Dit is de volgende doos.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:38 schreef NJ het volgende:
Alweer?
Had je de vorige partij niet verkocht?
[TK] 70 moederborden
Een Tweaker met moederbordenbehang heeft nog weleens wat over.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:51 schreef ElisaB het volgende:
Waarom heb ik toch het donkerbruine vermoeden dat Hamergek íets meer handelaar is dan op V&A is toegestaan...
Hamergek, zou je met een overtuigend verhaal kunnen komen? Niet alleen zozeer vanwege dit topic, maar in het licht van je postgeschiedenis in V&A.
In afwachting!
omdat alle topics die hij zelf begonnen is, gaan over iets dat 'ie te koop heeft?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:51 schreef ElisaB het volgende:
Waarom heb ik toch het donkerbruine vermoeden dat Hamergek íets meer handelaar is dan op V&A is toegestaan...
Ow, zou dat het zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 02:22 schreef bas-beest het volgende:
omdat alle topics die hij zelf begonnen is, gaan over iets dat 'ie te koop heeft?
hoeveel en wat ongeveer ?quote:voedingen, processoren, videokaarten en geluidskaarten
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:38 schreef NJ het volgende:
Alweer?
[TK] 70 moederborden
hallo TS???quote:Op woensdag 26 april 2006 00:32 schreef zwelgje81 het volgende:
Ook nog 478 processors?
En heb je misschien een foto van de mobo's?
Dit is die vorige partij... maar de persoon die het toen op wilde komen halen laat niet veel van zich horen en na het hier al 3 weken te hebben liggen om voor hem op te komen halen begint het me een beetje lang te duren.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:38 schreef NJ het volgende:
Alweer?
[TK] 70 moederborden
Alle spullen die ik aanbied vallen eigenlijk wel onder oude meuk (op misschien 1 of 2 dingen na). Het is spul dat ik in de loop der tijd heb verzameld omdat ik het leuk vond om te hebben. Maar goed, op een kamer van 4x4 meter kun je helaas niet zo gek veel kwijt.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:51 schreef ElisaB het volgende:
Hamergek, zou je met een overtuigend verhaal kunnen komen? Niet alleen zozeer vanwege dit topic, maar in het licht van je postgeschiedenis in V&A.
In afwachting!
nope, de cpus die erbij zitten zijn p1 en p2 dingen (stuk of 5 in totaal).quote:Op woensdag 26 april 2006 00:32 schreef zwelgje81 het volgende:
Ook nog 478 processors?
En heb je misschien een foto van de mobo's?
simpelweg verzameld in de loop der jaren, dus is het 'behang' waar ik nog niet aan toe ben gekomen om het te testen of wat simpelweg over is.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:25 schreef troma78 het volgende:
Zoals ook in dat andere tpic, hoe kom je eraan?
Er zit wel wat socket 370 spul tussen, maar testen is niet echt mogelijk voor mij (kwa tijd en zin vooral)quote:Op woensdag 26 april 2006 10:34 schreef SuperSiem het volgende:
ik heb nog een socket 370 moederbord nodig, maar ff testen zit er niet in?
er zit iig wat socket 370, socket A en socket 478 spul tussen, bijbehorende (werkende) cpus alleen niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:37 schreef c0rneel het volgende:
mobo muur gehad of waar komen ze vandaan?
Ik ben wel lichtjes opzoek naar een werkende mobo (socket 370, A, 478)
Die procs, zijn dan veelal van die oude meuk of ook die sockets die ik kan gebruiken? in dat geval zou ik van 2 dozen toch wel een werkend systeem moeten kunnen maken.
sorryquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:11 schreef Newb het volgende:
Ashmooh, het is geen MSN Messenger hier.![]()
TS, welke 478 mobo's heb je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |