abonnement Unibet Coolblue
pi_38159625
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:05 schreef Molline het volgende:
Daarom noem ik hem McDreamy, kan het nooit fout gaan...
Maar dan gaat het wel ergens anders fout

Dr. Isobel "Izzie" Stevens
pi_38159973
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef Apfel het volgende:

[..]

Maar dan gaat het wel ergens anders fout

Dr. Isobel "Izzie" Stevens
En ik had vooraf nog wel effe gespiekt bij Zo-is-dat
pi_38159996
Hoe leuk en knap ik McDreamy ook vind, ik moet eerlijk zeggen dat ik gisteren zoiets had van
“Wees eens een echte vent” toen hij voor de zoveelste keer met z’n zielige hoofd aan kwam
lopen.

Trouwens, “seriously” kwam ook weer een aantal keren voorbij.
pi_38160889
Leuek aflevering gisteren.

George die niks hoorde om Alex zijn hand op Christina's borst had

En dat geschreeuw midden in de gang tussen Meredith, Christina en George over Izzie, family en Kerstmis was ook heel leuk
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  Moderator woensdag 24 mei 2006 @ 15:03:31 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38163585
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:33 schreef Molline het volgende:
Hoe leuk en knap ik McDreamy ook vind, ik moet eerlijk zeggen dat ik gisteren zoiets had van
“Wees eens een echte vent” toen hij voor de zoveelste keer met z’n zielige hoofd aan kwam
lopen.

Trouwens, “seriously” kwam ook weer een aantal keren voorbij.
Ik had het nu ook met Derek, weer met z'n zielige kop. Toen dacht ik ook "Wees een vent!" Als hij zo graag Meredith wil kiest hij toch voor haar? Opzouten met dat zielige gedrag. Maar hij blijft lekker Vond het ook een emotioneel moment toen hij het aan Addison vertelde, knap staaltje acteerwerk (van haar). Het houdt het wel spannend.

Ben ik trouwens gek, ik dacht dat in het voorstukje tegen George werd gezegd (toen hij Alex en Christina "betrapte") dat hij zijn broek moest laten zakken om Alex te helpen, maar dat zat niet in de aflevering Of heb ik gewoon iets verzonnen? Vond het juist zo grappig in het voorstukje maar zag het daarna niet meer terug.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_38169880
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:03 schreef MaJo het volgende:
Ben ik trouwens gek, ik dacht dat in het voorstukje tegen George werd gezegd (toen hij Alex en Christina "betrapte") dat hij zijn broek moest laten zakken om Alex te helpen, maar dat zat niet in de aflevering Of heb ik gewoon iets verzonnen? Vond het juist zo grappig in het voorstukje maar zag het daarna niet meer terug.
Zat er gewoon in, hoor!
pi_38170357
Ellen Pompeo is bang dat haar karakter Meredith Grey gaat vervelen
quote:
Grey's Anatomy star Ellen Pompeo is frustrated by the way her character in the show is written and finds it a struggle to shoot her scenes. The star, who plays Dr. Meredith Grey, is discouraged because she has no input into her character's storyline.
She explains, "I just show up and say my lines. There's no collaboration on the characters and the writing. "This is a 9-to-5 job. I have to show up and say what they write.

"Something I say a lot is, 'Why does she keep making these stupid mistakes? She's smart enough to make it through medical school, but she can't figure out that she shouldn't be sleeping with strangers.' "My biggest fear about doing a series television show is that I would be bored. But at the same time, there are episodes where I struggle with the choices that Meredith makes."
Bron
pi_38170901
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:13 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Ik begin dat botte gedrag van Christina tegen Burke wel een beetje zat te worden eigenlijk.
Ooh, dat vind ik nou juist wel weer leuk.
Christina is gewoon zoon knuppel die alles deruit floept.
En met de tijd leert ze van Burke wat een mens is
Je zag in deze aflevering ook al dat ze met dat jongetje ging praten.

Nehh ik vind het top
Leuke afl trouwens. Vooral Bailey omg het was net een hippo aan het eind.
Op naar volgende week!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_38172254
Ik vond de aflevering weer geniaal!
Baily met dr aardbeien milkshake, en iedereen keek er aan van: hoe krijg je het weg
Christina vind ik een beetje vreemd, word ze boos op burke voor die kerstboom, how was he supposed to know?!.. Dat arme schaap
Maria Sharapova For Life!
pi_38174750
Derek zei overigens niet tegen Addison dat hij nu nog van Meredith hield, maar dat het voor hem geen scharreltje was geweest of iets van wraak op Addison, wel dat het iets was wat hij niet zomaar vergeet. Toch
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Redactie Frontpage woensdag 24 mei 2006 @ 19:50:43 #186
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_38174801
ja, dat weet ik zo ook niet meer, het kwam er in mijn ogen op neer dat Meredith geen scharrel was, maar dat hij echt verliefd was op haar en dat hij Addison daar niet mee wou kwetsen, maar dat het gewoon zo was
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_38177250
Niet verliefd was maar nog steeds is.

pi_38177382
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:50 schreef Etcetera het volgende:
ja, dat weet ik zo ook niet meer, het kwam er in mijn ogen op neer dat Meredith geen scharrel was, maar dat hij echt verliefd was op haar en dat hij Addison daar niet mee wou kwetsen, maar dat het gewoon zo was
egoistische zak had het ook na kerst kunnen zeggen tegen addison. maar nee meneer moet ineens zijn ei kwijt.

net als dat irritante de hele tijd merediths aandacht trekken, waarom? laat haar met rust zeg.

zo dat waren mijn grieven
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_38179227
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 20:47 schreef Molline het volgende:
Niet verliefd was maar nog steeds is.

[afbeelding]
Hij zei dat hij verliefd was. Ik heb de aflevering opgenomen dus ik kan het zo terug kijken
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38180213
Dit zei Derek: "Christmas makes you wanna be with people you love. I'm not saying this to hurt you. Or because I wanna leave you, because I don't. Meredith wasn't a fling. She wasn't revenge. I fell in love with her. That doesn't go away because I decided to stay with you."

Met andere woorden, hij heeft weliswaar besloten dat hij bij Addison blijft, maar dat wil niet zeggen dat zijn verliefdheid op Meredith zomaar van het ene op het andere moment over is. Kortom, hij is nog steeds verliefd op haar ondanks dat hij ervoor gekozen heeft om bij Addison te blijven.
pi_38180349
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:59 schreef _Floddertje_ het volgende:
Dit zei Derek: "Christmas makes you wanna be with people you love. I'm not saying this to hurt you. Or because I wanna leave you, because I don't. Meredith wasn't a fling. She wasn't revenge. I fell in love with her. That doesn't go away because I decided to stay with you."

Met andere woorden, hij heeft weliswaar besloten dat hij bij Addison blijft, maar dat wil niet zeggen dat zijn verliefdheid op Meredith zomaar van het ene op het andere moment over is. Kortom, hij is nog steeds verliefd op haar ondanks dat hij ervoor gekozen heeft om bij Addison te blijven.
Ah. Duidelijkheid
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38180957
Dus ... hij is nog steeds verliefd op Meredith.
pi_38181801
Programmering NET5 voor de maand juli bekend.

Zie ik dat nou goed op blad 3: maar liefst twee uur GA !!!!!!

YES

Dat wordt smullen geblazen.


*Molline de eerste afleveringen nog niet gezien heeft
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:37:57 #194
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38182072
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 22:30 schreef Molline het volgende:
Programmering NET5 voor de maand juli bekend.

Zie ik dat nou goed op blad 3: maar liefst twee uur GA !!!!!!

YES

Dat wordt smullen geblazen.

*Molline de eerste afleveringen nog niet gezien heeft
En Outback Jack komt ook weer!
Tof!
Zondagavond is tof op Net 5!
pi_38182133
Outback Jack? WTF? Is dat leuk?
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:44:35 #196
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38182358
Outback Jack is tof!
Ik neem aan dat het een herhaling is van de eerder uitgezonden serie en daarin worden een aantal meiden gedropt in de Australische outback bij de man van hun dromen. En dat is afzien voor de dames! Outback Jack heeft overigens een heerlijk accent en de outback is echt heel mooi, dus het is een geweldig programma!
pi_38182461
Mijn interesse is gewekt, ga ook kijken denk ik!
pi_38182476
Coool Outback Jack!
Ik hoop alleen wel dat er een nieuwe komt.
Die van vorig jaar was wel geweldig met dat ene kutwijf en die Natalie.

Geweldig
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  Redactie Frontpage donderdag 25 mei 2006 @ 11:18:46 #199
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_38191961
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:59 schreef _Floddertje_ het volgende:
Dit zei Derek: "Christmas makes you wanna be with people you love. I'm not saying this to hurt you. Or because I wanna leave you, because I don't. Meredith wasn't a fling. She wasn't revenge. I fell in love with her. That doesn't go away because I decided to stay with you."

Met andere woorden, hij heeft weliswaar besloten dat hij bij Addison blijft, maar dat wil niet zeggen dat zijn verliefdheid op Meredith zomaar van het ene op het andere moment over is. Kortom, hij is nog steeds verliefd op haar ondanks dat hij ervoor gekozen heeft om bij Addison te blijven.
je wordt bedankt ik wist het niet meer, hij is dus nog steeds verliefd op Meredith whoepie

Outback Jack vinnik niks aan, maar ik hou sowieso niet van dat soort programma's. Temptation Island vond ik ook bagger
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 25 mei 2006 @ 18:23:00 #200
124789 superhero87
Playin my game
pi_38205774
Parodie op Grey's Anatomy van Mad TV

Echt te flauw

http://www.youtube.com/watch?v=J4BG1LL92Jk&search=grey%27s%20anatomy%20

Christina

[ Bericht 12% gewijzigd door superhero87 op 25-05-2006 23:25:14 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')