abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:47:50 #126
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_37918734
Leuk!

Maar deze Indie-nerd kijkt toch liever de Champions League finale....
1,000,000 demons can't be wrong...
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:50:45 #127
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_37918838
* werkt gewoon en mist beide
pi_37918892
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 15:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Leuk!

Maar deze Indie-nerd kijkt toch liever de Champions League finale....
O ja. Hmmm, als ik het bij de Fiery Furnaces en Cento-Matic hou kan ik nog een stukje wedstijd zien.
Aldus.
pi_37921640
.

Ik ga naar Opgezwolle in Tivoli. Geheel on-indieverantwoord, en ook ik ga het voetbal missen.
It's my party and I'll cry if I want to.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:32:54 #130
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_37922219
Ik vind Opgezwolle ook de shit hoor. Vooral de beats van Delic zijn ziekkkk! Alleen trekken hun liveshows iets te veel beukende pubertjes, naar mijn smaak....
1,000,000 demons can't be wrong...
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:36:35 #131
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_37922356
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik vind Opgezwolle ook de shit hoor. Vooral de beats van Delic zijn ziekkkk! Alleen trekken hun liveshows iets te veel beukende pubertjes, naar mijn smaak....
* aansluit!

Have fun!
  woensdag 17 mei 2006 @ 18:56:47 #132
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_37924794
Opgezwolle heb ik al vaak gezien, maar blijft tof. Hoewel het erg van de geluidskwaliteit afhangt, als het niet te verstaan is ben ik zo weg..

Maar verdomme mensen, ik zeg het nogmaals: COLOSSAL YES - ACAPULCO ROUGHS! Luisteren, geweldige plaat!
pi_37932400
hey opgezwolle staat zelfs op dour! best ok
en voor mij is het champions league en daarna snel naar xiu xiu waarschijnlijk
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_37938555
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 15:43 schreef Z het volgende:
Vanavond weer een leuk avondje in de Paradiso.
  • Fiery Furnaces
  • Centro-Matic
  • Spoon
  • Xiu Xiu

    Ik ben van de partij.
  • je vergeet Delays!
    pi_37942079
    Ik ken de Delays alleen van naam, ik heb ze ook niet gezien...

    Centro-Matic was erg leuk, de FF waren leuker dan op de plaat maar ik vond het nog steeds niet echt leuk. Het is een soort 'indie-prog', kan dat eigenlijk? En ik heb nog een stukje Spoon gezien, dat was wel aardig. En de tweede helft Championsleage gezien, een top avond dus.
    Aldus.
    pi_37942315
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 09:44 schreef Z het volgende:
    Ik ken de Delays alleen van naam, ik heb ze ook niet gezien...
    ah, oké. Ik liep gisteren lang Paradiso en toen zag ik een poster met al die namen en +Delays. Heel veel heb je ook niet gemist hoor.
      donderdag 18 mei 2006 @ 10:06:22 #137
    56690 DaisyDuke
    In Coffee We Trust!
    pi_37942538
    Fiery Furnaces vind ik live toch vaak iets te geforceerd rocken, waardoor alle details van de plaat ruw teniet worden gedaan. Overigens, Martijn van Thinksmall zet een groot deel van z'n collectie te koop!

    Luister nu naar de door Pitchfork bejubelde nieuwe plaat van Danielson. Voorlopig oordeel: 'interessant, maar vermoeiend'. Meer luisterbeurten zijn nodig.
    1,000,000 demons can't be wrong...
      donderdag 18 mei 2006 @ 10:09:03 #138
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_37942590
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 10:06 schreef DaisyDuke het volgende:
    Fiery Furnaces vind ik live toch vaak iets te geforceerd rocken, waardoor alle details van de plaat ruw teniet worden gedaan. Overigens, Martijn van Thinksmall zet een groot deel van z'n collectie te koop!
    Aah, dat las ik een tijdje terug al. Zal de boel eens doorspitten.
    quote:
    Luister nu naar de door Pitchfork bejubelde nieuwe plaat van Danielson. Voorlopig oordeel: 'interessant, maar vermoeiend'. Meer luisterbeurten zijn nodig.
    Die wilde ik gisteren al belusiteren inderdaad. Interessant, maar vermoeiend klinkt niet echt enthousiast.
      donderdag 18 mei 2006 @ 10:12:23 #139
    28030 Grobbel
    In Toffee We Crust!
    pi_37942647
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 10:06 schreef DaisyDuke het volgende:
    Fiery Furnaces vind ik live toch vaak iets te geforceerd rocken, waardoor alle details van de plaat ruw teniet worden gedaan. Overigens, Martijn van Thinksmall zet een groot deel van z'n collectie te koop!
    Oe, interessant! En ik woon toch al in Nijmegen, dus ik ga die lijst eens uitvierig doorspitten.

    En Danielson, tja. Deze plaat heb ik nog niet gehoord, maar bij mijn eerste kennismaking met zijn werk in de dagen van Napster vond ik 'm al vermoeiend, en dat was een paar jaar terug bij zijn vorige plaat al niet veel anders. Weet niet of het wel zin heeft om deze nog een kans te geven, ik zie wel.
    pi_37942895
    Ik heb Danielson ook beluisterd en vermoeiend is het goede woord denk ik.

    En dat rocken van de Fiery Furnaces sprak mij juist wel aan, dan hoor je dat gepriegel tenminste niet.
    Aldus.
    pi_37943111
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 10:06 schreef DaisyDuke het volgende:
    Fiery Furnaces vind ik live toch vaak iets te geforceerd rocken, waardoor alle details van de plaat ruw teniet worden gedaan. Overigens, Martijn van Thinksmall zet een groot deel van z'n collectie te koop!
    Je kan in 1 keer je collectie Hood compleet maken, mocht je dat willen. Hoeveel cd's zal die Martijn wel niet hebben ...
    Aldus.
      donderdag 18 mei 2006 @ 13:20:26 #142
    63598 bigshadow
    Fan van iedereen
    pi_37948793
    Iets te lezen voor je Z, klik hier

    En geen verkeerd aanbod van martijn, zitten veel mooie platen tussen.
    pi_37959903
    Wel allemaal tweedehands, ben ik zelf nooit zo'n voorstander van. Al lijkt Martijn me iemand die zuinig is op zijn platen.

    Vandaag nieuwe Fiery Furnaces gekocht, uiteraard weer erg leuk. Verder Wrinkle Neck Mules, nieuwe Ron Sexsmith en de plaat van Mercelis. Een Belg, ooit deelnemer aan dezelfde Rock Rally als dEUS.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_37960271
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 17:32 schreef DaisyDuke het volgende:
    Ik vind Opgezwolle ook de shit hoor. Vooral de beats van Delic zijn ziekkkk! Alleen trekken hun liveshows iets te veel beukende pubertjes, naar mijn smaak....
    Inderdaad. Naast me stond een ontzettend klein fragiel mooi meisje die veel te tuttig uitgedost was voor de gelegenheid, met mooie schoentjes enzo, kettingen en armbandjes. Ik heb heel manhaftig de beukende pubers voor haar weggebeukt. Ik ging vroeger wel naar hardcore concerten, en daar had je weleens dat mensen opeens besloten om met z'n vijven in te haken en de hele zaal van rechts naar links door te vegen waardoor iedereen over de volle breedte van de zaal begon te struikelen en om te vallen, dus ik ben wel wat gewend. Maar wat jij ook al zegt, ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet altijd even lekker vond. Mensen waren ook gewoon niet erg op aan het letten wat ze aanrichten met hun gebeuk. Als je nou alleen direct voor het podium gaat beuken, dan weet ik dat ik daar niet moet gaan staan. Maar als mensen met hun armen in de lucht staan te zwaaien en niet zien dat ze daarmee dat meisje en mij een elleboog in ons gezicht hengsten, dan vind ik dat wat jammer.

    Concert was wel erg vet trouwens. De dakpannen rinkelden. Zoals wij altijd tegen elkaar roepen na een geslaagd concert "Het was nog lang onrustig in Utrecht".
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_37964178
    Ik ben net op een leuke site uitgekomen: http://www.tunespoon.tv/ Een muziekzender a la TMF of MTV, maar met vooral alternatieve muziek! (maar ook Duitse rockmuziek, ook best goed) In die 5 minuten die ik nu kijk Dresden Dolls al gehoord Dat is nu echt zo van die muziek waarvan je niet zou verwachten dat er een clip zou worden opgenomen... die weten in feite toch dat ze niet worden uitgezonden...
      donderdag 18 mei 2006 @ 23:03:41 #146
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_37971043
    Potverdrie, wat was dat fijn zeg: Decemberists live. Loepzuiver gespeeld, met ongelooflijk veel energie. Op een gegeven moment vielen de bandleden een voor een om waarna de zanger verklaart: "ssst...they are sleeping". Heel apart moment. Dat we daarna nog een hippie moment kregen waarbij iedereen op de grond moest zitten, ach. Stiekem was dat ook nog best leuk.
    Maar het was echt tof. de zaal was ook voller dan ik verwacht had
    Genoten!
    xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
    pi_37972737
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 23:03 schreef Wepeel2 het volgende:
    Potverdrie, wat was dat fijn zeg: Decemberists live. Loepzuiver gespeeld, met ongelooflijk veel energie. Op een gegeven moment vielen de bandleden een voor een om waarna de zanger verklaart: "ssst...they are sleeping". Heel apart moment. Dat we daarna nog een hippie moment kregen waarbij iedereen op de grond moest zitten, ach. Stiekem was dat ook nog best leuk.
    Maar het was echt tof. de zaal was ook voller dan ik verwacht had
    Genoten!
    Doet me denken aan een Do Make Say Think concert van een paar jaar geleden. Dat was ook echt een ontzettend hippieconcert met moeie mensen die allemaal op de grond zaten en toen stuk voor stuk opstonden om echt ontzettend hippie heen en weer te gaan zwaaien. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      vrijdag 19 mei 2006 @ 01:25:27 #148
    63598 bigshadow
    Fan van iedereen
    pi_37976013
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 23:03 schreef Wepeel2 het volgende:
    Potverdrie, wat was dat fijn zeg: Decemberists live. Loepzuiver gespeeld, met ongelooflijk veel energie. Op een gegeven moment vielen de bandleden een voor een om waarna de zanger verklaart: "ssst...they are sleeping". Heel apart moment. Dat we daarna nog een hippie moment kregen waarbij iedereen op de grond moest zitten, ach. Stiekem was dat ook nog best leuk.
    Maar het was echt tof. de zaal was ook voller dan ik verwacht had
    Genoten!
    Het was zeker erg goed, ik heb ook staan genieten, redelijk vooraan en zeer zuiver ook. En niks mis met een beetje hippie gehalte!
    pi_37978898
    You fucking Tree huggers!
    Aldus.
    pi_37980987
    Hippies zijn hip man..
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')