Dit is de volgende doos.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:38 schreef NJ het volgende:
Alweer?
Had je de vorige partij niet verkocht?
[TK] 70 moederborden
Een Tweaker met moederbordenbehang heeft nog weleens wat over.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:51 schreef ElisaB het volgende:
Waarom heb ik toch het donkerbruine vermoeden dat Hamergek íets meer handelaar is dan op V&A is toegestaan...
Hamergek, zou je met een overtuigend verhaal kunnen komen? Niet alleen zozeer vanwege dit topic, maar in het licht van je postgeschiedenis in V&A.
In afwachting!
omdat alle topics die hij zelf begonnen is, gaan over iets dat 'ie te koop heeft?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:51 schreef ElisaB het volgende:
Waarom heb ik toch het donkerbruine vermoeden dat Hamergek íets meer handelaar is dan op V&A is toegestaan...
Ow, zou dat het zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 02:22 schreef bas-beest het volgende:
omdat alle topics die hij zelf begonnen is, gaan over iets dat 'ie te koop heeft?
hoeveel en wat ongeveer ?quote:voedingen, processoren, videokaarten en geluidskaarten
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:38 schreef NJ het volgende:
Alweer?
[TK] 70 moederborden
hallo TS???quote:Op woensdag 26 april 2006 00:32 schreef zwelgje81 het volgende:
Ook nog 478 processors?
En heb je misschien een foto van de mobo's?
Dit is die vorige partij... maar de persoon die het toen op wilde komen halen laat niet veel van zich horen en na het hier al 3 weken te hebben liggen om voor hem op te komen halen begint het me een beetje lang te duren.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:38 schreef NJ het volgende:
Alweer?
[TK] 70 moederborden
Alle spullen die ik aanbied vallen eigenlijk wel onder oude meuk (op misschien 1 of 2 dingen na). Het is spul dat ik in de loop der tijd heb verzameld omdat ik het leuk vond om te hebben. Maar goed, op een kamer van 4x4 meter kun je helaas niet zo gek veel kwijt.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:51 schreef ElisaB het volgende:
Hamergek, zou je met een overtuigend verhaal kunnen komen? Niet alleen zozeer vanwege dit topic, maar in het licht van je postgeschiedenis in V&A.
In afwachting!
nope, de cpus die erbij zitten zijn p1 en p2 dingen (stuk of 5 in totaal).quote:Op woensdag 26 april 2006 00:32 schreef zwelgje81 het volgende:
Ook nog 478 processors?
En heb je misschien een foto van de mobo's?
simpelweg verzameld in de loop der jaren, dus is het 'behang' waar ik nog niet aan toe ben gekomen om het te testen of wat simpelweg over is.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:25 schreef troma78 het volgende:
Zoals ook in dat andere tpic, hoe kom je eraan?
Er zit wel wat socket 370 spul tussen, maar testen is niet echt mogelijk voor mij (kwa tijd en zin vooral)quote:Op woensdag 26 april 2006 10:34 schreef SuperSiem het volgende:
ik heb nog een socket 370 moederbord nodig, maar ff testen zit er niet in?
er zit iig wat socket 370, socket A en socket 478 spul tussen, bijbehorende (werkende) cpus alleen niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:37 schreef c0rneel het volgende:
mobo muur gehad of waar komen ze vandaan?
Ik ben wel lichtjes opzoek naar een werkende mobo (socket 370, A, 478)
Die procs, zijn dan veelal van die oude meuk of ook die sockets die ik kan gebruiken? in dat geval zou ik van 2 dozen toch wel een werkend systeem moeten kunnen maken.
sorryquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:11 schreef Newb het volgende:
Ashmooh, het is geen MSN Messenger hier.![]()
TS, welke 478 mobo's heb je?
Socket A heb ik nog een berg er tussen zitten (vooral MS6340s waar de elcos van vervangen moeten worden)quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:04 schreef Asmooh het volgende:
heb je toevallig een zooi socket A en 478 moederborden?
Zoja hoeveel?
die wil ik dan namelijk allemaal (Y)
..
owja 423 mag ook![]()
Socket 478 met onboard video heb ik er geenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:34 schreef saban het volgende:
Alle S478 moederborden met een onboard video en liefst geen audio wil ik wel hebben. Indien het toch sound heeft, moet het horizontaal zijn :p
Hoeveel heb je er ?
Zwolle is me te ver rijden (dik 150KM), of je moet een heel aantrekkelijk bod doenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:42 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
Hamergek, wil je het ook brengen in Zwolle? Zo ja, dan denk ik dat we wel wat kunnen afspreken. Qua prijs komen we er zeker wel uit.
