Triest eigenlijk hè, dat een wachttijd van 2 jaar zo weinig is hier. Je zult toch nergens anders naartoe kunnen, of een gezin hebben, en dan zo lang moeten wachten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:40 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb via woningnet gereageerd, met een wachttijd van pas 2 jaar.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:17 schreef Quinazoline het volgende:
Nope. Tis een flatje van 3 hoog en 4 breed. In een wijk zonder schotelantennes, met allemaal middenklasse auto, veel koopwoningen en veel groen. Basisscholen en winkelcentrum zijn ook in de buurt.
Voor Utrechtse begrippen, en dan voor die prijs, is het al heel wat hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:36 schreef ranzige_pad het volgende:
ai ai, 31vierkante meter, dat is niet echt super groot. Maar je zult er vast goed over nagedacht hebben, ook qua indeling.
Goede tip dit, zou ik zeker goed op letten. En verder: Gefeliciteerd, erg leuk flatje zo te zien! Mooi groen ook die omgevingquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Let bij de overdracht goed op beschadigingen aan bijvoorbeeld sanitair en keuken en deuren. En laat dat vast leggen. Anders schuiven ze het jou mss in de schoenen als je er ooit weer uit gaat. Hebben ze bij mij ook ooit eens geprobeerd, maar gelukkig lukte dat niet.
Elektro en gas kun je vrij kiezen nu.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:33 schreef Quinazoline het volgende:
Dankjewel voor de tips. Bij jou is het ook erg mooi geworden, en het is zo grooooot!!
Ik vroeg me trouwens nog iets af: Voor water moet ik me aanmelden bij Hydron, maar waar moet ik zijn voor mijn electriciteit en mijn kookgas? En is er een site waar ik verschillende internet/tv abbo's kan vergelijken? Dat soort dingen moet ik natuurlijk allemaal op tijd regelen.
Hee leuk, waar zit je? Ik kom ook uit Zeist nmlquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:47 schreef Quinazoline het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het er uit van de buitenkant.
Ik heb wel wat leuke adresjes voor je hoor, qua uitgaan enzoquote:Op zondag 21 mei 2006 22:23 schreef Quinazoline het volgende:
Zeist-West heet het geloof ik. Eigenlijk kijk ik, als ik door al het groen heen kijk, uit op de Kromme-Rijnlaan. Zit ook vrij dicht bij de (geloof ik) Utrechtseweg. Ben nog niet zo thuis in Zeist eigenlijk, maar dat gaat nog wel komen.
Valt wel mee volgens mijn vaderquote:Op maandag 22 mei 2006 22:04 schreef Quinazoline het volgende:
Ik zag in een topic dat Conflict een tip gaf om behangafweekspul te gebruiken. Zou dat kunnen werken voor mijn 'kartonnen' muren? En na hoe lang zijn mijn muren behangbaar?
Die kartonnen muren zijn gewoon enkele bakstenen muren, maar daar tegenaan waarschijnlijk iets van isolatie en daartegen een dunne plaat van iets, dat van die vezeltjes afgeeft als je het erg nat maakt.
Ik ga denk ik even met de woningbouw bellen en overleggen over dat stukje muur, maar ik kreeg van meer mensen de tip om het gewoon dicht te plakken en er overheen te behangen.
En nog een vraagHoe erg is het om 1 muur te doen met behang dat een patroon heeft dat passend geplakt moet worden? Mijn vriend (die toch eigenlijk de echte klusser is) heeft er namelijk niet zo'n zin in, maar ik begin het behang toch steeds mooier te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |