abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:19:25 #276
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37796644
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Radiogolven, net als de Wavebird toch?
Werkt prima in ieder geval.
pi_37796711
Bluetooth en WiFi zijn natuurlijk net zo goed radiogolven.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:25:50 #278
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37796895
Mogelijk minder dan 24 uur voor de Wii controller is toch vreselijk nieuws? WTF!

Hopelijk heeft Sony gewoon zomaar wat verneukt en betekend dit niet dat de Wii controller een slechte battery life krijgt.
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 19:52 schreef Tain het volgende:

[..]

Bluetooth en Wi-Fi zijn stroomvreters
Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:26:34 #279
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37796923
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Mogelijk minder dan 24 uur voor de Wii controller is toch vreselijk nieuws? WTF!

Hopelijk heeft Sony gewoon zomaar wat verneukt en betekend dit niet dat de Wii controller een slechte battery life krijgt.
[..]

Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.
Ja, echt vreselijk. Jij was natuurlijk van plan langer dan 24 uur met je armen te gaan zwaaien.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:26:39 #280
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37796929
Kut ik drop zowat me cake op me keyboard @*(UWUOHF(IEUR)*(@#NB
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_37796953
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Mogelijk minder dan 24 uur voor de Wii controller is toch vreselijk nieuws? WTF!

Hopelijk heeft Sony gewoon zomaar wat verneukt en betekend dit niet dat de Wii controller een slechte battery life krijgt.
[..]

Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.
Minder stroomvretend als Wi-Fi, maar een stuk intensiever dan 'normale' radiogolven zoals de wavebird gebruikt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:27:38 #282
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37796957
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:26 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ja, echt vreselijk. Jij was natuurlijk van plan langer dan 24 uur met je armen te gaan zwaaien.
Wavebird was volgens mij 100 uur ofzo.

Laten we de lat hoog houden a.u.b., we hebben het over Nintendo, niet Sony.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_37796981
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Mogelijk minder dan 24 uur voor de Wii controller is toch vreselijk nieuws? WTF!

Hopelijk heeft Sony gewoon zomaar wat verneukt en betekend dit niet dat de Wii controller een slechte battery life krijgt.
Ligt er maar net aan hoe groot de accu's in de controllers worden.
quote:
Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.
Bij een constante datastroom vreet het aardig wat energie en ik kan me voorstellen dat zoiets als een controller toch wel constant met de console moet communiceren tijden een intensieve speelsessie.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:28:59 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37797001
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Wavebird was volgens mij 100 uur ofzo.

Laten we de lat hoog houden a.u.b., we hebben het over Nintendo, niet Sony.
Precies, de gehele GB reeks en ook de DS reeks hebben uitstekende batterijen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:29:28 #285
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37797016
Het verschil is dus dat Sony een accu gebruikt die je niet kan verwijderen en Nintendo (op dit moment) AA batterijen gebruikt. Misschien is het zo dat die accu van Sony gewoon te klein is? Wii Remote heeft een idealere vorm voor een grotere accu/batterijen, misschien.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:30:46 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37797043
Misschien is het standaard AA, en als accessoire een accu. Net als bij de 360 Vind ik ook prima, batterijen heb ik altijd wel op voorraad.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_37797051
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Het verschil is dus dat Sony een accu gebruikt die je niet kan verwijderen en Nintendo (op dit moment) AA batterijen gebruikt. Misschien is het zo dat die accu van Sony gewoon te klein is? Wii Remote heeft een idealere vorm voor een grotere accu/batterijen, misschien.
Een accu die je niet kan verwijderen?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37797098
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Het verschil is dus dat Sony een accu gebruikt die je niet kan verwijderen...
Ik denk eerlijk gezegd wel dat je'm kunt verwijderen hoor
quote:
...en Nintendo (op dit moment) AA batterijen gebruikt. Misschien is het zo dat die accu van Sony gewoon te klein is? Wii Remote heeft een idealere vorm voor een grotere accu/batterijen, misschien.
Misschien.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:40:39 #289
111656 Poit
12-08-12
pi_37797343
Ik denk dat de grootste stroomvreters in de Wiimote de rumble functie en de speaker zullen zijn. Alleen data verzenden vie bluetooth is het probleem niet (kijk maar naar mobiel telefoons, met relatief kleine batterijen en nog een tal van andere stroomvretende dingen blijft zo'n ding ook een kleine week standby) De sensoren zullen het minst stroom verbruiken, het blijven elementen die met een miniem signaal al genoeg informatie doorgeven.
Dus.. gewoon dikke Li Ion batterij erin en spelen met dat ding.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:41:41 #290
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_37797377
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Wavebird was volgens mij 100 uur ofzo.

