2 - 4quote:Op zondag 23 april 2006 14:30 schreef 020-NRD het volgende:
hoeveel staat het nu precies :S
Veel kinderachtige reacties.quote:Op zondag 23 april 2006 14:33 schreef Merkie het volgende:
Sommige Ajacieden hier sporen echt niet.
quote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef frenzy2003 het volgende:
is het al gezegd? ironisch dat; ajax ervoor gezorgd heeft dat feyenoord iig nog europees speelt volgend seizoen.
Inderdaad - maar ze zijn natuurlijk weer te beroerd de Ajacieden er voor te bedankenquote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef frenzy2003 het volgende:
is het al gezegd? ironisch dat; ajax ervoor gezorgd heeft dat feyenoord iig nog europees speelt volgend seizoen.
Kan je verwachten als degenen die altijd zo op elk negatief feitje van Ajax hakken en zeuren, wanneer hun club eens afgeslacht wordt door datzelfde Ajaxquote:
Het gaat om de impact die die DVD nu bij sommige supporters van de tegenpartij heeft en dat jij daar commentaar op hebt. Ik begrijp de reacties namelijk wel.quote:Op zondag 23 april 2006 14:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gast, wat verwacht je nou? Spandoeken in het stadion als 'DVD Nee!' ofzo? 't Is maar een DVD...
Maar blijft wel grappig.quote:Op zondag 23 april 2006 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat DVD gedoe is nu wel uitgemolken, kunnen de Feyenoorders niks aan doen dat mensen eraan begonnen zijn.
HAHAH MIJN DAG IS NU NOG BETERquote:
DUUUUUUUUUUH!quote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het een enorme flater van de club is?
tsja, als 90 % van de feyenoorders op dit forum al gebanned is....quote:
Jaja , die komt er aan, DVD van 3 uur, kwartiertje doelpunten beschouwen en de rest van de DVD gevuld met een jankende kuijt...quote:
En het verband is....... ?quote:
Best kut voor 'm dat dit z'n laatste wedstrijd in F'noord shirt was (ik denk iets minder dan 50-50 kans dat-ie blijft)quote:
Jezus, wat verwacht je nouquote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het een enorme flater van de club is? Want dat zal dan idd niet gebeurd zijn. Slecht beleid dus!
Ow.. ik ben je jongen trouwens niet....![]()
Maar goed jij kan niet met waardigheid reageren geloof ik. Beetje jammer!
Dat noem je clubliefde. Iets wat jullie niet kennen.quote:
doe maar snel, je hebt nog veel te leren.quote:Op zondag 23 april 2006 14:37 schreef Jajong het volgende:
Nou, laatste keer voordat ik aan de studie ga:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |