013..stond er ook al vanaf 22.00 de avond ervoor...
Causaliteit....dat is 't.
pi_38153113
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarom zou Tool niet op Pinkpop kunnen? Tool in 2001 was daar een groot succes. Veel beter krijg je ze niet te zien, ja in 013 misschien, maar dan moet je geluk hebben.
Voorgaande twee jaren: Sugababes, Tiësto. Dit jaar: Nelly Furtado.
Iets te mainstream mijns inziens. RHCP passen er nog wel net bij, maar dan vooral met hun latere albums.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 mei 2006 @ 10:12:34 #94
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_38153142
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:11 schreef lVlark het volgende:

[..]

Voorgaande twee jaren: Sugababes, Tiësto. Dit jaar: Nelly Furtado.
Iets te mainstream mijns inziens. RHCP passen er nog wel net bij, maar dan vooral met hun latere albums.
Tool die in 1 week een half miljoen albums verkoopt is niet mainstream, wou je zeggen?

ja, ze brengen geen normale singles uit die op de radio gedraaid worden, maar verkopen wel meer dan menig top 40 act.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_38159460
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:11 schreef lVlark het volgende:

[..]

Voorgaande twee jaren: Sugababes, Tiësto. Dit jaar: Nelly Furtado.
Iets te mainstream mijns inziens. RHCP passen er nog wel net bij, maar dan vooral met hun latere albums.
Dat Pinkpop nu wordt afgrekend door die twee magere jaren.
pi_38159825
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:11 schreef lVlark het volgende:

[..]

Voorgaande twee jaren: Sugababes, Tiësto. Dit jaar: Nelly Furtado.
Iets te mainstream mijns inziens. RHCP passen er nog wel net bij, maar dan vooral met hun latere albums.
goh, als je redenatie is dat tool niet op pinkpop past omdat daar ook top 40 acts komen, blijven er erg weinig festivals over waar ze wel zouden passen.
pi_38159880
Vind Tool beter passen bij Pinkpop dan toen op ozzfest.
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:52:41 #98
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_38165784
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ben ik de enige die het artwork en ontwerp met vergrootglas/verrekijker niet zo boeiend vind. Kan de stijl van Alex Grey nu wel. Het is wel mooi, maar niet schokkend mooi of zo... het is als de nieuwe muziek, je verwacht er te veel van, maar het lost de verwachtingen niet in. Tja, hadden ze maar niet zulke cd's als Aenima en Lateralus moeten maken. Zelf schuld.
geen idee of je de enige bent. Maar als je die bril alleen als vergrootglas ziet heb je iets niet goeg begrepen

Verder is het persoonlijk natuurlijk, ik kan moeilijk zeggen dat jij het niet goed ziet. Ik vind de plaat niet perse beter dan, maar zeker wel op hetzelfde niveau als Lateralus en Aenima. Maar ik vond Lateralus ook niet beter dan Aenima, maar door de accentverschuivingen wel een geweldige opvolger, zo beleef ik 10,000 days ook. Ik ben er net zo verslaafd aan geraakt als aan de voorgangers.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:59:25 #99
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_38166055
quote:
The lyrics of "Vicarious" critique popular culture's obsession with Reality TV, sensationalist news, and the information overload of living through others' experiences.[2] Five minutes into the song, there is a voice hidden in the mix. Its speech, roughly transcribed, is this:

For more information, go to "Friday Morning" [...] But the ballistics report and fingerprint analysis led investigators back to the home of the late Irv Benson. The evidence suggests that Benson may have been shot by his own son, Nathan, age 26.

The speech then repeats once. It appears to be sampled from a newscast, however, it may have been created especially by the band, since the inflection and accent of the speaker resemble those of the Doctor character in another speech on 10,000 Days during the song "Lost Keys (Blame Hofmann)". In addition, the lyrics from the first verse of "Vicarious" echo the words "shot by his own son".
Bron

Dit wist ik niet
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:19:14 #100
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_38166922
MMM nog meer redenen om de volume omhoog te schroeven. Heeft iemand dit al es gehoord???
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')