Laten we de lat hoog houden a.u.b., we hebben het over Nintendo, niet Sony.
ben jij dan echt van plan om lenger dan 24 uur an een stuk door te game zonder op te laden?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:42:36 #291
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37797408
Ze zouden ook een rugzak met accu kunnen uitbrengen die je op je rug kunt hangen waardoor je 250 uur kunt spelen!
pi_37797429
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:40 schreef Poit het volgende:
(kijk maar naar mobiel telefoons, met relatief kleine batterijen en nog een tal van andere stroomvretende dingen blijft zo'n ding ook een kleine week standby)
Dat komt omdat mobiele telefoons niet constant data verzenden via bluetooth. Als je regelmatig bestanden wisselt tussen bijv. PC en mobiele telefoon via bluetooth dan zijn je batterijen veel sneller leeg!
pi_37797493
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:41 schreef moomoo het volgende:

[..]

ben jij dan echt van plan om lenger dan 24 uur an een stuk door te game zonder op te laden?
Tussentijds opladen is ongeacht wat voor soort batterij je hebt slecht voor de accu
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:54:21 #294
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37797724
Nog meer Super Mario Galaxy impressions van Teddman:
quote:
The graphics on Mario Galaxy were very good for its art style. I'd say a bit above Xbox quality, especially because everything looked so clean. The good Nintendo image quality track record seems still intact in the Wii.

I think it would have been possible to control Mario Galaxy with a regular pad, but the feel of the game would be drastically changed. You often have to point at things while simultaneously moving Mario, like the blue anti-grav stars. And it just feels cool and easy to flick your wrist and do a spin, rather than pressing a button.

The game is all about guiding Mario through outer space, and the free-floating nature of the controller really adds to the immersion. It sounds silly, but the game would control a little less intuitively with a normal gamepad, but it would feel a lot less fun.
!!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_37797946
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef Tain het volgende:

[..]

een insteekkaart voor de pc met een physics processor erop kost 300 euro, dus denk niet dat die in de Wii zit
1. De reden dat losse hardware altijd zo duur is is omdat er alle winst uit de verkoop van die eene kaart moet worden gehaald. Dus productie kosten, ontwikkelingskosten etc. Nintendo hoeft in princiepe niet veel winst te maken op de hardware omdat de winst uit de games komt.

2. Productiekosten zijn vrij laag. Een high end gpu kost bv maar 35dollar om te maken (dus alleen de gpu, niet de hele kaart).

3. Het zal in het geval van de Wii wel om een basis model gaan wat door de hardware zelf word ondersteund en geen ubercomplex iets waarbij je 1233612783 oid physics tegelijk kan uitvoeren.

Dat de Wii dus hardwarematig enige vorm van physics ondersteund zou helemaal niet vreemd hoeven te zijn. Een cpu/gpu ondersteunds van zichzelf toch ookal bepaalde effecten en functies, dus waarom zou je physics daar niet bij kunnen plakken.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_37798130
Kojima interview:
quote:
CVG: What are your impressions of Nintendo Wii and how did Snake appear in Smash Brothers?

Kojima: I’ve played Tennis, Zelda and Mario on Wii. I find Tennis very interesting. I played the early version but the E3 version is far more advanced. As a game designer, I’m very interested in creating something for the Wii. I’d like to run away from MGS 4 creation and create something for the Wii but unfortunately, I don’t have anything that I can announce at the moment. I have lots of ideas for Wii but I have a heavy schedule with MGS 4 and Metal Gear Online. Concerning Snake’s appearance on Wii in Smash Brothers, I’m friends with the designer of the game and I thought it would be nice if you could play as Snake - when I heard about the new game last year, I contacted the designer and we started working together.

CVG: Can you see people using the Wii controller to play as Snake at some point in the future?

Kojima: I haven’t thought about Snake with the Wii controller - I think about completely different things. If I created something for Wii, I would like to create something entirely different to a normal FPS. I don’t mind using the MGS world as a theme but currently I’m not thinking about that. I’d like to give Wii users a new experience - I think the Wii controller can be used in more innovative and fun ways.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:10:26 #297
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37798193
Ik begin Kojima irritant te vinden met z'n gezeik over de Wii telkens. Hij moet gewoon MGS blijven maken, dat is het enige dat hij goed kan.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:14:01 #298
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37798281
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik begin Kojima irritant te vinden met z'n gezeik over de Wii telkens. Hij moet gewoon MGS blijven maken, dat is het enige dat hij goed kan.
Wat ben je bitter!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:14:36 #299
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37798297
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:14 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Wat ben je bitter!
Ik ben gewoon bang dat er geen fatsoenlijke MGS meer komt na deel 4.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:14:44 #300
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_37798301
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik begin Kojima irritant te vinden met z'n gezeik over de Wii telkens. Hij moet gewoon MGS blijven maken, dat is het enige dat hij goed kan.
Hij moet gewoon MGS Wii only maken. scheelt mij een PS3 kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')