Zoek liefste socket 423,478,A waar vdr nks aan vervangen hoef te worden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:49 schreef Hamergek het volgende:
[..]
Socket A heb ik nog een berg er tussen zitten (vooral MS6340s waar de elcos van vervangen moeten worden)
socket 478 zitten er ook wat tussen (iig een soltek en ook nog een MSI als ik me niet vergis). Daarnaast nog 2 compaq s478.
Socket 423 heb ik evt ook nog wel voor je (die liggen nog bij een vriend van me) als je die wil hebben moet je dat even zeggen, dan krijg je die erbij.
[..]
Socket 478 met onboard video heb ik er geen
[..]
Zwolle is me te ver rijden (dik 150KM), of je moet een heel aantrekkelijk bod doen
Het is zo dat ik die bordjes heb gekregen met een reden.., meestal omdat ze niet in 1 keer werkten, dus je zult er wel eea aan moeten doen. (iig grondig testenquote:Op zondag 30 april 2006 02:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Zoek liefste socket 423,478,A waar vdr nks aan vervangen hoef te worden.
Maakt niks uit hoeveel het er zijn
Gr
testen wel ja, bedoel geen soldeer werkquote:Op zondag 30 april 2006 21:11 schreef Hamergek het volgende:
[..]
Het is zo dat ik die bordjes heb gekregen met een reden.., meestal omdat ze niet in 1 keer werkten, dus je zult er wel eea aan moeten doen. (iig grondig testen)
Er zitten er wel een paar bij waar soldeerwerk voor aan te pas zal komen, maar voor veel ook niet.quote:Op zondag 30 april 2006 21:14 schreef Asmooh het volgende:
[..]
testen wel ja, bedoel geen soldeer werk
maar wat kost me dat zn beetje voor al die bordjes?
en waar op te halen?
Waar woon je dan precies? Misschien dat ik er binnenkort nog in de buurt moet zijn, dan kan ik het wel meenemen (hoewel ik die kans klein acht). OOpsturen wil ik ook wel doen, maar goed, reken op hele hoge verzendkosten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:54 schreef dieselross het volgende:
Ik heb wel interesse, alleen je woont zo ver weg... 188KM volgens route planner
als daar nu een goede oplosing voor zijn dan komen we er wel uit.
bod van 30 staat genoteerd. Heb ik eind van deze week geen hoger bord dan mogen ze naar jou toequote:
Ik ga geen losse bordjes weg doen, het is de hele berg hardware in 1 keer. Er staat al een bod van 30¤, dus als je ze wil hebben mag je eroverheen bieden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:58 schreef Savage007 het volgende:
Verkoop je die socket 478 bordjes ook appart?
Voor ¤ 25 neem ik ze van je over.
Ik hoef de komende tijd niet meer in de buurt van Zwolle te zijn (ik kom niet verder dan boven-leeuwen wat dat betreftquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:16 schreef dieselross het volgende:
Ik woon in omgeving emmen, dus das nog verder dan zwolle wat je al te ver vond ;-)
opsturen word het ook niet, dan zijn de verzendkosten gewoon netzoveel als de spullen zelf kosten...
ja als je nu een keer deze kant een beetje opkomt kunnen we misschien ergens halverwege afspreken scheeld mij ook weer een aanzienlijk stuk.
ok, dan houdt het even op. Ik hoef binnenkort niet meer in de buurt te zijn van Zwolle/Emmen, dus helaasch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:05 schreef dieselross het volgende:
dan houd het voor mijn kant op, iemand anders dus meer suc6
Staat genoteerd, ik wacht nog even af of iemand nog hoger wil bieden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:19 schreef Savage007 het volgende:
Ik wil ze wel voor 40 van je kopen als je ze kunt komen brengen!!! Heb zelf geen auto![]()
![]()
Ik woon in venlo, ben wel bereid de benzine kosten te betalen.
goed dat je het zegt, was het alweer vergeten. Als ik thuis ben hoor je nog wel van mequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef RS_003 het volgende:
zeggem... wou jij die IBM laptop nou nog ruilen voor die ibm ultraslimline combo drive?
Neem dan ff contact met mij op
Is goed, mail me maar even op d.terwindt @inter.nl.net dan handelen we het verder even af.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:27 schreef Savage007 het volgende:
Stuur ik een meeltje om verdere afspraken te maken?![]()
Alweer vergeten?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:22 schreef Hamergek het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, was het alweer vergeten. Als ik thuis ben hoor je nog wel van me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |