hmm volgende keer mn multimeter es mee :p kijken als dr ook "SAP" op staat zonder Depot voedingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, 't mag ook voor de Kärcher zijn!
Ze stofzuigen de hal van Rotterdam Centraal wel trouwens. Daar zit ook ergens in een hoekje een simpel stopcontact. Wel lollig om te zien!
Met herkomst bedoel ik het land waar de eigenaar is gevestigd, of als het een voertuig met kenteken betreft het land waar het vehikel op kenteken staat. En voor zover ik weet is ACTS een Nederlands bedrijf. En als ze internationaal zijn rijd deze trein voor de Nederlandse vestiging Desalniettemin ben ik je dankbaar voor de extra informatie. Hoe meer je van een bepaald voertuig weet, hoe interessanter het vaak word.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef MREn het volgende:
Zie ook http://www.acts-nl.com/NL/liefhebbers/fotogalerij/DE6700.html
Herkomst is trouwens eerder België dan Nederland, daar hebben ze als 6300's decennia rondgereden, en nu pas een paar jaartjes voor ACTS.
Ik ken ze vooral van vroeger, toen de BBA nog in de reguliere busdienst vanuit Eindhoven op Lommel (lijn Neerpelt-Antwerpen) reed. Voor de terugrit was het altijd wachten op aankomst van de trein uit Antwerpen, die werden toentertijd met de 6300's gereden (stuurstand net 4 rode rijtuigen). Indrukwekkend gebrom, was van aardige afstand te voelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met herkomst bedoel ik het land waar de eigenaar is gevestigd, of als het een voertuig met kenteken betreft het land waar het vehikel op kenteken staat. En voor zover ik weet is ACTS een Nederlands bedrijf. En als ze internationaal zijn rijd deze trein voor de Nederlandse vestiging Desalniettemin ben ik je dankbaar voor de extra informatie. Hoe meer je van een bepaald voertuig weet, hoe interessanter het vaak word.
Hahahahahaahah . Lig dubbel zeker een Belasting freak, wie plakt er I (L) beuweroute op een E-loc voor 1.5 Kv .quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister dus naar Den Haag gegaan, vandaag weer terug. En uiteraard ook wat foto's gemaakt, niet zo veel, mn reis had dit keer een ander doel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: 1200-serie
Eigenaar: ACTS
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Leeuwarden CS
Datum: 1 mei 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: treinnummer 1251
[afbeelding]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: ACTS
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Leeuwarden CS
Datum: 1 mei 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: treinnummer 6703
[afbeelding]
Merk en type: Sprinter / SGMm
Eigenaar: NS
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Den Haag CS
Datum: 2 mei 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: treinnummer 2984
Zaterdag met de lentetour naar Utrecht
De sticker zit op een dieselquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:51 schreef Brembo het volgende:
[..]
Hahahahahaahah . Lig dubbel zeker een Belasting freak, wie plakt er I (L) beuweroute op een E-loc voor 1.5 Kv .
Er staat een koploper daar, en je fotografeert hem niet? Wat doe je!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: ACTS
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Leeuwarden CS
Datum: 1 mei 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: treinnummer 6703
Ik heb in het verleden al genoeg koplopers gefotografeerd, me dunkt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Er staat een koploper daar, en je fotografeert hem niet? Wat doe je!
Nooit genoeg!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden al genoeg koplopers gefotografeerd, me dunkt.
ludiek omstikkeren naar NS doodloper :pquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden al genoeg koplopers gefotografeerd, me dunkt.
Dat is toch niets aparts?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:39 schreef Willy84 het volgende:
23:10 uur Dordrecht<->Roosendaal Door een aangevaren spoorbrug rijden er tussen Lage Zwaluwe en Oudenbosch geen treinen maar bussen. Vertraging: 30-60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers tussen Dordrecht en Roosendaal kunnen omreizen via Breda. Prognose: * De rest van de dag. * De verwachting is dat de treinen morgenvroeg kunnen rijden.
Daar gaat mijn lolquote:
Ze kunnen er prima op voor extra tractie, als er maar een andere loc bij zit voor de beveiliging. De ACTS's 6700'en hebben nu ook al geen ATB, dus daarvoor maakt het niets uit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:18 schreef Brembo het volgende:
[..]
Daar gaat mijn lol
Maar die dingen krijgen toch geen ERMTS beveiliging, dus komen er toch niet op .
Ach, net als autbestuurders: niet iedereen is even ervaren en je hebt soms last van ander verkeer, stromingen of gewoon moeheid.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:20 schreef Willy84 het volgende:
Ik vond het nogal opmerkelijk toch knap om als ervaren schipper tegen een brug aan te varen
Zie bv. www.acts-nl.com en dan ergens zoeken naar een publicatie over de Betuweroute. Die stickers zitten op zowel ACTS-, rail4chem- als ERS Railways-loccen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:51 schreef Brembo het volgende:
Hahahahahaahah . Lig dubbel zeker een Belasting freak, wie plakt er I (L) beuweroute op een E-loc voor 1.5 Kv .
Betuwe route is ook voor goederen, en die bedrijven doen voornamelijk goederen per spoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:22 schreef Tfz het volgende:
[..]
Zie bv. www.acts-nl.com en dan ergens zoeken naar een publicatie over de Betuweroute. Die stickers zitten op zowel ACTS-, rail4chem- als ERS Railways-loccen.
NS Realstate zal t dan wel zijn. op zn engelsquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:43 schreef blup het volgende:
alexxx op je site bij station fotos heb je eigenaar NS? staan
Stations zijn eigendom van NS Vastgoed Beheer geloof ik.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden al genoeg koplopers gefotografeerd, me dunkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |